Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uncharted: The Nathan Drake Collection

Bluepoint Games Nathan Drake

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
115 odpowiedzi na ten temat

#31 Sylvan Wielki Napisany 16 lipca 2015 - 17:56

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:



Największe wrażenie robi animacja. Sześćdziesiąt klatek to jest to. Co ciekawe sama gra jakoś specjalnie nie imponuje grafiką. To ciekawe, ponieważ zawsze gdy kolejne przygody Natana się ukazywały, zachwycały. TLoU także to robił i jego odświeżenie wypadło wybornie wręcz na PS4, tutaj jest co najwyżej ładnie.
 


  • 0

#32 Dixi Napisany 16 lipca 2015 - 18:56

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Tak patrzę na ten filmik i nie do pomyślenia, że ta gra ma już 6 lat. Jak dla mnie nic się nie zestarzała i każdej chwili mógłbym to włączyć i bezboleśnie przejść. Do tego główny motyw muzyczny w grze dalej robi robotę ;)


  • 0

#33 ACZ Napisany 16 lipca 2015 - 23:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:

ten widoczek z hotelu kosi jak zawsze


  • 0

#34 BeSOS Napisany 17 lipca 2015 - 05:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ciekawe czy podobny progress na PS4 beda zaliczac gierki ND. 


  • 0

#35 nole Napisany 03 sierpnia 2015 - 12:50

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Będzie Special Edition :olo:

 

630x.jpg:


  • 0

#36 leon Napisany 17 sierpnia 2015 - 15:56

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#37 BeSOS Napisany 17 sierpnia 2015 - 16:11

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Chyba kupie :sadcf:


  • 0

#38 ACZ Napisany 17 sierpnia 2015 - 23:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:

pssite.com:

 

Poza oczywiście podciągniętą grafiką do1080p i 60 klatek na sekundę, Bluepoint popracowało nad poprawą jakości oświetlenia w grze i aktualizacją modeli w pierwszej części gry. Ale to nie wszystko. Pojawią się dwa nowe poziomy trudności - Explorer, który kierowany będzie dla osób, które chcą przejść grę nie męcząc się w ogóle, oraz ujawniony wcześniej, najtrudniejszy - Brutal.

Oprócz tego dostępny będzie też Speed Run Mode, który zliczać będzie nam czas w trakcie gry, co będzie idealnym narzędziem dla speedrunnerów. Na sam koniec zostawiono tryb Photo w którym będziemy mogli pstrykać zdjęcia i udostępniać je w sieci.

 

ciekawe o ile brutal bedzie trudniejszy od crushing.


  • 0

#39 Matt Napisany 18 sierpnia 2015 - 09:19

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach. :)


  • 0

#40 Spuczan Napisany 18 sierpnia 2015 - 10:00

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

Może umierać po jednej :olo:


  • 0

#41 burnstein Napisany 18 sierpnia 2015 - 12:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

Na Brutal usuną wszystkie osłony.


  • 3

#42 Pico Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:38

Pico

  • Forumowicze
  • 10 684 Postów:
I nie będzie broni palnej.
  • 0

#43 burnstein Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:40

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

Drejk będzie zabijał swoimi czerstwymi tekstami?


  • 0

#44 Pico Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:43

Pico

  • Forumowicze
  • 10 684 Postów:
Na gołe pięści będzie wszystkich brał!

Albo swoim "noł noł noł noł...", nawet gdzieś na YT była kompilka tego.
  • 0

#45 Sylvan Wielki Napisany 21 sierpnia 2015 - 18:30

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:

http://www.eurogamer...just-a-remaster

Inni powinni się uczyć.


  • 0

#46 nole Napisany 21 sierpnia 2015 - 18:49

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

http://www.eurogamer...just-a-remaster

Inni powinni się uczyć.


Już zakładając ten temat podałem ich "trakrekord" i cieszyłem się, że to właśnie Bluepoint Games dostało od Sony zlecenie na tę robotę! Ostatnio np miałem okazję chwilę pograć w TitanFall'a na X360. No nie do wiary jak ładnie i bezproblemowo to śmiga na tym staruszku, a przecież nawet XO ma z tą grą problemy (niższa rozdziałka i screen-tearing)
  • 0

#47 Kazuo Napisany 23 sierpnia 2015 - 08:40

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach. :)

 

Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.
 


  • 5

#48 Godot Napisany 25 sierpnia 2015 - 19:15

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Otóż to. Wysoki poziom trudności polegający na tym, że przeciwnicy przyjmują 5 kul na czachę, a Ty umierasz od jednej nikogo. Szczególnie w Uncharted gdzie strzelanie jest przykrym obowiązkiem, a nie przyjemnością
  • 3

#49 Nyjacz Napisany 25 sierpnia 2015 - 19:24

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:

 

Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach. :)

 

Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.
 

 

Kurewsko trafne. Tyczy się wieeelu szaterków: czy to TPP, czy to FPP.


  • 0

#50 Kradziej Napisany 02 września 2015 - 19:32

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach. :)

 
Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.

+1

Dodam jeszcze, że często zmiany wprowadzane na wyższych poziomach trudności są sprzeczne z tym, na czym polega gra. Przykłady: Call of Duty i Uncharted. Obie serie (IMO Uncharted jest w tym lepsze) stawiają na widowisko - oskryptowane i płynne. Kitranie się za osłoną po każdym przyjętym na klatę pocisku spowalnia tempo rozgrywki do żółwiego i zabija frajdę czerpaną z filmowości tych gier.

Nie żebym skończył Uncharted 2 po razie na Normalu, Hardzie i Crushing ;)
  • 0

#51 nole Napisany 14 września 2015 - 21:39

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:
10 minut gejmpleju z jedynki:



Specom z Bluepoint udało się również zmieścić kolekcję na 1 bluryju, a nie było to łatwe.

Demo już 29 września! Bundelek z PS4 też będzie dostępny.

Ten post był edytowany przez nole dnia: 14 września 2015 - 21:40

  • 0

#52 Spuczan Napisany 15 września 2015 - 08:49

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:


  • 0

#53 Kradziej Napisany 15 września 2015 - 10:36

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Skuter wodny - chyba najgorszy fragment całej serii, koszmarnie go wspominam.
  • 0

#54 leon Napisany 17 września 2015 - 17:53

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#55 nole Napisany 18 września 2015 - 13:21

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Bundelek z PS4 też będzie dostępny.


Dobre wieści dla tych co chcą brać PS4 z kolekcją. Będzie do wyboru 500GB i 1TB i co ważne to będą już nowe modele odpowiednio CUH-1216A i CUH-1216B

 

rO5RAEe.jpg


Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 września 2015 - 13:23

  • 0

#56 nole Napisany 26 września 2015 - 16:52

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Podobno można na pstryknięcie, praktycznie bez loadingu przełączać się dowolnie pomiędzy 3 grami. Ot kolejny przykład  profesjonalizmu panów z Bluepoint Games.  :tak:


  • 0

#57 cwany-lis Napisany 27 września 2015 - 08:30

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:

skuszę się na remaster bo nie grałem na ps3 a widzę po filmikach, że grafikach niezgorsza :duda:

 

 


  • 0

#58 nole Napisany 27 września 2015 - 20:23

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

skuszę się na remaster bo nie grałem na ps3 a widzę po filmikach, że grafikach niezgorsza :duda:


Łajs czojs :tak:. Seria Uncharted to przygoda przez duże P, jazda bez trzymanki w malowniczych zakątkach świata i w przepięknych okolicznościach przyrody.

Jeszcze jedna istotna rzecz. Celowanie i mechanika szczelania Z DWÓJKI będzie zaimplementowana w 1 i 3.


  • 0

#59 Kradziej Napisany 28 września 2015 - 07:02

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Jeszcze jedna istotna rzecz. Celowanie i mechanika szczelania Z DWÓJKI będzie zaimplementowana w 1 i 3.

Co?

Co?!

CO?

CO?!?!

CO?!?!?!?!?!?!

!!!!!!!!!!!

Cudowna wiadomość :D W dwójkę gra się (no, przynajmniej mi, ale najwyraźniej opinia ta jest dość powszechna skoro implementują to) cudownie. Strzelanie, poruszanie, klejenie do osłony, CELOWANIE - wszystko jest w sam raz. Dzięki temu nawet na poziomach dzikich (pociąg!) albo skomplikowanych (kilkupoziomowe budynki w Tybecie) zawsze czułem się pewnie i panowałem nad sytuacją.

Nie pamiętam, żeby w jedynce było z tym gorzej, ale w trójce na pewno tak - pamiętam że ND nawet zaprosiło jakichś fanów, żeby rozkminić co jest nie tak z celowaniem. Bo ewidentnie coś bylo nie tak, skoro osoba która przeszła U2 trzy razy, w tym na Crushingu, nierzadko miała problem z trafieniem we wrogich ziomków.

No i teraz zaczęła mnie ta kolekcja na nowo kusić :/ Jeden z moich największych zarzutów do U3 to właśnie to cholerne celowanie - jak to naprawią to zdecydowanie ocena skoczy o oczko albo dwa w górę.
  • 0

#60 Nexus Napisany 28 września 2015 - 08:07

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
W U3 to dziwne sterowanie czuć było w zasadzie od razu i pamiętam ulgę po szybkim patchu, który przywrócił sterowanie "normalne".A wcześniej jakoś gościu z ND przekonywał że ta niewygoda to złudzenie i gracze bez sensu narzekają.
:-)

Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 28 września 2015 - 08:09

  • 0



Inne z tagami: