Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend Of Zelda: Skyward Sword


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2017 odpowiedzi na ten temat

#31 cybercotlet Napisany 06 styczeń 2009 - 19:50

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6637 Postów:
U mnie by musiałby być solidny voice acting bo zanim zacząłem grac w TP to przeszedłem shenmue - wiec postacie niemowy mnie strasznie odrzuciły ;P no ale Zelda TP to była moja pierwsza zelda wiec siem nie znam :P
  • 0

#32 Krill Napisany 06 styczeń 2009 - 23:39

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Można spekulować jeśli chodzi o wiele aspektów nowej Zeldy, ale jednego możemy być praktycznie pewni- voice actingu nie będzie, przynajmniej jeśli chodzi o samego Linka. Jego ojcowie wielokrotnie podkreślali, że tak się nie stanie, więc poza tradycyjnymi odgłosami wydawanymi przez długouchego liczyłbym, jeśli już, na gadające NPCy, ale i w to jakoś nie chce mi się wierzyć. A poza tym nie mam z tym najmniejszych problemów. Nowej Zeldy wyczekuję na tyle mocno, że z pewnością zajaram się jakimikolwiek nowymi informacjami czy- o zgrozo- screenami, bo o jakimś dłuższym filmiku na razie nawet nie myślę. Trzeba czekać do E3 2009.
  • 0

#33 Kaxi Napisany 06 styczeń 2009 - 23:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Myślę, że jak już N zdecyduje się pokazać nową Zeldę, to będzie to właśnie filmik. Tak było z WW, tak było z TP.
  • 0

#34 Krill Napisany 06 styczeń 2009 - 23:59

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Niejasno to napisałem- jeśli chodzi o jakąś większą konferencję, to jasne, panowie z Nintendo najprawdopodobniej pokażą właśnie jakiś filmik, być może i z gameplayem. Miałem na myśli jakieś shoty przedpremierowe, cokolwiek oficjalnego pokazanego przed wakacjami, na co specjalnie nie liczę. Zresztą sama prezentacja gry na E3 pewna nie jest, ale biorąc pod uwagę okres developingu szanse są spore, prawda?
  • 0

#35 Kaxi Napisany 09 styczeń 2009 - 10:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
To może być istotne! Miyamoto ostatnio zaklepał nowy patent i poniżej w linku macie dowody, że może on dotyczyć nowe Zeldy!!!

http://gonintendo.co...=68573#comments

Autor pisze, że patent zawiera coś na wzór rozwiązania z Alone in the Dark, że jeśli gdzies utkniemy, można przeskipować pójść dalej.

Mi, po rzuceniu okiem na materiały, przypomina to trochę te filmy interaktywne, jak starutki Dragon's Lair (o ile nie pomyliłem tytułu). Ale to może przez to nagromadzenie słowa film. W każdym razie to wszystkie są czyste spekulacje. Jeśli ktoś wyczyta coś więcej, niech się nie krępuje i pisze.

EDIT: Przeskakiwanie ma jednak pojawiać się wraz ze spędzonym czasem z grą, a nie od razu.

0165]Further, the use of the digest saved-data may not be allowed for a certain initial time period (immediately after the game is purchased). For example, although the digest saved-data cannot be used immediately after the game is purchased, a plurality of pieces of the digest saved-data may be gradually used in accordance with a time period in which the game has been played. In this case, the digest saved-data are set so as not to be used when the game is shipped. The flash memory 17 [internal memory] of the game apparatus body 3 [Wii] purchased by a player stores the total cumulative time period obtained by adding the time periods [EARTH HOURS] in which the game has been played.

The total cumulative time period during which the game has been played is read from the flash memory 17 every time the game is started, and when the total cumulative time period during which the game has been played is greater than a predetermined time period, the use of the digest saved-data may be allowed.

Thus, the ending portion of the game cannot be played from the beginning, so that a player may not reduce his/her interest in the game, and when a user, who cannot continue the game, almost gives up the game halfway, the use of the digest saved-data is allowed, thereby enhancing the motivation of the player.

The use of the digest saved-data may be allowed when a predetermined time period has passed from the release date of the game, or from a date on which the game is played for the first time as well as the use of the digest saved-data may be allowed based on the total time period during which the game has been played.


Ma być również system hintów.
  • 0

#36 Kaxi Napisany 09 styczeń 2009 - 10:23

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
O ile dobrze rozumiem, istnieje opcja obejrzenia gry bez grania, a przynajmniej jej fragmentu.

Obrazek niestety za duży.


0109]Next, an outline of a process performed when the "digest" is selected from the title menu shown in FIG. 8 will be described. When the "digest" is selected, a digest movie, which has been previously set, is reproduced. FIG. 13 shows an exemplary game screen displayed when the "digest" is selected. In FIG. 13, a digest movie is displayed in a movie area 110, and a scene name 111 representing a current scene is displayed below the movie area 110. The digest movie includes, for example, a "played moving image" representing a recorded image of a game screen obtained by a game developer having actually played the game, an "event movie" which is inserted in the game as necessary, and the like. For example, the game is played in accordance with a scenario having a storyline representing the order of "forest".fwdarw."cave".fwdarw."tower".fwdarw."temple". In this case, the content of the digest movie is reproduced as a digest such that the game starts with a scene of "forest" and advances to "cave".fwdarw."tower".fwdarw."temple". A player is allowed to know a main game story and scenario, and a game plot by viewing the digest movie.



Edit: Czyli mój strzał z Dragons Lair był błędny. Zelda prawdopodobnie będzie dość tradycyjna, z tym, że casualom ułatwi życie opcja HINT oraz że będą dwa nowe tryby - oglądanie gry i włączanie się w wybranym momencie oraz zagranie od wybranego przez siebie momentu (prawdopodobnie tego, który już się przeszło). Oczywiście normalny tryb też jest obecny.

Cytat z forum:


There seem to be 3 main modes:

Game -- Play through the game normally. Hint system is available but not forced. So hardcore gamers could just play the game regularly and enjoy the challenge while more casual gamers can get hints if they get really stuck

Digest -- The game goes through important scenes (both movie and gameplay) in order. Essentially the game plays itself in this mode if you will. But you have the option of stopping the digest at any time and playing from that exact point. Plus when you choose to take control you are given the appropriate equipment and stats for that part of the game. No saving though, but it seems to be unneeded

Scenes -- essentially playthrough any puzzle or scene again. Like digest you are given the appropriate equipment and such.

What Nintendo is planning on doing is pretty insane and far more ambitious than some of you realize yet. This just might be the "gateway game" that gamers, casuals and non-gamers could all enjoy.


  • 0

#37 Kaxi Napisany 09 styczeń 2009 - 10:31

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Dodany obrazek

Tu widać obraz gry z opcją hint.

Zanosi się na obsługę Motion Plus co było dość oczywiste:

In another exemplary embodiment, a gyro-sensor incorporating, for example, a rotating or vibrating element may be used for a movement sensor for detecting for a movement of the controller 7. Exemplary MEMS gyro-sensors that may be used in this embodiment are available from Analog Devices, Inc. Unlike the acceleration sensor 701, a gyro-sensor is capable of directly detecting rotation (or angular rate) around at least one axis defined by the gyroscopic element therein. Thus, due to the fundamental differences between a gyro-sensor and an acceleration sensor, corresponding changes need to be made to the processing operations that are performed on the output signals from these devices depending on which device is selected for a particular application.

[0099]More specifically, when the tilt or attitude is calculated using a gyro-sensor instead of the acceleration sensor, significant changes are necessary. Specifically, when using a gyro-sensor, the value of the tilt is initialized at the start of the detection. Then, data on the angular rate which is output from the gyro-sensor is integrated. Next, a change amount in tilt from the value of the tilt initialized is calculated. In this case, the calculated tilt corresponds to a value represented by an angle. In contrast, when the acceleration sensor calculates the tilt, the tilt is calculated by comparing the value of the gravitational acceleration of each axial component with a predetermined reference, and therefore the calculated tilt can be represented as a vector, and an absolute direction can be determined with an acceleration detection means without initialization. The type of the value calculated as the tilt is also very different between a gyro sensor and an acceleration sensor; i.e., the value is an angle when a gyro sensor is used and is a vector when an acceleration sensor is used. Therefore, when a gyro sensor is used instead of an acceleration sensor or vice versa, data on tilt also needs to be processed through a predetermined conversion taking into account the fundamental differences between these two devices. Due to the fact that the nature of the gyro sensor is known to one skilled in the art, as well as the fundamental differences between the acceleration detection means and the gyro sensor, further details are not provided herein. While a gyro-sensor is advantageous in that a rotation can be directly detected, an acceleration sensor is generally more cost effective when used in connection with the controller described herein.


  • 0

#38 Krill Napisany 09 styczeń 2009 - 12:14

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
No proszę. Bardzo ciekawe, choć napisane dość ciężkim językiem info. Szczególnie jestem zaskoczony tymi hintami- toż to strzał w dziesiątkę! BioShock poszedł w dobrym kierunku jeśli chodzi o podpowiedzi, także mam nadzieję, że kolejna Zelda będzie bazowała na jeszcze bardziej rozubdowanym i innowacyjnym systemie.
  • 0

#39 gruby Napisany 09 styczeń 2009 - 17:20

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Grafika jakby inspirowana Mad Worldem ;)

Pomysł z hintami dobry. Jeżeli razem z tym pomknie podwyższenie standardowego poziomu trudności, to będzie idealne wyjście. Ja rozumiem to tak, że jeżeli minie dostatecznie długo czasu, kiedy nie wiemy co robić i kilkukrotnie włączamy konsolę, to gra to widzi i podsuwa nam rozwiązanie?

Brzmi to niezwykle ciekawie również z punktu widzenia casuali, którzy nie będą już wyalienowani z rozgrywki.
  • 0

#40 Kaxi Napisany 09 styczeń 2009 - 17:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
To idealne rozwiązanie do wciągnięcia casualu do świata core'owych gier. I przy okazji my nic nie tracimy. Już nie trzeba obniżać poziomu trudności, skoro casuale mogą sobie "przewinąć grę na podglądzie" do przodu. I nie jest to to samo co w AITD, ponieważ nie skacze się między checkpointami, tylko się ogląda całą grę i wybiera się kiedy chce się włączyć. A kto chce grać normalnie, ten ma podstawowy tryb.

Gruby: hint jest zawsze do dyspozycji. Z tym czasem gry to jest chyba tak, że nie da się przewinąć do samego końca gry, jeśli nie ma się nabitej ilości godizn odpowiedniej. N chce przekonać casuali, by choć spróbowali się z grą.
  • 0

#41 ogqozo Napisany 09 styczeń 2009 - 17:43

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Podwyższenie poziomu trudności? Nie ma mowy. Nikt tak dzisiaj nie robi. Będzie dobrze jak zostanie taki, jak w TP. Jeśli chodzi o system podpowiedzi, to po grach typu Dead Space czy nowy Prince już nic mnie nie zdziwi. Tylko mam nadzieję, że Miaymoto ma w pamięci Navi z Okaryny i podpowiedzi nie będą się włączać same, bo to łatwy sposób na wkurzenie gracza.
  • 0

#42 torq314 Napisany 09 styczeń 2009 - 22:01

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Ja rozumiem to tak, że jeżeli minie dostatecznie długo czasu, kiedy nie wiemy co robić i kilkukrotnie włączamy konsolę, to gra to widzi i podsuwa nam rozwiązanie?


takie rzeczy już w grach były i mnie tylko dziwi, że nikt tym tropem konsekwentnie nie idzie. przecież nawet nie musi chodzić o wałęsanie się bez celu jeśli nie wiem co zrobić - to samo powinno być z bossami. próbuję pierwszy raz - jest normalnie, hardkorowo, ale ginę. próbuję drugi, trzeci i gra zauważa że coś jest nie teges. stopniowo dostosowuje się do mojego poziomu.

w Zeldzie to może nie, ale w metroidach to mi się zdarzało niemal nie spłakiwać z nerwów nie mogąc pokonywać bossów.

to może bawi trzy czy pięć razy, ale nie sto - nie wiem ile razy próbowałem pokonać na snesie Ridleya w Super Metroid. nota bene - to mi się KURDE NIE UDAŁO! KURDE! dopiero na zsnesie w końcu zobaczyłem co jest dalej! jak teraz na jótjób oglądam filmiki pt. "beating ridley with no damage" to się czuję casualem pełną gębą, ale na poważnie - bez takiej adaptacji do umiejętności gracza gry w takich momentach jak ten tracą sens.

każdy ma inny próg zniechęcenia a szpanowanie w gronie gołowąsów na przerwie w gimnazjum, że "zawziąłem się i przeszedłem" może i przysparza lokalnej sławy, ale jest dla wybranych. dla normalnych powinny być gry, w których gra dostosowuje się do gracza, a nie gracz do gry. to nie tak trudno zaprogramować.
  • 0

#43 gruby Napisany 09 styczeń 2009 - 22:11

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Mam dokładnie to samo. Jeszcze tych kilka lat temu miałem chęci setki razy walczyć z bossem Metroid Prime. Ale dzisiaj już bym rzucił grę w kąt po 5, 6 razie. Szczególnie przy długich, kilkuetapowych walkach. Ciekawe jak patent wyjdzie w praniu, ale IMHO spróbować warto, bo jest wielka grupa ludzi, którzy nie przechodzą grę blokując się w jakimś miejscu na amen. Sam tak miałem z Xboxowym Breakdownem ;)
  • 0

#44 torq314 Napisany 09 styczeń 2009 - 22:43

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
dlatego mnie tak kusi kupienie xboxa i Prince of Persia - wszędzie piszą że jest śliczny i ŁATWY.

:-D

[edit]
  • 0

#45 Malutki Napisany 09 styczeń 2009 - 23:25

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:

U mnie by musiałby być solidny voice acting bo zanim zacząłem grac w TP to przeszedłem shenmue - wiec postacie niemowy mnie strasznie odrzuciły ;P no ale Zelda TP to była moja pierwsza zelda wiec siem nie znam :P

Voice actingu na pewno nie będzie.Eiji Aonuma niejednokrotnie zaznaczał , iż prowadzenie rozmów w postaci tekstowej zawsze było charakterystyczne dla Zeldy.Wytłumaczył również , że kiedy ktoś czyta tekst przekazuje własne odczucia , interpretacje itp.
  • 0

#46 Kaxi Napisany 03 czerwiec 2009 - 10:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Na zamkniętym spotkaniu z dziennikarzami pojawiły się nowe ifnormacji. Skąpe, ale zawsze:

- Shows new illustration for the next Zelda for Wii. Nothing to show yet, but it shows an adult link. More grown up than ever before.

- "We'd like to make it compatible with Wii MotionPlus. It's quite possible it will be playable only with Wii MotionPlus."

- "Think of Zelda while you're trying some of the archery and sword play in Wii Sports Resort," Miyamoto say.

- There are people who think of Zelda more as an RPG with simpler controls, so trying to figure out how to make everybody happy is something that's going to concern me," says Miyamoto.
  • 0

#47 Jedyn Napisany 03 czerwiec 2009 - 10:21

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22619 Postów:
Czyli jeszcze 2 lata zcekania :x
  • 0

#48 Krill Napisany 03 czerwiec 2009 - 10:56

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Jak dobrze, że Miyamoto nie nabrał całkowicie wody w usta na temat Zeldy Wii, tym bardziej, że są to informacje jakże elektryzujące. Zawsze wolałem wcielać się w dorosłego Linka, więc doniesienia o tym, że w kolejnej części ma wyglądać srogo przymuję z radością. Podobnie kwestia wykorzystania Motion Plusa- tutaj nawet nie przewidywalem innej opcji, a hint od Shigsego żeby spojrzeć na machanie kijkiem w Wii Sports Resort napawa mnie optymizmem- model walki będzie mam nadzieję przemodelowany i głębszy niż to co pokazano w Twilight Princess. W ogóle Zeldę jak widać czekają zmiany w fundamentalnych kwestiach, co w sumie powinno nas cieszyć o tyle, o ile gra nie zostanie nazbyt przystosowana do ograniczeń typowych dla casuali, no ale pamiętajmy, że Miyamoto czuwa nad zbalansowaniem zabawy. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie czekać nazbyt długo na pierwsze filmiki.
  • 0

#49 burnstein Napisany 03 czerwiec 2009 - 12:58

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42130 Postów:
Słowa 'how to make everybody happy' nigdy nie zwiastują nic dobrego :wink:
  • 0

#50 ogqozo Napisany 03 czerwiec 2009 - 14:49

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Sterowanie z WM+ to nic nowego, dorosły Link też (ktoś się spodziewał 3. raz z rzędu Toon Linka?), ale... najciekawszy jest dla mnie ten fragment relacji ze spotkania z Miyamoto:

Miyamoto's idea is.. to give the player a more impacting experience and really feel Link's journey through the game, by creating memories of the characters you meet and things you face along the way. These would be things that would differ for each person as they play their own way through, so everyone would have unique memories. How you approach a dungeon, solve a puzzle, or complete a side quest all add to this.


W sumie nie do końca rozumiem, co to oznacza w praktyce, ale miło, że Miyamoto chce dalej wprowadzać do gier prawdziwe innowacje. Bardziej "psychologiczna" Zelda to właśnie to, na co liczę.

Poza tym, Miyamoto mówił, że gra powinna wyjść w 2010, ale może się jeszcze trochę opóźnić. Rozważa też, czy nie zrobić Zeldy wymagającej WM+ do działania. IMO dobry pomysł.
  • 0

#51 gruby Napisany 03 czerwiec 2009 - 14:57

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
2010 byłby miły. Ale dziwi mnie, że N chce wypuścić akurat wtedy Mario, Metroida i Zeldę. Wielki zawód tego E3 bo liczyłem chociażby na trailer. Pewnie zachowali go na swoją konferencję w październiku. Lub TGS, żeby podłechtać Japonię. Choć z drugiej strony zbyt wielkiej tradycji tgsowej nie mają, a Japonia Linka ma w nosie.
  • 0

#52 MonsieurWoland Napisany 03 czerwiec 2009 - 15:10

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14999 Postów:
Naprawde liczyliście, że Nintendo zaprezentuje dwie Zeldy na jednej konferencji?
  • 0

#53 lukaszSA Napisany 03 czerwiec 2009 - 15:49

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21429 Postów:
W 2006 pokazali trailer Phantom Hourglass i pokaz Twilight Princess na Wii
  • 0

#54 Kaxi Napisany 03 czerwiec 2009 - 16:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:

2010 byłby miły. Ale dziwi mnie, że N chce wypuścić akurat wtedy Mario, Metroida i Zeldę. Wielki zawód tego E3 bo liczyłem chociażby na trailer. Pewnie zachowali go na swoją konferencję w październiku. Lub TGS, żeby podłechtać Japonię. Choć z drugiej strony zbyt wielkiej tradycji tgsowej nie mają, a Japonia Linka ma w nosie.



Mario Galaxy 2 słyszałem że wyjdzie w pierwszej połowie przyszłego roku, a nie na koniec. Miyamoto w ogole stwierdzil chyba, ze gra jest blisko konca ale nie wypuszczaja jej w tym roku z uwagi na New SMB Wii (ja bym wolal na odwrót...).
  • 0

#55 Kaxi Napisany 03 czerwiec 2009 - 18:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
http://www.nintendow... ... rtid=18699

Dodany obrazek


:shock:


:wink:
  • 0

#56 fingus Napisany 03 czerwiec 2009 - 18:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33707 Postów:
Technicznie słabo - kiepski model, nędzna animacja, za to nadrabia efektami rozmyć. Po screenie widzę, że fabułą da radę.
:wink:
  • 0

#57 lukaszSA Napisany 03 czerwiec 2009 - 19:00

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21429 Postów:
Lepsze to niż nic :)
  • 0

#58 torq314 Napisany 03 czerwiec 2009 - 20:11

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Miyamoto's idea is.. to give the player a more impacting experience and really feel Link's journey through the game, by creating memories of the characters you meet and things you face along the way. These would be things that would differ for each person as they play their own way through, so everyone would have unique memories. How you approach a dungeon, solve a puzzle, or complete a side quest all add to this.


W sumie nie do końca rozumiem, co to oznacza w praktyce, ale miło, że Miyamoto chce dalej wprowadzać do gier prawdziwe innowacje. Bardziej "psychologiczna" Zelda to właśnie to, na co liczę.


a mi to pachnie brzydko podstępem typu "Zelda na szynach" z możliwością robienia zrzutów i publikowania ich w Photo Channel (unique memories).
  • 0

#59 Kaxi Napisany 04 czerwiec 2009 - 21:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
http://wii.ign.com/a...1/991714p1.html

Miyamoto mówi więcej o nowej Zeldzie. Jeszcze nie przecyztałem ale chciałem to wrzucić pierwszy :P
  • 0

#60 ogqozo Napisany 04 czerwiec 2009 - 21:28

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Starszy Link, który nie ma miecza, do tego "jest to coś zupełnie innego". Za wiele to nie powiedział, ale zachęcająco. Czekam na przyszłe E3;].
  • 0