#871 Napisany 24 lutego 2019 - 22:18
#872 Napisany 25 lutego 2019 - 00:22
Nigdy nie pojmę co ludzie widzą w tej części. Jeżeli dobrze pamiętam to wyszła trochę po RE3, a pod wieloma względami była uwsteczniona (zero nieliniowości, brak uników czy tworzenia amunicji z prochu). Do tego lokacje nijak miały się do mrocznego Raccoon City, nie było żadnego stwora na miarę Mr.X albo Nemesisa, a fabularnie trzeba było męczyć się z idiotą Stevem oraz tym blond-transem. Przeciwnicy nie byli zbyt straszni (za wyjątkiem Nosferatu, aż się prosiło, żeby kolo ścigał Claire po tej bazie). Klimat poszedł w anime (design Chrisa, Wesker biegający po ścianach czy dziwnie mutująca Alexia). Nie powiem, to był dobry i bardzo grywalny Resident z masą zalet, ale i tak daleko od trylogii z psx'a. Niech już trzasną to RE3 remake, a później po prostu niech klepią nowe odsłony.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 25 lutego 2019 - 00:24
#873 Napisany 25 lutego 2019 - 00:28
#874 Napisany 25 lutego 2019 - 09:04
Ja w CV widziałem dużo przez wspomnienia. Klimat za dzieciaka mi się podobał, rozgrywka była praktycznie taka sama jak w oryginalnej trylogii. Ale jak pisałem, to obok RE0 najbardziej upierdliwa część, jak się okazało gdy powtórzyłem grę po latach. Tona wracania się po ogromnej lokacji, przedmioty przeznaczone do użycia w nielogicznych miejscach - tak teraz widzę tę grę. Oczywiście remake mógłby to wszystko naprawić i mógłby być super, ale ta część nigdy nie była jakoś popularna, więc wątpię, że Capcom będzie skłonny ją odrestaurować. Jak pisał Kauzo, ja liczę przede wszystkim na remake trójki i w końcu obranie dobrego kierunku przy ósemce.
A tak z innej beczki, to powrót do RE6 po RE2 jest... mile zaskakujący. Pyknąłem z bratem kampanię Jake'a na professional i zabawa była przednia. Fajnie wiedzieć, że Capcom teraz czai, czym jest seria i po prostu cieszyć się strzelanką z kiedyś. Mimo wszystko to powinien mieć jakiś podtytuł, a nie szóstkę w tytule. Strzelankowy coopowy spin-off łykam bez problemu, jeśli mają wychodzić survival horrory w numerowanych częściach.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 25 lutego 2019 - 09:26
#875 Napisany 27 lutego 2019 - 15:23
#876 Napisany 27 lutego 2019 - 16:08
Mod z cyckami Claire lepszy.
#877 Napisany 27 lutego 2019 - 16:13
widocznie Jedynowi spodobał się ten bardziej
#878 Napisany 27 lutego 2019 - 16:21
Ale zabawnie wyszedł dialog jak Claire się go pyta czy ma klucz "in one of these fancy pockets"
#879 Napisany 27 lutego 2019 - 16:44
Ten dialog jest zabawny nawet w normalnych ubraniach. Gościa odpowiedzialnego za teksty powinni z miejsca wyp*ierdolić z Capcomu.
widocznie Jedynowi spodobał się ten bardziej
No to polecam mod ściągający ubranie z Mr.X
#880 Napisany 27 lutego 2019 - 16:46
#881 Napisany 27 lutego 2019 - 23:07
#882 Napisany 01 marca 2019 - 09:44
Pierwotne koncepty na ekwipunek w RE2make. Zabawne, bo myślałem, że zostawienie tego z RE7 to nie decyzja artystyczna, a oszczędność zasobów.
#883 Napisany 01 marca 2019 - 09:52
Pierwotne koncepty Capcomu czy te siedzące w głowach fanów? Bo wiesz, fotki Leona z RE4 w inventory jakoś nie zwiększają tu wiarygodności.
IMO ostateczny ekwipunek wyszedł fajnie, tak skromnie i bez przekombinowań. Widać że developer starał się ograniczyć HUD do minimum.
#884 Napisany 01 marca 2019 - 10:19
Capcomu: 12:30
#885 Napisany 02 marca 2019 - 09:37
https://www.reddit.c...esident_evil_2/
Wczesne prace nad RE2. Widać statyczne kamery i FPP, a także niewykorzystane pomysły jak jazda samochodem, częściej występujący krokodyl czy możliwość używania środowiska do walki z Williamem.
#886 Napisany 02 marca 2019 - 12:01
Wersja że statyczna kamera o_____o
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 02 marca 2019 - 12:04
#887 Napisany 02 marca 2019 - 15:42
Wszystkie scenariusze na wszystkich poziomach trudności "wyspeedrunowane", bez save'ów i bez zgonów. W kilku kampaniach nawet udało się zająć jakieś tam miejsce w czołówce, chociaż do podium jak widać jeszcze sporo brakuje. Jak mi się znudzi DMC to wracam i biorę się już poważnie za masterowanie ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
#888 Napisany 02 marca 2019 - 15:55
pokurwieniec
#889 Napisany 04 marca 2019 - 10:41
PC Gaming
#890 Napisany 04 marca 2019 - 18:32
#891 Napisany 04 marca 2019 - 18:32
#892 Napisany 12 marca 2019 - 04:11
I pomyśleć, że użył tylko 0,00000000001% swojej mocy
#893 Napisany 29 marca 2019 - 10:04
Dziwne plotki o RE3. Niby premiera w styczniu 2020, a grę od jakiegoś czasu robi zewnętrzne studio, a gra ma być o wiele bardziej liniowa. Czyli co, panowie, psujemy coś, co było idealną bazą? Wiele leaków od tego gostka podobno wcześniej się potwierdziło. No niech Capgod utrzyma swoją pozycję.
#894 Napisany 29 marca 2019 - 10:26
Oho, czyżby znowu zaczynało się outsource'owanie roboty?
#895 Napisany 29 marca 2019 - 10:28
Dokładnie, to przecież najlepszy moment na to, kiedy Capcom nauczył się na błędach z poprzedniej generacji i dostarczył w tej hity ze swojego biura.
#896 Napisany 29 marca 2019 - 10:31
Jeżeli to prawda, to do zobaczenia za 11 lat przy DMC6
#897 Napisany 29 marca 2019 - 10:33
A może za 3 przy DmC2
#898 Napisany 29 marca 2019 - 10:34
czyli koniec CAPGOD? dobrze że sobie MHW ograłem
#899 Napisany 29 marca 2019 - 10:35
Poczekajmy do E3.