Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 2 REmake

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
933 odpowiedzi na ten temat

#91 Shinigami Napisany 12 czerwca 2018 - 13:31

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Potwierdzono już wersje na wszystkie platformy czy to tylko domysł?

Skoro jest już preorder na psn, to pewnie warto poszukać go w pozostałych sklepach.


  • 0

#92 BeSOS Napisany 12 czerwca 2018 - 13:41

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
PC PS4 i X0.
  • 0

#93 ACZ Napisany 12 czerwca 2018 - 15:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 148 Postów:

 

Po prostu Crash czy Kolosy były z automatu w niższej cenie i tyle.

Tyle, że w Crash czy SoTC to tylko grafika była robiona na nowo, reszta bez zmian, a RE2 jest robiony całkowicie od podstaw włącznie z mechaniką gry, masz inną kamerę itp.


  • 0

#94 Shinigami Napisany 12 czerwca 2018 - 15:46

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
No, Crash to mistrzu całkowicie od nowa był robiony, bo przecież nie korzystali ze starego kodu.

Spyro też od nowa i też taniej.
  • 0

#95 Schrodinger Napisany 12 czerwca 2018 - 15:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
SotC też od nowa, ACZowi chodzi że zmieniają model rozgrywki, gameplay idzie jak do nowej gry
  • 0

#96 Shinigami Napisany 12 czerwca 2018 - 15:50

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Wiem, wiem. Ale czy zmiana koncepcji gry naprawdę aż tak się różni od pieczołowitego odtworzenia starej pozycji bez starego kodu? Pewnie nie

Nie wiem natomiast o co w ogóle to czepialstwo. Napisałem, że gra mogła być tańsza, a tu zaraz jakieś defense force wpada i mi próbuje racjonalizować wyższą cenę. Przecież nawet tak naprawdę się jej nie czepiam :olo:

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 12 czerwca 2018 - 15:52

  • 0

#97 BeSOS Napisany 12 czerwca 2018 - 16:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Na pewno Crash i Spyro były robione bez starego kodu? Chyba ciężko byłoby odtworzyć te gierki bez niego jeśli levele mają być 100% takie same (konstrukcja i proporcje)?
  • 0

#98 Nyjacz Napisany 12 czerwca 2018 - 16:19

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 987 Postów:
Crash na pewno, stad levele nie sa 1:1, skoki to samo.
  • 0

#99 Lady Luck Napisany 12 czerwca 2018 - 16:59

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Odtwarzają stare mapy i animację ruchu, ale wszystko cisną od podstaw.


  • 0

#100 Kazuo Napisany 12 czerwca 2018 - 18:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Nie rozumiem jak można zestawiać Crasha budżetowo i jakościowo w jednym szeregu z RE2, przecież to na oko już po samym trailerze widać, że to remake znacznie większego kalibru. Duże lokacje, animacja postaci i potworów, masa filmików, profesjonalny v-a, sama grafa to inna liga, a gdzie dopiero cała reszta. Przy tym co tu robią pełna cena nie powinna absolutnie nikogo dziwić.
  • 0

#101 burnstein Napisany 12 czerwca 2018 - 18:17

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 119 Postów:

No ja myślę, ze Szynka po prostu spadł z tego konia co go ujeżdżał.


  • 0

#102 BeSOS Napisany 12 czerwca 2018 - 18:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
True, to może spokojnie zastąpić każdego głównego RE.
Ba, niech tak robią zamiast wydawać nowe części - biorę remastery Nemesisa, CV czy RE4 ponad każda pisana od zera część.

A to wygląda jak milion dolców :banderas:

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 12 czerwca 2018 - 18:28

  • 1

#103 Schrodinger Napisany 12 czerwca 2018 - 18:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
taką trójkę to bym brał nawet za 300 zł :please:
  • 0

#104 Eldarion Napisany 12 czerwca 2018 - 18:43

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:
Jak się sprzeda a pewnie tak to tròjeczka pewna
  • 0

#105 Danteusz Napisany 12 czerwca 2018 - 18:51

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Przy Crashu i Spyro odpada prototypowanie i game design, RE2 to prawie jak robienie gry od zera.
  • 0

#106 SosaiKyo Napisany 12 czerwca 2018 - 18:55

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

Crash,Spyro, Kolosy to remaster a RE2 to remake o to cała filozofia.


  • 0

#107 oranje Napisany 12 czerwca 2018 - 19:04

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Remaster to TLoU, AC trilogy czy GoW3 :olo:
  • 0

#108 Kazuo Napisany 12 czerwca 2018 - 20:18

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Bzdura. Crash, Kolosy i Spyro to też rimejki, trzeba im to miano sprawiedliwie przyznać, to nie są gry tylko z podniesioną rozdziałką. Przy czym napiszę to jeszcze raz: rimejki kompletnie innego kalibru niż RE2. Takiego Crasha też musieli sklejać od podstaw, tylko że tam wszystkie nowości kończyły się na grafice i dodanych trofikach, a tu będzie całkowicie przemodelowana przygoda pod kątem fabuły, designu i gameplayu. Na trailerze / screenshotach już widać całkowicie inny design postaci, nowe lokacje, odmienioną perspektywę i walkę, zmieniony v-a i od nowa napisane dialogi. 

 

 


  • 0

#109 gruby Napisany 12 czerwca 2018 - 20:56

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Dla mnie gra targów. Fantastyczne to jest.
  • 0

#110 Kazuo Napisany 12 czerwca 2018 - 21:11

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Kilka ciekawostek wypatrzonych po wgłębieniu się w trailer

 

 

 

 

kUWYOLl.jpg

 

Miły smaczek :)

 

 

WCT3Sgl.jpg

 

Prawdopodobnie miejsce, gdzie zaczniemy grę. chyba, że Capcom zaskoczy i tym razem start będzie gdzie indziej. Osobiście nie obraziłbym się, gdyby pierwsze kilka-kilkanaście minut gry było pozbawione jakiegokolwiek stwora.

 

 

7hT4nJI.jpg

 

Latarka. Chyba nikt by się nie spodziewał, że motyw, który po raz pierwszy pojawił się w prototypie RE4 znajdzie zastosowanie dopiero w remake'u dwójki. Lepiej późno, niż wcale. 

 

 

LXsFrK0.jpg

 

Czyżby nowa lokacja? Chciałbym zaznaczyć, że taka kapliczka pojawiła się w RE3, a skoro obie przygody rozgrywają się w podobnym czasie, to... jest szansa na gościnny występ Jill i Nemesisa? W mandze doszło już do takiego "cross-overu", więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby i tutaj to wprowadzili.

 

 

6bIXlWO.jpg

 

Na trailerze widać, że coś przebiło na wylot Mr.X'a (to ten Tyrant w zielonym płaszczu, który ściga Leona i Claire przez całą grę). Dopiero kiedy zrobi się pauzę w odpowiednim momencie widać, że dziurę wierci nie kto inny jak zmutowany William Birkin. 

 

 

 

:good:  :good:  :good:


  • 0

#111 oranje Napisany 12 czerwca 2018 - 21:19

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
RE3 chyba zaczynało się przed, a kończyło po RE2?
  • 0

#112 Kazuo Napisany 12 czerwca 2018 - 21:43

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Dokładnie. Można powiedzieć, że całą akcję z RE2 Jill "przespała" w kaplicy, kiedy została zarażona wirusem. Wystarczy to trochę zmienić fabularnie i naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie, żeby bohaterzy w którymś momencie się spotkali, ewentualnie żeby chociaż spiknęli się z Nemesisem. Bez kitu, liczę chociażby na jakieś małe cameo Nemka w tej grze.  


  • 0

#113 XM16E1 Napisany 12 czerwca 2018 - 23:23

XM16E1

    Mokujin

  • Narybek
  • 45 Postów:
Gameplay
https://youtu.be/xg44Ns7mjw8
  • 0

#114 BeSOS Napisany 12 czerwca 2018 - 23:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wszystko jest ok...oprócz mordy Leona. Wtf?
Claire też jakaś na botoksie...
  • 0

#115 Juras Napisany 13 czerwca 2018 - 03:20

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

https://youtu.be/vPdW-WZCnUY


  • 0

#116 SosaiKyo Napisany 13 czerwca 2018 - 06:45

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

Remaster to TLoU, AC trilogy czy GoW3 :olo:

To są porty na mocniejszy sprzęt.


  • 0

#117 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 07:16

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Jak przez parę lat nie pokazywali nic, tak teraz sypią materiałami jak z rękawa. Obejrzałem 2 minutki gameplayu i wystarczy, nie będę sobie psuł frajdy z samodzielnego odkrywania gry. Enyłej, wgląda to naprawdę świetnie, komisariat tonący w mroku prezentuje się UPIORNIE, widać że bardzo dużo w nim zmienili. Byle do stycznia.
  • 0

#118 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 07:24

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Ciekawe ile nowości powrzucają względem oryginału, czy będą bawić się z ustawieniem przeciwników itp. Byle tylko amunicji było odrobinę więcej, by postrzelać, ale też bez przesady. Opcjonalny coop byłby spoko. I Mercenaries jak zawsze.


  • 0

#119 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 07:34

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 987 Postów:

Przebiłem Kazka - obejrzałem 2 sekundy i jak zobaczyłem, że to trwa 17 minut i jest sam początek gry, to sorki, ale nie. Wystarczającym spoilerem jest znajomość oryginału :u2:


  • 0

#120 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 08:09

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Coop tylko w jakimś bonusowym trybie, w żadnym wypadku w kampanii fabularnej. Ustawienie przeciwników i przedmiotów na pewno będzie inne niż w oryginale, widać to już w trailerze i na tym nowym gameplayu. Ogółem pierwszy raz od dawna widać, że Capcom naprawdę wie co robi.
  • 0



Inne z tagami: