Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend Of Zelda: Skyward Sword HD

Nintendo Wii Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2088 odpowiedzi na ten temat

#91 Kaxi Napisany 28 listopada 2009 - 11:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Wynika z tego, że mieczowanie będzie trochę takie jak w Red Steel 2, tylko prawdopodobnie w tpp (choć może i fpp będzie... who knows...). Mnie cieszy że schemat progresu rozgrywki się zmieni, może będzie więcej swobody, może więcej sand boxa, a moze po prostu liniowo ale nieprzewidywalnie - w każdym razie powinno być lepiej :)
  • 0

#92 Aras Napisany 28 listopada 2009 - 11:23

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
link mógłby rzucać lassem :(
  • 0

#93 Malutki Napisany 09 grudnia 2009 - 11:19

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Aonuma - Zelda Wii will start off by looking at where Twilight Princess didn't reach its potential

"With Twilight Princess, we challenged ourself to create the most vast and realistic world the series had ever seen, but we don't feel that we were able to fully complete this objective. With that as a starting point for our improvements to the series in the future, we are of course working on a new game for Wii. For any game to be remembered for a long time, just like Ocarina of Time was, the game must give the strong impression that it has set a new starting point for future sequels to build upon. We are working to further improve upon the experiences found in Twilight Princess so that our future games can realize these innovations." - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=107105
  • 0

#94 Kaxi Napisany 09 grudnia 2009 - 16:26

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
W sumie dobra wiadomość. Tak patrzę sobię na Spirit Tracks i dochodze do wniosku, że jednak TP bardziej pasowało mi stylem i mimo wszystko jakims realizmem (choć i ten pozostawiał sporo do zyczenia nawet jak na warunki fantasy). Ja bym chciał żeby ktoś wreszcie powiedział ludziom w Nintendo, że jak jest zamek i królestwo, to poza nim jest więcej niż jedna ludzka wioska należąca do królestwa. :P
  • 0

#95 Godot Napisany 09 grudnia 2009 - 19:20

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Jeżeli ma to byc realizm rodem z TP to ja bardzo dziękuję. Kreskówkowośc WW/PH/ST bardzo mi odpowiada, więc nie mam nic przeciwko takiej formie graficznej w nowej Zeldzie. 2k10 będzie cholernie ciekawym rokiem dla fanów Nintendo. Dwie ogromne niewiadome (Zelda i Metroid) i coś sprawdzonego dla przeciwwagi (Galaxy). Przyda się takie odświeżenie po crapowatym roku 2k9
  • 0

#96 lukaszSA Napisany 09 grudnia 2009 - 20:37

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 949 Postów:
Tylko nie cell shading. Co za dużo to nie zdrowo. Chcę w końcu poważnej Zeldy, a nie radosne śmianie się młodego chłopca. Jakbym chciał słodyczy, to bym sobie sobie kupił jakieś cukierki a nie gre
  • 0

#97 Godot Napisany 09 grudnia 2009 - 21:56

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Argument stulecia. A ja jakbym chciał powagi to bym kupił "Zbrodnię i karę". Chcę poważną Zeldę, ale jak to ma byc powaga na poziomie TP to wolę cell shading
  • 0

#98 fingus Napisany 09 grudnia 2009 - 22:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ja też wolę cell-shading. :foch:
I jeśli mówimy o marzeniach, to chcę Zeldy, po ujrzeniu której nie pomyślę sobie "no tak, znam to, znam, grałem już w to parę razy". Ale nie chcę też zbytnich odjazdów i udziwnień (jesteśmy normalni, nie będzie żadnych udziwnień), żadnego efektu "WTF". Chcę, abym grając myślał: "tak, to jest Zelda o jakiej zawsze marzyłem". Albo nie - nie grając - już po ujrzeniu pierwszych filmików i zapowiedzi - "tak, tego właśnie chciałem, ale nie zdawałem sobie z tego sprawy". :^^:
  • 0

#99 lukaszSA Napisany 10 grudnia 2009 - 16:21

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 949 Postów:
Casuale :foch:
  • 0

#100 Malutki Napisany 11 grudnia 2009 - 13:18

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

2k10 będzie cholernie ciekawym rokiem dla fanów Nintendo. Dwie ogromne niewiadome (Zelda i Metroid) i coś sprawdzonego dla przeciwwagi (Galaxy). Przyda się takie odświeżenie po crapowatym roku 2k9

Crapowaty to był rok 2008 :wink: .
  • 0

#101 Godot Napisany 11 grudnia 2009 - 14:49

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
W 2008 przynajmniej wyszedł Brawl, Mario Kart, Okami, NMH
  • 0

#102 Kaxi Napisany 11 grudnia 2009 - 15:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
a w 2009 Overkill, Conduit, Punch Out, Mad World, Darkside Chronicles i NSMB Wii 8) ale to temat na inny wątek.
  • 0

#103 Malutki Napisany 11 grudnia 2009 - 17:08

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Wracając do tematu , zastanawiam się jaka będzie reakcja na E3 kiedy gracze zobaczą filmik :P .Ciekawe czy będzie taka sama jak na legendarnych targach z 2004 r :wink: .

  • 0

#104 Dealer Napisany 02 stycznia 2010 - 10:39

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Cieszyć się czy płakać ? ;)

http://www.filmweb.p... ... s,id=57136
  • 0

#105 fingus Napisany 06 stycznia 2010 - 13:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Dziwię się, że nikt tego nie dał:
Nowa Zelda pod koniec tego roku.
  • 0

#106 Malutki Napisany 11 stycznia 2010 - 11:13

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Zelda Wii has been in development for a long time

While this might not be the freshest news out of the box, we here at Destructoid had not brought this little tidbit of information to you, the readers, attention yet. While running down what we know about Zelda Wii so far Zelda Informer listed the fact that the game had been in development for going on five years. That's before Twilight Princess launched and, if true, makes this Zelda have the longest development time in the series since Ocarina. We all know how well that turned out.

The information comes from an old copy of Game Informer, which came out in January of 2007. In the pages the magazine mentioned that a Zelda game specifically for the Wii has been in development for a year already. That means if it comes out at the end of this year it will have had around five years of development time and if it lands in 2011 it will be nearing six. With a development cycle like this and all the talk about change in the series we might be seeing a brand new take on Zelda come this Christmas (please, please, please).

Dodany obrazek
http://www.destructo...me-160083.phtml
  • 0

#107 Pious Napisany 20 stycznia 2010 - 22:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Ponoć był mały wyciek informacji na temat nowej Zeldy na Wii. W zasadzie żadnych oszałamiających faktów nie widać, ale warto przeczytać
http://www.zeldainfo...leaked.php#more
  • 0

#108 Kaxi Napisany 20 stycznia 2010 - 22:28

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Brzmi dość wiarygodnie. Zwłaszcza o tym, że miecz będzie miał wiele funkcji (pewnie zastąpi częsciowo większość itemów) - to dość logiczne, skoro Zelda ta ma się skupić na MotionPlusie, który jest odpowiednikiem miecza w ręce gracza, więc należałoby jak najlepiej go wykorzystać. Podróż w czasie daje nadzieję na zróżnicowane środowisko, fragment o Eponie automatycznie omijającej przeszkody z kolei kojarzy mi się minigierkowo. Ale to tylko intepretacja plotki :razz:
  • 0

#109 torq314 Napisany 01 lutego 2010 - 22:55

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:
pewnie już z 1000 razy było, ale ja dopiero teraz trafiłem.


  • 0

#110 Pious Napisany 03 lutego 2010 - 20:46

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Aonuma potwierdza Zeldę na E3 i szybką premierę.

http://gonintendo.co...y.php?id=113032

Ciekawe jest o tym, że Spirit Tracks miało wyjść dopiero na wiosnę. Jeśli to prawda to mam nadzieję, że przyciśnie team i w tym roku zagramy w Zeldę.
  • 0

#111 Dealer Napisany 15 maja 2010 - 13:59

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Parę słów o przyszłym projekcie mam nadzieje że więcej i bardziej szczegółowe info poznamy na wyżej wymienionym E3

http://www.ppe.pl/ne..._w_Zeldzie.html
  • 0

#112 fingus Napisany 15 maja 2010 - 21:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Strasznie skromne te informacje. Jak na grę, która ma się ukazać w tym roku, wyjątkowo mało o niej wiadomo. Jeśli na E3 nie podadzą konkretów, to będzie zawód. :-(
  • 0

#113 meiss Napisany 17 maja 2010 - 13:12

meiss

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:
dokładnie, jakby Nintendo stwierdziło, że hype na Zeldę nie pomoże w sprzedaży, więc nie hypeują.
  • 0

#114 Kaxi Napisany 17 maja 2010 - 13:55

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Albo stwierdzili, że najlepiej zacząć hypeować Zeldę po premierze SMG2 a nie przed.
Albo to, albo wciąż nie są pewni czy się wyrobią w tym roku z Zeldą.
  • 0

#115 Dealer Napisany 17 maja 2010 - 23:32

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Tylko niiiieeee tooo !!!! :cry: Casual, prawdziwa zmora tej generacji ma dopaść nawet nową Zelde???

Sepuku :ninja:

TUTAJ
  • 0

#116 Gość_Zero_* Napisany 17 maja 2010 - 23:45

Gość_Zero_*
  • Goście
Niedługo Nintendo dostanie Nobla za "Opcje samoprzechodzenia gier" :)
  • 0

#117 meiss Napisany 18 maja 2010 - 06:29

meiss

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:
Dramatyzujesz Taikun :D
Samo się nie przejdzie, co najwyżej pokaże co i gdzie, ale sekwencje gracz i tak musi wykonać sam. Poza tym gdzieś czytałem, że te "ułatwienia" w Zeldzie mają dotyczyć głównie sterowania, z większym naciskiem na intuicyjne użycie willota, a mniejszę guzikologią.
  • 0

#118 Texz Napisany 18 maja 2010 - 07:30

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jeżeli SMG2 się uda to stwierdzenia jakoby Nintendo podążało złą drogą można odłożyć na półkę. Z Zeldą będzie podobnie, choć Wind Wakera już chyba nic nie przebije.
  • 0

#119 Scorpio Napisany 18 maja 2010 - 07:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Można mieć nadzieję, że "łatwiejsza w opanowaniu" nie oznacza ułatwienia lochów tylko jakiś podstaw sterowania ;)
  • 0

#120 Texz Napisany 18 maja 2010 - 07:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Gdy czytałem wypowiedź Miyamoto, wydało mi się że optymalizacja rozgrywki będzie związana z mniejszym backtrackingiem i umiejscowieniem tak przedmiotów, żeby ich użycie było do zrobienia w tej samej miejscówce, nie tak jak dotychczas kiedy trzeba było skojarzyć że ma to związek z czymś tam na drugim końcu świata.
  • 0



Inne z tagami: