Ja
#481 Napisany 30 sierpnia 2017 - 12:52
#482 Napisany 30 sierpnia 2017 - 12:58
#483 Napisany 30 sierpnia 2017 - 13:00
#484 Napisany 30 sierpnia 2017 - 13:32
Prawilna wersja jest darmowa dla każego kto ma podstawową.
#485 Napisany 01 września 2017 - 16:32
#486 Napisany 05 listopada 2017 - 16:20
Właśnie to robię (ściągnąłem MGSV, State of Dacay, Sunset i właśnie Recore). Odpaliłem na razie na jakiąś godzinkę, półtorej i musze powiedzieć, że po Odyssey i MGSV Recore rysuje mój ekran od tv swoją brzydotą. W sensie technicznym , bo artstyle bardzo fajny. Wydaje mi się, że framerate to zawsze <30 fps, aliasing jest zabójczy, ale ... gra się bardzo fajnie Pod względem nierównowagi gameplayu i grafy kojarzy mi się sytuacja z sin and punishment 2, gdzie gra była przebrzydka technicznie (choć w 60fps o ile dobrze pamiętam), ale grało się świetnie. Recore na razie nie daje takiego poziomu funu, ale już widzę, że jest to kandydat do ukończenia...
#487 Napisany 05 listopada 2017 - 17:01
#488 Napisany 06 listopada 2017 - 09:47
Ależ ludzie pamiętają, do dziś śmieją się z tego crapa.
#489 Napisany 06 listopada 2017 - 11:44
#490 Napisany 20 listopada 2017 - 10:21
#491 Napisany 25 grudnia 2017 - 09:43
Przeżywam klęskę urodzaju, kupiłem game passa za złotóweczkę :cebulaczek: i znowu pykam w Recore. Oj czuć momentami ducha metroidka prime. Szkoda, że gra nie dostała ewidentnie budżetu na jaki zasługiwała, bo momentami jest mocno budżetowo, animacje Joules są kanciaste, framerate spada do jakiś 20 fpsów... No bywa ciężko... Ale gameplay jest bardzo satysfakcjonujący, mnóstwo znajdziek wynagradza eksplorację, lekki crafting/rozwój postaci również pomaga wczuć się w klimat salvagingu, przetrasania piasków Far Eden w poszukiwaniu części - co kojarzy mi się na maksa z Force Awakens . Scenografia jest świetna i nie opatrzona. Pierścienie Far Eden na horyzoncie, wszędzie pozostałości po nieudanej misji terraformingu - to wszystko jest niezwykle Primowe, chociaż cały czas w dobrym stylu, bez ordynarnej zrzynki. Bardzo podoba mi się, że gierka hołduje idei gameplay first - cut scenki są krótkie i treściwe, szybko pchają na przód fabułę, na pierwszym miejscu jest zawsze rozgrywka, żadnych badziewnych QTE. Bardzo staroszkolnie rozwiązanie, ale idealnie wpasowuje się w moje preferencje.
Jestem jeszcze niedaleko w przygodzie Joules, podejrzewam że gdzieś w połowie może 1/3, i gram po dłuższej przerwie - mam wrażenie, że patch Definitive Edition wygładzin trochę niedoróbek. Graficzka momentami bardzo spoko (głównie przez projekty poziomów, bo technologicznie to szału nie ma). Chciałbym, żeby Micro zafundował nam Recore 2, który bazując na fundamencie jedyneczki dopasi wszystko co dobre. I porzuci Unity na rzecz jakiegoś lepzego silnika, bo mam wrażenie, że to on jest tu źródłem tępego framerate'u.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|