Skocz do zawartości

Zdjęcie

NIOH

KoeiTecmo PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
629 odpowiedzi na ten temat

#601 burnstein Napisany 27 listopad 2017 - 09:35

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39844 Postów:

Tak


  • 0

#602 Sylvan Wielki Napisany 29 listopad 2017 - 14:03

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7242 Postów:

Tymczasem w świecie natywnego 4k i 60 k/s oraz ultra detali. :master: :uff:

AUBAPF1.png


  • 1

#603 filip Napisany 01 grudzień 2017 - 12:27

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5450 Postów:
Wat
  • 0

#604 Sylvan Wielki Napisany 01 grudzień 2017 - 15:11

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7242 Postów:

No :olo:


  • 0

#605 Jedyn Napisany 27 grudzień 2017 - 17:15

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:

Nie, najpierw ograj BB bo po Niohu Cię odrzuci przez animacje, a obie gry są k**ewsko dobre

Ok. Zresztą drogi ten Nioh, nie dam za grę 170 jak mam do ogrania inne, dobre tytuły. Poczekam aż będzie cyfra za 100 :king:

Jest za 83 :cf:
  • 0

#606 Godot Napisany 02 styczeń 2018 - 10:22

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22830 Postów:
Nie gram na plejstejszyn cztery :foch:
  • 0

#607 filip Napisany 02 styczeń 2018 - 20:28

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5450 Postów:
Tez slyszalem, ze Ferrari to przereklamowane auta niewarte ceny, a lepsze od nich sa amehykanskie Corvetty :tak:

Ten post był edytowany przez Filipeniek dnia: 02 styczeń 2018 - 20:28

  • 0

#608 Jedyn Napisany 03 styczeń 2018 - 22:51

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Ok pierwszy Boss padł...po 20 próbach :olo:
Jakoś Darki wydawały mi się łatwiejsze, może dlatego że Nioh jest bardziej dynamiczny.
Anyway, jestem dopiero w 3 levelu ale jakoś póki co nie czuje żeby to było aż tak dobre jak meracritic twierdzi. Ciacha się super ale już grafika jest jak z poprzedniej generacji, do tego levele póki co były poprostu słabe i brzydkie. Mam nadzieję że dalej będzie lepiej :cf:
  • 0

#609 Schrodinger Napisany 03 styczeń 2018 - 23:00

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 51733 Postów:
nie bedzie
  • 0

#610 Jedyn Napisany 03 styczeń 2018 - 23:11

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Skąd wiesz jak nie skończyłeś :reggie:?
  • 0

#611 Schrodinger Napisany 03 styczeń 2018 - 23:12

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 51733 Postów:
ty jeszcze tez nie
  • 0

#612 Jedyn Napisany 04 styczeń 2018 - 00:32

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Odkrywcze stwierdzenie :olo: gonisz Grega w zjebaniu.
  • 0

#613 filip Napisany 04 styczeń 2018 - 09:55

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5450 Postów:
Moim zdaniem okreslenie nioha szybszym Soulsem jest bardzo mylace.

Ok, to moze dawac pewne wyobrazenie o samej walce, ale Soulsy to takze eksploracja (adventure) oprocz action. W Niohu mamy 15 misji na jednym terenie, eksploatowanie i recykling kazdego zaprojektowanego poziomu do bolu.

Nioh to bardziej Ninja Gaiden meets Souls, slasher inspirowany gierkami od From.

Moze kiedys uda mi sie skonczyc bo system walki swietny, ale skapitulowalem gdy gra przeniosla mnie 3 raz do tej samej lokacji na misje. Co prawda moze start misji, jej koniecz czy rozmieszczenie wrogow sie jakos roznilo, ale czulem sie jakbym robil loot runy w diablo
  • 0

#614 Jedyn Napisany 04 styczeń 2018 - 10:30

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:

Tez mi sie to nie podoba. Chyba ze tak tylko jest w misjach pobocznych?

 

Darki to przedewszystkim kapitalny klimat odosobnienia i nieznanego.

W Nioha gra sie fajnie ale poki co mam podobnie jak Filip. Super sie walczy, fajne jest toz e mozna rozwijac skille (i jest naprawde zatrzesienie tego!) ale poki co mam wrazenie ze to taki NG meets Souls z naciskiem na to 1sze (czyli w sumie nadal boner bo NG wymiatal:))


  • 0

#615 Jedyn Napisany 04 styczeń 2018 - 10:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:

BTW o co chodzi z walka w tym szarym realmie? Czytam samouk ale nie kmam, widze ze wolniej mi sie odnawia zycie ale zcasem jak napierdalam wroga to pada w sekunde jakbym mu zadal jakis krytyczny cios.


  • 0

#616 burnstein Napisany 04 styczeń 2018 - 10:35

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39844 Postów:

Jak zrobisz w tym realmie odnawianie ki to zniknie, to szybsze zabijanie to raczej jakieś placebo.


  • 0

#617 Jedyn Napisany 05 styczeń 2018 - 11:50

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Dzięki już ogarnąłem ale ciągle zapominam o Ki, fajna sprawa ale musi wejść w krew.
Gram dwoma katanami i włócznia. Katany awesome są, ciachaja aż miło:)

Jestem na 3 bossie (elektryczna bestia) - do tej pory zabiłem każdego sam i w sumie czuje satysfakcje, w DS przeważnie wolałem NPC na 3 podejściu :hihi: wampirzyca padła jakoś za 20 ale tak wyuczyłem się jej ruchów że nie użyłem żadnej apteczki na ostatnim podejściu :cf:

Mam wrażenie że jednak szybciej się tu ginie niż w DS, czasem zwykły mobek zabija mnie na dwa-trzy ciosy.

Jakieś rady co do ciuchów? Idę w różowe ale większość perkow niewiele mi mowi i nie wiem czy ma to jakieś większe znaczenie...

I pytanie z serii GREG - da się tu jakoś przyzywać NPC do pomocy? Jak to działa?
  • 0

#618 Schrodinger Napisany 05 styczeń 2018 - 11:53

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 51733 Postów:
przy tych kapliczkach co jest kodama blessing chyba sie przywoływało
  • 0

#619 burnstein Napisany 05 styczeń 2018 - 11:54

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39844 Postów:

Jak celujesz w średnią wagę to set czerwonego demona, do wyfarmienia na nagrobkach. NPCów chyba nie ma, tylko inni gracze do wezwania przy ołtarzykach, nie korzystałem to nie wiem do końca jak to działa, więc mogę się mylić.


  • 0

#620 Jedyn Napisany 05 styczeń 2018 - 23:23

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Ok dzięki.
4 Boss padł za 3 razem, skill nadchodzi. I Poki co bez NPC :cf: giereczka coraz lepsza.
  • 1

#621 Jedyn Napisany 07 styczeń 2018 - 22:51

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Im dalej tym lepiej. Jestem na 3 kontynencie, lokacje robią się coraz ciekawsze i grafika też idzie do przodu. Po ciężkim początku idzie już nie najgorzej choć nadal łatwo tu zginąć przez głupotę.
Mam ambicje skończyć to bez NPC,zobaczymy czy dam radę :olo: na ten moment daje mocne 8.
  • 0

#622 Schrodinger Napisany 07 styczeń 2018 - 22:57

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 51733 Postów:
Potwierdzam. Jedyn gra bez ułatwień w samej grze, nawet ostatnio miecza nie podpalał i wcale nie dlatego że nie wiedział, tylko nie chciał!
  • 0

#623 Jedyn Napisany 07 styczeń 2018 - 22:59

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Yeap, następnego BB również przejdę w ten sposób.

Greg :cmok:
  • 0

#624 Godot Napisany 07 styczeń 2018 - 23:05

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22830 Postów:
Odyssey wymaksowane?
  • 0

#625 Jedyn Napisany 07 styczeń 2018 - 23:18

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20210 Postów:
Po co jak mi nie podeszło? Mam inne gry do przejścia na myśl o którym jestem twardy. Mario? Quite the opposite :reggie:
  • 0

#626 Godot Napisany 08 styczeń 2018 - 13:16

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22830 Postów:
Racjonalizacja level hard :)
  • 0

#627 nole Napisany 08 styczeń 2018 - 15:38

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4142 Postów:

Racjonalizacja level hard :)

 

Chyba jesteś w tym mistrzem, bo kiedyś pięknie orałeś Ninja Gaiden na najwyższym poziomie trudności, a dziś wmawiasz sobie że wolisz setne Girsy od zajebistego Nioszka ;-).


Ten post był edytowany przez nole dnia: 08 styczeń 2018 - 16:53

  • 0

#628 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2018 - 15:43

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6973 Postów:

Uraz po Bloodborne. Tymczasem NiOH to szansa na odkupienie.


  • 0

#629 Woroq Napisany 08 styczeń 2018 - 19:32

Woroq

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2278 Postów:

Uraz po Bloodborne. Tymczasem NiOH to szansa na odkupienie.

Zaraz, zaraz... a czy Ty grałeś w Nioh?
  • 0

#630 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2018 - 19:35

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6973 Postów:

Nie. Ale na pewno wrzucę wszystkie walki z bossami jak zacznę. A zacznę jak ponownie kupię PS4. To będzie pierwsza gierka!


  • 0



Inne z tagami: