Bravo moderacja.
#91 Napisany 18 czerwca 2016 - 08:57
#92 Napisany 18 czerwca 2016 - 09:05
Masz tu od niej prezent:
#93 Napisany 18 czerwca 2016 - 09:11
Kolega, jak widzę, ze Szwadronów Śmierci Elfa Zeldy.
#94 Napisany 18 czerwca 2016 - 09:27
ciemno jak w dupie. chuja widziałem. No i ta obleśna japońskość, piec.
#95 Napisany 18 czerwca 2016 - 09:33
@Kazuo: Oczywiście z racji wieloletnich zasług zachowasz prawo porównań i pisania źle o nowym Residencie.
Thx, nie przepuszczę takiej okazji by zmieszać z błotem Umbrella Corps
#96 Napisany 19 czerwca 2016 - 22:31
#97 Napisany 19 lipca 2016 - 19:40
#98 Napisany 17 sierpnia 2016 - 16:02
#99 Napisany 23 sierpnia 2016 - 07:57
Już jest:
https://store.playst...l:buy now::null
"You ca find it on the European PlayStation Store or on the Asian one, with a rather large download size of 6.2 gigabytes."
http://www.dualshock...nshot-released/
#100 Napisany 24 sierpnia 2016 - 19:26
Z pierwszych wrażeń:
Są trzy levele, z czego jeden z alfy, sterowanie zmieniono nieco na bardziej soulsowe (po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej), dodano nową klasę broni - dual swords, zdaje mi się, że zmniejszono ilość pierdół do odblokowania w obrębie danych klas, chyba jest łatwiej, ale może to kwestia doświadczenia (na razie latam po levelu który już znam), ekwipunek już się nie zużywa, więc nie trzeba go wymieniać co 5 minut, dodali planszę tutorialową - dojo - gdzie wyjaśnione są najbardziej podstawowe podstawy sterowania, nadal jest osom.
#101 Napisany 24 sierpnia 2016 - 20:23
(po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej)
ehhhh
#102 Napisany 24 sierpnia 2016 - 22:44
#103 Napisany 25 sierpnia 2016 - 09:40
(po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej)
ehhhh
Grałeś? Powiem ci, że to własnie sprawilo, że gra stala się jeszcze lepsza.
#104 Napisany 25 sierpnia 2016 - 18:17
#105 Napisany 02 września 2016 - 08:18
Nie zmniejszyli przypadkiem poziomu trudności?
#106 Napisany 02 września 2016 - 08:21
Raczej nie.
#107 Napisany 02 września 2016 - 08:39
Hur dur, to idzie mi lepiej
Nie przepadam za grami w stylu "idź przed siebie ze wszystkim co ma a jak cię zabiją to od nowa" i dlatego odbiłem się od Bladborna. Alfa Niucha też niezbyt mi przypadła do gustu, ale już betka jakby o wiele bardziej mi siadła. Polatałem wczoraj trochę po pierwszym levelu i dzisiaj chętnie cale demo dokończę.
#108 Napisany 02 września 2016 - 08:50
Pewnie przez naprawione namierzanie, te poprzednie było dość uciążliwe, nie zliczę ile razy mobek mnie za*ebał bo próba lekkiego wycofania kończyła się odwróceniem do ciecia plecami i wiadomo. Teraz jest naturalniej.
#109 Napisany 02 września 2016 - 09:00
Bardzo możliwe, bo teraz naprawdę jest z tym lepiej. Jedynie czasami kamera ustawi się głupio na otoczeniu, ale to jest do przeżycia.
#110 Napisany 02 września 2016 - 14:06
wpis testowy - burn to kutas
#111 Napisany 02 września 2016 - 14:16
Lepsze to niż cipa, cipo.
#112 Napisany 02 września 2016 - 14:49
#113 Napisany 06 września 2016 - 21:49
Pozdrawiam!
#114 Napisany 06 września 2016 - 21:53
#115 Napisany 06 września 2016 - 22:10
#116 Napisany 06 września 2016 - 22:34
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 06 września 2016 - 22:35
#117 Napisany 07 września 2016 - 05:54
Dante, ja tez zawsze sie strachalem trudnych gierek (gdzie trudnosc to trzon ich gameplayu) a DS2, BB i DS3 skonczylem bez wyrywania wlosow z glowy, kwestia przestawienia sie na ten rodzaj gameplayu - po kilku godzinach grania masz juz tak wyostrzone zmysly ze nie zauwazasz tego poziomu trudnosci, satysfakcja jest niesamowita
A gierka, tak jak napisal Pawlik, jest mega boner
#118 Napisany 07 września 2016 - 07:44
Dzięki, chłopaki-po DX wchodzę w to!!!111111
Fingus-
#119 Napisany 07 września 2016 - 07:46
Nie myśl za dużo, bierz Bloodborne'a