Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 2 REmake

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
933 odpowiedzi na ten temat

#241 Kazuo Napisany 21 sierpnia 2018 - 17:47

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

1261915008.jpg

 

242317996.jpg

 

57384672.jpg

 

2098204577.jpg

 

1182119628.jpg

 

206477128.jpg

 

 

 

GOTY. Claire wygląda ślicznie, Birkin jest brzydki jak zawsze, a komendant wygląda na jeszcze większą k*rwę niż w oryginale. Byle do stycznia :banderas: 


  • 2

#242 burnstein Napisany 22 sierpnia 2018 - 08:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

 

 

 

 

57384672.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

(...) komendant wygląda na jeszcze większą k*rwę niż w oryginale (...)

 

Co? Ten Apoloniusz Tajner?
 


  • 0

#243 Danteusz Napisany 22 sierpnia 2018 - 10:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Tajner zgolił wąsa, to jest Sapek
  • 0

#244 krak2610 Napisany 22 sierpnia 2018 - 12:09

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
Bardzo mi ten resident nabrudzil. Musiałem się tłumaczyć że moja proza nie jest na podstawie gry. Byłem tłumaczony na wszystkie języki świata przed premierą residenta na ps1. Wziąłem 200 zł i używany krawat za prawa do mojego wizerunku a w gry grają tylko ludzie mało inteligentni.
  • 2

#245 Kazuo Napisany 22 sierpnia 2018 - 16:33

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

 

Walka wygląda świetnie, tylko udźwiękowienie leży. Claire jest wyprana z emocji, a muzyki... nie ma. U Leona cisza, u laski cisza, czy ta gra w ogóle będzie mieć jakiś soundtrack czy trzeba będzie ściągnąć sobie oryginalny OST? Poza tym wszystko ok, znowu się spuściłem podczas oglądania. 


  • 1

#246 ACZ Napisany 27 sierpnia 2018 - 21:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

NEOsite.pl:

 

Redaktor serwisu GameInformer zapytał reżysera z ramienia Capcomu - Kazunori Kadoi - o dalsze plany. Najbardziej interesowało go to, czy ponowne odświeżenie pierwszego Residenta, który doczekał się przecież świetnego remake'u na GameCubie, ma sens. I tu odpowiedź może zaskakiwać.

 

"Zdecydowanie upłynęło już wystarczająco czasu od premiery Resident Evil REmake, więc nie byłby to tak głupi pomysł by zrobić remake remake'u. Osobiście uważam to za interesujący pomysł."


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 27 sierpnia 2018 - 21:01

  • 0

#247 Shinigami Napisany 27 sierpnia 2018 - 21:04

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Kogo może ta odpowiedź zaskakiwać?
  • 0

#248 Kazuo Napisany 27 sierpnia 2018 - 21:06

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Sęk w tym, że ten RE'make do dzisiaj fantastycznie się trzyma, więc po co? To tak jakby odświeżyć RE0 albo RE4, gry które do dzisiaj ładnie wyglądają i dobrze się w nie gra. Lepiej niech się skupią na ulepszaniu starszych odsłon (RE3, CV albo nawet Outbreaki) lub zrobią kompletnie nową numeryczną część. Fajnie byłoby zobaczyć RE8 z nową historią, ale mrocznym stylem jak RE2 remake.


  • 0

#249 burnstein Napisany 27 sierpnia 2018 - 21:58

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Fajnie, ta stara formuła ze statycznymi kamerami i lataniem w kółko z durnymi przedmiotami to totalne dno. Grałem kiedyś na Gacku, ale nawet nie chciało mi się kończyć, jakiś rimejk bardziej w kierunku wyznaczonym przez RE4 chętnie bym przyjął.


  • 0

#250 Holden Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:12

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
A to juz nie wyszlo kiedys?

https://store.steamp...rd_HD_REMASTER/
https://store.steamp...eck/app/339340/
  • 0

#251 burnstein Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Nie, mowa o rimejku2 (sic).


  • 0

#252 Kazuo Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:16

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Holden, mówimy teraz o ponownym remake'u RE1. Niektórzy są zdania, że tamten jest już przestarzały.

 

 

Fajnie, ta stara formuła ze statycznymi kamerami i lataniem w kółko z durnymi przedmiotami to totalne dno. Grałem kiedyś na Gacku, ale nawet nie chciało mi się kończyć, jakiś rimejk bardziej w kierunku wyznaczonym przez RE4 chętnie bym przyjął.

 

 

 

No wiadomo, że teraz to musi być non stop akcja, akcja, akcja i pędzenie przed siebie po liniowych korytarzykach, żeby Brajankowi czy innemu Rodżerkowi mózg się nie przegrzał jak mu wpadnie do inventory jakiś klucz, z którym cholera jedna wie co zrobić albo jak będzie trzeba rozwiązać jakąś łamigłóweczkę. 


  • 0

#253 burnstein Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Też mi łamigłówka, masz za dużo przedmiotów, zostaw część w skrzynce, weź korbę, pobiegnij na drugi koniec gry, użyj korby, pobiegnij z powrotem do skrzyneczki i weź kamienny krążek którego wcześniej nie mogłeś wziąć, bo za mało miejsca, wróć do bramy którą otworzyłeś korbą, o chuj, wziąłeś nie ten krążek, wróć do skrzynki XD


  • 2

#254 Kazuo Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:34

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Pisząc o łamigłówce miałem na myśli coś w stylu pokoju z obrazami albo z zegarem w jadalni. Fajne, nie za trudne i urozmaicające zabawę przerywniki. A bieganie z przedmiotami, klikanie w co bardziej podejrzane obiekty i liczenie na to, że w końcu uda się posunąć akcję do przodu? Przypominam, że klasyczne Residenty to przygodówki, a nie strzelanki. Trochę w stylu klasyków p&c, bieganie w tę i z powrotem to już ich urok. Zgodzę się jednak, że mogłoby być w ekwipunku więcej miejsca na przedmioty, albo żeby key items miały osobne inventory i żeby nie trzeba było wracać po nie do skrzynek. 


  • 0

#255 burnstein Napisany 27 sierpnia 2018 - 22:46

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

To po co mi wbijasz jakieś szpilki łamigłówkami, jak do nich nic nie mam :dunno: Przygodówki zdechły nie bez powodu.

 

ed.

 

latanie z przedmiotami i ograniczony ekwipunek to tylko sztuczny wydłużacz czasu gry, wątpię, że zrobili to bo myśleli, że jest fajne


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 27 sierpnia 2018 - 22:49

  • 0

#256 Kazuo Napisany 27 sierpnia 2018 - 23:19

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

To po co mi wbijasz jakieś szpilki łamigłówkami, jak do nich nic nie mam :dunno: Przygodówki zdechły nie bez powodu.

 

ed.

 

latanie z przedmiotami i ograniczony ekwipunek to tylko sztuczny wydłużacz czasu gry, wątpię, że zrobili to bo myśleli, że jest fajne

 

A skąd mogłem wiedzieć, że nie masz nic do łamigłówek, Pisałeś dosyć negatywnie o stronie przygodowej RE1 podkreślając, że wolałbyś coś w stylu RE4, więc uznałem, że zagadki też Ci nie spasowały. Stąd szpileczka. Gomenasai. 

 

Bieganie z przedmiotami / ograniczone inventory to nieodłączny element starych Residentów tak mocno wtopiony w gameplay, że trudno sobie dzisiaj inaczej te gry wyobrazić. Zresztą nie tylko starych, bo przecież RE7 też korzysta z tego motywu (i RE2 również będzie), więc jak widać sprawdza się do dzisiaj, inaczej już dawno by z tego zrezygnowali. Jak już napisałem wcześniej: kluczowe przedmioty powinny zajmować osobny ekwipunek, ale to że jest tak mało miejsca na broń / pociski / apteczki to akurat fajna sprawa, zwłaszcza w horrorze. Dzięki temu gracz nigdy nie czuje się jak Rambo i nie może być przygotowany na każde zagrożenie, przez co nieraz musi ratować się ucieczką. 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 27 sierpnia 2018 - 23:20

  • 0

#257 Holden Napisany 28 sierpnia 2018 - 00:15

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
kiedys to bylo... Gram sobie momentami w Half Life 1 i ta gra to w rownej mierze przygodo-platformowka jak shotter fpp albo moze i bardziej, olo
  • 0

#258 ACZ Napisany 03 września 2018 - 19:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

NEOsite.pl:

Capcom wraz z remake'iem Resident Evil 2, odświeża wygląd niektórych postaci w grze. Najmniej zmieni się Leon, spory lifting zaliczyła Claire Redfield. Podobny ruch spotka Adę Wong.
W pierwotnej wersji Resident Evil 2, Ada Wong nosiła charakterystyczną czerwoną sukienkę. Jednak mało kto wie, że pierwotnie, Capcom planował ubrać ją w zapinany płaszcz.
I właśnie ten design, który pierwotnie porzucono, wróci w remake'u Resident Evil 2. Na zrzucie pochodzącym z Chin, widać Adę Wong w nowym stroju. Jej wygląd znacząco się różni, ale dużo bardziej pasuje do jej roli w grze.

AdaWong.jpg


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 września 2018 - 19:54

  • 0

#259 Kazuo Napisany 03 września 2018 - 19:56

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Chowaj to, nie każdy chce wszystko zobaczyć przed premierą. 


  • 0

#260 ACZ Napisany 03 września 2018 - 20:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

Bez przesady, na bank będzie można zobaczyć jak wygląda Ada w przyszłych trailerach.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 września 2018 - 20:00

  • 0

#261 Kazuo Napisany 03 września 2018 - 20:03

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jestem zdania, że Capcom i tak za dużo już pokazuje z RE2 i DMC5 (zresztą nie tylko oni, nie ma dnia żeby nie pojawiło się coś chociażby o Spider manie czy nowym Tombie), na tyle ile to możliwe staram się unikać kolejnych informacji, a wycieków to już bym bardziej. 


  • 0

#262 oranje Napisany 03 września 2018 - 20:20

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Bez przesady. To jest remake gry z psxa.
  • 0

#263 Kazuo Napisany 03 września 2018 - 20:27

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Czyli co? Może od razu niech wypuszczą 100% walkthrough na youtube'a, bo w końcu to będzie gra w skali 1:1 w stosunku do pierwowzoru na psxie? I tak nie będzie nic do samodzielnego do odkrywania, racja? No właśnie sęk w tym, że nie, o czym wie każdy kto choć trochę interesuje się tematem. Capcom samo przyznało, że gra będzie się bardzo różnić od oryginału, więc fajnie byłoby te różnice odkrywać samemu. 


  • 0

#264 burnstein Napisany 03 września 2018 - 20:32

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Ojejku, to nie zaglądaj do tematu :dunno:


  • 0

#265 Kazuo Napisany 03 września 2018 - 20:35

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Wiedziałem, że znajdzie się jakiś cfaniaczek, który to zaproponuje. I wiedziałem, że będziesz to Ty  :dunno:


  • 0

#266 burnstein Napisany 03 września 2018 - 20:39

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Spoko, tylko nie płacz potem, że ktoś ci zaspoilował wygląd rakietnicy, a przecież sam chciałeś zobaczyć w grze.


  • 1

#267 oranje Napisany 03 września 2018 - 20:48

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Proszę cię, inny wygląd Ady to wielki problem?
  • 0

#268 Kazuo Napisany 03 września 2018 - 20:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Pół biedy, ale jak widzę że Czychu na kompletnej wyjebce wrzuca tu nieoficjalne przecieki to wcale bym się nie zdziwił jakby zaraz dał coś grubszego. Z DMC5 też już trochę pociekło, ale w tamtym temacie jakoś nikt nie ma wielkich problemów z chowaniem takich rzeczy w spoiler. 


  • 0

#269 Nyjacz Napisany 03 września 2018 - 21:14

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Ada chyba byla w pierwszym trailerze. Ale tak, moim zdaniem skoro znajomosc oryginalu i tak spoiluje sporo z remake'u, to szkoda widziec przed premiera jak odrestaurowano to i owo, zamiast poznawac to podczas gierki. Dlatego ja chyba ogladalem lacznie 5 minut gejpleja i 30 sekund walki z Birkinem.
  • 0

#270 Shinigami Napisany 20 września 2018 - 08:15

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Leoś i Klaryna (olo) w akcji


  • 0



Inne z tagami: