Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gravity Rush 2

PS4 Gravity Rush Japan Studio

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
75 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 19 września 2013 - 13:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

jak sie zmieni tytul to zmienie.

 

zajawka:


  • 0

#2 Shinigami Napisany 19 września 2013 - 13:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Byle tylko mechaniki spadania i muzyki nie zwalili.


  • 1

#3 nole Napisany 01 stycznia 2015 - 04:08

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

A JEDNAK!!!
 



Keiichiro Toyama:

"I know that people have been waiting for it for a while now, but they will understand the delay once they see it."

Ja tam się bardzo cieszę. Na PS4 gierka mogłaby utonąć w morzu innych, a tak to...

MESJASZ VITY NADCHODZI!1!1one

Spoiler


Ten post był edytowany przez nole dnia: 01 stycznia 2015 - 04:14

  • 0

#4 Tawotnica Napisany 01 stycznia 2015 - 04:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:


 

@AdriPs97 Apologies, we misread your question. The original game was for PS Vita. No details on platform or release date of the sequel yet.

:reggie:
  • 0

#5 nole Napisany 01 stycznia 2015 - 04:48

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

NO ŻESZ KU#%^$!   :why:


Ten post był edytowany przez nole dnia: 01 stycznia 2015 - 04:50

  • 0

#6 Ney Napisany 01 stycznia 2015 - 12:33

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Mi to obojętne na co wyjdzie, oby tylko wyszło. Jedynke uwielbiam :king:

Może nawet lepiej byłoby na PS4, gierka aż się prosi o większy rozmach...Tylko styl/muzyka i ogólna mechanika ma być nie zwalona!!


  • 0

#7 ACZ Napisany 01 stycznia 2015 - 16:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

Oczywiście, że o wiele lepiej jakby wyszła na PS4 i pewnie tak się stanie.


  • 1

#8 Dixi Napisany 15 września 2015 - 08:26

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:
Kontynuacja gierki z PS Vita. Premiera w 2016.
Swoją drogą w lutym 2016 pojawi się remaster jedynki na PS4.


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 16 września 2015 - 06:12

  • 0

#9 Ney Napisany 15 września 2015 - 08:33

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Wreszcie. Dobrze, że na PS4 to gierka rozwinie skrzydła.
  • 0

#10 Schrodinger Napisany 15 września 2015 - 08:41

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

Grałem w jedynkę, była bardzo spoko, ale mimo że tam na Vicie było to sterowanie wychyleniami itp to widać było że platforma ogranicza gierkę, nie skończyłem bo potem chyba vite sprzedałem. Remastera na PS4 kupie a i dwójkę bo to coś innego zawsze 


  • 0

#11 Shinigami Napisany 15 września 2015 - 08:43

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

No i pozytywnie, choć powalająco nie wygląda.


  • 0

#12 Spuczan Napisany 15 września 2015 - 08:52

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

Ta rudo-czarna wygląda fajnie.

GD2_MAINVISUAL.jpg
 
@Dixi: DualShockers twierdzi, że GR Remastered pojawi się w lutym w NA. Skąd info, że będzie w tym roku?

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 15 września 2015 - 10:50

  • 0

#13 ACZ Napisany 15 września 2015 - 23:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

wygląda miodzio. :^^:


  • 0

#14 Dixi Napisany 16 września 2015 - 06:17

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:
Spuczan, dzięki poprawiłem. Info o 2015 pojawiło się na wczorajszej konferencji Sony, pewnie dotyczyło tylko rynku japońskiego :)
  • 0

#15 nole Napisany 27 października 2015 - 21:05

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:
Podobnie jak w przypadku WiLD i tutaj zaprezentowano gejmplej po raz pierwszy:


  • 0

#16 nole Napisany 28 października 2015 - 09:29

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:
Keiichiro Toyama podczas prezentacji za zamkniętymi drzwiami podał wiele nowych szczegółów:

Gravity Rush 2 will be single player only.

Whole the previous game was set in an European-like city with a slightly decadent look, the second game will be more lively.

The city is lively with people going about their business, and gravity actions and battles are much more dynamic.

The art style is now more vibrant, bright and lively. Koyama looks forward to deliver an art style “dramatically more advanced” than that of the original game.

Kat can perform a variety of actions to interact with the city and its people.

The game has a peculiar photo mode, that lets you place objects in the world. You can also take selfies.

Thanks to the power of PS4, the team could implement dynamic physics to the game, like destructible objects.

There are three gravity styles, making various actions possible without complicated controls. The normal style is similar to the first game, the Luna style makes Kat’s body lighter. The Jupiter style makes it heavier.

When you switch style, the entire set of movements, actions and special skills changes.
You can get into Luna style by flicking the touch pad up, and into Jupiter style by flicking it down.

Luna Style increases Kat’s speed and her ability to jump higher without using the gravity gauge. Gravity kick turns into Wormhole kick, that is less powerful but lets you get closer to enemies faster.

In Jupiter Style, Gravity Kick changes into Side Kick, which is a powerful attack that can defeat many enemies at once. Kat is slower, but her power is greatly increased.

The game has many additional characters that help progressing the story. Raven will become a loyal partner in the new game. She fights driven by the AI by Kat’s side, and they can do combination attacks together.

There are some very powerful bosses in the game. In Jupiter style you can destroy the surrounding objects to trigger a powerful attack called Stasis Throw.

Contrary to the previous game, the new title will also include human soldiers and robots as enemies. Robots are very tough to beat.

Gravity Rush 2 will be localized in both North America and Europe.

Work on Gravity Rush 2 started as soon as Gravity Rush was finished. They decided that the PS4 was the best platform for it.

Controls on Gravity Rush 2 are mostly the same as in Gravity Rush Remastered.

No i jeszcze na koniec, miasto będzie 2 i pól raza większe niż w pierwszej części, a ukończenie gry na 100% zajmie nam ok 40 godzin.  ;-)

Ten post był edytowany przez nole dnia: 28 października 2015 - 09:34

  • 0

#17 Schrodinger Napisany 28 października 2015 - 09:33

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

wygląda spoko, ale żaden mesjasz 


  • 0

#18 ACZ Napisany 10 grudnia 2015 - 19:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

pssite.com:

 

Miasto w grze ma wywołać w graczu uczucie odwiedzania egzotycznych państw Ameryki Południowej i południowo-wschodnich terenów Azji. Całe miasto to dryfuje w powietrzu i będzie szargane przeróżnymi katastrofami. Zwiększy się też różnorodność przeciwników, którzy dzielą się głównie na ludzi i maszyny.

Fani poprzedniczki ucieszą się na wieść o obecności wszystkich postaci głównego wątku oryginału. Grać możemy bez znajomości jedynki, ale prawdopodobnie posiadanie save'a z Gravity Rush Remastered zaprocentuje w dwójce.

Raven będzie naszą sojuszniczką z podobnym wachlarzem umiejętności, jednak walka u jej boku będzie częścią zadań fabularnych, więc nie liczcie na możliwość przyzwania jej w dowolnej chwili. Co do naszego zestawu ruchów, będziemy mogli przełączać się między trzema stylami - normalnym z pierwszej części, szybkim i zwinnym Lunarem oraz ciężkim, ale mocarnym Jupiterem z możliwością blokowania wrogich ataków.

Świat gry będzie 2,5 razy większy niż w Gravity Rush, a wraz z nim zwiększy się liczba zadań pobocznych i innych rzeczy do robienia w przerwach od misji fabularnych. Te starczyć mają na 20-25 godzin, a samych zadań pobocznych przygotowano około 50.

W kwestii funkcji sieciowych, podobnie jak w serii Souls, będziemy mogli zostawiać wskazówki dla innych graczy. Odbędzie się to za pośrednictwem robienia zdjęć i przesłania ich znajomym lub na Twittera. Tryb fotograficzny posiadać ma kilka filtrów i będziemy w nim mogli zmieniać położenie pobliskich obiektów, by uzyskać pożądaną scenerię.

 


  • 0

#19 ACZ Napisany 14 czerwca 2016 - 15:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:


  • 3

#20 Ney Napisany 14 czerwca 2016 - 15:36

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Boner :tak:


  • 0

#21 nole Napisany 14 czerwca 2016 - 15:39

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Trochę szkoda, że zabrakło na konfie czasu dla tej perełki.  :)


  • 0

#22 Schrodinger Napisany 14 czerwca 2016 - 15:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

to w tym roku wyjdzie?


  • 0

#23 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 22:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

Gejplej.


  • 0

#24 Shinigami Napisany 19 lipca 2016 - 09:23

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Trejler.


  • 0

#25 Ney Napisany 19 lipca 2016 - 09:24

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Premiera 2 grudnia :king:

 

Nowy trailer:

 

Bosko to wygląda, kilka dni temu po raz drugi skończyłem jedynkę (dalej fantastyczna, ale nie da się ukryć, że to gra z Vity) i serducho (i boner!) rośnie, że gierka wreszcie będzie mogła w pełni rozwinąć skrzydła na PS4 :banderas:


  • 6

#26 Shinigami Napisany 19 lipca 2016 - 09:50

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Już było.


  • 0

#27 Schrodinger Napisany 19 lipca 2016 - 09:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

ale Neya lepsze! 


  • 0

#28 Shinigami Napisany 19 lipca 2016 - 11:02

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Co za żydy masarze.


  • 0

#29 Danteusz Napisany 19 lipca 2016 - 15:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Ney kłamie, u nas 30 listopad
  • 1

#30 ACZ Napisany 15 września 2016 - 22:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:


  • 0



Inne z tagami: