Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend Of Zelda: Skyward Sword HD

Nintendo Wii Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2088 odpowiedzi na ten temat

#1 BeSOS Napisany 14 stycznia 2007 - 23:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Pora rozdzielić Zeldę TP z Zeldą na Wii, która bankowo już jest w przygotowaniu. Według plotek - od conajmniej roku.

I teraz pytanie. Czego się spodziewacie? Co powinno zostać zmienione w serii, a co definitywnie nie. Jak widzicie rozwinięcie Zeldy na nowej konsoli Nintendo? Jaki styl graficzny, klimat itp? Pomysłów i preferencji może być masa, więc zapraszam gorąco do dyskusji (ale to sztucznie zabrzmiało ;]) :)

Moje typy?

Przede wszystkim mówimy Hyrule :hejka: Uniwersum Zeldy i Ganona zostało już na tyle wyeksploatowane, że kontynuowanie przygód Linka w takim a nie innym świecie byłoby zbyt wtórne. Już jest. Dlatego nie oczekuję jedynie zmiany klimatu i otoczenia, lecz również zmiany formuły gry. Overworld->dungeon->miasto->overworld->dungeon i tak na u*sranej śmierci, a raczej końca gry. Co prawda jeszcze nie mam pomysłu jak miałaby wyglądać nowa Zelda, ale jest czas ;)

A reszta: grafika dająca wreszcie wycisk (wiem, ze tak czy siak z Wii wiele więcej nie wyciągną, ale niech chociaż te tekstury obleśne wywalą), muza nagrana w prawdziwym studio a nie przestarzałe MIDI, pełen dubbing (lub przynajmniej w cut-scenkach) – to jeśli chodzi o sferę audio-video


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 lutego 2021 - 00:02

  • 0

#2 Texz Napisany 14 stycznia 2007 - 23:53

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Przepiszę tu post z Zeldy TP, gdzie właśnie wymieniałem te elementy, które powinny zmienić oblicze tej produkcji:

...rozwój postaci na bardzo prymitywnym rozwiązaniu RPG. Z resztą już w TP motyw rozwoju bohatera wydawał się archaiczny, jeżeli nie przedpotopowy.

Świat? Hyrule powinno zostać w Okarynie.
Także śmieszne są odległości pomiędzy zakutą lodem górą, a piekielną pustynią. Niech przeprawa przez przełęcze górskie będzie wyprawą na góra pół godziny.
Widziałoby się też więcej swobody i możliwość wyboru frakcji, dla których robimy misje (GTA?) Tylko jak będzie się mieć typowy, zeldowy Feeling do tych zmian?


Obsługa Wiilota pełną gębą. Nie tylko wymachiwanie mieczykiem na prawo i lewo, ale i prowadzenie lejców od Epony (widok FPP?), kreślenie czarów (A CO??) na zasadzie choćby z "Black and White", gdzie kreśląc choćby strzałę na ziemi, tworzyliśmy czar pioruna.

Powiększenie świata zapewne spowodowałoby pewnie pojawienie się jakiejś machiny latajcej, albo samych skrzydeł u Link'a. Machanie Wiilotem i nunchuckiem tak, aby skrzydła wzniosły go odpowiednio na daną wysokość? Czemu by nie?
Więcej minigierek - widziałoby się coś w rodzaju nowego Rayman'a, gdzie praktycznie nie można na tego rodzaju atrakcje narzekać.
Zagadki które wykonuje nasz Link oparte w czystej mierze na operowaniu Wiilotem. Ciężko powiedzieć jakie to by miałby być, ale liczę na pomysły Niny. :ninjadance:

Jak trudno nie zauważyć, pierwsza Zelda w pełni tworzona na Wii, powinna dawać wrażenie takie, że człowiekowi wydawałoby się, że ta gra NIE MOGŁA BY WYJŚĆ NA KONSOLĘ GDZIE OBSŁUGA OGRANICZA SIĘ DO ZWYKŁEGO PADA. To zapewne będzie główny motyw przewodni Zeldy Wii.
  • 0

#3 BeSOS Napisany 15 stycznia 2007 - 00:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Właśnie, niech jakiś mod przerzuci posty z tematu o TP.

Świat? Hyrule powinno zostać w Okarynie.
Także śmieszne są odległości pomiędzy zakutą lodem górą, a piekielną pustynią. Niech przeprawa przez przełęcze górskie będzie wyprawą na góra pół godziny.


O tak, zawsze mi tego brakowało. Niby świat TP jest gigantyczny, ale mi tam zawsze jest mało :P

Zastanawiałem się nad magią :hmmm: Czy wogóle mi pasuje do universum gry. W OOT była wykorzystywana w niewielkim stopniu, następne części ją pominęły. Byłbym mimo wszystko jednak "za". Zawsze to powiew świeżości.

Do tego chcę zmiany pór roku - jak szaleć to szaleć :ninjadance:
Zmniejszyłbym ilość dungeonów i zamiast np 8 (z których z reguły połowa jest do odlania) dałbym np 3 świątynie giganty dopracowane w najmniejszych szczegółach :ninjadance:

No i sprawa chyba najważniejsza - poziom trudności powinien się zwiększyć przynajmniej kilkakrotnie.
  • 0

#4 Texz Napisany 15 stycznia 2007 - 00:10

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

No i sprawa chyba najważniejsza - poziom trudności powinien się zwiększyć przynajmniej kilkakrotnie.

Dlatego dobre byłby elementy RPG w Zeldzie. Wyskok do krainy, gdzie jednym ciosem pajączek zabija Linka, nie byłby już tak miły. Dopiero dopakowanie w jakiejś świątyni oraz odpowiednia ochrona (magia?), dawałaby poczucie bezpieczeństwa na danym terenie. Dotychczas owa ewolucja Linka była definiowana poprzez dobywanie nowych elementów wyposażenia. Nie mogliśmy wejść wyżej bez linki z hakiem, ani podpłynąć do zatopionej świątyni bez specjalnego sprzętu. Gdyby do tego dołączyć troszkę potrzeby zdobywania doświadczenia na wrogach :hmmm:
Już nawet najbardziej banalny system RPG, mógłby wprowadzić dużo świeżości. Wybaczcie, ale w systemie z TP ciągle czuć nutkę SNESowego Link to the Past. Tam ze względów ograniczeń sprzętowych zastosowano system, który do dziś istnieje w Zeldzie.
Jedno jest pewne, czas na zmiany!
  • 0

#5 fingus Napisany 15 stycznia 2007 - 00:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Eeee. Zelda jako RPG? Sorry, ale zdecydowanie bardziej wolą ją jako grę przygodową. Żadnego doświadczenia na wrogach. Rozwój - tak, ale uzależniony od fabuły (lub opcjonalnych znalezisk).
  • 0

#6 gruby Napisany 15 stycznia 2007 - 00:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
t3xz- swietny pomys z tym kresleniem czegos na glebie! Powaznie. Juz widze nowe wcielenie linka, ktorego magicznym/przewodnim przedmiotem byla by magiczna rozdzka, ktora rysujac cos na ziemi zaklinaloby sie konkretne czary. Szczerze mowiac mysle, ze jest to calkiem prawdopobne. kazda Zelda musi miec jakis patent przewodni, a jestm pewien ze Nintendo pojdzie w strone maksymalneg wykorzystania wiilote

To czego ja chce, to glownie wiecej opcji w samym swiecie. Chodzi mi o mnogosc ciuchow, zbroi, oreza. teraz jest tego za malo. Otwierajac kolejna skrzynie chcalbyms sie zastanawiac, czy bedzie tam tarcza, miecz, czy ciuchy, a nie czy 20 czy 50 rupii. :/ Szczegolnie ze juz w WW mozna bylo podnosic orez z gleby, wiec nie jest to chyba nie do przeskoczenia.

Co do grafiki - tez chcialbym czegos nowego. TP mi sie co prawda bardzo podobala, ale wolalbym gdyby design tez sie troche zmienil. nie koniecznie mowie o rewolucji na miare WW (dlaczego Nintndo nie zrobi jakies gry przygodowej w cel shadingu??? czekam na to i czekam :/), ale na pewno jestem juz w stanei pozegnac sie z Hyrule i powitac cos nowego.

Co do dubbingu, to nie jestem przekonany. Wolalbym gdyby zostalo ak jak jest, tylko zeby wiecej bylo ekspresyjnych pochrumkiwan. ;) A juz na bank nie chce zeby link cos gadal!

Co do pomyslu z Zelda FPP, to chyba sa na to spore szanse. I mysle ze to niezly pomys. Metroidowi nie zaszkodzilo. Inna sprawa, czy nie prysnie wtedy czar platformowy Zeldy... :hmmm: :hurra:
  • 0

#7 kafei Napisany 15 stycznia 2007 - 01:08

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:

Zmniejszyłbym ilość dungeonów i zamiast np 8 (z których z reguły połowa jest do odlania) dałbym np 3 świątynie giganty dopracowane w najmniejszych szczegółach

Wtedy gra byłaby bardziej monotonna, bo musiałbyś spędzić więcej czasu w jednym dungeonie.

Elementy RPG to dobry pomysł. Przydałoby się więcej ekwipunku i jakieś czary lub inne umiejętności. Ale raczej bez doświadczenia, bo zrobiłaby się z tego zupełnie inna gra.
  • 0

#8 gruby Napisany 15 stycznia 2007 - 14:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja nie miałbym nic przeciwko gdyby Nintendo zamontowalo wiecej czynnosci do nauki i rozwoju. Nie koniecznie z RPG statystykami. chciałbym żeby gra zaczynała sie gdy grasz totalnym leszzcem a zabicie krwiozerczego kwiatka to masakra. I zeby dopiero po pewnym czasie zdobywac nowe mozliwosci. Np.: mozna by zrobic tak, ze sila ciosu mieczem jest uzalezniona od sily machniecia wiilotem. Na poczatku nawet najmocniejsze machniecie byloby tylko lekkiem uderzeniem miecza. Po kilku roboczogodzinach machania wspolczynnik by sie zmienial.

Chcialbym zeby system rozwoju postaci gral wieksza role. Cos w pol drogi miedzy obecnymi Zeldami a np.: Fable.

Aha. I chce walki mieczem 1:1 odwzorowujacego rzeczywiste ruchy. Wiem, latwe to nie bedzie. Ale kto ma to zrobic jak nie Nintendo?
  • 0

#9 Texz Napisany 15 stycznia 2007 - 14:53

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ja nie miałbym nic przeciwko gdyby Nintendo zamontowalo wiecej czynnosci do nauki i rozwoju. Nie koniecznie z RPG statystykami. chciałbym żeby gra zaczynała sie gdy grasz totalnym leszzcem a zabicie krwiozerczego kwiatka to masakra. I zeby dopiero po pewnym czasie zdobywac nowe mozliwosci. Np.: mozna by zrobic tak, ze sila ciosu mieczem jest uzalezniona od sily machniecia wiilotem. Na poczatku nawet najmocniejsze machniecie byloby tylko lekkiem uderzeniem miecza. Po kilku roboczogodzinach machania wspolczynnik by sie zmienial.

W skrócie prosty system zdobywania doświadczenia na zasadach znanych z RPG.
Bardzo prosty, którego kolejne levele doświadczenia mogą być osiągane wg. lini fabularnej, która by w typowo zeldowym stylu trzymała rozwój postaci zależnie od założeń deweloperów.
  • 0

#10 fingus Napisany 15 stycznia 2007 - 18:37

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Rozwój zgodnie z jakąś założoną linią fabularną - ok, zgoda, bardzo dobrze. Po wypełnieniu questu lub znalezieniu ukrytej skrzynki rośnie nam siła lub szybkość ataku. Coś jak teraz kawałki serca - tyle, że podnoszące inne statystyki. Ale rozwój za pokonywanie potworów lub w ogóle za machanie pilotem? Zgroza, tylko nie to. Będzie jak w Elder Scrolls - gdzie po paru godzinach skakania jestesmy mistrzami akrobacji. Blech. To zabija przyjemność z gry. Wolę mieć jakiś powód do szukania skrzynek, niż zachętę do bezcelowego machania pilotem - "bo poprawi mi to (Linkowi) kondycję". :/
  • 0

#11 Malutki Napisany 02 stycznia 2009 - 15:04

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Exclusive: The Next Zelda: What We Know So Far

First of all, a HUGE thank you to earthbounding for allowing me to use the videos.

We already know that a new Zelda is in development, and for what few truths we do know about it, there’s an infinite amount of false information, rumors, and speculation.

Enter earthbounding. Over the course of several months, s/he has pieced together what we know to be true or could possibly be true based on what few clues there are from the Nintendo team–what you are about to see could very well be what the next Zelda (which I will refer to as “New Zelda”) could be like.

Video #1: The game’s production (released July 22)

The Next Zelda: What We Know About Production

What we learn from this video:

–Confirmation from Miyamoto-sama that New Zelda is in development in a post E3 interview
–This “Zelda team” is made of younger developers, it is explained that new faces will possibly bring new ideas to the series
–All that have experience with the Zeldaverse will be working alongside the new faces
–New Zelda is NOT a sequel to Twilight Princess
–The basics of the game is the same, the question is: Is Ganondorf involved?
–New Zelda will have a better soundtrack

Video #2: General Information (released August 8 )

The Next Zelda: General Information

What we learn:

–New Zelda has been in development since mid-2007, which means that as of this video’s release, it has been in development for about a year
–Overworld, Link, dungeons, enemies and the like have been made and are in beta as of this video’s release
–Trailers have low chance of appearing at this time (likely E3 2009)

Video #3: Clues From the Nintendo Team (released August 15)

Clues From Team Nintendo

What we learn:

–Wii team and DS team are intermingling
–Does the Phantom Hourglass team being on board mean Toon Link will return? No
–Will New Zelda be in first person? No, but the idea isn’t impossible
–New Zelda may have groundbreaking new ideas

Video #4: More Clues (released August 19)

More Clues

What we learn:

–Production likely began 3 days after Twlight Princess’ Europe release
–New Zelda may have more motion control
–Midna may return if the fan support is high enough

Video #5: Even More Clues (released August 29)

Even More Clues

What we learn:

–It is possible that New Zelda could go casual
–We now know production started in mid 2006. Assuming successful franchise games take 3 years to make, New Zelda could come sometime in 2009, maybe 2010 if delays and things are accounted for

Video #6: General News (released September 12)

General News

What we learn:

–Rumored game called “Axis of Shadow” is fake
–New Zelda will have its own engine, could use the Wii’s full power
–The rumor of another character and a “modern” Hyrule is addressed, those ideas were concept artwork and were eventually abandoned.
–There is a version of Twilight Princess in first person, this was just a test of a scrapped idea
–New Zelda could have scratched scenes from Twilight Princess trailer

Video #7: New Clues (released October 1)

New Clues

What we learn:

–Zelda herself might play a larger role, or get her own game like Peach did
–New Zelda could be based entirely on motion control, and possibly have one-on-one fighting
–Wii Motion Plus could be used
–New Zelda will appeal to both the casual and hardcore crowds
–Aonuma-sama will be part of the team, will be exclusively made by Nintendo
–Possibly two Zelda games in the making

And finally (for now), Video #8: The Most Recent News (released December 3)

The Most Recent News

What we learn here:

–New Zelda is based on existing IP
–Possible release date now appears to be 2010/2011
–New Zelda could be at 2009 E3
–No voice for Link
–1 on 1 fighting could be a cool extra, or only for a short time a la Ocarina of Time
–New Zelda will have a more story based plot

New Zelda could even pass Ocarina of Time as the best Zelda.
With all this information, you can see that the next Zelda game is shaping up to be something big…We’ll wait and see just what the team at Nintendo has in store for our favorite Hylian hero.

http://monstervine.c... ... ow-so-far/
  • 0

#12 Krill Napisany 02 stycznia 2009 - 15:29

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Wygrzebałeś bardzo ciekway artykuł :^^:.
Z tekstu bije jasne przesłanie- Nintendo, zlitujcie się, potrzebujemy czegoś więcej nis strzępy informacji na temat kolejnej The Legend of Zelda...Ktoś miał siłę to zebrać do kupy- nieźle...Zobaczymy, czy podczas tegorocznego E3 lub w zasadzie jakiejkolwiek imprezy branżowej będącej okazją do ujawnienia tego projektu doczekamy się oficjalnych informacji. Tak czy inaczej, chcę uwierzyć, że gra będzie nie tylko zachwycająca (bo o to w przypadku Zeldy nietrudno), lecz przede wszystkim nowatorska i przełomowa. Niekoniecznie jednak życzyłbym sobie, aby stwierdzenie" It is possible that New Zelda could go casual" oznaczało nowatorstwo polegające na wielu uproszczeniach i ogólnym spłyceniu rozgrywki. No i "Possible release date now appears to be 2010/2011" też nie brzmi wesoło, ale na razie niech nam cokolwiek z tej gry pokażą, bo ciężko jeszcze się czymkolwiek jarać.
  • 0

#13 Malutki Napisany 02 stycznia 2009 - 15:42

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
W jakimś wywiadzie Miyamoto powiedział , iż prawdopodobnie na targach E3 nie zobaczymy nowych informacji na temat Zeldy .Czasami odnoszę wrażenie jakby team odpowiedzialny za Zelde dopiero zaczynał pracować nad nią :/ .
Edit :
Mi wystarczy sam trailer , zwiastun , cokolwiek ...Chce nakarmić swoja wyobraźnie i chce poczuć tego powera jak za czasów WW :) .
  • 0

#14 Krill Napisany 02 stycznia 2009 - 15:48

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Natomiast niedawno zapytany o taką możliwość Reggie Fils-Aime odpowiedział: "Może"(zgodnie z ostatnim linkiem w tym artykule). Zawsze to lepsza odpowiedź niż, powiedzmy, "Zapomnijcie o tym." W wywiadzie sprzed bodajże miesiąca Shigeru Miyamoto przyznał, że nie wie kiedy kolejna gra z serii oraz kolejny Mario zostaną pokazane, bo na chwilę obecną faza produkcji w jakiej się znajdują nie kwalifikuje ich do prezentacji. Ciekawe, czy status ten zmieni się do czasu E3. Zakładając, że proces developingu rozpoczął się gdzieś w 2007. roku można mieć nadzieję, że jednak coś pokażą. Gdyby tak się stało to przy okazji oficjele Nintendo zrehabilitowaliby się po porażce jaką była konferencja firmy na E3 2008.
  • 0

#15 BeSOS Napisany 02 stycznia 2009 - 17:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nic tam nie ma, same strzępki, domysły i strzały z dupy.
I najlepszy tekst /chyba autora/ na dole artykułu po tym wszystkim - nowa Zelda moze nawet przebić okarynę. No LOL, zaślepienie niektórych nie zna granic.

Moja recepta na nową Zeldę - koniec z oklepanym Ganonem i Zeldą, dajcie nam coś nowego.
  • 0

#16 Kaxi Napisany 02 stycznia 2009 - 17:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
No Zelda w Legendzie o Zeldzie powinna się znaleźć ale na jakiś nowy sposób. Żeby hsitoria nie kręciła się tylko wokół nich. Poza tym chcę by Link pozostał niemową, ale FABULARNIE, reszta postaci niech dostanie lektorów!

Bardzo dobrze że mówi się o zmianie - z tym, że może być ona na gorsze. Coś a'la Link's Crossbow coś tam. Ale przynajmniej nie dostaniemy kolejnego klona. Nie ma co liczyć na bardziej hc gameplay ale może nowa propozycja będzie złotym środkiem między starym a nowym. Raczej nie ma się co bac że zrobią z Zeldy Wii Shit ( :P ).
  • 0

#17 BeSOS Napisany 02 stycznia 2009 - 17:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No ja mam nadzieję, ze Nintendo ma jeszcze tyle rozumu, ze nie zniszczy w tej grze epickości, bo to bodaj jedyna epicka gra jaka Nintendo ma do zaoferowania...
  • 0

#18 torq314 Napisany 02 stycznia 2009 - 18:08

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

Bardzo dobrze że mówi się o zmianie - z tym, że może być ona na gorsze. Coś a'la Link's Crossbow coś tam. Ale przynajmniej nie dostaniemy kolejnego klona. Nie ma co liczyć na bardziej hc gameplay ale może nowa propozycja będzie złotym środkiem między starym a nowym. Raczej nie ma się co bac że zrobią z Zeldy Wii Shit ( :P ).


warn, warn!

a poważnie - zmiana formuły na casualową nie da NIC, bo casualowi, który nie wie co to Zelda jest obojętne czy gra nazywa się Zelda czy AlamaKota, ważne żeby było tam coś z ćwiczeniem mózgu, dupy czy czegokolwiek (aż nie chcę mówić czego).

dlatego święcie wierzę, że to będzie normalna Zelda, a konwencja zeldowatości "dungeon-item-dungeon-item" MUSI zostać zachowana, bo to właśnie definiuje epickość Zeld - to odkrywanie świata przez zdobywanie kolejnych umiejętności.

ponieważ było już Hyrule z jazdą na koniu i były już wyspy z podróżą statkiem, obstawiam coś z lataniem, niekoniecznie Zelda w kosmosie, ale jakieś latające dywany czy cuś. marzy mi się otwarty świat, coś w stylu Elder Scrolls, żeby można było latać nad miastami.

chciałbym też żeby było więcej przygód, a mniej walk, mnie walki w grach nudzą, są zapychaczami czasu. dobrze, że chociaż w Zeldach nie było nigdy levelowania, to coś czego nie lubię jeszcze bardziej niż walk jako takich (szczytem bezsensu levelowania są dla mnie jrpgi, np. fajnale, gdzie trzeba się godzinę kręcić w kółko i klepać żelki żeby móc przejść dalej i z miejsca nie obrywać).

mogłoby też być więcej sensowniejszych npców. po zapowiedziach TP robiłem sobie nadzieję na jakieś "interakcje" z fauną (bez skojarzeń!), a wiadomo co z tego wyszło. jak już był wilk to chociaż z nim też coś powinno się w czasie gry dziać jak z Linkiem, który rozwija się zbierając itemy - wilk był przez cały czas taki sam i to było NUUUDNE.

miejscówki - większe, bardziej otwarte. taki pałac powietrzny z TP to dla mnie dobry kierunek, jakieś wieszanie się na ścianach, skoki z hakiem, a w dole chmury i open space. to było super.

styl graficzny - póki co mistrzostwem designu jest dla mnie Okami, ale to radzej rodzyn niedościgły. w każdym razie taki filtr graficzny mógłby skutecznie rekompensować niedostatki graficznie Wii - Okami wygląda nawet nieźle na 42' i kablu component, czego nie da się powiedzieć o innych grach.

muzyka midi i brak lektorów mi nie przeszkadzają. dla mnie kolejne Zeldy to ciągle A Link to the Past, do którego wracam od czasu do czasu (mam na GBA!).

i niech nie będzie GANONA! mam już go powyżej uszu, główny szwarc charakter mógłby nawet pozostawać poza zasięgiem - uważam że materializacja całego zła w postaci rudobrodego frajera jest jakoś niegodna całej reszty.
  • 0

#19 Scorpio Napisany 02 stycznia 2009 - 19:42

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

W jakimś wywiadzie Miyamoto powiedział , iż prawdopodobnie na targach E3 nie zobaczymy nowych informacji na temat Zeldy .Czasami odnoszę wrażenie jakby team odpowiedzialny za Zelde dopiero zaczynał pracować nad nią :/ ..

A teraz wyobraź sobie co czują ludzie czekający na FFXIII :P
  • 0

#20 BeSOS Napisany 02 stycznia 2009 - 20:08

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Bardzo na temat Scorpio :ban:
To co zawsze było mocną stroną Zeld (od OOT wzwyż) to fakt, ze każda część była inna. M'sM miała genialny patent z 3 dniami, kataklizmem i manipulacją zcasu, WW to uderzenie w kierungu cell shadingu, wody, pływania - zupełna nowość. TP imo była najsłabsza bo, raz, za bardzo zcerpała z OOT, a dwa, nie zawierała tak naparwdę nic nowego - etapy, gdzie biegaliśmy wilkiem to przeciez moze 10% gry - a przy tym pod wieloma względami była krokiem wstecz (questy, miasta, dungeony). Po nowej Zeldzie spodziewam się właśnie jakiegoś nowego patentui chciałbym aby designerzy poeksperymentowali z oprawą - niech to nie będzie kolejna TP, bo szczerze - Wii jest za słabe, aby oprawę w takim wydaniu ciągnąć na skalę jaka potzrebna jest w Zeldzie.
  • 0

#21 lukaszSA Napisany 03 stycznia 2009 - 11:17

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Ja po nowej Zeldzie oczekuje:
- Grafiki wykorzystującej moc Wii
- Muzyki orkiestrowej
- Epickiej fabuły
- Wielkiej wojny. Chce zobaczyć bitwę między armią Hyrule a armią Ganona (lub jakiegoś innego państwa)
- Oczywiście voice-acting
- Niech Link coś powie w końcu
- Ok 50h na samą fabułę główną
- Ogromnej mapy
- Można nawet zmienić realia. Wyobraźcie sobie Linka który Master Swordem odbija strzały z karabinu Ganona :)
  • 0

#22 torq314 Napisany 03 stycznia 2009 - 12:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

była krokiem wstecz (questy, miasta, dungeony)


akurat dungeony w TP mi się podobały, przynajmniej były tam jakieś pomysły : kopalnia Goronów + Żelazne Buciory i to chodzenie w pseudo 3d, Arbiter's Ground i Spinner - na początku klasyczny dungeon a potem nagle item który całkowicie odmienia spojrzenie na strukturę pomieszczeń, ten śnieżny w chatce no i mój ulubiony, Powietrzne Miasto. a Pałac Zmierzchu?

takich fajnych dungeonów nie było dawno, a być może jeszcze nigdy do tej pory.
  • 0

#23 Pious Napisany 03 stycznia 2009 - 12:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Ja po nowej Zeldzie oczekuje:

- Wielkiej wojny. Chce zobaczyć bitwę między armią Hyrule a armią Ganona (lub jakiegoś innego państwa)

Za duzo Wladcy Pierscieni.

Ja oczekuje tego samego co po kazdej Zeldzie, fajnej fabuly, oby tak dobrej jak w TP, ladniejszej grafiki, przyjemnego systemu walki, swietnych dungeonow i rewelacyjnej muzyki. No i przede wszystkim,z eby nie byla to stacjonarna PH.
  • 0

#24 lukaszSA Napisany 03 stycznia 2009 - 13:53

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Ja po nowej Zeldzie oczekuje:

- Wielkiej wojny. Chce zobaczyć bitwę między armią Hyrule a armią Ganona (lub jakiegoś innego państwa)

Za duzo Wladcy Pierscieni.


No właśnie trochę klimatu z TLotR też by się w Zeldzie przydało.
  • 0

#25 gruby Napisany 05 stycznia 2009 - 14:30

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Artykuł beznadziejny. mogę napisać podobny o dowolnej grze na dowolną platformę i do tego machnąłbym screeny w paincie. Nowa Zelda będzie zajebongowa, cokolwiek nie zrobią. Niech tylko weźmie art style i silnik z Mario Galaxy, a będzie gites. 8)
  • 0

#26 me&myself Napisany 05 stycznia 2009 - 20:38

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
moje oczekiwania:
-więcej sidequwstów
-wbrew temu co pisze tu większość nie chciałbym voice-actingu
-dungeonów nie musi byc wiele (choć oczywiście im więcej tym lepiej) byleby były na poziomie
-mniej epickości więcej wyręconego klimatu i designu, mniej sztampowe lokacje i postacie
-soundtrack na miare ocariny (nie musi byc orkiestra choć nie zaszkodziłaby)
-zostawienie ganona i zeldy w spokoju, czyli bardziej spioffowy kierunek
-nowych mechanizmów i rozwiązań gamepleyowych.

W skrócie chcę Majory2 lub Link's awakening 2(IMO 2 najlepsze zeldy w historii) z gamplayowym powiewem świerzości jak to miało miejsce w PH (szkada, że rewlacyjny GP Phanotoma nie poszedł w parze z resztą, mogła byc genialna pocketowa zelda a tak wyszła najszłabsza zelda w historii :()
  • 0

#27 BeSOS Napisany 05 stycznia 2009 - 22:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
My tu sobie pitu pitu a Nintendo, jak zwykle, zrobi to po swojemu :mrgreen:
  • 0

#28 torq314 Napisany 05 stycznia 2009 - 22:56

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

My tu sobie pitu pitu a Nintendo, jak zwykle, zrobi to po swojemu :mrgreen:


i za to je tak kochamy 8)
  • 0

#29 gruby Napisany 06 stycznia 2009 - 13:46

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Jeżeli na E3 nie pokażą choćby teasera będzie nieładnie. :/ Naprawdę liczę, że artyści z Mario Galaxy przyłożą prawicę i lewicę do nowej Zeldy, bo Mario wskrzesili w wielkim stylu. TP dla mnie była doskonała, chociaż w stosunku WW lekko uwsteczniona w pewnych aspektach. Do tego stopnia, że kolejna gra w tym stylu nie ma sensu IMHO formuła się wyczerpała. Nie liczę na jakieś gigant zmiany, ale potrzeba nowości jest spora.
  • 0

#30 Godot Napisany 06 stycznia 2009 - 17:03

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Po Okami Nintendo ma u mnie poprzeczkę ustawioną bardzo bardzo wysoko. Musieliby naprawde czymś mnie zszokowac, żeby pobili grę Cloverów. Nawet nie wiem co mogłoby to byc. W każdym razie na starcie musi wywołac uczucie takie jak Wind Waker czy Okami właśnie. Czyli kompletne i totalne zauroczenie.
  • 0



Inne z tagami: