To już niemalże pewne - DkS3 będzie zapowiedziane na E3.
Kilka godzin temu wyciekły pierwsze (nieoficjalne) screeny:
http://www.reddit.co...ots_by_the_know
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 20:35
To już niemalże pewne - DkS3 będzie zapowiedziane na E3.
Kilka godzin temu wyciekły pierwsze (nieoficjalne) screeny:
http://www.reddit.co...ots_by_the_know
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 20:35
No i znów się nie udało dotrzymać tajemnicy do E3. Wyciekło info i screeny z DS3. Wszystko w materiale wideo:
Jak się komuś nie chce oglądać, to podsumowanie:
The game is coming to PlayStation 4 and Xbox One in 2016. PC is also listed, but is accompanied by the word “negotiable.”
The game will support “1-4 players,” meaning it’s possible you can summon more than one friend or there might be a player-versus-player element.
10 playable classes, all available from the beginning of the game.
45 new enemies, 15 new bosses. Characters and monsters from previous games are not included in that count.
100 new weapons and 40 new armor sets with returning equipment not counted in that number.
60 minutes of cutscenes, mostly in engine, rather than pre-rendered.
There will be around 12 areas in the game.
Will change the way you interact with players online. You’ll now participate in “Sacrifice Ceremonies.” You can drag bodies around, choose where to sacrifice them, perform the ritual, and visit another player’s game. Doing this makes you a target for other players. These will also change your game, such as a sacrifice creating a bonfire at the location you choose to sacrifice the body.
Light sources and enemy layouts have been changed.
BOss battles have a new “Heat Up” factor that “completely change” boss battles based on undescribed factors.
The game will add “Sword Fighting Arts,” which including “Rush In” and “Circle.” The former is a sacrifice attack that allows you to dive into an opponent and take damage while delivering a huge hit, while the latter sounds like a dodge move.
wygląda jak bloodborne ale że jest robione przez ten drugi gorszy team to pewnie bedzie krapik
A ten drugi, gorszy ?
Czyli znowu o stałych trzydziestu można zapomnieć.
Ocenić frimejt po artworku. xd
Biorąc pod uwagę fakt jaką tytuł ekskluzywny, Krwisty mesjasz łapie zadyszkę przy trzydziestu oraz to, że reedycja przeciętnego graficznie DkS II nie jest należycie płynna, jestem w stanie się w tej chwili założyć o klasycznego Kazimierza, że będzie jak napisałem....
Przyjmujesz zakład Jurass
Geez, oni naprawdę zamierzają co roku wydawać kolejną tego typu grę. Jaram się, bo lubię ten rodzaj rozgrywki, ale cmon, tak często?
ja jako ekspert od gier From, nie czuje podjarki. Co innego jakby to był Bloodborne2.
AC tego problemu nie ma
A na serio to chyba nikogo, czekam jak coś i tak na Bloodborne 2, inaczej wychodziłoby, że gra wychodzi co 12 miechy, więc w każdym roku 3 miechy jesteś wkurwiony grając w to
Ten post był edytowany przez Pico dnia: 07 czerwca 2015 - 19:13
Jasne, ogram, pewnie nawet na premierę. Ale nie jaram się.
Oczywiście, że się jaram! Miyazaki steruje, będzie epic!
Choć BBorne raczej nie pobije. Na szczęście nie musi.
Choć BBorne raczej nie pobije.
Serio? Dwa miesiące temu wyszła jego gra, teraz pokazują screeny które sugerują mocne zaawansowanie projektu, czyli robił dwie gry raz na raz?Oczywiście, że się jaram! Miyazaki steruje, będzie epic!
Choć BBorne raczej nie pobije. Na szczęście nie musi.
Choć BBorne raczej nie pobije.
Wysyp szklanych kul, ktoś wyczytuje z kuli że design będzie gorszy nuż w bb
Ten post był edytowany przez Jurass dnia: 07 czerwca 2015 - 16:51
Przecież schodzą. Sam narzekałeś na DS2.Przecież dopóki z jakości nie schodzą, to w czym problem?
W czym problem? Myślisz, że pogubiłby się w dwóch fabułach?Serio? Dwa miesiące temu wyszła jego gra, teraz pokazują screeny które sugerują mocne zaawansowanie projektu, czyli robił dwie gry raz na raz?
W tym, że jeśli jego nazwisko w rzeczywistości promuje ten projekt (póki co to nic nie jest potwierdzone, a te obrazki równie dobrze mogą być z wczesnej wersji zapowiedzianego DLC do BB), to raczej po to, żeby gawiedź forumowa siedziała cicho i nie beczała o drużynie B. Robienie dwóch podobnych gier na raz jest mało prawdopodobne bez odbicia się na ich jakości, a BB braku jakości zarzucić nie można.
Już się zaczyna marudzenie.
Mielu na fejsbuku marudziGeez, oni naprawdę zamierzają co roku wydawać kolejną tego typu grę. Jaram się, bo lubię ten rodzaj rozgrywki, ale cmon, tak często?
Kolejny któremu się marzy Zelda co 5 lat a najlepiej co 20.
Przecież dopóki z jakości nie schodzą, to w czym problem? DLC co 2 miesiące NIE jest problemem, ale pełna część co roku jest?
Ja tego nie rozumiem. Zamiast się cieszyć to się szuka dziury w całym.
może From ma taką wspólną pulę lokacji, przeciwników, bossów i gdy trzeba, czerpie z niej i skleja kolejną giereczkę
Ciekawe czy dodadzą w końcu taki ficzer jak rozbudowana fabuła?
zbędny bajer
Mario nikogo bo to prostacka gierka dla nintendozjebów, a tu jakby dołożyli fabułę mogłoby wyjsc coś wielkiego.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 10 czerwca 2015 - 11:58