Skocz do zawartości

Zdjęcie

Iconoclasts

Konjak Bifrost Entertainment PS4 Vita Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 29 lipiec 2015 - 21:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32035 Postów:
yeaaaah!!!!
Iconoclasts oprócz pc wyląduje również na PS4 i Vicie (dzięki pomocy Bifrost Entertainment).
 
Za grę odpowiada Joakim Sandberg, pseudo Konjak, szwedzki twórca gierek indie. Do tej pory swoje gierki wypluwał na pc i najbardziej znane to dwie części Noitu Love.
Typ lubi pikselową grafę 2d i lubi projektować starcia z bossami.
Konjak robi gry w pojedynkę, a Iconoclasts to jego największy projekt nad którym dłubie już od 2010 roku.
 
Gra będzie połączeniem różnych gatunków, będzie szuterowanie, platforming, zagadki, akcja i metroidvania.
Możecie być pewni, że będzie to kraszer.
 
Trailer słaby, bo za mało akcji jest pokazane. Trochę akcji jest od 1:30. Widziciei jak to się rusza? Palce lizać! :^^:
 

 
iconoclasts-6.jpg?m=1438174240
 
iconoclasts-desert1.png
 
maxresdefault.jpg
 
maxresdefault.jpg
 
icono1.jpg

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 kwiecień 2018 - 21:37

  • 2

#2 burnstein Napisany 29 lipiec 2015 - 21:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41657 Postów:

Osom :^^:


  • 0

#3 ACZ Napisany 06 grudzień 2017 - 20:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32035 Postów:

Uff! Po 7 latach produkcji Konjak w końcu kończy grę. Premiera tego kraszera 23 stycznia 2018.

Ponad 20 bossów w grze!


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 06 grudzień 2017 - 21:00

  • 1

#4 Nyjacz Napisany 07 grudzień 2017 - 12:47

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 7885 Postów:

Wygląda zajebiście. Idealna gierka na Switcha.


  • 0

#5 Wezyr Napisany 07 grudzień 2017 - 12:54

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 8528 Postów:

Switch, Switchem, ale cieszy, że wyjdzie na Vitunię, bo to idealny sprzęt na takie gierki (stosunek mocy:ekranu:przenośności).


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 23 styczeń 2018 - 15:26

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10877 Postów:
Gram od godzinki, dwójka bossów za mną i jest ogień! Jedynie trochę mierzi, że na konsolach jest auto-aim (a na PC zakładam, że można myszką jak w Noitu Love).

Poza pukawką z ograniczonym (jeszcze) zasięgiem mamy klucz francuski, którego używamy do stunowania przeciwników, otwierania drzwi i nawet jako grapple, łapiąc się śrub i odbijając na wyższe platformy. Ponadto do arsenału ciosów od początku zalicza się stomp attack, pozwalający rozwalać kolorowe klocki i skorupy wrogów.

Mapka jest skonstruowana na modłę nowczesnych metroidvanii, czyli zaznacza nawet gdzie jest item do znalezienia. Nie wiem jeszcze czy to będzie jeden duży świat czy parę mniejszych (zakładam to drugie, bo teraz jestem w sekwencji cutscenek i mnie gdzieś wywiało zupełnie poza miasto).

Znajdźki to na razie kryształki, z których możemy robić upgrady, ale nie takie tradycyjnie metroidvaniowe, zostające 'na zawsze'. Pod paskiem życia mamy 3 sloty na upgrady, które się zamykają jak tracimy HP. Odbudowujemy te sloty zbierając paliwo, wypadające z przeciwników. Trochę mi się to kojarzy z levelowaniem broni z Cave Story.

W ogóle pierwsze wrażenie to 'Cave Story meets Metal Slug'. Konjak dostarczył, pierwszy prze-indie-kraszer 2018. Jest cross-buy na PS4/Vita, ale nie ma cross-save.
  • 4

#7 Tawotnica Napisany 10 kwiecień 2018 - 21:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10877 Postów:
Drakul się doczekał:
 

Gasp, #Iconoclasts is coming to #Switch! I look forward to new people experiencing my game and thanks for support if you did already 🧡

I'll be adding to all changing difficulty as you load game, a difficulty that lets you get past harder challenges without dying and Boss Rush!

 
 
https://twitter.com/...783689359421442
 
Iconoclasts na Switcha jeszcze w tym roku.
  • 0



Inne z tagami: