Jutro po 13 odbędzie się prezentacja Capcomu, więc zapewne wpadnie trochę grubego info.
#151 Napisany 19 czerwca 2018 - 16:38
#152 Napisany 19 czerwca 2018 - 16:39
To ja już nie wchodzę do tego tematu
#153 Napisany 19 czerwca 2018 - 16:45
Napiszę jeszcze, że jakkolwiek to zabrzmi, dla mnie najwspanialszą wiadomością odnośnie RE2 jest to, że prawdopodobnie zapowiada nadejście RE3. No bo ta gra wygląda absolutnie wspaniale, sprzeda się zapewne mocarnie, silnik, gameplay, fragmenty Raccoon będą mieli gotowe, a RE3 jest króciutki. Wystarczy stworzyć z Nemesisa jeszcze większego skurwiela i naprawdę zastraszać nim gracza. Wydłużyć kampanię poprzez nowe miejscówki i momenty, a Nemesisem szczuć przez całą grę. Pozwolić mu wchodzić do save roomów, wchodzić przez wszystkie okna, skakać i stworzyć system ucieczki, ukrywania się, walki z nim... Oczami wyobraźni widzę najlepszego Residenta. Uwielbiam w też miejscówki na obrzeżach miasta.
#154 Napisany 19 czerwca 2018 - 17:54
Może jak zremakuja dwie części to zrozumieją jak zrobić udanego kolejnego pełnoprawnego Residenta...z RE7 prawie się udało ale DLC pokazuje że nadal nie wiedzą totalnie czgoychca fani.
#155 Napisany 19 czerwca 2018 - 17:58
To ja już nie wchodzę do tego tematu
Same informacje na zaostrzenie apetytu jak najbardziej, ale oby nie przedstawiali więcej gameplayu, bo jeszcze troche i naprawdę pokażą wszystko z gry.
Napiszę jeszcze, że jakkolwiek to zabrzmi, dla mnie najwspanialszą wiadomością odnośnie RE2 jest to, że prawdopodobnie zapowiada nadejście RE3. No bo ta gra wygląda absolutnie wspaniale, sprzeda się zapewne mocarnie, silnik, gameplay, fragmenty Raccoon będą mieli gotowe, a RE3 jest króciutki. Wystarczy stworzyć z Nemesisa jeszcze większego skurwiela i naprawdę zastraszać nim gracza. Wydłużyć kampanię poprzez nowe miejscówki i momenty, a Nemesisem szczuć przez całą grę. Pozwolić mu wchodzić do save roomów, wchodzić przez wszystkie okna, skakać i stworzyć system ucieczki, ukrywania się, walki z nim... Oczami wyobraźni widzę najlepszego Residenta. Uwielbiam w też miejscówki na obrzeżach miasta.
Nie chcę studzić Twojego optymizmu, ale za każdym razem, kiedy próbowano reaktywować Nemesisa wychodziła z tego padaka. Filmowy "Apocalypse", Operation Raccoon City czy Darkside Chronicles, w każdym z tych tworów Nemek był beznadziejny, w ogóle nie straszny i w zasadzie bardziej przypominał robota niż krwiożerczego mutanta.
jpr
Co nie zmienia faktu, że w RE3 Nemesis był PRZERAŻAJĄCY i dla mnie do dzisiaj jest to najstraszniejszy stwór ze wszystkich gier, filmów czy seriali. Po kilku przejściach gry już było wiadomo gdzie i kiedy się pojawi (spotkania z nim wcale nie były losowe), dlatego przychylam się do Twojego pomysłu, żeby w remake'u uczynić go jeszcze bardziej nieprzewidywalnym. Wchodzenie do save roomów to czyste sk*rwysyństwo, jestem na tak
#156 Napisany 19 czerwca 2018 - 18:04
Generalnie przydałyby się starcia i konieczne, widowiskowe, pełne możliwości (ucieczka nie poprzez wybranie opcji, a robienie tego, co nam faktycznie przyjdzie do głowy i chowanie się; walka z nim, by go znokautować), i losowe. Tak, by faktycznie przez całą czuć go na ogonie. No potencjał jest ogromny, a z racji posiadania wielu rzeczy przygotowanych już z RE2, cała para zasobów mogłaby pójść na niego.
#157 Napisany 19 czerwca 2018 - 18:10
Żeby tylko nie poszli w kierunku Alien: Isolation. Ucieczki po mieście, barykadowanie się, próby zmylenia Nemka to fajny pomysł, ale nie chcę się przed nim chować pod łóżkiem czy w szafce i czekać kilka minut aż znudzi mu się przeszukiwanie lokacji. To by zabiło dynamikę, Resident nigdy nie był symulatorem zabawy w chowanego.
#158 Napisany 19 czerwca 2018 - 18:49
No nie jest to łatwe do rozegrania, tym bardziej że takie losowe encountery zapewne po jakimś czasie włączyłyby u nas tryb "wiem, co mam robić". Ale też IMO oryginalna liczba starć z Nemezisem jest po prostu za mała jak na potencjał tej postaci.
#159 Napisany 19 czerwca 2018 - 18:54
PS. Widziałeś info, że oryginalny soundtrack będzie tylko w edycji Deluxe? OMG, oby nie była ona tylko cyfrowo.
#160 Napisany 19 czerwca 2018 - 20:26
Widziałem i uważam to za poroniony pomysł. Żeby jeszcze nowa muzyka była dobra to spoko, ale oglądając kilka minut gameplayu ja tam nie słyszałem ŻADNEJ muzy, więc w takim przypadku zakup oryginalnego soundtracku może być konieczny. Boję się, że Capcom ostro będzie doić kasę na gierce. Hunk i Tofu w DLC Pack 1? Oby nie.
#161 Napisany 20 czerwca 2018 - 22:12
#162 Napisany 28 czerwca 2018 - 10:08
#163 Napisany 28 czerwca 2018 - 21:46
już się nie mogę doczekać speedrunów w rimejku
#164 Napisany 29 czerwca 2018 - 08:09
A wypowiesz się na ile męczące są platynki w 0, 1, REV, REV2? W RE4 100% będzie przyjemne (zero grindu, zbieractwa z YT), w RE5 mam 100% 2x (na Xboxie, i na PS), a w RE6 na pewno odpuszczam (długa, męcząca platynka, a gierka jest spoko na jedno przejście i nic więcej; w dodatku trudno byłoby mi znaleźć znajomego do najtrudniejszych poziomów, a sam nie będę przechodził, bo ta gierka bez coopa jest naprawdę słaba).
W ramach przygotowania się pod RE7 przeszedłem każdą main gierkę z serii. W ramach przygotowania się do RE2 planuję przejść tylko gierki na PS4 (nie chcę sobie nadto utrwalać RE2), w szczególności skupię się na kupieniu jakiegoś używanego VRa i przejściu siódemki + dodatków pierwszy raz, od razu VR.
#165 Napisany 29 czerwca 2018 - 09:09
już się nie mogę doczekać speedrunów w rimejku
https://www.speedrun...2/full_game#PSN
Nie chcesz się tu pojawić?
#166 Napisany 29 czerwca 2018 - 12:59
Żeby być w rankingu pod Popo? Lepiej nie...
#167 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:35
#168 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:35
#169 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:36
#170 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:38
#171 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:41
Przestałem mu dawać plusy za przejście starych Residentów jakieś 30 przejść temu.
#172 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:42
Czyli z rok temu.
#173 Napisany 29 czerwca 2018 - 13:43
No jak kurwa używać forumka na mobilnej apce.
Dante, miej Ty rozum i godność człowieka i odejdź
#174 Napisany 29 czerwca 2018 - 14:04
#175 Napisany 29 czerwca 2018 - 17:26
Kazuo moze pojedziesz na adgdq?
#176 Napisany 29 czerwca 2018 - 19:04
A wypowiesz się na ile męczące są platynki w 0, 1, REV, REV2? W RE4 100% będzie przyjemne (zero grindu, zbieractwa z YT), w RE5 mam 100% 2x (na Xboxie, i na PS), a w RE6 na pewno odpuszczam (długa, męcząca platynka, a gierka jest spoko na jedno przejście i nic więcej; w dodatku trudno byłoby mi znaleźć znajomego do najtrudniejszych poziomów, a sam nie będę przechodził, bo ta gierka bez coopa jest naprawdę słaba).
W ramach przygotowania się pod RE7 przeszedłem każdą main gierkę z serii. W ramach przygotowania się do RE2 planuję przejść tylko gierki na PS4 (nie chcę sobie nadto utrwalać RE2), w szczególności skupię się na kupieniu jakiegoś używanego VRa i przejściu siódemki + dodatków pierwszy raz, od razu VR.
Platyna z REmake jest dosyć łatwa i przyjemna, po prostu wystarczy przejść grę kilka razy na różnych zasadach (na czas, z samym nożem i takie tam), a potem powbijać ewentualnie to co się pominęło. Naprawdę banał do zrobienia w 20 godzin, stopień trudności oceniłbym na 4/10. RE0 jest ciut trudniejsze, też trzeba je ukończyć na różnych zasadach, no i mini gierka Leech Hunter może lekko dać w kość, ale mimo wszystko nie nazwałbym tego jakimś wielkim hardkorem. 20-30 godzin do splatynowania, trudność to takie 7/10. Zrobienie 100% w RE4 mi akurat nie sprawiło żadnej przyjemności, te trofiki to są zrobione "na odwal się", zabrakło ciekawszych wyzwań, podobnie jest z Code Veronica X. Revelations 2 podobnie jak Remake to czysta frajda, ale też konieczność przejścia gry kilka razy (standardowo, na czas i z niewidzialnymi przeciwnikami), około 30 godzin wymaganych do wbicia, 5/10 trudność. Zdecydowanie najtrudniejsze jest wymasterowanie pierwszego Revelations. Infernal Mode (hard) jest ciężkie, ale do zrobienia przy odrobinie cierpliwości, jednak prawdziwy rodzynek stanowi tu mini gierka zwana "Szturm". Pamiętam, że sam miałem z tym spory problem i gdyby nie to, że przechodziłem ten tryb razem z jakimś japońskim typkiem poznanym na PSN, to byłoby bardzo ciężko. W sumie nie wiem czy samemu w ogóle da się to przejść. 50+ godzin do wymasterowania, a trudność grając w coopie 7/10, solo z 9/10. Gdybyś jednak porwał się na platynowy dzban w RE6 i potrzebował pomocy przy trudniejszych sekwencjach, to daj znać. Do grania w RE5 też zawsze jestem chętny
Kazuo moze pojedziesz na adgdq?
już się nie mogę doczekać speedrunów w rimejku
https://www.speedrun...2/full_game#PSN
Nie chcesz się tu pojawić?
Nie zależy mi na takim prestiżu. Ja te speedruny wykonuję dla własnej przyjemności, a Wy jesteście jedynymi ziomkami, którym chwalę się swoimi dokonaniami. Poważanie i plusiki na forum od moich e-kolegów > tysiące lajków od jakichś randomów
Żeby być w rankingu pod Popo? Lepiej nie...
#177 Napisany 29 czerwca 2018 - 20:20
#178 Napisany 30 czerwca 2018 - 02:30
Chciałbym, ale aż tak dobry nie jestem. Musisz wziąć pod uwagę, że bardzo duże znaczenie ma platforma na której się gra, zobacz jak spora jest różnica czasów między poszczególnymi wersjami. Tutaj akurat cisnąłem w wersję z psx'a na emulku, niestety mój laptop ledwo co dycha i nie radzi sobie zbyt dobrze z emulowaniem giereczki przez co nie chodzi ona na nim zbyt płynnie i potrafi się długo wczytywać dlatego nie jestem w stanie określić gdzie dokładnie byłbym w rankingu. Sądzę, że nawet gdyby gra chodziła jak należy, to i tak w najlepszym wypadku byłbym w top 10, ale na pewno nie na podium, to już za wysoki poziom i za mały margines błędu. Dzisiaj jeszcze raz spróbuję przejść wersję z PSN (ps3) i zobaczę co z niej uda mi się wycisnąć.
#179 Napisany 30 czerwca 2018 - 06:32
#180 Napisany 30 czerwca 2018 - 11:06
Najlepsze wyniki są wykręcane w wersjach na PC (bo tam można wyłączać cut-scenki) i na PSP (ma najszybsze wczytywanie danych). Na ps3 póki co najlepszy czas jaki miałem to bodajże 1:22, ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa chciałbym kupić z PSN japońską wersję RE2, ale pewnie musiałbym założyć osobne konto pod ich region?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|