Skocz do zawartości

Zdjęcie

Picross 3D Round 2

picross 3d 3ds amiibo

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 lukaszSA Napisany 19 sierpnia 2015 - 05:52

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Temat zakładam specjalnie dla Ryana

 

title_logo.pngmain.png

 

47 część serii Picross - długo wyczekiwane Picross 3D 2 pojawi się na japońskich półkach już 1 października. Co z europą nie wiadomo, ale trzymamy rękę na pulsie.

 

 

No i co najważniejsze - gra obsługuje amiibo. Wygląda na to, że mamy nowego kolekcjonera :cf:


  • 0

#2 fingus Napisany 19 sierpnia 2015 - 08:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Grałem w jedynkę na NDS, była super i zżarła mi mnóstwo czasu (a nawet jej nie ukończyłem). No ale to było w czasach przedtabletowych. Jestem wstępnie zainteresowany.
  • 0

#3 Ryan Napisany 19 sierpnia 2015 - 08:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
YES!!!
  • 0

#4 Tawotnica Napisany 01 września 2016 - 18:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 113 Postów:

 

Wyszło od razu po ND w US, u nas dopiero 02.12.

 

Myślałem czy by się nie rzucić od razu na gierkę, ale cena jest zawrotna: $29,99 :uff: 

 

 


  • 0

#5 cybercotlet Napisany 01 września 2016 - 19:01

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

Day one


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 21 października 2016 - 22:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 113 Postów:

Okładka:

 

1.jpg

 

i data wydania: 02.12.2016

 

http://www.perfectly...p-sales-europe/

 

hidden gem na okres świąteczny!


  • 1

#7 Ryan Napisany 17 listopada 2016 - 11:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To będzie moja pierwsza gra ze wsparciem dla Amiibo. ^_^
  • 0

#8 lukaszSA Napisany 17 listopada 2016 - 11:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

A masz odpowiednie amiibo?  :lukam:


  • 0

#9 Ryan Napisany 17 listopada 2016 - 11:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Damn, nie, Rosalina nie działa. T_T
  • 0

#10 Ryan Napisany 17 listopada 2016 - 19:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kupiłem Mario Party Star Rush, żeby działała. :cf:
  • 2

#11 Tawotnica Napisany 30 grudnia 2016 - 17:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 113 Postów:

CO TU SIĘ DZIEJĘ. Kocham tę gierkę! Najlepszy Picross wszech czasów. :bowdown: Grałem sobie najpierw jak w pierwszego 3D, gubiąc orientację w terenie obracając za często bryłę i chaotycznie posługując się slicerem. Tak paręnaście puzzli przeorałem, a potem odkryłem moc tagowania. Dramatyczny game changer! Bardziej niż pomagać zaznaczać "tu może być klocuszek odpowiedniego koloru" przypomina, która kolumna jest jednokolorowa i z początku zawile dwukolorowe rzędy stają się momentalnie jasne. To uczucie kiedy po paru tagach widzisz 3/6 i otwiera ci się cały puzzle :banderas:

Jestem po ca. 15 panelach i nie mogę wyjść z zachwytu. Wróciły jednak time attacki :uff: już na pierwszym się tak zestresowałem, że z 6 razy nie trafiłem młotkiem w klocuszek, który chciałem zlikwidować. To chyba mój największy zarzut do P3D, bo zdarza mi się niechcący skusić, np. zaznaczając jakiś odległy w rzędzie blok, bo nie chce obracać kamerą tracić dobrej perspektywy :x Niby nic strasznego, ale psuje ranking - za każdy skończony puzzle dostaje się punkty i odznakę, które odblokowują kolejne panele z puzzlami, więc głupi błąd pod koniec zagadki (bo się spieszę!) mocno denerwuje.

Są też panele-wyzwania, w których zamiast stworzenia figurki trzeba wykonać konkretne zadanie. Służy to głównie jako tutorial, aby zauważać szybko takie zależności jak 5-bloczkowy (2)/3 albo [3]/(2). Początkowo te cyfry w kółkach i kwadratach uważałem za zbyt duży mindfuck (tak jak Mega Picrossy na przykład), ale z czasem doceniłem różnorodność jaką wprowadzają. 

Klimat lounge'u pasuje dużo idealnie do konwencji, a "edukacyjne" motywy paneli np.: "majsterkowanie" potrafią zawierać takie figury jak "zmęczony hobbysta" :doge: i czytam te wszystkie opisy, bo mi się ikonka z wykrzyknikiem przy panelu świeci jak się przez to nie przeklikam. "Biurko - ma tyle zastosowań, że prawie
w żadnym miejscu nie może go zabraknąć" no shit, Nintendo! Ale trzeba przyznać, że te kanciaste figury wyglądają nieźle w stereoskopowym 3D.

Całkowicie poskładała mnie jednak muzyka w Round 2. Coś między Laytonem, Mario Kart i Animal Crossing.







WOW, just wow.

Od czasów Tetris Attack (Panel de Pon) na SNESa żadna gra o bloczkach mnie tak nie oczarowała. 10/10 GOTY of the year ;)


  • 3

#12 tomasz Napisany 03 stycznia 2017 - 00:53

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
A jak tam wasze wyniki? Ja dzisiaj wbiłem piątą koronkę.
k8erAbs.jpg
  • 0

#13 Ryan Napisany 03 stycznia 2017 - 12:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dostałem pod choinkę, ale mam już cztery korony po 20h gry. :) Jadę z miejsca wszystko na najwyższym poziomie trudności i póki co musiałem zadowolić się błędem tylko w 3 puzelkach. Dobra rzecz. :]
  • 0

#14 fingus Napisany 10 stycznia 2017 - 22:06

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Gram i jest super. Na razie zrobiłem kilka książeczek, ale te zmiennokształtne klocki to super sprawa, od razu strugane figurki nabierają innego wyrazu. :banderas:
  • 0

#15 Ryan Napisany 11 stycznia 2017 - 22:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie wiem co to zmiennokształtne klocki. Ale. Wiem co to znaczy "wpadła dziewiąta korona". Bo wpadła. :cf:
  • 0

#16 fingus Napisany 11 stycznia 2017 - 23:48

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Pomarańczowe.
  • 0

#17 Tawotnica Napisany 22 stycznia 2017 - 16:16

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 113 Postów:
Tak u mnie wygląda sytuacja po 40 książkach:

O48zGJs.jpg

Gram na medium i dobrze mi z tym. Hard momentami to :uff: Gierka ma na luzie contentu na parędziesiąt h, a jak się masteruje to już w ogóle robi się z tego niekończące uzależnienie. :3ds:
  • 0

#18 fingus Napisany 22 stycznia 2017 - 19:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
A hard różni się czymś poza naliczaniem punktów?
  • 0

#19 Tawotnica Napisany 22 stycznia 2017 - 20:07

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 113 Postów:
Inne cyferki (i mniej!) na klocuszkach. Mało skomplikowane picrossy robiłem na medium, zapamiętywałem kształt i potem na hard wyciągałem maksymalną ilość punktów, ale przy bardziej złożonych niż 3 kolumny picrossach ten sposób już się nie sprawdza :olo:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 stycznia 2017 - 20:08

  • 0

#20 fingus Napisany 22 stycznia 2017 - 20:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nawet nie wiedziałem, od początku gram na hard. :sir:
  • 0

#21 tomasz Napisany 22 stycznia 2017 - 20:39

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
QWST1FA.jpg
U mnie już się creditsy przewinęły, robię postgame.
  • 2

#22 tomasz Napisany 22 stycznia 2017 - 22:01

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
A niech to licho! Zobaczcie jakie tu grube zdobycze punktowe się człowiekowi przytrafiają!
VaolXR7.jpg
22 minuty dłubałem przy jednym puzelku.
  • 0

#23 fingus Napisany 23 stycznia 2017 - 00:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Jakieś nowe puzzle się odblokowują? Ile jest w sumie tych książeczek?
  • 0

#24 tomasz Napisany 23 stycznia 2017 - 07:23

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
Nie wiem ile, bo po napisach znowu się pojawiają nowe. Wiem tylko, że w sumie jest na pewno ponad 300 puzelków.
  • 0

#25 Ryan Napisany 26 stycznia 2017 - 16:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Skończyłem - wszystkie puzzle na hard bez strajków plus 3 puzzle z Amiibo. W sumie 59h 49min, 115 posiedzeń w ~30 dni.

http://imgur.com/a/jveew

Bardzo mi się nie spodobało to, że w zasadzie na starcie odsłania się połowa gry i dopiero po pyknięciu wszystkiego z jakimkolwiek wynikiem i obczajeniu creditsów pojawia się lwia część wyzwań (w tym najtrudniejsze puzzle). :S

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 26 stycznia 2017 - 16:44

  • 4

#26 fingus Napisany 25 lutego 2017 - 18:45

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Też skończyłem, też całość na hard, z kompletem tęczowych kamyków i bez faulowania. Puzzelków 301, bo bez amiibo (mam jedne i to niekompatybilne :why:). Licznik wskazuje, że zajęło mi to o jakieś 20h więcej :uff: ale może być przekłamany, bo często mi się zdarzało, że pykałem zajmując się czymś innym i np. klikałem pauzę i odkładałem otwartą konsolkę, wiec systemowy licznik nabijał minuty. ;) Gra bardzo fajna, ale przy dużych puzzelkach ten mały ekranik wydawał się nieco za ciasny.
  • 0

#27 Ryan Napisany 27 lutego 2017 - 11:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mnie bardziej irytowało wykrywanie kierunku ruchu przy kolorowaniu/usuwaniu linii, niż rozmiar ekranu. I tak, myślę, jak na taką budżetową grę to precyzja jest fpytkę. :) Z nowinek - doukładałem jeszcze puzzel z Linkiem, bo dostałem ósme Amiibo do kolekcji. :)

Jeśli kogoś interere jakie są kompatybilne Amiibo, to niby (*zrobiłem i potwierdzam):
Mario
Luigi
Peach*
Bowser
Toad
Yoshi*
Link*
Kirby*
King Dedede
Meta Knight
  • 0



Inne z tagami: