Nie ma związku.
#181 Napisany 09 marca 2017 - 08:57
#182 Napisany 09 marca 2017 - 09:04
No i?
no i muszę kopiować posta - Mam pytanie czemu ten temat nie jest w multiplatformowych grach? (to tak z ciekawości)
Bo nie jest multiplatformą.
#183 Napisany 09 marca 2017 - 09:07
Jak to nie? Przecież dosłownie kilka dni temu w wojnach klapy przegłosowały, że jak coś jest na pc to tak jakby nie było na konsoli, nie?
#184 Napisany 09 marca 2017 - 09:10
?
#185 Napisany 09 marca 2017 - 09:14
Na tym forum są ludzie którzy wierzą, że jak coś jest na PC to nadal jest to ex konsolowy. Niektórzy potrafią bardzo mocno wierzyć i właśnie dla nich te biedne firmy wymyślają takie ładne stwory jak ex konsolowy. Natomiast jak coś jest na Xboxa to już automatycznie przestaje być exem. Taka sytuacja.
#186 Napisany 09 marca 2017 - 09:21
Już nawet Stan się pogodził, a niektórzy nadal mają ból dupska o te pecetowe multiplatformy Na potrzeby forumka ustaliliśmy, że multiplatformowoś ustalamy kąsolowo, PC to dodatek, jak jakaś gra z PC wychodzi na kąsolę to też kradniemy temat z działu i przenosimy do odpowiedniego kąsolowego, jeśli wyszło tylko na PS4 to do działu PS4. Temat był poruszany już wielokrotnie, wypadałoby w końcu zapamiętać. A Filipeniek oczywiście znów od razu wyskakuje z jakimiś bajkami o klapach, zapominając, że termin kąsolowego exa to wytwór xbotów.
#187 Napisany 09 marca 2017 - 09:28
?
O jakich bajkach mówisz? Przecież ja właśnie piszę o tym, że dla klapów nie ma czegoś takiego jak konsolowy ex, więc chyba mnie nie zrozumiałeś.
Dlatego konsekwentnie Nier nie jest exem.
Dla sprostowania - dla mnie poza izometrycznymi rpgami i total warami gry na pc nie istnieją, więc mój pogląd na sprawe różni się od klaperskiego. Po prostu PC to nie jest dla mnie platforma do grania konkurująca z konsolami, z wielu przyczyn poruszanych w wojenkach równie często, co temat padów.
#188 Napisany 09 marca 2017 - 09:31
#189 Napisany 10 marca 2017 - 09:59
Ktoś coś gra? Przeszło 8 godzin na liczniki i będę teraz wchodził do dużej dziury.
#190 Napisany 10 marca 2017 - 10:07
no i jak ?, ja może będę grał ale premiera dopiero 17.03
#191 Napisany 10 marca 2017 - 10:28
Ja się dopiero przebiłem przez początek, tym razem nie ginąć. Gra mi przypomina Metal Gear Rising, tylko arbuzów nie ma (no, może nie do końca ). Przejścia w gameplay 2D czy latanie statkiem śmierdzą crapem niestety. Ogólnie gra jest dziwaczna i totalnie nie w moich klimatach, ale jest zaglądanie pod kiecki to cisnę.
#192 Napisany 10 marca 2017 - 10:32
Jest bardzo dziwaczna i o to chodzi. Poszedłeś w ciemno po ocenach w nią?
#193 Napisany 10 marca 2017 - 10:36
Nie po ocenach, a po fanartach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#194 Napisany 10 marca 2017 - 10:37
mocno go musiało cisnąć skoro kupił dla tej gierki konsole
#195 Napisany 10 marca 2017 - 10:41
YOLO
#196 Napisany 10 marca 2017 - 14:05
i luv pp
#197 Napisany 10 marca 2017 - 17:54
Fikuśne wyczyny graczy. Polecam
. . . : : : SPOILERY : : : . . .
#198 Napisany 10 marca 2017 - 18:00
#199 Napisany 10 marca 2017 - 18:04
Chciałbym.
#200 Napisany 10 marca 2017 - 23:17
#201 Napisany 13 marca 2017 - 10:09
Ale jestem zakochany w tej grze. Ponad 12 godzin na liczniku i jedyne czego mi brakuje, to fabuła, ale to głównie z mojej winy, bo wkręciłem się w klepanie sidequestów i nabijanie leveli. Też trochę minus, że poboczne zadania nie mają jakichś ciekawych historyjek. Takie akurat czasami pojawiały się w jedynce i zawsze były dosyć słodko-gorzkie. Fajnie to pasowało do postapo tego świata, gdzie nic nie było tak przyjemne, jak mogło się na początku wydawać.
Biorąc pod uwagę, że w jakiejś recce czytałem o skończeniu gry w 10h, to raczej u mnie zapowiada się jak w jedynce - 25 godzin na pierwsze
Poza chwilowym brakiem fabuły jest super. Rozgrywka płynniutka jak masełko. Można się wspinać 20 minut na wieże i przez 10 minut oglądać widoki. Pustynia to pustynia ultymatywna. Otoczenie zmienia się diametralnie w tych kilku kluczowych miejscówkach i to jest super. Super wspaniała również jest muzyka, której mógłbym słuchać w kółko
Walki lodzio miodzio, choć na tyle godzin zginąłem tylko cztery razy. Jeśli ktoś potrzebuje większego wyzwania, to polecam od razu zacząć na hardzie, a nie, jak ja, na normalu. Tak to dotrzepię na tym poziomie do pierwszego zakończenia i później wrzucę sobie na wyższy. Jest tutaj wszystko, czego można się spodziewać po grach Platinum. Real Time Weapon Change, różnorodne maszyny do pociachania, podwójne skoki, uniki, witch time, kontry, parowanie ciosów z MG Rising, masa różnych broni*. Dosyć fajne jest też dostosowanie 2B pod siebie przez chipy, które można jej wszczepić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odpowiadają za części HUDa, system operacyjny (po wyjęciu tego dochodzi do błędu krytycznego i ona ginie ) i fajniejsze rzeczy typu odnawianie energii po zabiciu przeciwnika lub po skończeniu walki, zwiększenie obrażeń zadawanych, zmniejszenie otrzymanych, wspomniany ruch z Rising, długość uniku i takie tam.
Ze śmiercią też związany jest dosyć ciekawy patent, bo jak w Soulsach zostawia się swoje ciało i trzeba je później zebrać, bo razem z nim wypadają wszystkie aktualnie używane chipy. Na szczęście one nie znikają i jeśli, tak jak ja, wpadnie się przypadkiem do jaskini ze złolami o 20 level za silnimy, to można po nie wrócić po godzinie czy dwóch. O ile oczywiście nie zginie się gdzieś znowu.
Z tym połączone są dwa patenty - sejwuje się tylko ręcznie w odpowiednich punktach (nie przeszkadza to, nie jest uciążliwe). Jeśli się zginie mając sejwa zrobionego dawno, to chyba traci się wszystko, co się do tej pory zdobyło. Łącznie z przedmiotami i doświadczeniem. Po drugie, po połączeniu do sieci, w grze znajduje się ciała innych graczy. Można się przy nich pomodlić (odnawia im to HP w ich aktualnej grze), a później zebrać forsę + chwilowe perki (oni niczego nie tracą) lub przywołać sobie na chwilę takie ciało jako pomocnika. Fajne Z ciałem mojej 2B jakiś szczęściarz może zrobić to samo.
No i ten. 2B jest tak cudownie animowana W przeciwieństwie do Uncharted, gdzie każdy ruch zależy od miliona czynników, tutaj wszystko jest z góry ustalone i jest przepiękne. 2B świetnie tańczy z bronią, a najpiękniejsze piruety robi, kiedy kończy atak i musi wytracić siłę pędu Osą.
*choć one różnią się akurat tylko wyglądem, liczbą ciosów w kombosie i statystykami, każda broń tej samej klasy, np. włócznia, ma te same animacje ataków
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 13 marca 2017 - 10:13
#202 Napisany 13 marca 2017 - 12:13
#203 Napisany 13 marca 2017 - 12:20
Musiałeś nieuważnie czytać, bo napisałem o tym.
#204 Napisany 13 marca 2017 - 18:29
#205 Napisany 13 marca 2017 - 20:05
#206 Napisany 14 marca 2017 - 15:04
#207 Napisany 18 marca 2017 - 00:17
#208 Napisany 18 marca 2017 - 09:50
No na forumku obok wrażenia są najczęściej mocno rosnące przy każdym kolejnym przejściu, z po ostatnim, aż się zastanawiam czy może jednak po Niohu nie ogarnąć Niera zamiast ME.
#209 Napisany 18 marca 2017 - 17:03
U mnie dylemat, zastanawiam się teraz czy po Kingdom Hearts brać Nioha czy Niera jak wygląda platyna w tej grze Shini? Trudna, czasochłonna? Pewnie raczej to drugie z racji, że trofiki można sobie kupować.
#210 Napisany 18 marca 2017 - 17:31
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|