Największe wrażenie robi animacja. Sześćdziesiąt klatek to jest to. Co ciekawe sama gra jakoś specjalnie nie imponuje grafiką. To ciekawe, ponieważ zawsze gdy kolejne przygody Natana się ukazywały, zachwycały. TLoU także to robił i jego odświeżenie wypadło wybornie wręcz na PS4, tutaj jest co najwyżej ładnie.
Uncharted: The Nathan Drake Collection
#31 Napisany 16 lipca 2015 - 17:56
#32 Napisany 16 lipca 2015 - 18:56
Tak patrzę na ten filmik i nie do pomyślenia, że ta gra ma już 6 lat. Jak dla mnie nic się nie zestarzała i każdej chwili mógłbym to włączyć i bezboleśnie przejść. Do tego główny motyw muzyczny w grze dalej robi robotę
#33 Napisany 16 lipca 2015 - 23:31
ten widoczek z hotelu kosi jak zawsze
#34 Napisany 17 lipca 2015 - 05:57
Ciekawe czy podobny progress na PS4 beda zaliczac gierki ND.
#35 Napisany 03 sierpnia 2015 - 12:50
Będzie Special Edition
:
#36 Napisany 17 sierpnia 2015 - 15:56
#37 Napisany 17 sierpnia 2015 - 16:11
Chyba kupie
#38 Napisany 17 sierpnia 2015 - 23:29
pssite.com:
Poza oczywiście podciągniętą grafiką do1080p i 60 klatek na sekundę, Bluepoint popracowało nad poprawą jakości oświetlenia w grze i aktualizacją modeli w pierwszej części gry. Ale to nie wszystko. Pojawią się dwa nowe poziomy trudności - Explorer, który kierowany będzie dla osób, które chcą przejść grę nie męcząc się w ogóle, oraz ujawniony wcześniej, najtrudniejszy - Brutal.
Oprócz tego dostępny będzie też Speed Run Mode, który zliczać będzie nam czas w trakcie gry, co będzie idealnym narzędziem dla speedrunnerów. Na sam koniec zostawiono tryb Photo w którym będziemy mogli pstrykać zdjęcia i udostępniać je w sieci.
ciekawe o ile brutal bedzie trudniejszy od crushing.
#39 Napisany 18 sierpnia 2015 - 09:19
Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach.
#40 Napisany 18 sierpnia 2015 - 10:00
Może umierać po jednej
#41 Napisany 18 sierpnia 2015 - 12:24
Na Brutal usuną wszystkie osłony.
#42 Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:38
#43 Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:40
Drejk będzie zabijał swoimi czerstwymi tekstami?
#44 Napisany 18 sierpnia 2015 - 15:43
Albo swoim "noł noł noł noł...", nawet gdzieś na YT była kompilka tego.
#45 Napisany 21 sierpnia 2015 - 18:30
http://www.eurogamer...just-a-remaster
Inni powinni się uczyć.
#46 Napisany 21 sierpnia 2015 - 18:49
http://www.eurogamer...just-a-remaster
Inni powinni się uczyć.
Już zakładając ten temat podałem ich "trakrekord" i cieszyłem się, że to właśnie Bluepoint Games dostało od Sony zlecenie na tę robotę! Ostatnio np miałem okazję chwilę pograć w TitanFall'a na X360. No nie do wiary jak ładnie i bezproblemowo to śmiga na tym staruszku, a przecież nawet XO ma z tą grą problemy (niższa rozdziałka i screen-tearing)
#47 Napisany 23 sierpnia 2015 - 08:40
Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach.
Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.
#48 Napisany 25 sierpnia 2015 - 19:15
#49 Napisany 25 sierpnia 2015 - 19:24
Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach.
Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.
Kurewsko trafne. Tyczy się wieeelu szaterków: czy to TPP, czy to FPP.
#50 Napisany 02 września 2015 - 19:32
+1Najpierw robisz giereczkę na HARD i ogarniasz mechanizm. Potem jedziesz przez CRUSHING i okazuje się, że jest łatwiej, niż na hard. Nie wydaje mi się, aby BRUTAL był czymś więcej, niż drake-umiera-po-dwóch-kulkach.
Te najwyższe poziomy trudności w większości strzelanek to jakaś parodia. Wszystko sprowadza się tylko do dłuższego czajenia się za osłoną i modlenia się co by nie zarobić kulki przy wychyleniu.
Dodam jeszcze, że często zmiany wprowadzane na wyższych poziomach trudności są sprzeczne z tym, na czym polega gra. Przykłady: Call of Duty i Uncharted. Obie serie (IMO Uncharted jest w tym lepsze) stawiają na widowisko - oskryptowane i płynne. Kitranie się za osłoną po każdym przyjętym na klatę pocisku spowalnia tempo rozgrywki do żółwiego i zabija frajdę czerpaną z filmowości tych gier.
Nie żebym skończył Uncharted 2 po razie na Normalu, Hardzie i Crushing
#51 Napisany 14 września 2015 - 21:39
Specom z Bluepoint udało się również zmieścić kolekcję na 1 bluryju, a nie było to łatwe.
Demo już 29 września! Bundelek z PS4 też będzie dostępny.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 14 września 2015 - 21:40
#52 Napisany 15 września 2015 - 08:49
#53 Napisany 15 września 2015 - 10:36
#54 Napisany 17 września 2015 - 17:53
#55 Napisany 18 września 2015 - 13:21
Bundelek z PS4 też będzie dostępny.
Dobre wieści dla tych co chcą brać PS4 z kolekcją. Będzie do wyboru 500GB i 1TB i co ważne to będą już nowe modele odpowiednio CUH-1216A i CUH-1216B
Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 września 2015 - 13:23
#56 Napisany 26 września 2015 - 16:52
Podobno można na pstryknięcie, praktycznie bez loadingu przełączać się dowolnie pomiędzy 3 grami. Ot kolejny przykład profesjonalizmu panów z Bluepoint Games.
#57 Napisany 27 września 2015 - 08:30
skuszę się na remaster bo nie grałem na ps3 a widzę po filmikach, że grafikach niezgorsza
#58 Napisany 27 września 2015 - 20:23
skuszę się na remaster bo nie grałem na ps3 a widzę po filmikach, że grafikach niezgorsza
Łajs czojs . Seria Uncharted to przygoda przez duże P, jazda bez trzymanki w malowniczych zakątkach świata i w przepięknych okolicznościach przyrody.
Jeszcze jedna istotna rzecz. Celowanie i mechanika szczelania Z DWÓJKI będzie zaimplementowana w 1 i 3.
#59 Napisany 28 września 2015 - 07:02
Co?Jeszcze jedna istotna rzecz. Celowanie i mechanika szczelania Z DWÓJKI będzie zaimplementowana w 1 i 3.
Co?!
CO?
CO?!?!
CO?!?!?!?!?!?!
!!!!!!!!!!!
Cudowna wiadomość W dwójkę gra się (no, przynajmniej mi, ale najwyraźniej opinia ta jest dość powszechna skoro implementują to) cudownie. Strzelanie, poruszanie, klejenie do osłony, CELOWANIE - wszystko jest w sam raz. Dzięki temu nawet na poziomach dzikich (pociąg!) albo skomplikowanych (kilkupoziomowe budynki w Tybecie) zawsze czułem się pewnie i panowałem nad sytuacją.
Nie pamiętam, żeby w jedynce było z tym gorzej, ale w trójce na pewno tak - pamiętam że ND nawet zaprosiło jakichś fanów, żeby rozkminić co jest nie tak z celowaniem. Bo ewidentnie coś bylo nie tak, skoro osoba która przeszła U2 trzy razy, w tym na Crushingu, nierzadko miała problem z trafieniem we wrogich ziomków.
No i teraz zaczęła mnie ta kolekcja na nowo kusić Jeden z moich największych zarzutów do U3 to właśnie to cholerne celowanie - jak to naprawią to zdecydowanie ocena skoczy o oczko albo dwa w górę.
#60 Napisany 28 września 2015 - 08:07
Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 28 września 2015 - 08:09
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 5 →
Demon's Souls RemakeRozpoczęte przez Sylvan Wielki , 11 cze 2020 Bluepoint Games, SIE Japan, PS5 |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
Gravity Rush RemasteredRozpoczęte przez nole , 28 paź 2015 Bluepoint Games i 2 więcej... |
|
|