To tak jak z Destiny. W singlu pewnie zassysa ale w gronie znajomych może być nominowana do GOTY
#61 Napisany 22 października 2015 - 19:20
#62 Napisany 22 października 2015 - 19:27
#63 Napisany 23 października 2015 - 12:41
Multi w MK7 było nieziemsko dopracowane (nie licząc bugów). Ciekawe jak w tej Zeldzie.
#64 Napisany 23 października 2015 - 12:49
Wczoraj nie miałem żadnych problemów. Prócz tego, że jeden koleś nie wiedział co robić w lobby (trzeba stanąć w triforcie)
#65 Napisany 23 października 2015 - 14:15
Proponuję dzisiaj wieczorem Zelda + skype i będzie
#66 Napisany 23 października 2015 - 14:27
#67 Napisany 23 października 2015 - 15:33
podobno nie można bedzie grac w tym demie ze znajomymi, takze chyba nie pogracie
#68 Napisany 23 października 2015 - 16:01
ramzes ogarnij się i zajrzyj do kulturalnego shopingu
#69 Napisany 23 października 2015 - 16:26
Dzisiaj nie gramy, gdyż udaję się na miasto w celach towarzysko-alkoholowych.
#70 Napisany 23 października 2015 - 16:46
Jak dziś nikt to ja reflektowałbym prawdopodobnie dopiero w poniedziałek
#71 Napisany 23 października 2015 - 19:31
Dzisiaj nie gramy, gdyż udaję się na miasto w celach towarzysko-alkoholowych.
Życzę miłej zabawy. Tylko nie wróć z dzieckiem!
#72 Napisany 24 października 2015 - 05:43
Jestem zaskoczony jak mocno gierka jest nastawiona na akcję i jak mało w niej typowo Zeldowych zagadek. Zdarzył się jeden ciekawy level w wodnym świecie, gdzie trochę trzeba było kombinować z poziomem wody. Większość plansz składa się z kill roomów i omijania pułapek. Raz się nawet zaciąłem, bo przebiegałem po kolei każdym z Linków cały poziom i nie uruchomiłem fali przeciwników – cała trójka bohaterów musi się znaleźć w tym samym pomieszczeniu, żeby pojawili się wrogowie
Mimo tego granie samemu nie jest takie straszne jak twierdzą recki. Do piątego świata natknąłem się może na 2-3 upierdliwe sekcje. Strzelanie/rzucanie w czasowo ograniczone przyciski albo zostawianie dopplerów na zapadających się platformach z magmy lub lodu średnio się sprawdza.
Gorzej z bossfightami. Brak żywych towarzyszy najbardziej odbija się właśnie na walkach z szefkami, które są wyraźnie zaprojektowane pod kooperację. Moldorm na przykład w singlu zupełnie traci sens, bo cały czas krąży za Linkiem, którym się gra i nie da rady go zaskoczyć od tylca tylko trzeba się miotać w kółko. Podobnie
#73 Napisany 24 października 2015 - 10:14
Dzisiaj nie gramy, gdyż udaję się na miasto w celach towarzysko-alkoholowych.
Życzę miłej zabawy. Tylko nie wróć z dzieckiem!
Niestety wróciłem bez
Jacyś chętni dzisiaj do grania są?
#74 Napisany 24 października 2015 - 13:04
#75 Napisany 24 października 2015 - 14:21
gra zamówiona dziś - sprawdziłem demko i mi sie spodobało. Jednego chętnego do gry online mam (dodatkowo preferujemy skype glosowo podczas gry). Takze bedziemy szukac jeszcze trzeciego zainteresowanego, albo losowe typki z sieci beda musiały z nami grać.
#76 Napisany 24 października 2015 - 14:47
Jacyś chętni dzisiaj do grania są?
Są. Właśnie zaczynam.
#77 Napisany 24 października 2015 - 15:18
Fabułę chyba można tylko w 3 przechodzić. Znajdzie się jeszcze jakiś przegryw?
#78 Napisany 24 października 2015 - 15:25
#79 Napisany 24 października 2015 - 15:29
A nawet nie wiem. Możemy próbować.
Tylko chyba musisz mój FC dodać najpierw, bo chyba cię na liście nie mam
#80 Napisany 24 października 2015 - 15:49
#81 Napisany 24 października 2015 - 17:54
#82 Napisany 24 października 2015 - 18:20
Hehe
Ale też dziękuję. Zacna gierka, liczę że odniesie sukces, bo potrzeba nam takich tytułów.
#83 Napisany 24 października 2015 - 18:52
#84 Napisany 24 października 2015 - 19:10
Potrzebujemy prawdziwej Zeldy oraz jakiejś fajnej gry sieciowej, bo o te drugie to ciężko
#85 Napisany 24 października 2015 - 19:46
u nintendo dwie gry w tej samej niszy nie moga być, bo w ich logice te gry się automatycznie kanibalizują.
jedna gra kolorowa, jedna niekolorowa, jedna z jednym chłopkiem, jedna z wieloma, jedna z autkiem, jedna w kosmosie, jedna sieciowa.
w zasadzie to wyczerpuje uniwersum możliwości. nie mogą być dwie gry sieciowe fajne.
#86 Napisany 24 października 2015 - 22:39
Przez najbliższe N lat.
#87 Napisany 24 października 2015 - 22:56
Ja naliczyłem 4. Przez ostatnie 4 lata.
edit:
skończyłem, mając 13:33h w acivity logu:
chwilę pograłem w multi, więc myślę że singiel tak na 10h.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 25 października 2015 - 01:11
#88 Napisany 25 października 2015 - 13:22
rozpieszczają tego 3DSa Zeldami, a na Wii U powinna być ta w HD z pokazu konsoli - wtedy wszyscy mieli sporo w gaciach. Pozniej zmienili koncepcje na ta kolorowa na ktora czekamy. Ta wersja z tego dema technologicznego pozamiatalaby
#89 Napisany 28 października 2015 - 06:31
Całkiem nieźle gra się z jakimiś randomami z internetu. I nawet voice chata nie potrzeba do tego. Osobiście nie przepadam za multi, ale te od Nintendo mi pasuje. Człowiek w ogóle nie czuje, że gra z innym graczem, tylko jakimś wrednym AI. Khe khe khe. Idealna szpila na wieczorne partyjki przed snem.
#90 Napisany 28 października 2015 - 07:36
Jedna z teorii spiskowych mówi, że w grach Nintendo nie grasz online, tylko właśnie z zaawansowaną SI.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|