emu shanbilem się tylko razi było to slabeKurłą przejdź na emu jak człowiek jak juz musisz w to grać.

#2071
Napisany 18 października 2021 - 19:04
#2072
Napisany 18 października 2021 - 19:24
Ojojoj, biedaczysko.
#2073
Napisany 23 sierpnia 2022 - 07:32
Coś mnie naszło na Zeldę, więc wróciłem sobie niedzielę do gierki. Na premierę tylko ten nudnawy początek zrobiłem, więc o tyle dobrze, że nie musiałem się męczyć z lataniem po Skyloft.
Pierwsze dwa dungeony pograłem na padzie, potem się przerzuciłem na Joy-Cony. Ruchowym sterowaniem gra się lepiej. Łatwiej zrobić spin-attack i wygodniej lata na dziabągu czy rzuca bombami. Jedyne ładowanie miecza światłem gorzej wychodzi.
Co trochę trąci myszką to animacja wskakiwania na Loftwinga/zeskakiwania do miasta. Myślę, że mogli to poprawić, żeby chodziło płynnie tak jak w wypadku małych wysepek. Do tego takie drobiazgi jak konieczność wracania się do przechowalni itemów, np. żeby odebrać butelkę do side-questa też jest trochę niedzisiejsze z punktu widzenia QoL.
Za to sam level design miejscówek i muzyka ciągle zachwycają. Pisałem już pewnie te 10 lat temu, że podoba mi się jak w overworldach można używać więcej broni niż tylko tych zdobytych w danym regionie. Ilość drobnych nagród ze zbieractwa też jest spoko, gdzie przykuło moją uwagę jak dużo różnych "walut" jest w tej Zeldzie i że słabe wytłumaczenie na co one się nadają trochę odbiera tym fantom wartości. Robaczki, metalowe bloki otwierające skrzynie w niebie, materiały z potworów, skarby ze skrzyni, te starbitsy z Mario Galaxy za questy - wszystko fajnie, ale bardziej bym się cieszył z tego, gdybym mógł gdzieś szybko sprawdzić, że za dodatkowe 5 kryształków dostanę kawałek serduszka albo to piórko, które znalazłem już wystarczy do ulepszenia któregoś z itemów.
@Łukasz to amiibo Loftwinga wystarczy raz zeskanować, żeby odblokować fast travel poza statuetkami, czy za każdym razem musisz używać figurki?
#2074
Napisany 23 sierpnia 2022 - 07:38
#2075
Napisany 24 sierpnia 2022 - 21:13
Chyba się stęskniłem za trójwymiarową Zeldą, bo mi się bardziej podoba niż miałem w pamięci. Dizajn dungeonów jest najlepszy w serii, a podbicie FPSów sprawia, że gra się dużo płynniej. Wywalenie Fi oraz animacji podczas zbierania pierdół też robi swoje i nawet z Joy-Conami się przeprosiłem - ciacha się aż miło i tarcza wchodzi za każdym razem. Szkoda tylko, że od razu nie można w Hero Mode wskoczyć, bo jest ciut za łatwo. Zobaczymy jak będę śpiewał po The Imprisoned i nutkach, ale na tę chwilę śmiem twierdzić, że Skyward Sword znakomicie przetrwało próbę czasu.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 sierpnia 2022 - 21:13
#2076
Napisany 25 sierpnia 2022 - 09:34
Nie mam porównania bo nigdy nie grałem, ale tak jak pisałem jeśli przymknąć oko na to sterowanie na początku gry to potem jest już tylko coraz lepiej. Gra jest naprawdę długa, ma fajne pomysły, dungeony są świetne, ten na w pół otwarty świat też. Widać, że Breath of the Wild nie wzięło się znikąd bo tutaj pamiętam że mialem co jakiś czas takie odczucie, że są rozwiązania, które potem wprowadzili w BotW. Też mam brak Zeld, dlaczego TP nie wydali na switcha?
#2077
Napisany 25 sierpnia 2022 - 09:38
Skyward Sword to miejscami jak prototyp BoTW. Całkiem ciekawie się to ogrywa po BoTW
#2078
Napisany 25 sierpnia 2022 - 10:02
Tru, takie rzeczy jak Mobliny atakowane przez pszczoły, zbieranie serduszek z ruchomego piasku żuczkiem i ciągłe mini-nagradzanie zwiedzania, nieważne gdzie pójdziesz w miejscówkach przed dungeonami jest bardzo BotWowe.
Twilight Princess chciałbym pełnoprawny remake, nie ciapnięcie w HD jak na WiiU. Może Grezzo nad tym dłubią? Bo Oracle wątpię, że Nintendo odświeży, w związku z tym że powstały we współpracy z Capcomem, a ALTTP dostało swój quasi-sequel w postaci Link Between Worlds, więc zostaje Twilight.
Mam nadzieję, że sukces BotW nie przekreśli kontynuacji "tradycyjnych" Zeld, bo jest tu tyle miodu, że spokojnie można iść w trzech kierunkach (2D, 3D-classic, 3D-open world). Od 3rd party też nie za wiele tego typu gier wychodzi. Te indie-kalki WindWakera, to ostatnie coś od Ubisoftu i pierwsze dwa Darksiders mi przychodzą do głowy (a to już było dawno).
#2079
Napisany 25 sierpnia 2022 - 10:14
O to to. BotW było genialne, ale brakowało takich dużych zajebistych dungeonów, niech te duże gierki robią w openworldzie jak BotW ale team od ALBTW powinien dłubać coś nawet w takiej grafice jak Link Awakening byle z dużymi dungeonami i genialnymi patentami.
btw. bo w co można na switchu pograć właśnie z takimi patentami i dungeonami jak Zeldy? jakiś dobry indyk?
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 25 sierpnia 2022 - 10:16
#2080
Napisany 25 sierpnia 2022 - 10:30
btw. bo w co można na switchu pograć właśnie z takimi patentami i dungeonami jak Zeldy? jakiś dobry indyk?
Indyków 2D jest od zajechania. Torq CrossCode mocno polecał (mi nie siadło). 3D z kolei? Nie mam nic. Stareńkie Okami jest na Switcha i to chyba tyle.
#2081
Napisany 25 sierpnia 2022 - 10:33
A Okami daje dzis rade jak SS? Pamiętam że odbiłem się od niego sto lat temu na Wii
Cross Code mi nie siadło też
#2082
Napisany 25 sierpnia 2022 - 10:39
Nie wiem, nie grałem od czasów Wii. Podejrzewam, że walki już trochę trącą myszką i może być różnie ze sterowaniem.
#2083
Napisany 25 sierpnia 2022 - 11:27
#2084
Napisany 25 sierpnia 2022 - 20:17
#2085
Napisany 25 sierpnia 2022 - 21:06
https://www.metacrit...eanhorn/results
#2086
Napisany 25 sierpnia 2022 - 21:16
#2087
Napisany 28 sierpnia 2022 - 20:57
Ale też przyznać muszę, że - grając głównie na pro kontrolerze na tv - sterowanie, zwłaszcza przy walce, to katorga... albo ja się tak słabo do tego dostosowuję. Jest ciężko. A na Switchu przenośnie to już w ogóle dramatycznie mi idzie walka.
Ale na razie się nie zrażam i lecę dalej - za mną pierwszy dungeon (mega przyjemność!) i jakiś tam powoli progres w walkach jest.
Ten post był edytowany przez Pico dnia: 30 sierpnia 2022 - 00:09
#2088
Napisany 18 września 2022 - 22:33
Giereczka jest świetna! Dungeony, muzyka, design świata - robią robotę. I gra jest trudniejsza niż BotW - może po części przez sterowanie a może częściowo przez większe wyważanie wyzwania względem komfortu, zwłaszcza w dungeonach. I bardzo dobrze. Wprawdzie raz tylko zobaczyłem napis Game Over, ale z trochę większym - no i fajnie - napięciem przemierza się dungeony niż w BotW. BotW jest grą absolutnie całościowe lepszą, ale tu jest tak bardziej klasycznie Zeldowo - no człowiek czuje się jak w domu, znowu

#2089
Napisany 01 listopada 2022 - 20:40
Jedyne do czego się przyczepić mogę to sterowanie w tej grze - grałem głównie na propadzie na tv, czasami przenośnie. I było momentami mozolnie... Człowiek się przyzwyczaił wprawdzie, ale wielce komfortowo nie było.
Może nie minusem to było, ale nie do końca pasował mi design świata - BotW czy WW zdecydowanie bardziej mi się podobały. A ta kreska tutaj, jeśli chodzi o postaci, świat? No tak średnio, średnio bym powiedział.
Za to muzyka, dungeony, fabuła i sama przygoda - duże plusy gry. Finalnie było całkiem przyjemnie, zwłaszcza w dungeonach. No i backtracking był naprawdę fajny, bo albo coś innego do roboty albo dana kraina była fajnie przekształcona.
Przyjemna Zelda, 8,5/10.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld BuildRozpoczęte przez Tawotnica , 24 sty 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
TinykinRozpoczęte przez Tawotnica , 09 sty 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Anodyne 2: Return to DustRozpoczęte przez Tawotnica , 06 sty 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Sports StoryRozpoczęte przez Tawotnica , 24 gru 2022 ![]() |
|
![]()
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
The PunchuinRozpoczęte przez Tawotnica , 20 gru 2022 ![]() |
|
![]()
|