Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 2 REmake

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
160 odpowiedzi na ten temat

#151 Kazuo Napisany 19 czerwiec 2018 - 16:38

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 10473 Postów:

Jutro po 13 odbędzie się prezentacja Capcomu, więc zapewne wpadnie trochę grubego info. 


  • 0

#152 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2018 - 16:39

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7636 Postów:

To ja już nie wchodzę do tego tematu :olo:


  • 0

#153 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2018 - 16:45

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7636 Postów:

Napiszę jeszcze, że jakkolwiek to zabrzmi, dla mnie najwspanialszą wiadomością odnośnie RE2 jest to, że prawdopodobnie zapowiada nadejście RE3. No bo ta gra wygląda absolutnie wspaniale, sprzeda się zapewne mocarnie, silnik, gameplay, fragmenty Raccoon będą mieli gotowe, a RE3 jest króciutki. Wystarczy stworzyć z Nemesisa jeszcze większego skurwiela i naprawdę zastraszać nim gracza. Wydłużyć kampanię poprzez nowe miejscówki i momenty, a Nemesisem szczuć przez całą grę. Pozwolić mu wchodzić do save roomów, wchodzić przez wszystkie okna, skakać i stworzyć system ucieczki, ukrywania się, walki z nim... Oczami wyobraźni widzę najlepszego Residenta. Uwielbiam w też miejscówki na obrzeżach miasta.


  • 0

#154 Jedyn Napisany 19 czerwiec 2018 - 17:54

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21857 Postów:
Yeap, RE3 też wymiatał, uwielbiałem potyczki z Nemesisem a moment jak zestrzelił z z bazooki helikopter przed posterunkiem policji do dzisiaj mam w głowie. Remake to pewniak.

Może jak zremakuja dwie części to zrozumieją jak zrobić udanego kolejnego pełnoprawnego Residenta...z RE7 prawie się udało ale DLC pokazuje że nadal nie wiedzą totalnie czgoychca fani.
  • 0

#155 Kazuo Napisany 19 czerwiec 2018 - 17:58

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 10473 Postów:

To ja już nie wchodzę do tego tematu :olo:

 

Same informacje na zaostrzenie apetytu jak najbardziej, ale oby nie przedstawiali więcej gameplayu, bo jeszcze troche i naprawdę pokażą wszystko z gry. 

 

Napiszę jeszcze, że jakkolwiek to zabrzmi, dla mnie najwspanialszą wiadomością odnośnie RE2 jest to, że prawdopodobnie zapowiada nadejście RE3. No bo ta gra wygląda absolutnie wspaniale, sprzeda się zapewne mocarnie, silnik, gameplay, fragmenty Raccoon będą mieli gotowe, a RE3 jest króciutki. Wystarczy stworzyć z Nemesisa jeszcze większego skurwiela i naprawdę zastraszać nim gracza. Wydłużyć kampanię poprzez nowe miejscówki i momenty, a Nemesisem szczuć przez całą grę. Pozwolić mu wchodzić do save roomów, wchodzić przez wszystkie okna, skakać i stworzyć system ucieczki, ukrywania się, walki z nim... Oczami wyobraźni widzę najlepszego Residenta. Uwielbiam w też miejscówki na obrzeżach miasta.

 

Nie chcę studzić Twojego optymizmu, ale za każdym razem, kiedy próbowano reaktywować Nemesisa wychodziła z tego padaka. Filmowy "Apocalypse", Operation Raccoon City czy Darkside Chronicles, w każdym z tych tworów Nemek był beznadziejny, w ogóle nie straszny i w zasadzie bardziej przypominał robota niż krwiożerczego mutanta. 

 

 

 

jpr :fp:

 

Co nie zmienia faktu, że w RE3 Nemesis był PRZERAŻAJĄCY i dla mnie do dzisiaj jest to najstraszniejszy stwór ze wszystkich gier, filmów czy seriali. Po kilku przejściach gry już było wiadomo gdzie i kiedy się pojawi (spotkania z nim wcale nie były losowe), dlatego przychylam się do Twojego pomysłu, żeby w remake'u uczynić go jeszcze bardziej nieprzewidywalnym. Wchodzenie do save roomów to czyste sk*rwysyństwo, jestem na tak :olo:


  • 0

#156 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2018 - 18:04

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7636 Postów:

Generalnie przydałyby się starcia i konieczne, widowiskowe, pełne możliwości (ucieczka nie poprzez wybranie opcji, a robienie tego, co nam faktycznie przyjdzie do głowy i chowanie się; walka z nim, by go znokautować), i losowe. Tak, by faktycznie przez całą czuć go na ogonie. No potencjał jest ogromny, a z racji posiadania wielu rzeczy przygotowanych już z RE2, cała para zasobów mogłaby pójść na niego.


  • 0

#157 Kazuo Napisany 19 czerwiec 2018 - 18:10

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 10473 Postów:

Żeby tylko nie poszli w kierunku Alien: Isolation. Ucieczki po mieście, barykadowanie się, próby zmylenia Nemka to fajny pomysł, ale nie chcę się przed nim chować pod łóżkiem czy w szafce i czekać kilka minut aż znudzi mu się przeszukiwanie lokacji. To by zabiło dynamikę, Resident nigdy nie był symulatorem zabawy w chowanego. 


  • 0

#158 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2018 - 18:49

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7636 Postów:

No nie jest to łatwe do rozegrania, tym bardziej że takie losowe encountery zapewne po jakimś czasie włączyłyby u nas tryb "wiem, co mam robić". Ale też IMO oryginalna liczba starć z Nemezisem jest po prostu za mała jak na potencjał tej postaci.


  • 0

#159 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2018 - 18:54

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7636 Postów:

PS. Widziałeś info, że oryginalny soundtrack będzie tylko w edycji Deluxe? OMG, oby nie była ona tylko cyfrowo.


  • 0

#160 Kazuo Napisany 19 czerwiec 2018 - 20:26

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 10473 Postów:

Widziałem i uważam to za poroniony pomysł. Żeby jeszcze nowa muzyka była dobra to spoko, ale oglądając kilka minut gameplayu ja tam nie słyszałem ŻADNEJ muzy, więc w takim przypadku zakup oryginalnego soundtracku może być konieczny. Boję się, że Capcom ostro będzie doić kasę na gierce. Hunk i Tofu w DLC Pack 1? Oby nie. 


  • 0

#161 Chewie Napisany 20 czerwiec 2018 - 22:12

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:

dlaczego zombiak przezywa tyle strzalow w leb? https://img-9gag-fun...v_460svvp9.webm

 

aex1oGQV_700wa_0.gif


  • 0



Inne z tagami: