Skocz do zawartości

Zdjęcie

NIOH

KoeiTecmo PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
722 odpowiedzi na ten temat

#91 Juras Napisany 18 czerwca 2016 - 08:57

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Bravo moderacja. :klaszcze:


  • 0

#92 Daddy Napisany 18 czerwca 2016 - 09:05

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 928 Postów:

Masz tu od niej prezent:

 

software_irony_detector_pack.gif


  • 0

#93 Juras Napisany 18 czerwca 2016 - 09:11

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Kolega, jak widzę, ze Szwadronów Śmierci Elfa Zeldy. ;-)


  • 0

#94 Pawlik Napisany 18 czerwca 2016 - 09:27

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

ciemno jak w dupie. chuja widziałem. No i ta obleśna japońskość, piec.


  • 0

#95 Kazuo Napisany 18 czerwca 2016 - 09:33

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

@Kazuo: Oczywiście z racji wieloletnich zasług zachowasz prawo porównań i pisania źle o nowym Residencie. :tak:

 

 

Thx, nie przepuszczę takiej okazji by zmieszać z błotem Umbrella Corps :hihi:


  • 0

#96 Iras Napisany 19 czerwca 2016 - 22:31

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:


  • 0

#97 Spuczan Napisany 19 lipca 2016 - 19:40

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Samurai action RPG Nioh gets a second demo next month

 

https://blog.eu.play...emo-next-month/


  • 0

#98 ACZ Napisany 17 sierpnia 2016 - 16:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:


  • 0

#99 Spuczan Napisany 23 sierpnia 2016 - 07:57

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Już jest:

https://store.playst...l:buy now::null

 

"You ca find it on the European PlayStation Store or on the Asian one, with a rather large download size of 6.2 gigabytes."

 

http://www.dualshock...nshot-released/


  • 1

#100 burnstein Napisany 24 sierpnia 2016 - 19:26

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Z pierwszych wrażeń:

Są trzy levele, z czego jeden z alfy, sterowanie zmieniono nieco na bardziej soulsowe (po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej), dodano nową klasę broni - dual swords, zdaje mi się, że zmniejszono ilość pierdół do odblokowania w obrębie danych klas, chyba jest łatwiej, ale może to kwestia doświadczenia (na razie latam po levelu który już znam), ekwipunek już się nie zużywa, więc nie trzeba go wymieniać co 5 minut, dodali planszę tutorialową - dojo - gdzie wyjaśnione są najbardziej podstawowe podstawy sterowania, nadal jest osom.


  • 1

#101 Bloo Napisany 24 sierpnia 2016 - 20:23

Bloo

    Blanka

  • Forumowicze
  • 218 Postów:

(po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej)

 

 

ehhhh


  • 0

#102 Rudolf Napisany 24 sierpnia 2016 - 22:44

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 711 Postów:
Beta zaorana, zrobiłem wszystkie misje oraz ich twilight wersje. O ile czegoś nie spierdzielą i nie wyjdzie to w reckach to day one, och ach co za giereczka videło :banderas: System walki nic nie wybacza, timing się liczy jak diabli, ale przyjemność jak kombo pyknie jest nie do opisania. Mam zrobione filmiki to jutro wrzucę. Szkoda tylko, że nie dali tej drugiej misji z alfy, bo teraz mam soulsowy głód, a nie mam w co grać :(
  • 3

#103 bartezoo Napisany 25 sierpnia 2016 - 09:40

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

(po zalokowaniu na wrogu postać teraz porusza się jak w soulsach, a nie biega swobodnie jak wcześniej)

 
 
ehhhh


Grałeś? Powiem ci, że to własnie sprawilo, że gra stala się jeszcze lepsza.
  • 0

#104 Spuczan Napisany 25 sierpnia 2016 - 18:17

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:
Ni_Oh_6.jpg
Spoiler

 


  • 0

#105 Shinigami Napisany 02 września 2016 - 08:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Nie zmniejszyli przypadkiem poziomu trudności?


  • 0

#106 burnstein Napisany 02 września 2016 - 08:21

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Raczej nie.


  • 0

#107 Shinigami Napisany 02 września 2016 - 08:39

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Hur dur, to idzie mi lepiej :na:

Nie przepadam za grami w stylu "idź przed siebie ze wszystkim co ma a jak cię zabiją to od nowa" i dlatego odbiłem się od Bladborna. Alfa Niucha też niezbyt mi przypadła do gustu, ale już betka jakby o wiele bardziej mi siadła. Polatałem wczoraj trochę po pierwszym levelu i dzisiaj chętnie cale demo dokończę.


  • 0

#108 burnstein Napisany 02 września 2016 - 08:50

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Pewnie przez naprawione namierzanie, te poprzednie było dość uciążliwe, nie zliczę ile razy mobek mnie za*ebał bo próba lekkiego wycofania kończyła się odwróceniem do ciecia plecami i wiadomo. Teraz jest naturalniej.


  • 0

#109 Shinigami Napisany 02 września 2016 - 09:00

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Bardzo możliwe, bo teraz naprawdę jest z tym lepiej. Jedynie czasami kamera ustawi się głupio na otoczeniu, ale to jest do przeżycia.


  • 0

#110 Schrodinger Napisany 02 września 2016 - 14:06

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

wpis testowy - burn to kutas :cf: 


  • 0

#111 burnstein Napisany 02 września 2016 - 14:16

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Lepsze to niż cipa, cipo.


  • 0

#112 fingus Napisany 02 września 2016 - 14:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Tak czy inaczej, dobrana z was para.
  • 0

#113 DanteTDH Napisany 06 września 2016 - 21:49

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
Przeszedłem demo - misję główną i moim zdaniem te demko jest o wiele łatwiejsze; jako, żem ciota jeśli chodzi o refleks w pierwszym demie ginąłem praktycznie co chwilę. Teraz idę przez demo zdecydowanie odważniej i efektywniej. Efekt zamrożenia ruchów naszej postaci pojawia się dopiero przy solidnym wyczerpaniu staminy oraz w odpowiednich warunkach (ktoś nas leje) i od razu można bardziej kontrolować sytuację. Na chwilę obecną jestem zauroczony, mimo, że w drugiej fabularnej misji dostałem bęcki od bossa na końcu i chwilowo poddaję się. Pytanie do soul-expertów (mam nadzieję, że nie wywołam Raikoh z lasu): czy takie gry polegają na grindzie w łatwiejszych miejscówkach i potem wraca się do bossów, którzy zeszmacili postać gracza ostatnim razem? Pytam, bo ogólnie jara mnie taka konwencja i zastanawiam się, czy giereczki nie kupić kiedyś tam i wcześniej nie skosztować Bloodborne'a. Sugestie?

Pozdrawiam!
  • 0

#114 Pawlik Napisany 06 września 2016 - 21:53

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Bierz BB, najlepsza gra na ps4. A jak się w nią gra to najlepiej samemu się przekonać ;)
  • 3

#115 DanteTDH Napisany 06 września 2016 - 22:10

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
Ja wiem, że wcześniej już się o nią pytałem, ale ciągle obawiam się, że jestem na nią za głupi:D Myślę, że zaryzykuję jednak i po ukończeniu Deus Exa wezmę się za nią. Dzięki, Pawlik!!
  • 0

#116 fingus Napisany 06 września 2016 - 22:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Skoro albo nie sobie poradził, to i Ty dasz radę. ;)

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 06 września 2016 - 22:35

  • 0

#117 BeSOS Napisany 07 września 2016 - 05:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Dante, ja tez zawsze sie strachalem trudnych gierek (gdzie trudnosc to trzon ich gameplayu) a DS2, BB i DS3 skonczylem bez wyrywania wlosow z glowy, kwestia przestawienia sie na ten rodzaj gameplayu - po kilku godzinach grania masz juz tak wyostrzone zmysly ze nie zauwazasz tego poziomu trudnosci, satysfakcja jest niesamowita :banderas:

 

A gierka, tak jak napisal Pawlik, jest mega boner :)


  • 0

#118 DanteTDH Napisany 07 września 2016 - 07:44

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
Właśnie zauważyłem, że po dłuższym czasie spędzonym przy Nioh mózg adaptuje się do ciągłego zagrożenia oraz stresu. Po kilku godzinach ogarnąłem już lokalizacje przeciwników oraz schemat ich zachowań i było dobrze, cholernie satysfakcjonująco. Potem rozwalił mnie boss i kiedy zobaczyłem drogę, którą muszę do niego ponownie przebyć, to się poddałem. Na pewno ominąłem jakiś skrót i poszedłem tam zbyt cienką postacią-dlatego koncepcja pogrindowania tak mnie zajarała:)

Dzięki, chłopaki-po DX wchodzę w to!!!111111

Fingus- ;-)
  • 0

#119 filip Napisany 07 września 2016 - 07:46

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Nie myśl za dużo, bierz Bloodborne'a :banderas:


  • 0

#120 Pawlik Napisany 07 września 2016 - 08:15

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
W BB poziom trudności to w sumie tylko dodatek, ja jak wspominam swoją przygodę z grą to przed oczami mam mistrzowski design Yharnam i fun z szukania skrótowo.
  • 0



Inne z tagami: