Nie wiem dlaczego, ale ten projekt wydaję mi się tylko skokiem na kasę i nie wyjdzie z tego nic dobrego...
#61 Napisany 15 lipca 2015 - 22:48
#62 Napisany 17 lipca 2015 - 13:43
Yu zachęca do wsparcia na ostatniej prostej:
#63 Napisany 18 lipca 2015 - 14:33
koniec zbiórki. padł rekord jesli chodzi o gry wideo.
1. Shenmue III – $6.33 million
2. Bloodstained: Ritual of the Night – $5.54 million
3. Torment: Tides of Numeria – $4.18 million
4. Pillars of Eternity – $3.98 million
5. Mighty No. 9 – $3.84 million
6. Broken Age – $3.33 million
7. Yooka-Laylee – £2.09 million
8. Wasteland 2 – $2.93 million
9. Elite: Dangerous – £1.57 million
10. Homestuck Adventure Game – $2.48 million
#64 Napisany 03 września 2015 - 13:13
#65 Napisany 03 września 2015 - 14:17
Tak w ogóle to przenieść do dział !
#66 Napisany 03 września 2015 - 14:21
No to teraz powinno być już z górki.
#67 Napisany 03 września 2015 - 15:32
Dlaczego przenieść do dział?
#68 Napisany 03 września 2015 - 15:39
Dlaczego przenieść do dział?
bo to ex.
#69 Napisany 03 września 2015 - 15:40
Aa, w tę stronę. Zawsze przenieść do dział oznaczało do multiplatform gdy ktoś tracił exa.
#70 Napisany 03 września 2015 - 15:48
Do królewskiego działu z tym koksem!11one. Może być?
#71 Napisany 30 października 2015 - 10:54
Kilka nowych screenów z postępów prac nad grą:
#72 Napisany 30 października 2015 - 11:08
wygląda przyjemnie.
#73 Napisany 05 stycznia 2016 - 14:37
http://pl.ign.com/sh...tun-shenmue-iiinowy króciutki filmik bez gameplayu z SIII
#74 Napisany 20 stycznia 2016 - 21:30
#75 Napisany 20 stycznia 2016 - 21:52
Ten screen jest okropny Pomijając już trawę, to wszystko zdaje się takie z generycznym artstylem.
#76 Napisany 20 stycznia 2016 - 21:53
#77 Napisany 25 stycznia 2016 - 10:49
brzydal
#78 Napisany 27 stycznia 2016 - 16:09
pytanie, na ile ta gra będzie rozległa?
#79 Napisany 27 stycznia 2016 - 16:10
Pytanie, czy Ryo w końcu zarucha?
#80 Napisany 27 stycznia 2016 - 16:17
#81 Napisany 27 stycznia 2016 - 16:57
Ten screen jest okropny Pomijając już trawę, to wszystko zdaje się takie z generycznym artstylem.
Czego ty oczekujesz od indyka z kickstartera na unrealu?
#82 Napisany 28 stycznia 2016 - 11:37
Kuźwa, myśle że ta gra jeszcze zaora.
#83 Napisany 28 stycznia 2016 - 11:58
Grafa będzie co najwyżej z ps3. Istotniejszą kwestią jest jak bardzo archaiczna będzie to gra, zwłaszcza pod względem sterowania Ryu, animacji i rozwiązań gejmplejowych związanych z eksploracją świata.
#84 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:05
Będzie to samo, tylko obszerniej.. imo
#85 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:19
Lol, przecież tu maks to giereczka 7/10 i o to się trzeba martwić. Największe prawdopodobieństwo to słaba giereczka która jednak dociągnie do końca fabułę.
#86 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:32
no ale jak Ty byś zrewolucjonizował trzecie shenmue!? znowu odwzorują klimat tego konsolowego posągu i fani pieją z zachwytu, bo gra dała rade.
#87 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:42
Forma Shenmue jest przestarzała i nudna. Dobrze zrobione Shenmue to Yakuza, problem z tym, że zrobiła się z niego telenowela. Shenmue 3 ma tylko dopowiedzieć historię do końca, jak ktoś liczy na coś więcej to jest najzwyklejszym w świecie frajerem.
#88 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:52
czemu tak bezpardonowo!? shenmue imo i tak nie da sie podrobić. choć nie można odmówić charakteru yakuzie.
#89 Napisany 28 stycznia 2016 - 12:56
-Dobra mechanika walki wrecz
-Otpyty QTE
-Fajne miasto ze sklepikami pełnymi badziewia do zbierania
-Dziewoja, w której można by się zakochac
-Obowiązkowo wracanie do domu przed 22 coby się wyspać
#90 Napisany 28 stycznia 2016 - 13:33
Otacon, grałeś w Shenmue 1,2?!