Czy grałeś w top giereczek z gejmrankings?
#31 Napisany 15 września 2015 - 08:02
#32 Napisany 15 września 2015 - 08:27
Co to zmienia? Mogł najpierw grać w Tekkena 3 a potem SB, a to SB przekonało go do mordoklep.
#33 Napisany 15 września 2015 - 09:17
Tekken 3 jest nowszy niż Soul Blade
I może sobie być, Soule to jedyna trójwymiarowa seria bijatyk którą na dobrą sprawę lubię.
#34 Napisany 15 września 2015 - 09:23
KRÓL GENIUSZ MOCARZ - DESTINY
1. Super Mario Galaxy - zrobiłem parę leveli, ale w trakcie gry zasnąłem, obudziłem się jak wiilot jebnął o podłogę - CRAP
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - grałem na 3DS - nudne i niegrywalne już dziś - CRAP
3. Super Mario Galaxy 2 - CRAP nie musiałem w to grać
4. Grand Theft Auto IV - grałem, nie skończyłem bo to CRAP
5. Grand Theft Auto V - grałem, bardzo fajna, bardzo rozbudowana, zasłużone miejsce
6. Soul Calibur - nie grałem bo bijatyki to CRAP
7. Uncharted 2 - GENIUSZ
8. Super Mario 64 - grałem na NDS CRAP
9. Orange Box - grałem w HL2, nudne i bez sęsu CRAP
10. Resident Evil 4 - no szarpało się, kiedyś była zajebista
11. Tekken 3 - KRUL BIJATYK
12. Mass Effect 2 - ZAJEBITE
13. The Last of Us- GENIUSZ
14. Halo - grałem w remastera na X360 ale sprzedałęm kunsole
15. Journey - nie grałem, ale tork z tym zdradzał żonę więc pewnie CRAP
16. Grand Theft Auto III - CRAP
17. Portal 2 - nudny CRAP
18. The Elder Scrolls V: Skyrim - FAJNE
19. Metal Gear Solid 2 - FAJNE
20. Grand Theft Auto: San Andreas - CRAP
#35 Napisany 15 września 2015 - 09:28
1. Super Mario Galaxy -- przejszłem na 100%
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - 100% z majster kłestę
3. Super Mario Galaxy 2 -- 100%
4. Grand Theft Auto IV - 100%
5. Grand Theft Auto V - 100% kilka razy
6. Soul Calibur -- biajtyków nie tykam
7. Uncharted 2 -- czekam na remastera, bo ps3 nie miałem
8. Super Mario 64 -- 100% na DS
9. Orange Box -- tylko Portal, reszta nikogo
10. Resident Evil 4 -- rozpykane na ps2
11. Tekken 3 -- patrz pkt. 6
12. Mass Effect 2 -- grałem w jedynkę, ale nie siadła
13. The Last of Us -- remaster ogarnięty
14. Halo -- grałem, ale nie moje klimaty
15. Journey -- czeka w kolejce
16. Grand Theft Auto III -- 100% kilka razy
17. Portal 2 -- przejszła
18. The Elder Scrolls V: Skyrim -- 210h pykło
19. Metal Gear Solid 2 -- nie siadło
20. Grand Theft Auto: San Andreas -- 100% 3 razy
12 przeszedłem, 4 pograłem, 2 czekają i 2 pewnie nigdy nie ogram
Ale za nieogranie Mariów Galaxów powinno być splunięcie wpysk.
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 15 września 2015 - 09:29
#36 Napisany 15 września 2015 - 09:49
Za nieogranie Mass Effectów tyż.
#37 Napisany 15 września 2015 - 10:23
Lecim.
1. Super Mario Galaxy -- przeszedłem.
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - przeszedłem na 3DS.
3. Super Mario Galaxy 2 -- przeszedłem.
4. Grand Theft Auto IV - Grałem chwilę, nie moja bajka.
5. Grand Theft Auto V - Grałem chwilę, nie moja bajka.
6. Soul Calibur -- Zrobiłem na 100 &. Dwa razy, bo raz straciłem save'a.
7. Uncharted 2 -- Nie grałem. Po nowym TR nie ma sensu wracać.
8. Super Mario 64 -- Grałem na NDS, zestarzała się.
9. Orange Box -- Nope.
10. Resident Evil 4 -- Skończyłem na GCN, grałem na Wii.
11. Tekken 3 -- Grałem, pewnie przeszedłem nawet.
12. Mass Effect 2 -- Skończone.
13. The Last of Us -- Skończyłem.
14. Halo -- Grałem w multi u kumpla na LAN party.
15. Journey -- Widziałem jak Mielu gra.
16. Grand Theft Auto III -- Grałem chwilę, patrz inne GTA.
17. Portal 2 -- Nope.
18. The Elder Scrolls V: Skyrim -- Nope.
19. Metal Gear Solid 2 -- Nope. Nie moja bajka.
20. Grand Theft Auto: San Andreas -- Kolejne GTA? Meh, grałem chwilę.
Skończyłem: 8/20
Grałem (w tym skonczyłem): 15/20
Ominąłem: 5/20
PS. Szkoda, że na liście jest najsłabszy ME z całej serii.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 15 września 2015 - 10:23
#38 Napisany 16 września 2015 - 10:45
Dlatego zmieniam temat na bardziej przystający do treści.
#39 Napisany 16 września 2015 - 10:51
Fingus, bul dupy, bo nic z tego nie przeszedłeś?
#40 Napisany 16 września 2015 - 11:04
A Ty ile z gier wymienionych przez Deba przeszedłeś?
Ok, nawet nie "przeszedłeś", ale chociaż grałeś dłużej niż pół kwadransa?
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 16 września 2015 - 11:06
#41 Napisany 16 września 2015 - 11:11
Cywilizację, Settlersy, UFO i Herosy. Reszta jest za stara i sentymentu mieć nie mogę do giereczek, które święciły tryumfy 40 lat przed moim urodzeniem, więc nie będę na siłę komodora czy amigi emulował, żeby się w to bawić.
#42 Napisany 16 września 2015 - 11:19
1. Super Mario Galaxy - nope
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - nope
3. Super Mario Galaxy 2 - nope
4. Grand Theft Auto IV - przeszedłem
5. Grand Theft Auto V - przeszedłem
6. Soul Calibur - bijatyki nie da się przejść (może Weapon Master, ale...), namiętne godziny multi
7. Uncharted 2 - przeszedłem
8. Super Mario 64 - nope
9. Orange Box - tylko HL2
10. Resident Evil 4 - wymaglowane na wszystkie strony
11. Tekken 3 - namiętne godziny multi
12. Mass Effect 2 - przeszedłem
13. The Last of Us - przeszedłem
14. Halo - prawie przeszedłem
15. Journey - nope
16. Grand Theft Auto III - prawie przeszedłem
17. Portal 2 - przeszedłem
18. The Elder Scrolls V: Skyrim - nope
19. Metal Gear Solid 2 - przed premierą TPP odświeżyłem sobie któryś tam raz
20. Grand Theft Auto: San Andreas - przeszedłem
Nieźle nawet, głównie tytuły od Ninny mi uciekły. Co w zasadzie nie dziwi, bo jak się ma konsole od Sony lub MS to ciężko ograć takie exy. I gdzie są Fajnale na tej liście, ja się pytam?
#43 Napisany 16 września 2015 - 11:24
#44 Napisany 16 września 2015 - 12:28
1. Super Mario Galaxy - nie rozumiem jak można w to grać
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - grałem na 3ds, ale poszło szybko w kąt
3. Super Mario Galaxy 2 - nie rozumiem jak można w to grać
4. Grand Theft Auto IV - 100%
5. Grand Theft Auto V - 100%
6. Soul Calibur - dużo godzin na dc, a później robiłem też calaka na x360
7. Uncharted 2 - za dużo drętwego strzelania, ale graficzka robiła
8. Super Mario 64 - znowu mario? grałem z przyjemnością tylko w 2d
9. Orange Box - kurwa zapomniałem o tym
10. Resident Evil 4 - przeszedłem tylko oryginał na gc, ostatni dobry resident
11. Tekken 3 - dużo godzin na psx, single, multi, wszystko; w kolejne części nie chciało mi się zbytnio grać
12. Mass Effect 2 - przeszedłem, calaczek
13. The Last of Us - zacząłem na ps3, ale nie przeszedłem
14. Halo - grałem, ale halo średnio mi leży, szczególnie początek 'sagi'
15. Journey - nie
16. Grand Theft Auto III - 100%
17. Portal 2 - mam, ale leży i czeka
18. The Elder Scrolls V: Skyrim - nie
19. Metal Gear Solid 2 - oczywiście, choć mgs1 i mgs3 miażdżą 'dwójkę'
20. Grand Theft Auto: San Andreas - 100%
lista jest oczywiście debilna.
#45 Napisany 17 września 2015 - 01:12
Fingus, bul dupy, bo nic z tego nie przeszedłeś?
Dlaczego od razu bu dupy? Przecież starszy pan ma rację . GTAV klasyką? Dobry żart. Poza tym na liście jest cztery gry z serii GTA które w tak krótkim czasie nie zdążyły się istotnie zmienić.
A teraz wracając jeszcze do postawionego pytanie w temacie. W parę pozycji grałem a w resztę nie zamierzam. Bo zachętą do ogrania danej gierki nigdy nie będzie wartość z dupy. Bo te liczby są z dupy. Decydują o nich recenzenci czyli gracze ale z "troszkę" większą mocą. Gdy jakiś lolek wystawi danej grze 10 lub 0 to tak naprawdę nikogo to nie obchodzi. Ale gdy recenzent wystawi 10 lub 0 to nagle wszyscy się interesują i chcą wiedzieć co takiego skłoniło go do tej opinii? Jakby to była wielka tajemnica.
#46 Napisany 17 września 2015 - 10:30
Decydują o nich recenzenci czyli gracze ale z "troszkę" większą mocą.
dla mnie większość recenzentów to bardziej 'troszkę' gracze. a najbardziej rozwala mnie ocenianie gier bez ich skończenia
#47 Napisany 18 września 2015 - 09:56
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - nie moja bajka
3. Super Mario Galaxy 2 - cukierki
4. Grand Theft Auto IV - szrot
5. Grand Theft Auto V - szrot
6. Soul Calibur - dużo grałem w Edge i następne Calibury, fajna choć gorsza od Tekkena.
7. Uncharted 2 - świetna seria, choć to najsłabsza z serii
8. Super Mario 64 - cukierki
9. Orange Box - nie podeszło mi
10. Resident Evil 4 - dobry Resident, choć dwójka była lepsza
11. Tekken 3 - krool
12. Mass Effect 2 - najlepsza część serii (oczywiście platyna
13. The Last of Us - świetna gra, skończyłem
14. Halo - jak dla mnie za kolorowo na strzelankę, Reach pod tym względem wygląda lepiej.
15. Journey - przeszedłem, fajna, pewnie jeszcze przejdę na ps4
16. Grand Theft Auto III - szrot, jedynie vice city udało się mnie wciągnąć
17. Portal 2 - nie grałem
18. The Elder Scrolls V: Skyrim - platyna, najlepszy rgp na ps3
19. Metal Gear Solid 2 - świetna seria, a ta część zapadła mi najbardziej w pamięć.
20. Grand Theft Auto: San Andreas - szrot
#48 Napisany 18 stycznia 2023 - 13:28
5 lat temu z haczykiem założyłem temat o znajomości klasyki gier wideo. No i wyszło, że 3/4 forumowych ekspertów kompletnie nie wie o czym mówi, bo ich znajomość klasyki ogranicza się do perełek z Plusa (którego wtedy chyba nie było olo). Więc jedziemy z częścią drugą
Oto top 20 listy gier wszechczasów wg gamerankings. Jak wygląda Wasza znajomość klasyki?
1. Super Mario Galaxy
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
3. Super Mario Galaxy 2
4. Grand Theft Auto IV
5. Grand Theft Auto V
6. Soul Calibur
7. Uncharted 2
8. Super Mario 64
9. Orange Box
10. Resident Evil 4
11. Tekken 3
12. Mass Effect 2
13. The Last of Us
14. Halo
15. Journey
16. Grand Theft Auto III
17. Portal 2
18. The Elder Scrolls V: Skyrim
19. Metal Gear Solid 2
20. Grand Theft Auto: San Andreas
Ach, piękne czasy kiedy najwyżej oceniane były nowatorskie, rewolucyjne i absolutnie perfekcyjne gry
#49 Napisany 19 stycznia 2023 - 09:50
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - na pewno w końcu w to zagram i przejdę.
3. Super Mario Galaxy 2 - (tak jak 1.)
4. Grand Theft Auto IV - nie grałem, bo GTA mnie nudzą oo jakimś czasie, bez względu na to czy robię głupoty czy fabułę.
5. Grand Theft Auto V -(tak jak 4.)
6. Soul Calibur - grałem, ale troszkę i szanuję. Ale mordobicia mnie kręcą, ale mało.
7. Uncharted 2 - 10/10 w momencie premiery, świetna przygoda.
8. Super Mario 64 - (tak jak 1.)
9. Orange Box - nie grałem.
10. Resident Evil 4 - zagrałem niedawno, bo 16 lat po premierze i giereczka jest do dziś świetna. Kamień milowy giereczek.
11. Tekken 3 - sporo grałem samego czasu na PSXie i mocno szanuję do dziś. Ale pro wkręcony nigdy w to nie byłem.
12. Mass Effect 2 - nie grałem.
13. The Last of Us - jedno z najważniejszych dzieł naszego giereczkowego medium. 10/10, szapo ba!
14. Halo - grałem kilka godzin na PC i krapiszcze, jak dla mnie. Zero satysfakcji z bam-bam.
15. Journey - ciekawe doświadczenie, polecam każdemu. I tyle.
16. Grand Theft Auto III - (tak jak 4.)
17. Portal 2 - nie grałem.
18. The Elder Scrolls V: Skyrim - nie grałem.
19. Metal Gear Solid 2 - bardzo, bardzo dobry tytuł, ale najsłabszy z początkowej trylogii (bo jedynka i trójka to 10/10).
20. Grand Theft Auto: San Andreas - (tak jak 4.)
#50 Napisany 19 stycznia 2023 - 10:01
Nie grałem
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Gralem na emu
3. Super Mario Galaxy 2
Nie gralem
4. Grand Theft Auto IV
Grauem bo >
5. Grand Theft Auto V
Gralem
6. Soul Calibur
Gralem
7. Uncharted 2
Gralem
8. Super Mario 64
Na emu
9. Orange Box
Grau
10. Resident Evil 4
Zaliczone
11. Tekken 3
Hlorangien, dzinem, lejem, ninom i joszimitsu
12. Mass Effect 2
Nie grauem
13. The Last of Us
Prze chwile
14. Halo
Xd
15. Journey
Tak
16. Grand Theft Auto III
No raczej
17. Portal 2
Nie bo trzeba myslec
18. The Elder Scrolls V: Skyrim
Nie, bo nie da sie wejsc na gore
19. Metal Gear Solid 2
Tak
20. Grand Theft Auto: San Andreas
W to tez
Greg, ale o co ci chodzi z tymi perelkami z plusa?
#51 Napisany 19 stycznia 2023 - 14:28
Uwazam ze nasz temat o kanonie byl bardziej miarodajny