Skocz do zawartości

Zdjęcie

NIOH

KoeiTecmo PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
597 odpowiedzi na ten temat

#31 Shinigami Napisany 06 marzec 2016 - 17:23

Shinigami

    bilf

  • Forumowicze
  • 32742 Postów:

Tak bardzo Onimusha. Niech tylko poprawią padaczną animację bohatera i będzie boner.


  • 0

#32 nole Napisany 04 kwiecień 2016 - 14:49

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

Potwierdzono premierę gry w tym roku, ale to jeszcze nic!  Już w tym miesiącu  znienacka pojawi się demo do ogrania!! :o


Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 kwiecień 2016 - 11:41

  • 1

#33 ACZ Napisany 13 kwiecień 2016 - 22:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30881 Postów:

Wersja zachodnia nie będzie ocenzurowana tzn. będzie rozczłonkowywanie przeciwników, czego zabraknie w wersji japońskiej.


  • 0

#34 fingus Napisany 14 kwiecień 2016 - 21:05

fingus

  • Moderatorzy
  • 31213 Postów:

Demo już 26 kwietnia i nie ociągajcie się z pobieraniem, bo będzie dostępne tylko do 5 maja. Filmik nole'a nie działa, więc poniżej wrzucam poprawny link. Nawiasem mówiąc, nie wiedziałem, że bohaterem tej giereczki jest Geralt. Ciekawe ile AS zgarnął za użyczenie postaci.

 

ni-oh_tgs_screen_0-600x338.jpg

 


  • 0

#35 Iras Napisany 26 kwiecień 2016 - 10:09

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

Demo pojawiło się na PSN. Zacznijmy od tego, że gra oferuje dwa tryby - movie mode z 1080p kosztem płynności i action mode, gdzie stawia na framerate. Oczywiście odpaliłem movie mode. Startujemy na brzegu jakiejś wody. Jest brzydko i ciemno, a gra mimo to gubi klatki. Obok kapliczka, a kawałek dalej drewniana chata. Na zewnątrz jedna pochodnia i jeden typ, który zabił mnie jednym ciosem. Framerate okolice 15 fps. Tak grać się nie da, więc sprawdzam action mode. Rozdzielczość 720p lub niżej, a przy domku z pochodnią klatki i tak lecą na pysk. Action mode wygląda mniej więcej tak (jpg z twittera, bo nie warto było podłączać do konsoli pendriva):

45722dbdf0204be3ebc0bc6e005188be.jpg

c9a7d7aeb0865f8b0f47b521b3250369.jpg

Jeszcze jedno podejście - ominąłem pierwszego przeciwnika i pobiegłem kawałek dalej, gdzie czekały kolejne drewniane zabudowania, kolejny zabijający mnie jednym ciosem przeciwnik i niezmienne problemu z płynnością. Wyłączyłem i usunąłem z dysku. Gra w takim stanie kompletnie nie nadaje się do pokazywania komukolwiek spoza studia. Nie mam pojęcia, co sobie myślał developer, bo tak fatalnego wrażenia komunikat o alphie i work in progress w żaden sposób nie zmaże.

 

PS: Tę samą opinię wrzuciłem również na innym forum, więc niech się Sylwester Korneliusz nie podnieca.


  • 0

#36 burnstein Napisany 26 kwiecień 2016 - 10:32

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

Sylvan? Przecież on te same posty wrzuca tu i fpe.


  • 0

#37 Jedyn Napisany 26 kwiecień 2016 - 10:43

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:
Olo. Aż ściagne z ciekawości.
No ale po obecnym TN nie ma co się spodziewać czegoś więcej niż kupy.
  • 0

#38 Spuczan Napisany 26 kwiecień 2016 - 12:17

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8932 Postów:

Znowu będzie perełka dla wybrańców :hihi:


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 26 kwiecień 2016 - 12:48

  • 0

#39 nole Napisany 26 kwiecień 2016 - 13:04

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

You had one job, Team Ninja, ONE JOB...  :ok:

 


  • 0

#40 ACZ Napisany 26 kwiecień 2016 - 13:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30881 Postów:

Jak to alpha to nie ma co gry oceniać. I nie wiem po co alphę wrzucali do zassania, jak nawet przy betach jest masa błędów.


  • 0

#41 Chewie Napisany 26 kwiecień 2016 - 19:08

Chewie

    [img]star.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.png[/img]

  • Forumowicze
  • 8503 Postów:

grafika jeszcze gorsza niż w bloodborne  :bue:


  • 0

#42 Pawlik Napisany 26 kwiecień 2016 - 20:19

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 10973 Postów:

od BB to się proszę odpier**lić  :deb:


  • 0

#43 burnstein Napisany 27 kwiecień 2016 - 10:42

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

Poczytałem sobie opinie na sąsiednim forumku, nie płaczą nad tą animacją, za to piszą, że gierka jest osom, ale naprawdę trudna, Soulsy przy niej to bajeczka dla dzieci. Sam demko dopiero dziś obadam, ale już czuję, że to nie będzie gierka dla mnie, bo nie lubię się za bardzo przemęczać i cały czas jechać na pełnej koncentracji to ja niestety nie potrafię :(


  • 0

#44 burnstein Napisany 28 kwiecień 2016 - 08:43

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

*
POPULARNY POST!

Heh, popykałem trochę, godzinkę czy dwie, ale zbyt daleko nie zaszedłem :olo:

 

Generalnie to Iras nawypisywał bzdur :cf: Zacząłem od razu w trybie 'action' i nie zauważyłem, żeby mi giereczka gdzieś muliła, choć fakt, jakoś specjalnie ładna nie jest.

 

Niby przypomina Soulsy, jest stamina, kapliczki zamiast ognisk, levelowanie 'duszami' i ich gubienie po zgonie, obciążenie od którego zależy mobilność postaci (tu fajnie pokazane kolorkami, jak się dociążyłem to procenty zmieniły kolorek z niebieskiego na zielony), zbieranie święcących kulek itemków z wyschniętych trupków i 'estusy'.

 

System walki za to zdaje się być mocno stuningowany w stosunku do giereczek of From. Są trzy klasy broni: miecze, włócznie i topory, każda ma po trzy postawy: górna, środkowa i dolna oferujące inny moveset i pewnie z innym przeznaczeniem. Są dwa ataki: lekki i ciężki, do tego unik, wszystko pod guzikami geometrycznymi więc jak się pyka na zmianie z DS to może się je*ać, choć pewnie można zmienić schemat sterowania. Za levelowanie wpadają punkty za które można wykupywać skille (aktywne i pasywne), oddzielne dla typów broni i postaw, mogą to być np inny rodzaj ciężkiego ataku, jakieś dodatkowe % do demedżu albo odnawiania staminy, czy rodzaje parry. Ataki są oparte o serie ciosów i można je customizować ustawiając jaki rodzaj ciężkiego ataku nastąpi w zależności od tego ile przy wyprowadzanym combosie poprzedziło go lekkich ataków. Zdaje mi się, że o wiele bardziej trzeba uważać na staminę, dodatkowo przy wrogach też widać ich paski staminy, zarówno u nas jak i przeciwników wyprztykanie się ze staminy powoduje krótki bezruch postaci w czasie którego może zostać ostro zaorana. Jest chyba jakiś system odzyskiwania staminy po ciosach jak się w odpowiednim momencie wdusi R1 :hmmm: Namierzanie też działa inaczej niż w Soulsach, tam ludek zaczynał łazić wolniej, wciąż zwrócony w stronę przeciwnika, tutaj nadal może swobodnie biegać na boki, a wolniej i w stronę wroga paczy po wciśnięciu bloku. Dodatkowo w skillach są jakieś techniki nindża i magia, ale w to się nie bawiłem, jest też jakaś broń dystansowa pod którą są zarezerwowane L2 i R2, ale żadnej jeszcze nie znalazłem.

 

Ekwipunek jest trochę randomowy, wydropiona zbroja lub broń może mieć kilka losowych bonusów, plus coś tam do staminy albo znajdowania przedmiotów i takie tam. No i jest rzadkość przedmiotów, poza kilkoma szarymi szarych znalazłem ze dwa żółte, a widziałem też, że na pewno są fioletowe. Dodatkowo ekwipunek szybko się psuje, nie spotkałem na razie żadnego kowala, więc nie wiem czy takowy w tej grze się pojawia, przy kapliczkach uszkodzenia się nie naprawiają, znalazłem po jednym itemku odnawiającym 50% uszkodzeń dla broni i ubranek. Możliwe, że po prostu będzie się często wymieniać ekwipunek na nowy, dwie katany już 'zużyłem', ale powpadały zamienniki, a zapas włóczni mam dość spory.

 

Przy kapliczkach można sobie chyba przywoływać ludków do pomocy, ale nie testowałem, wiec nie wiem jak to działa i czy chodzi o innych graczy czy NPCków. Black fantomy żadne mnie nie najechały, ale plansza roi się od 'nagrobków' gdzie można wywołać najprawdopodobniej sterowanego przez AI duszka innego gracza który tam zginął i sobie z nim powalczyć. Pokazuje nazwę gracza, jego level i rzadkość posiadanych elementów ekwipunku więc można ocenić poziom wyzwania, a nie pchać się w ciemno.

 

Gra zdaje się idealna dla Kazułów oraz dla uberwymiatacza Texza który tak płacze nad brakiem wyzwania w DS3 omijając mobków i biegając tylko od bossa do bossa z long swordem +1 i początkową zbroją.


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 28 kwiecień 2016 - 08:55

  • 10

#45 nole Napisany 29 kwiecień 2016 - 13:52

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

Kto ograł demko niech się podzieli feedbackiem z twórcami:

 

http://www.gamecity.ne.jp/form/nioh_uk
 


  • 0

#46 Iras Napisany 29 kwiecień 2016 - 14:51

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

Przeszedł już ktoś? Macie jakiś tani sposób na szefa na statku? :cf:

 

Dałem crapisku drugą szansę i chcę skończyć na wypadek, jakbym jednak kiedyś kupił gierkę w promocji.


  • 0

#47 burnstein Napisany 01 maj 2016 - 17:51

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

Po kilku dniach w końcu skończyłem pierwszy level :olo: Paradoksalnie mimo mąk z samym levelem, boss padł na luzie za pierwszym razem. Teraz jadą mnie jak szmatę mobki z drugiego poziomu demka :(


  • 0

#48 Iras Napisany 02 maj 2016 - 07:10

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

Zacznij chodzić zamiast biegać, to będziesz miał mniejszą szansę, że zwrócisz na siebie uwagę kilku wrogów jednocześnie, a poza tym jak zajdziesz któregoś od tyłu, to można go bezbronnego poczęstować mocną serią na dzień dobry :) Czyść dokładnie otoczenie, a jak trafisz na mocnego przeciwnika, to wycofaj się z nim na bezpieczny teren. Demony najlepiej trzymać na dystans i po ich ataku walić trójkątem w high stance po czym odskakiwać (cyklopi rzucają się na ziemię i wtedy cios w łeb - właściwie w oko - bierze im połowę życia). Ninja i małych, jednookich skurnoli inaczej jak w low stance chyba nie idzie trafić. Największy problem mam z zombie - na dystans, ostrożnie, a i tak czasem mnie któryś obali i obrzyga :( Aha, najważniejsze - wywal wszystkie ciężkie i średnie pancerze. Scout jest najlepszym setem w demie!


  • 0

#49 torq314 Napisany 03 maj 2016 - 09:46

torq314

    Buddhabrot

  • Moderatorzy
  • 21909 Postów:
Pograłem parę minut, grafa i design jest taki sobie ale walka jest okej, nie jest przesadnie trudno.

Najbardziej brakuje mi rolki, jest co prawda dash pod X ale to nie to samo.
  • 0

#50 fingus Napisany 03 maj 2016 - 10:00

fingus

  • Moderatorzy
  • 31213 Postów:

Ja podobnie, nawet nie chciało mi się sprawdzać sterowania, więc pobiegałem chwilę losowo mashując buttony. :olo: Dwóch pierwszych mobków skosiłem, trzeci rozwalił mnie jednym uderzeniem. Albo nie zajarzyłem, który z tych pasków na ekranie to poziom życia, albo to jedna z TYCH gier, gdzie jesteśmy na jednego hita. Na razie nie chce mi się jej mieszać z Soulsami, aby nie uczyć się nowego sterowania i nowych nawyków. Jeśli będzie hajp na forumku i przyzwoite oceny, to może łyknę, choć ten japoński setting wywołuje we mnie odruch wymiotny. No i kamera jest jakaś dziwna, ale może będzie się lepiej spisywać, niż ta porażka z Soulsów. :cf:


  • 0

#51 Iras Napisany 03 maj 2016 - 12:34

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

No przecież jest rolka :olo: W mid stance drugi raz x po dashu i masz rolkę. W low stance jest tylko dash, a w high stance tylko rolka.

 

Grafika ujdzie jeśli wycisną 60 klatek w full hd. Design w drugiej misji jest dużo lepszy niż ta rybacka wioska na początku. Ogromny plus oprawy (jedyny?) to wykonanie broni i pancerzy - pierwsza klasa.


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 03 maj 2016 - 12:34

  • 0

#52 bartezoo Napisany 04 maj 2016 - 11:17

bartezoo

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1804 Postów:
Zaś pier.dolenie o grafice przy dobrej gierce aż ku.rwa ręce opadają.
  • 1

#53 Spuczan Napisany 04 maj 2016 - 16:45

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8932 Postów:

http://tay.kinja.com...-yet-1774518449

 

Po początkowej fali hejtu gierka zbiera pozytywne opinie. Na wytrwałych czeka nagroda.

Spoiler

  • 0

#54 burnstein Napisany 04 maj 2016 - 17:12

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

Sprostowanie, nie final bossa tylko szefa pierwszej planszy (z dwóch).


  • 0

#55 burnstein Napisany 05 maj 2016 - 22:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

Obydwa levele w demku skończone :sir:


  • 0

#56 Jedyn Napisany 06 maj 2016 - 06:43

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:
Jeśli developerzy wezmą sobie do serca uwagi ludzi go imo takie wypuszczanie alphy mialoby sens i powinno być częściej praktykowane.
  • 0

#57 Shinigami Napisany 06 maj 2016 - 07:42

Shinigami

    bilf

  • Forumowicze
  • 32742 Postów:

Obydwa levele w demku skończone :sir:

W takim razie musiały być bardzo łatwe.
  • 0

#58 burnstein Napisany 06 maj 2016 - 07:53

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39250 Postów:

To prawda, jak przestałem kitrać nie wiem po co po kieszeniach najlepsze wyposażenie to poziom trudności magicznie spadł :sir:


  • 0

#59 ACZ Napisany 19 maj 2016 - 19:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30881 Postów:

Zmiany w pełnej wersji:

 

Samouczek

  • Zostanie dodana lokacja w której gracz nauczy się podstaw sterowania

Akcja i sterowanie

  • Poprawiona praca kamery i ruch gracza po zablokowaniu się na przeciwniku
  • Poprawione działanie zadyszki postaci gdy skończy się nam wytrzymałość
  • Zwiększona zostanie liczba skrótów dla przedmiotów
  • Poprawiono interakcje z wykorzystaniem przytrzymania przycisków
  • Poprawiono działanie poleceń przy ruchach z dźwigniami w grze

Wrogowie

  • Poprawiono balans w sile ataki u obrony przeciwników
  • Przebudowano zachowanie przeciwników gdy nas gonią
  • Poprawiono działanie super zbroi dla każdego typu przeciwnika i ataku
  • Przebudowano zachowanie Duchów

Design poziomów

  • Zwiększono liczbę skrótów w lokacjach
  • Gdy będziemy zbliżać się do walki z bossem, plansza będzie miała podpowiedzi to sugerujące
  • Zmieniono sposób wyświetlania obiektów ukrywających postać
  • Zmieniono obrażenia w strefie ognia

Interfejs

  • Poprawiono layout menusów
  • Poprawiono rozmiar czcionki
  • Dodano opcję grupowego ofiarowania rzeczy w Kaplicy

Online

  • Poprawiono synchronizację w grze sieciowej
  • Dodano opcję korzystania z kaplicy gdy gramy w co-opie
  • Poprawiono statystyki przeciwników podczas gry kooperacyjnej

Inne

  • Usunięto paski wytrzymałości broni i zbroi
  • Zmieniono częstotliwość wypadania broni
  • Nowe opcje sterowania
  • Dodano opcję wychodzenia z misji
  • Poprawki błędów i wydajności

  • 0

#60 Kazuo Napisany 19 maj 2016 - 21:17

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9373 Postów:

Demko było świetne, wydawało mi się trudniejsze niż Soulsy. Będzie godny następca gierek From Software.


  • 0



Inne z tagami: