Skocz do zawartości

Zdjęcie

PC gaming pogadanki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
291 odpowiedzi na ten temat

#271 TEXZ Napisany 19 wrzesień 2018 - 20:24

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:

Zastanawia mnie, że wymyślają te wszystkie bajery graficzne, żeby pokazać przepaść pomiędzy nowymi kartami, a starymi. Gdy się jednak puści takiego CSa śmigającego na DirectX 9 różnice nie są aż tak duże, za co niezły LOL. Cały ten RTX to kolejna ciekawie brzmiąca fraza w tym spisku. 


  • 0

#272 Chewie Napisany 19 wrzesień 2018 - 20:34

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11451 Postów:

roznice w csie? wot przeciez to chodzi w 300 klatkach na byle czym


  • 0

#273 TEXZ Napisany 19 wrzesień 2018 - 20:42

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:

Przy takim CSie pomiędzy 1080 a 1060 różnica to jakieś 5%, w grach w których dopakowano efeciarstwem z pot szyldu NVidii 30%-40%. 


  • 0

#274 Chewie Napisany 19 wrzesień 2018 - 20:51

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11451 Postów:

tak i co w związku z tym? w niektorych grach lepszy sprzet robi duza roznice a w niektorych prawie wcale bo albo sa stare albo maja specyficzny silnik/brak optymalizacji, zawsze tak bylo 

 

a to ze te efekty to pic na wode to wiadomo zawsze cos musi byc zeby popchnac sprzedaz, mozna rtx osiagnac na obecnych kartach tylko sa straszne szumy i polowa mocy idzie na to odszumianie wiec nie wiem czy to sie oplaca tworca gier


  • 0

#275 Danteusz Napisany 19 wrzesień 2018 - 21:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29467 Postów:
Szumy w RTX są kiedy próbkowanie jest niskie, a jest niskie kiedy nie ma mocy na wysokie. Odszumianie jest tylko próba naprawienia tego co wynika ze słabości karty. Dedykowany sprzed do RTX jest przyszłością, 2080 to dopiero pierwszy krok.
  • 0

#276 Hellmans Napisany 19 wrzesień 2018 - 21:21

Hellmans

    Jednoręki SKURWEL

  • Forumowicze
  • 8237 Postów:

U Stana żadnych szumów nie ma.


  • 1

#277 Stan Napisany 19 wrzesień 2018 - 22:47

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23837 Postów:

No nie ma, faktycznie, ale nie mam RTXa. 


  • 2

#278 Mauro Napisany 19 wrzesień 2018 - 23:00

Mauro

    Krul Nordschleife

  • Forumowicze
  • 5784 Postów:

Zastanawia mnie, że wymyślają te wszystkie bajery graficzne, żeby pokazać przepaść pomiędzy nowymi kartami, a starymi. Gdy się jednak puści takiego CSa śmigającego na DirectX 9 różnice nie są aż tak duże, za co niezły LOL. Cały ten RTX to kolejna ciekawie brzmiąca fraza w tym spisku. 

 

Może Cie zaskocze ale 95% graczy CSa gra na rozdziałce 4:3 rozciagnietej do 16;9 i 1024x768  :olo:


  • 1

#279 Eldarion Napisany 20 wrzesień 2018 - 08:03

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1857 Postów:
Przy nowych kartach wąskim gardlem jest procesor (dla 1080p) dopiero przy wyzszych ( szczegolnie 4k) jest ono eliminowane. Ja na 100% biorę rtx2080 ( cena ti jest dla mnie nieakceptowalna) tylko szukam jeszcze fajnego monitorka .
  • 0

#280 cwany-lis Napisany 20 wrzesień 2018 - 12:25

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20759 Postów:

CS'a to ja na ultra mam w amazon kindlu :uff:


  • 0

#281 Mauro Napisany 20 wrzesień 2018 - 12:47

Mauro

    Krul Nordschleife

  • Forumowicze
  • 5784 Postów:

A ja jestem bardzo ciekaw jak to sie rozwinie do końca roku, jak wejdą konstrukcje niereferencyjne, pewnie z samego tego powodu boost wyjdzie 10-15%, szersze wykorzystanie raytracingu na pewno zwiększy różnice między 1080TI a RTXami, pytanie czy to wszystko jest tego warte, znając życie nie - czekam na testy wydajności serii 2060 i 2070.


  • 0

#282 xell Napisany 20 wrzesień 2018 - 12:57

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:

Przy nowych kartach wąskim gardlem jest procesor (dla 1080p) dopiero przy wyzszych ( szczegolnie 4k) jest ono eliminowane. Ja na 100% biorę rtx2080 ( cena ti jest dla mnie nieakceptowalna) tylko szukam jeszcze fajnego monitorka .

Nom posiadacze GTX 10x0 grający w 1080p/1440p nie mają żadnego powodu do apgrejdowania swojej karty dopóki nie wyjdzie nowa generacja konsol, więc nVidia ostro sobie życzy od tych (stosunkowo nielicznych) co chcą mieć 4k60+ultra albo bajer z raytracingiem, który jest niepraktyczny biorąc pod uwagę frejmrejty w prezentacjach.

Mimo wszystko mam nadzieję, że AMD się ogarnie w końcu i wypuści jakieś konkurencyjne karty, a prockami im się udało, to może i z GPU nadgonią w końcu.
  • 0

#283 Eldarion Napisany 20 wrzesień 2018 - 14:53

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1857 Postów:

Ja tam przechodze z 970 wiec skok jest w moim przypadku :)

a tu dodatkowo analiza DLSS w demku FFXV, 44% wzrost wydajności ^_^

https://www.eurogame...g-tech-analysis


Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 20 wrzesień 2018 - 16:23

  • 0

#284 Otacon Napisany 20 wrzesień 2018 - 18:51

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 14634 Postów:

  • 0

#285 xell Napisany 20 wrzesień 2018 - 19:08

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:

Koleś robi dobrą minę do złej gry - sytuacja na rynku GPU jest tragiczna w porównaniu do tego co było lata temu - z jednej strony brak realnej konkurencji, z drugiej kryptowalutowi górnicy ostro rozregulowali na długi czas rynek i mamy wysokie ceny i stagnację. Jak po dwóch latach nie można w danym segmencie cenowym kupić za tę samą cenę czegoś o wyższej wydajności, to z historycznego punktu widzenia coś jest nie tak.

Oby następna linia GPU od AMD nie była takim niewypałem jak VEGA.
  • 2

#286 Hellmans Napisany 10 październik 2018 - 12:00

Hellmans

    Jednoręki SKURWEL

  • Forumowicze
  • 8237 Postów:

 

A10 sobie u kumpla polatałem na fajnym sprzęcie, mam nadzieję że kupi :cry:


  • 1

#287 cwany-lis Napisany 12 październik 2018 - 18:48

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20759 Postów:

Grałem 12 i 8 lat temu :uff: muszę koniecznie przejść kampanię ponownie, podejrzewam, że tym razem gra nie będzie klatkować w czasie jednej z głównych bitew, gdzie starły się 4 armie (z czego jedna zdradziecka uderzyła od tytuł sojuszników), jakieś 2000 jednostek na ekranie bez "mgły wojny" - pentium 366mhz mogły zdrowo zwariować :olo:

 

Nie wiedziałem też, że komiks był tworzony do 2017 roku - 19 tomów, z czego czytałem 3 pierwsze przetłumaczone z francuskiego na kaleki angielski. Kiedyś jakieś polskie wydawnictwo zapowiadało polskie wydanie, ale jak widać nic z tego nie wyszło. Co ciekawe kampania w grze zupełnie pomija zażyłość głównego bohatera z pewną wojowniczką i jego użytkowy stosunek do owej niewiasty (owe relacje okraszone oczywiście stosownymi ilustracjami).

 


  • 1

#288 cwany-lis Napisany 31 październik 2018 - 20:24

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20759 Postów:

ależ bym pograł :uff: tutaj każdy nabój jest na wagę złota, polecam ten kanał, koleś ma tam nagrane od groma fajnych akcji 

 


  • 1

#289 Otacon Napisany 31 październik 2018 - 21:46

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 14634 Postów:

przecież to działa jak ostatnie gówno

 

polecam to


  • 0

#290 cwany-lis Napisany 01 listopad 2018 - 20:32

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20759 Postów:

oba tytuły mają braki techniczne ale nadrabiają klimatem, tak mi się przynajmniej wydaje po obejrzeniu filmików :olo:


  • 0

#291 Tawotnica Napisany 13 listopad 2018 - 11:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11480 Postów:


:pika:
  • 0

#292 Mauro Napisany 26 listopad 2018 - 10:33

Mauro

    Krul Nordschleife

  • Forumowicze
  • 5784 Postów:

Czy ktoś z Was zna się w jakimś stopniu na overclockingu?  Testuje mojego leciwego już i5 3570k, do 4,4Ghz działa stabilnie, ale jak juz podbije go do 4,5 Ghz, to zaczyna sie wykrzaczać. Potrzebowałbym pomocy które napięcia podbić. 


  • 0