Why not?Why?
#121 Napisany 19 sierpnia 2015 - 22:18
#122 Napisany 19 sierpnia 2015 - 22:45
wyłączenie random encouterów to najlepsze co się mogło przydarzyć jrpgom od chrono triggera
#123 Napisany 20 sierpnia 2015 - 17:55
To tak jakbyś wyłączył ataki w bijatykach...
A tutaj małe przypomnienie, jak fantastyczne rzeczy można robić dzięki systemowi materii:
#124 Napisany 20 sierpnia 2015 - 18:57
#125 Napisany 25 sierpnia 2015 - 21:48
turowych walk chyba nie będzie.
Kitase:
Obraliśmy już odpowiedni kierunek artystyczny. Jednak jeśli chodzi o system walki, to na razie testujemy wiele opcji i działamy metodą prób i błędów.
Uważamy, że system turowy nie do końca pasuje do dzisiejszych gier, więc musimy wymyślić coś nowego. Z reguły tworząc remake, system walki zbliża się do RPG-a akcji, więc zastanawiamy się jak to zrobić, by zaskoczyć pozytywnie fanów.
#126 Napisany 26 sierpnia 2015 - 02:25
Za takie zmiany fani oryginału ich rozp*erdolą. Ciekawe ile zostanie z magii oryginału przy takim "uwspółcześnianiu" gry.
#127 Napisany 26 sierpnia 2015 - 06:58
Je*ać fanów. Niech też zmienią tę bełkotliwą fabułę w dalszej części gry!
#128 Napisany 26 sierpnia 2015 - 07:11
ja juz w turowki nie mam cierpliwosci grac, jak madza dac bardziej dynamiczny system walki to niech tak robia!
(jak dobrze ze nie gralem w oryginal )
#129 Napisany 26 sierpnia 2015 - 13:55
#130 Napisany 27 sierpnia 2015 - 01:01
Dla mnie spoko, im bardziej slasherowy system walki, tym lepiej tylko ciekaw jestem czy jak zmienią starcia i zmodyfikują fabułę (bo o tym też była mowa), to czy nadal będzie można mówić o remake'u czy może bardziej o kompletnie nowej grze.
#131 Napisany 27 sierpnia 2015 - 14:32
O nie
#132 Napisany 27 sierpnia 2015 - 16:18
#133 Napisany 05 grudnia 2015 - 21:35
Nikt nie pisze o tym zajebistym gejmpleju, który pokazali? I o tym świetnym designu postaci? Aż tak bardzo nikogo ten remake po tym co pokazali? Ja straciłem całkowite zainteresowanie i idę grać w oryginał
#134 Napisany 05 grudnia 2015 - 21:38
Jesteśmy dalej w szoku po tym:
#135 Napisany 05 grudnia 2015 - 22:37
Serio nikt się nie jara? Jak dla mnie wygląda to w c*uj dobrze. DAY 1
#136 Napisany 05 grudnia 2015 - 22:43
ja sie jaram. grafa bajecznie klimatyczna, jest slasherowy feeling. zapowiada sie bombowo.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 05 grudnia 2015 - 22:43
#137 Napisany 05 grudnia 2015 - 22:47
THEY PLAYED US LIKE A DAMN FIDDLE
#138 Napisany 05 grudnia 2015 - 22:48
Grafa a'la Advent Children, zamiast w wesołą kreskówkę z karykaturami (oryginał) poszli w bardziej mroczną stronę i to mi się podoba. Muza, głosy postaci, GRAFA, klimat - tip top. Nie potrafię tylko po tym trailerze ogarnąć czy system walki to typowy slasher (Crisis Core) czy po prostu bardzo dynamiczna turówka.
#139 Napisany 05 grudnia 2015 - 22:52
Serio nikt się nie jara?
#140 Napisany 05 grudnia 2015 - 23:16
#141 Napisany 05 grudnia 2015 - 23:18
Pokazali już walkę przeciwko różowym domkom? Jak nie, to nikogo.
#142 Napisany 05 grudnia 2015 - 23:25
Graficznie wygląda koszmarnie, postać Clouda jest obleśna poza granice przyzwoitości - w designie typowa mangowa ciota z wielkim mieczem i strąkami włosów, a w realizacji hiperrealizm, pewnie na zbliżeniach widać pory skóry. Ohyda.
No siema.
#143 Napisany 06 grudnia 2015 - 00:45
jestem zaintrygowany - dobrze, że wprowadzą nowy gameplay a nie kropka w kropkę to samo co te sto lat temu - może dam radę i przejdę na PS4 J rpg
#144 Napisany 06 grudnia 2015 - 10:04
Tak umiera legenda.
PIEC.
#145 Napisany 06 grudnia 2015 - 11:13
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 06 grudnia 2015 - 11:13
#146 Napisany 06 grudnia 2015 - 11:22
to juz od paru dni
#147 Napisany 06 grudnia 2015 - 11:37
>"Łooo, robią rimejk FFVII!"
>"Meh, to już nie jest FFVII tylko jakiś rimejk"
>profit
Ten post był edytowany przez Itachi dnia: 06 grudnia 2015 - 11:38
#148 Napisany 06 grudnia 2015 - 12:00
To samo zauważyłem. Najpierw masa potem rzeźba. Nie na odwrót
#149 Napisany 06 grudnia 2015 - 12:52
Jedyn oczywiście ma rację. A do Advent Children się postacie nie umywają
#150 Napisany 06 grudnia 2015 - 13:34
The way we harnessed the power of the PlayStation 4 was to maintain the graphic quality of characters like Cloud, Tifa, and Aerith in the movie called Advent Children in our game, and this was the starting point. So, what we’re aiming for with the Final Fantasy VII Remake is to have the same quality of these characters in real-time while playing the game, and this is only achievable with PlayStation 4.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 06 grudnia 2015 - 13:35