Grę robi Platinum Games, to tyle na razie wiadomo.
Na konfie SE pokazali jakieś statyczne migawki jedynie.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 17 czerwca 2018 - 16:51
Grę robi Platinum Games, to tyle na razie wiadomo.
Na konfie SE pokazali jakieś statyczne migawki jedynie.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 17 czerwca 2018 - 16:51
Że cooooooooooooooo?
https://www.youtube....h?v=gvqq3JE9kAU
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 07 lutego 2018 - 15:50
Woot, akurat nie mam jak oglądać konfy, a tam takie megatony? Jak zapowiada się po zwiastunie?
tak, że pewnie będzie jeszcze z 3 lata w produkcji
ale fajnie, że w ogóle robią!
Nie znasz się ! Oby muzyka była tak dobra jak w jedynce ! Hype spory mam na tą zapowiedź !
z najlepszą fabułą z poprzedniej generacji.
znając japońskie historyjki, to na pewno
Już 29 października, podczas Paris Games Week dostaniemy nowe informacje o grze, a może i coś więcej...
Tak, ten Pan tam będzie
Chętnie zobaczę co skroi Platinum.
Liczyłem na jakieś konkretniejsze info skoro temat odgrzebany
Liczyłem na jakieś konkretniejsze info skoro temat odgrzebany
No i JEEEST! Pierwszy gejmplej trailer.
Edyta. Trailer w dużo lepszej jakości.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 29 października 2015 - 16:26
Tego robota z 4:30 widziałem już w jedynce
W sumie kupiłbym konsolę dla tej gry Żydboks powinien kopnąć w kalendarz do tego czasu.
automata znaczy samograj?
Tak.
Szacuneczek, przynajmniej walą prosto z mostu.
No ja liczę, że trochę więcej niż "dobra", bo dla mnie NieR to ścisła czołówka całej poprzedniej generacji. Oby tylko spece z Platinum pozostali przy tworzeniu gejmpleja i nie tykali się fabuły.
to wyglada jak gra z PS2...ten ex na Xbone wyglada 1000x lepiej
gameplay supcio
pssite.com:
Akcja NieR Automata umiejscowiona jest w odległej przyszłości. Ziemia została zaatakowana przez obcych najeźdźców. Ludzie zdołali uciec na księżyc. W celu odzyskania rodzimej planety ludzkość zaczęła wysyłać na Ziemię bojowe jednostki androidów. Z czasem pojawił się nowy model żołnierzy - Yorha.
Yorha 2B wyglądem przypomina kobietę jednak właściwa płeć jest nieznana. W walce używa krótkodystansowych ataków mieczem oraz długodystansowego wsparcia z kapsuły. Z powodu nieustannego noszenia gogli większa część twarzy jest niewidoczna. Androidy nie mają imion. Zwracać się do nich można po numerze identyfikacyjnym. Nie mogą one odczuwać emocji, ale każdy z androidów wyraźnie różni się od pozostałych.
Obcy, którzy zaatakowali Ziemię to "Mechaniczne Formy Życia". Nazywa się je tak ponieważ mogą samodzielnie się naprawiać, odbudowywać i prawdopodobnie tworzyć nowe maszyny. Tyle zdradził magazyn Famitsu.
No ja liczę, że trochę więcej niż "dobra", bo dla mnie NieR to ścisła czołówka całej poprzedniej generacji. Oby tylko spece z Platinum pozostali przy tworzeniu gejmpleja i nie tykali się fabuły.
pssite.com:
Podczas transmisji na żywo za pośrednictwem portalu JeuxVideo.com producent Yosuke Saito oraz reżyser Taro Yoko wyjawili wiele informacji odnośnie samej gry i jej początków.
Saito przyznał, że NieR nie sprzedał się zbyt dobrze, ale marka zyskała wielu zagorzałych fanów,
kombinacja PlatinumGames i Sqare Enix wraz z postaciami od Akihiko Yoshidy to spełnienie marzeń,
spójność światów z NieR i NieR Automata jest dziełem samego Taro Yoko. Fani poprzedniego NieR nie będą zawiedzeni,
gra wiele zyskuje dzięki doświadczeniu PlatinumGames w grach akcji oraz dzięki stylowi graficznemu Akihiko Yoshidy,
Square Enix nie spodziewało się tak ogromnego zainteresowania marką. Fani wciąż kupują płyty ze ścieżką dźwiękową z gry,
na początku gra miała nazywać się NieR: Androids, ale były problemy z uzyskaniem znaku towarowego, a słowo „Androids” brzmiało zbyt prosto,
pierwszy prototyp gry powstał w lipcu 2014 roku,
wiele uwagi poświęcono na krytykę poprzedniej części. Zadaniem Saito jest utworzenie zespołu, który stworzy wspaniałą grę,
Saito pamięta, że wielu zagranicznych recenzentów wypominało słabą oprawę graficzną, ale mimo to nie mogli oderwać się od gry,
stworzony prototyp miał za zadanie sprawdzenie jak układa się współpraca pomiędzy PlatinumGames a reżyserem Taro Yoko,
w związku z grą Yoko postanowił przeprowadzić się z Tokio do Osaki,
Taro Yoko zastanawiał się czy nowy NieR ma być jedynie grą akcji. Po rozmowie Takahisa Taura postanowili stworzyć unikalne dzieło,
plotki jakby NieR Automata miało być grą na urządzenia mobilne nie ma pokrycia w rzeczywistości. Yako rozważał w przeszłości stworzenie adaptacji NieR na PS Vita,
Emi Evans nie pracuje nad NieR Automata,
kompozytor Keiichi Okabe i Taro Yoko nie gwarantują wyjątkowości nowej ścieżki dźwiękowej ponieważ nie wiedzą dlaczego ta z poprzedniej gry stała się tak popularna. Mimo wszystko zrobią co w ich mocy by to uczynić,
Saito dostał zadanie by muzyka w NieR Automata przypominała tę z poprzedniej części,
w niektórych poziomach znajdą się miejsca niedostępne przy zwyczajnym skakaniu - konieczne będzie użycie Pod by się do nich dostać,
pomiędzy sekwencjami walki będą sekwencje eksploracji. W przeciwieństwie do zwiastuna w grze nie będzie wyłącznie akcji. Pojawią się elementy przygody, będą dialogi z innych postaciami oraz rozwiązywanie zagadek,
Pod będzie latał wokół nas, ale nie będzie się zachowywał jak Grimoire Weiss. Jego zachowanie będzie przypominał raczej GPS, mimo wszystko nie będzie wyłącznie akcesorium
zmiany broni można dokonać w prosty sposób, tak samo jak zmiany walki z zwarciu na walkę dystansową. Bronie dystansowe przechowywane są w Pod,
granica pomiędzy mrocznym światem a komedią czyni z NieR coś wyjątkowego więc Yoko podobny efekt chce uzyskać w NieR Automata, ale nie zamierza robić drugi raz dokładnie tego samego,
na tę chwilę ekipa skupia się w całości na NieR Automata, o możliwym remasterze NieR pomyślą po skończeniu nowej gry,
Saito nie może zagwarantować wersji demonstracyjnej, ale chciałby by taka się pojawiła,
coś, co wygląda jak bandaż na twarzy YoRHa 2B nie jest opatrunkiem. W rzeczywistości są to specjalne okulary, które wyświetlają przydatne informacje,
powód, dla którego nie widzimy oczu YoRHa 2B jest częścią historii więc Yoko nie chce niczego ujawniać. Saito wspomniał, że ma to związek z petryfikującym spojrzeniem Emila z poprzedniego NieR,
Yoko wspomniał, że jego ikoniczna maska jest cztery razy bardziej gorętsza niż możemy sobie wyobrażać,
potwierdzono, że gra powstaje wyłącznie na PS4,
bronie YoRHa 2B nie dotykają jej pleców (unoszą się za nią) spowodowane jest tym, że mają własne pole magnetyczne. Dzięki temu można używać ich jako miecze lub rzucać niczym shurikenami.
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|