Skocz do zawartości

Zdjęcie

Horizon: Zero Dawn

Guerilla Games PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
907 odpowiedzi na ten temat

#61 nole Napisany 20 czerwca 2015 - 12:03

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Na swoim nowozałożonym Twitterze Guerillasi dali 2 nowe screeny:

 

HorizonZeroDawn-2.jpg
HorizonZeroDawn-1.jpg

 


  • 1

#62 Nexus Napisany 20 czerwca 2015 - 12:10

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Szkoda tylko że ta laska wygląda jak gimnastyczna z NRD. A co gorsze ruda. ????
  • 0

#63 leon Napisany 20 czerwca 2015 - 15:28

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Jakoś nie łapię tego mixu plemion walczących z dinozaurami robotami :dunno:

Oby gameplay był sycący.


  • 0

#64 Dixi Napisany 20 czerwca 2015 - 15:44

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Trochę wrażeń IGN z pokazu gry za zamkniętymi drzwiami

 


  • 1

#65 ACZ Napisany 27 czerwca 2015 - 13:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

pssite.com:

 

W rozmowie z serwisem Game Informer, Mathijs de Jonge i Mark Norris z Guerilla Games postanowili przybliżyć nieco rzeczywistą rozgrywkę, jaką znajdziemy w finalnej wersji gry. Walka z wielkim dinozaurem (niżej znajdziecie demo) wyglądała świetnie - jak często będziemy się natykać na tak wielkich bossów?

 

Te roboty krążą po świecie i można na nie wpaść, ale by z nimi walczyć, gracz będzie musiał mieć wysoki poziom i odpowiednie narzędzia.

Pewnie, możesz wpaść na Thunderjawa na szóstym poziomie i znajdziesz się wtedy w dość beznadziejnej sytuacji. (śmiech) W misjach oczywiście takie potyczki będą ustawione, ale 90% czasu gry spędzimy w otwartym świecie, gdzie można natknąć się na wszystko. Jeśli znajdziesz się w złym miejscu w złym czasie... cóż....

W wywiadzie wspomniano także o otwartym świecie, do eksploracji którego deweloper chce zachęcić masą questów i zatrzęsieniem rzeczy do zbierania - do craftingu i uzupełniania zasobów. W kwestii mechanicznej fauny - i mniejsze, i większe dinozaury znajdą się w pobliżu. Na początku skupimy się na tych słabszych, uważając, by nie zwrócić uwagę olbrzymów. W końcu będziemy gotowi na coś mocniejszego i nie będzie żadnego skalowania wrogów do naszego poziomu, więc różnica w sile bohaterki będzie wyraźnie widoczna.


  • 0

#66 Spuczan Napisany 04 lipca 2015 - 07:39

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:


  • 0

#67 Juras Napisany 11 sierpnia 2015 - 17:33

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:
86NqVgQ.jpg




In the latest issue of Official PlayStation Magazine, the team reveals the 'Jaw consists of 550,000 polygons, 271 different animations, 67 visual effects and 60+ hit reactions. We can imagine most of those animations involve poor Aloy getting a dose of dino violence.
The Thunderjaw has 12 unique weapons (including lasers, Gatling guns and the classic foot stomp) and even boats a nasty Disc Launcher on its back. Should you managed to knock it lose, that big shooter will come in useful as you blast away the 63 separate panels that reveal blastable weak points.


Aloy cosplay guide
  • 0

#68 117 Napisany 11 sierpnia 2015 - 19:29

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Nieee, przecież ona wygląda jak on.


  • 1

#69 ACZ Napisany 24 sierpnia 2015 - 18:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

Hermen Hulst:

 

Pewnie zastanawiacie się, gdzie najlepiej można byłoby osadzić Horizon: Zero Dawn w kwestii gatunkowej. Od strony akcji wydaję mi się, że najprościej byłoby przywołać tutaj serię Assassin’s Creed. Jeśli zaś chodzi o inne elementy, to myślę, że porównanie do cyklu The Elder Scrolls nie byłoby bezpodstawne. Sądzę, że jesteśmy gdzieś pomiędzy obydwiema seriami. W Horizon: Zero Dawn są elementy z obydwu, które rozwijamy w dwóch, niezależnych kierunkach.

 


  • 0

#70 Nexus Napisany 24 sierpnia 2015 - 18:27

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:

Czyli będzie to takie monotonne jak większość Asasynów? :-( 


  • 0

#71 Kaxi Napisany 24 sierpnia 2015 - 18:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Dla mnie wygląda jak open-world Monster Hunter.


  • 0

#72 Juras Napisany 25 sierpnia 2015 - 13:06

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:


  • 0

#73 BeSOS Napisany 25 sierpnia 2015 - 13:14

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Me gusta :parker:
  • 0

#74 lukaszSA Napisany 25 sierpnia 2015 - 19:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Jak będzie się dało wdrapać na te góry, to :gusta:


  • 0

#75 ACZ Napisany 25 sierpnia 2015 - 22:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

bedzie sie dało.

 

 

Horizon to otwarty świat, gdzie gracz sam wybiera sobie drogę, włączając w to wspinaczkę na wysokie szczyty gór. Z racji, że jest to świat w założeniu żywy, musieliśmy zasymulować obrót planety, chcąc uzyskać cykl dnia i nocy. Częścią całości jest także pogoda, która w grze jest bardzo istotna. Wraz z zajmującym połowę ekranu niebem, jest jednym z naszych narzędzi, za pośrednictwem których opowiadamy całą historię.

 


  • 0

#76 Juras Napisany 20 września 2015 - 12:20

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

 

W sumie to samo i nic nie widać.


  • 0

#77 fingus Napisany 20 września 2015 - 12:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Czy ktoś już wspominał, jak głupi jest pomysł dzikusów z patykami polujących na wielkie roboty?
  • 0

#78 Juras Napisany 20 września 2015 - 13:42

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Gdzie widzisz te patyki?


  • 0

#79 Shinigami Napisany 20 września 2015 - 13:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Nie jest głupi.
  • 0

#80 Godot Napisany 20 września 2015 - 22:11

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Po dotychczasowych wyczynach Partyzantów ktoś wierzy, że ta gra będzie mega? Wierzę w ciekawy świat, bo to potrafią robić. W oprawę też. Ale nie wierzę w gameplay, nie wierzę w bohaterów. Ogólnie obstawiam 7,5/10 i perełkę z Plusa rok po premierze
  • 0

#81 Kradziej Napisany 21 września 2015 - 15:20

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
A to trzeba w coś wierzyć? Czekam sobie i mam nadzieję, że będzie sponio.
  • 0

#82 Stan Napisany 27 października 2015 - 19:08

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:


  • 0

#83 nole Napisany 28 października 2015 - 09:18

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Jeszcze parę screenów :zakochany::
 
Approach_1445968650.jpg
Aloy_Stalking_2_1445968648.jpg
Coming_Home_1445968651.jpg
Target_Practice_3_1445968653.jpg


  • 1

#84 Pawlik Napisany 28 października 2015 - 09:55

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

jest jarando :banderas:


  • 0

#85 Shinigami Napisany 28 października 2015 - 16:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Robi. Chcę w to grać.


  • 0

#86 Cudak Napisany 28 października 2015 - 16:28

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:

Najciekawiej zapowiadająca gra od Wiedźmina 3.


  • 0

#87 Sotaku Napisany 29 października 2015 - 11:19

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Będę grał w te gre :tak: Jak to zazwyczaj nie będzie tak dobrze jak zapowiadają, ale i tak będzie świetnie :)
  • 0

#88 BeSOS Napisany 29 października 2015 - 14:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

jest jarando :banderas:

 

 

Doradzam spokoj. GG nie robią gier na 9 :cf:


  • 1

#89 nole Napisany 29 października 2015 - 14:40

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:
Killzone 2 w dniu swojej premiery to betonowe 9/10.
  • 1

#90 Schrodinger Napisany 29 października 2015 - 14:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

ale obiektywne 7.5/10


  • 0



Inne z tagami: