GOTY. Claire wygląda ślicznie, Birkin jest brzydki jak zawsze, a komendant wygląda na jeszcze większą k*rwę niż w oryginale. Byle do stycznia
GOTY. Claire wygląda ślicznie, Birkin jest brzydki jak zawsze, a komendant wygląda na jeszcze większą k*rwę niż w oryginale. Byle do stycznia
(...) komendant wygląda na jeszcze większą k*rwę niż w oryginale (...)
Co? Ten Apoloniusz Tajner?
Walka wygląda świetnie, tylko udźwiękowienie leży. Claire jest wyprana z emocji, a muzyki... nie ma. U Leona cisza, u laski cisza, czy ta gra w ogóle będzie mieć jakiś soundtrack czy trzeba będzie ściągnąć sobie oryginalny OST? Poza tym wszystko ok, znowu się spuściłem podczas oglądania.
NEOsite.pl:
Redaktor serwisu GameInformer zapytał reżysera z ramienia Capcomu - Kazunori Kadoi - o dalsze plany. Najbardziej interesowało go to, czy ponowne odświeżenie pierwszego Residenta, który doczekał się przecież świetnego remake'u na GameCubie, ma sens. I tu odpowiedź może zaskakiwać.
"Zdecydowanie upłynęło już wystarczająco czasu od premiery Resident Evil REmake, więc nie byłby to tak głupi pomysł by zrobić remake remake'u. Osobiście uważam to za interesujący pomysł."
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 27 sierpnia 2018 - 21:01
Sęk w tym, że ten RE'make do dzisiaj fantastycznie się trzyma, więc po co? To tak jakby odświeżyć RE0 albo RE4, gry które do dzisiaj ładnie wyglądają i dobrze się w nie gra. Lepiej niech się skupią na ulepszaniu starszych odsłon (RE3, CV albo nawet Outbreaki) lub zrobią kompletnie nową numeryczną część. Fajnie byłoby zobaczyć RE8 z nową historią, ale mrocznym stylem jak RE2 remake.
Fajnie, ta stara formuła ze statycznymi kamerami i lataniem w kółko z durnymi przedmiotami to totalne dno. Grałem kiedyś na Gacku, ale nawet nie chciało mi się kończyć, jakiś rimejk bardziej w kierunku wyznaczonym przez RE4 chętnie bym przyjął.
Nie, mowa o rimejku2 (sic).
Holden, mówimy teraz o ponownym remake'u RE1. Niektórzy są zdania, że tamten jest już przestarzały.
Fajnie, ta stara formuła ze statycznymi kamerami i lataniem w kółko z durnymi przedmiotami to totalne dno. Grałem kiedyś na Gacku, ale nawet nie chciało mi się kończyć, jakiś rimejk bardziej w kierunku wyznaczonym przez RE4 chętnie bym przyjął.
No wiadomo, że teraz to musi być non stop akcja, akcja, akcja i pędzenie przed siebie po liniowych korytarzykach, żeby Brajankowi czy innemu Rodżerkowi mózg się nie przegrzał jak mu wpadnie do inventory jakiś klucz, z którym cholera jedna wie co zrobić albo jak będzie trzeba rozwiązać jakąś łamigłóweczkę.
Też mi łamigłówka, masz za dużo przedmiotów, zostaw część w skrzynce, weź korbę, pobiegnij na drugi koniec gry, użyj korby, pobiegnij z powrotem do skrzyneczki i weź kamienny krążek którego wcześniej nie mogłeś wziąć, bo za mało miejsca, wróć do bramy którą otworzyłeś korbą, o chuj, wziąłeś nie ten krążek, wróć do skrzynki XD
Pisząc o łamigłówce miałem na myśli coś w stylu pokoju z obrazami albo z zegarem w jadalni. Fajne, nie za trudne i urozmaicające zabawę przerywniki. A bieganie z przedmiotami, klikanie w co bardziej podejrzane obiekty i liczenie na to, że w końcu uda się posunąć akcję do przodu? Przypominam, że klasyczne Residenty to przygodówki, a nie strzelanki. Trochę w stylu klasyków p&c, bieganie w tę i z powrotem to już ich urok. Zgodzę się jednak, że mogłoby być w ekwipunku więcej miejsca na przedmioty, albo żeby key items miały osobne inventory i żeby nie trzeba było wracać po nie do skrzynek.
To po co mi wbijasz jakieś szpilki łamigłówkami, jak do nich nic nie mam Przygodówki zdechły nie bez powodu.
ed.
latanie z przedmiotami i ograniczony ekwipunek to tylko sztuczny wydłużacz czasu gry, wątpię, że zrobili to bo myśleli, że jest fajne
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 27 sierpnia 2018 - 22:49
To po co mi wbijasz jakieś szpilki łamigłówkami, jak do nich nic nie mam Przygodówki zdechły nie bez powodu.
ed.
latanie z przedmiotami i ograniczony ekwipunek to tylko sztuczny wydłużacz czasu gry, wątpię, że zrobili to bo myśleli, że jest fajne
A skąd mogłem wiedzieć, że nie masz nic do łamigłówek, Pisałeś dosyć negatywnie o stronie przygodowej RE1 podkreślając, że wolałbyś coś w stylu RE4, więc uznałem, że zagadki też Ci nie spasowały. Stąd szpileczka. Gomenasai.
Bieganie z przedmiotami / ograniczone inventory to nieodłączny element starych Residentów tak mocno wtopiony w gameplay, że trudno sobie dzisiaj inaczej te gry wyobrazić. Zresztą nie tylko starych, bo przecież RE7 też korzysta z tego motywu (i RE2 również będzie), więc jak widać sprawdza się do dzisiaj, inaczej już dawno by z tego zrezygnowali. Jak już napisałem wcześniej: kluczowe przedmioty powinny zajmować osobny ekwipunek, ale to że jest tak mało miejsca na broń / pociski / apteczki to akurat fajna sprawa, zwłaszcza w horrorze. Dzięki temu gracz nigdy nie czuje się jak Rambo i nie może być przygotowany na każde zagrożenie, przez co nieraz musi ratować się ucieczką.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 27 sierpnia 2018 - 23:20
NEOsite.pl:
Capcom wraz z remake'iem Resident Evil 2, odświeża wygląd niektórych postaci w grze. Najmniej zmieni się Leon, spory lifting zaliczyła Claire Redfield. Podobny ruch spotka Adę Wong.
W pierwotnej wersji Resident Evil 2, Ada Wong nosiła charakterystyczną czerwoną sukienkę. Jednak mało kto wie, że pierwotnie, Capcom planował ubrać ją w zapinany płaszcz.
I właśnie ten design, który pierwotnie porzucono, wróci w remake'u Resident Evil 2. Na zrzucie pochodzącym z Chin, widać Adę Wong w nowym stroju. Jej wygląd znacząco się różni, ale dużo bardziej pasuje do jej roli w grze.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 września 2018 - 19:54
Chowaj to, nie każdy chce wszystko zobaczyć przed premierą.
Bez przesady, na bank będzie można zobaczyć jak wygląda Ada w przyszłych trailerach.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 września 2018 - 20:00
Jestem zdania, że Capcom i tak za dużo już pokazuje z RE2 i DMC5 (zresztą nie tylko oni, nie ma dnia żeby nie pojawiło się coś chociażby o Spider manie czy nowym Tombie), na tyle ile to możliwe staram się unikać kolejnych informacji, a wycieków to już bym bardziej.
Czyli co? Może od razu niech wypuszczą 100% walkthrough na youtube'a, bo w końcu to będzie gra w skali 1:1 w stosunku do pierwowzoru na psxie? I tak nie będzie nic do samodzielnego do odkrywania, racja? No właśnie sęk w tym, że nie, o czym wie każdy kto choć trochę interesuje się tematem. Capcom samo przyznało, że gra będzie się bardzo różnić od oryginału, więc fajnie byłoby te różnice odkrywać samemu.
Ojejku, to nie zaglądaj do tematu
Wiedziałem, że znajdzie się jakiś cfaniaczek, który to zaproponuje. I wiedziałem, że będziesz to Ty
Spoko, tylko nie płacz potem, że ktoś ci zaspoilował wygląd rakietnicy, a przecież sam chciałeś zobaczyć w grze.
Pół biedy, ale jak widzę że Czychu na kompletnej wyjebce wrzuca tu nieoficjalne przecieki to wcale bym się nie zdziwił jakby zaraz dał coś grubszego. Z DMC5 też już trochę pociekło, ale w tamtym temacie jakoś nikt nie ma wielkich problemów z chowaniem takich rzeczy w spoiler.
Leoś i Klaryna (olo) w akcji