Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 2 REmake

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
933 odpowiedzi na ten temat

#451 Shinigami Napisany 12 stycznia 2019 - 14:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:


Ja na przekór uważam, że pizdowatość pistoletu jest spoko, bo dzięki temu nawet pojedynczy zombiak może stanowić zagrożenie.


Ale tu nie chodzi to, że zadaje kiepski damage, tylko o to, że sprawia wrażenie zabawki, którą kiepsko się strzela. Jakaś siła odrzutu? Huk wystrzału? Cokolwiek?
Jedno jest z drugim związane moim zdaniem. Jeżeli w grze będą inne pistolety lub ten będzie się dało ulepszać, to lepiej żeby tylko na początku brzmiał jak zabawka. Im mocniejsza i lepsza na zombiaki fuzja, tym powinna groźniej brzmieć. Trochę lipa by była, gdyby wszystkie pistolety miały tak samo głośny wystrzał, bo nie byłoby nigdy czuć (i słychać), że ma się coś lepszego.

Ale to właśnie przy założeniu, że nie trzymamy się tego pizdowatego pistoletu przez całą grę.
  • 0

#452 Kazuo Napisany 12 stycznia 2019 - 15:49

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Zgoda, ale tylko w połowie. W oryginale też były dopałki, które zamieniały bronie w prawdziwe petardy, tylko że tam nawet te słabsze wersje gnatów nie były AŻ TAK pozbawione impetu. 


  • 0

#453 Texz Napisany 13 stycznia 2019 - 08:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Macie słabe nagłośnienie skoro sądzicie, że huk wystrzału nie daje w demku rady :lol: Cała imersja dźwięku przestrzennego to pierwsze co zrobiło dla mnie wrażenie.
  • 0

#454 BeSOS Napisany 13 stycznia 2019 - 10:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
W re pistolet zawsze ssał i miał chujowy dźwięk wystrzału.
  • 0

#455 Pico Napisany 13 stycznia 2019 - 10:46

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:
Jest na YT jakieś przejście dema, gdzie ktoś zbiera i robi wszystko, co dosłownie możliwe, w ciągu tych 30. minut?
  • 0

#456 burnstein Napisany 13 stycznia 2019 - 10:51

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Pewnie jest.


  • 0

#457 Pico Napisany 13 stycznia 2019 - 11:14

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:
To zapytam precyzyjniej - widział ktoś i może podrzucić link? Bo szukałem, ale każdego potencjalnego filmu dokładnie nie chce mi się oglądać.
  • 0

#458 Kazuo Napisany 13 stycznia 2019 - 11:21

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ktoś tam pyknął demo w niecałe 3 minuty. Widzę, że ludzie już bawią się w speedruny :olo: 


  • 0

#459 Nyjacz Napisany 13 stycznia 2019 - 11:23

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Ja widzislem troche demka u brata. Niezle sie podjaral. Za pada nie chwycilem, wiec eidzialem poniekad to samo, co na gameplayu pierwszym. Bardzo mi sie podobalo to, co widze. Chyba pod kazdym wzgledem.
  • 0

#460 Pico Napisany 13 stycznia 2019 - 11:25

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:
No te 3 minuty spoko, no ale to kwestia tylko kluczowych przedmiotów i typowa optymalizacja runu między przeciwnikami. Ja bym tak nie mógł ani też nie chciał :(.
  • 0

#461 burnstein Napisany 13 stycznia 2019 - 11:25

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Ktoś tam pyknął demo w niecałe 3 minuty. Widzę, że ludzie już bawią się w speedruny :olo:

 

No na pececie to wiadomo, że pewnie da się zdjąć licznik, więc mogą się bawić :(


  • 0

#462 Shinigami Napisany 13 stycznia 2019 - 11:41

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Cała imersja dźwięku przestrzennego to pierwsze co zrobiło dla mnie wrażenie.


Dla ciebie?
  • 0

#463 Woroq Napisany 13 stycznia 2019 - 16:47

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 780 Postów:

Zapowiada się bardzo fajna gra. W RE2 grałem premierowo na PC, pewnie z 20 lat temu, więc zbyt wielu wspomnień nie mam. Residenty ze statyczną kamerą są dla mnie jednak obecnie niegrywalne, prawie tak samo jak gry z kamerą 2,5D jak DMC4 czy stary GoW. Uwielbiam natomiast RE7 więc nie miałem oczekiwań wobec RE2 R.

Zaskoczyło mnie, jak dobrze Capcom poradził sobie z z przejściem w pełne 3D i TPP. Gra wydaje się wolna, bliskość kamery i wąskie korytarze powodują, że strzela się świetnie. Trochę drażni mnie backtracking i ten schemat zagadek ale strzelanie i klimat robią swoje. Grałem w słuchawkach, łażenie w tych wąskich korytarzach z latarką powodowało cudowne dreszcze :sir:

Graficznie super ale aliasing strasznie mnie drażnił - czy gra już korzysta z mocy PS4 PRO?

No i twarz Leona jest jakaś taka :hmmm: dziwna, bardziej pasuje do tancerza synchronicznego niż do gliny - zabójcy zombiaków ;)

 

Nie byłem grą zainteresowany ale teraz jestem pewny, że kupię jak stanieje :)


  • 1

#464 Kazuo Napisany 13 stycznia 2019 - 17:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

No, Leon dalej wygląda jak pedał, ale i tak widać, że Capcom poszedł tym razem w bardziej realistyczny design zamiast w mangoludki. To samo z DMCV. 


  • 0

#465 oranje Napisany 13 stycznia 2019 - 17:14

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Wygląda jak pedał czyli jak w oryginale.
  • 0

#466 Nyjacz Napisany 14 stycznia 2019 - 10:13

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Broń nie strzela mocno? Oto jej opis:

 

12-shot capacity 9mm polymer frame handgun. Non-standard issue gun with problems that make it impractical for the general public

 

Zamówienie złożone, tylko zastanawiam się, jak pobrać soundtrack? 


  • 0

#467 Woroq Napisany 15 stycznia 2019 - 15:22

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 780 Postów:
Kazuo, dla pełnej immersji graj tylko na PC! ;)
https://youtu.be/BBidNJxEVHA
  • 1

#468 burnstein Napisany 15 stycznia 2019 - 15:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Ty sie śmiejesz, a tak to będzie wyglądać w Czułiego jak w koncu dadzą za dolara w Humble Bundle :(


  • 0

#469 Razel Napisany 15 stycznia 2019 - 15:47

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:

Ty sie śmiejesz, a tak to będzie wyglądać w Czułiego jak w koncu dadzą za dolara w Humble Bundle :(

Nie kłam, bo chewiew nie wydaje tak dużych kwot na gry komputerowe. Jako szanujący się pisi masterrejs bierze tylko darmoszki i żebra o klucze za frajer :)
  • 0

#470 Nyjacz Napisany 15 stycznia 2019 - 16:04

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Uwaga: Aby korzystać z tej zawartości, czyli oryginalnych nagrań muzycznych i efektów dźwiękowych z gry Resident Evil 2 w wersji z 1998 roku, wybierz ją w menu w opcji Wersja muzyki/efektów dźwiękowych.

 

Paczka z Deluxe Edition podmienia też efekty dźwiękowe. W sumie nie wiem, czy na pierwsze przejście załączę.


  • 0

#471 Razel Napisany 15 stycznia 2019 - 16:32

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:
Nie no koniecznie. Do tego jeszcze grafikę, mechanikę i kamerę z wersji z 1998r.
  • 1

#472 Nyjacz Napisany 15 stycznia 2019 - 16:55

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Na początku myślałem, że to sam soundtrack, więc byłoby spoko dodać sobie klimatu i nostalgii, szczególnie że na gameplayach z gry nie ma w ogóle muzyki albo jest bardzo oszczędna. No ale jak to ma tak wyglądać, to chyba olewam.

 

 

Ale że jak bez tego?  :why:


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 15 stycznia 2019 - 17:17

  • 0

#473 Kazuo Napisany 15 stycznia 2019 - 17:42

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ja z DLC na pewno sobie łyknę oryginalny soundtrack (i te stroje noir Leona i Claire, bo wyglądają spoczko), ale pierwsze podejście obowiązkowo z nowym udźwiękowieniem. Kurde, naprawdę mam nadzieję, że w ogóle będzie tu jakaś muzyka. To chyba jedyny element gry, o który się poważnie martwię, bo jednak muza mocno robiła w oryginale i chciałbym żeby tutaj też tak było  :?  W trakcie dema w ogóle coś leciało? 


  • 0

#474 BeSOS Napisany 15 stycznia 2019 - 18:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie.
  • 0

#475 Nyjacz Napisany 15 stycznia 2019 - 18:38

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

No głuchy ten komisariat, nie wiem czy tam chociaż jakiś ambient pyka. Mówię na podstawie 10 minut patrzenia jednym okiem jak brat gra.


  • 0

#476 Eldarion Napisany 16 stycznia 2019 - 11:22

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

kilka rzeczy wypadałoby poprawić, ciekaw jestem jak będzie w pełnej wersji pewnie bez zmian


  • 1

#477 Danteusz Napisany 16 stycznia 2019 - 11:23

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Filmik bardzo ciekawy, ale poza niezniszczalnymi szybami nie ma tam nic co szczególnie razi
  • 0

#478 Eldarion Napisany 16 stycznia 2019 - 11:24

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

no mogłyby nas jednak zombiaki łapać w czasie wchodzenia na drabinę :D


  • 0

#479 Shinigami Napisany 16 stycznia 2019 - 11:41

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

No, ale by było zajebiście. Próbujesz sobie zejść na dół, gdzie jedyną drogą jest drabina i nie masz lub nie chcesz marnować amunicji, a na dole stoi jeden truposz całkowicie blokując drabinę. I co zrobisz? Nic nie zrobisz. Zejdzie i cię zeżre, bo komuś się umyśliło, że mają łapać za nogi chodzących po drabinie.

 

To demo to pewnie stary build, więc kto wie co (i czy cokolwiek) się zmieni w ostatecznej wersji.


  • 0

#480 burnstein Napisany 16 stycznia 2019 - 11:47

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

A mi się podoba to kasowanie kończyn z konsekwencjami, potykanie się zombiaczków o trupy pobratymców i zwłaszcza ten jeden przepołowiony co próbuje pełzać bez rąk. Nie działa to co było oczywiste, że nie zadziała, bo to raczej decyzje dizajnerskie, a poza tym to zombiaczki są zaskakująco fajne.


  • 1



Inne z tagami: