GT6 było dobre. Jakaś tam zawartość była i dało się nawet coś pojeździć. Ale poziom Turn 10 to nie jest i najwidoczniej nigdy nie będzie. Japończycy żyją w jakiejś innej świadomości...
#421 Napisany 18 października 2017 - 12:06
#422 Napisany 18 października 2017 - 12:21
#423 Napisany 18 października 2017 - 14:03
Wczoraj ogladalem sobie na twitchu GTSa... kurcze, aż żal mi tej serii, od niej zaczeła się moja pasja do simów i ciągle darzę ją wielką sympatią, a ta gra ciągle jest na poziomie GT5 i nic się w niej nie zmienia...
gran turismo jest nawet rozczulające teraz w tej swojej niepełnosprawności. za to jedyneczka w swoich czasach była nie do przebicia, a na mnie podziałała po raz pierwszy jako system seller.
#424 Napisany 19 października 2017 - 03:49
Drzewa nadal paskudne. Ogólnie oprawa to jeden wielki plastik. Oprócz menusow nic tam nie ma ładnego.
Jak życie. Te siedem, czy tam ile, lat pracy nie poszło na marne.
Ale i deszcz to prawdziwy pokaz kunsztu ekipy. Nie dziwie się, że go nie pokazali na materiałach promocyjnych. Skubańcy.
Generalnie to:
#425 Napisany 19 października 2017 - 07:51
Ale pokaz fajerwerków
#426 Napisany 19 października 2017 - 09:54
jest możliwość włączenia ruchów głowy w widoku zza kierownicy? nie sprawdziłem tego w demku, a na tym 'deszczowym' filmiku szczególnie ta sztywność uderza...
#427 Napisany 19 października 2017 - 09:55
Mnie na filmiku bardziej od deszczu raziła kwadratura okrągłego nawiewu po lewej stronie kierownicy.
#428 Napisany 19 października 2017 - 10:18
Pograłem do 2:00, bo wtedy wyebao serwery Jednak od 21:00, czyli przez 5h orańska wszystko działało idealnie Póki co jestem bardzo zadowolony. Jeździ się przyjemnie (a to dla mnie najważniejsze), auta są śliczne, ale już pobocza i kolorystyka jest zrypana po całości. Niestety martwi mnie długość kariery, bo po 2h mam 75% pierwszego "klocka" (szkółka, czyli coś na wzór licencji ze starych gt), rugi klocek to 8 rzędów po 8 zadań wszelakich, z tym że nie da się podejrzeć co jest dalej, więc mogą tam być schowane kilkugodzinne wyścigi albo "wyprzedzanie na jednym kółko challenge", więc ciężko ocenić, natomiast trzeci klocek to zaliczanie sektorów wszystkich torów z gry + całe okrążenie, co akurat jest bardzo fajne. Coś podobnego było w Shifcie, z tym że tam, się maksowało poszczególne zakręty na każdej trasie. Pasują mi menusy, a nawet jakaś ładna muzyczka czasem zagra. Najlepsze jest jednak to, że w grze są zupełnie inne typy wyzwań co w Forzy 7, a większość skromnego bo skromnego kontentu nie pokrywa się jednak z Forzą, więc za cholerę nie czułem znużenia. Kilka dni orańska gwarantowane, tylko co potem.
I najważniejsze: hybrydowe Porsche w GTS również nie piszczy
#429 Napisany 19 października 2017 - 22:31
Gran Turismo Sport: The Real Drivng Simulator Wallpaper Generator
#430 Napisany 20 października 2017 - 19:13
Lord Kazunori Yamauchi zaczyna sobie coraz bardziej grabić. W odpowiedzi na pytania o brak kariery z prawdziwego zdarzenia w GT Sport odparł w skrócie, że "gracze się coraz mniej znajom i w ogóle nie interesujom ich już tak bardzo samochody jak kiedyś"
Twenty years ago, when we did the first Gran Turismo, people knew what happens when you change an air filter; people knew what increased compression ratios do to your car. But the new users don’t have that knowledge anymore because they’re not as interested in the cars, so we’ve simplified that area [of the game] so you can do the exact same thing you were doing in the past, but it’s more user-friendly for people just getting into cars.
Tu cały wywiad:
https://www.driving....utomotive-know/
#431 Napisany 21 października 2017 - 07:01
#432 Napisany 22 października 2017 - 18:00
Gran Turismo Sport: The Real
Drivng SimulatorWallpaper Generator
Oczekiwania vs rzeczywistość.
#433 Napisany 23 października 2017 - 19:25
No z tymi wallpaperami to pełna zgoda. Nastrzelałem się Audi TT trzeciej generacji do oporu
Tryb foto w tej części zjada wszystkie poprzednie do kupy wzięte. Normalnie jakbym robił zdjęcia Sony A7S II !!!
#434 Napisany 27 października 2017 - 10:57
Zostało mi 7 wyzwań, w tym 30 minutowy "endurance" + ewentualne maksowanie złotek. Wszystkiego robić nie będę, bo offroad po takim Dirt Rally to śmich na sali, a do niektórych wyzwań kierka by się przydała (np. wykręcenie 6.57 na Nordschleife M6 GT3).
Bomby prawdy są takie, że kariera w GTS ma formułę bardzo rozbudowanych licencji z poprzedniczek + kilka wmieszanych w to wyścigów. Nie jest jednak prawdą, że da się to zaliczyć w jeden czy dwa dni, jak w tej odsłonie na PSP. Oprócz tego zostaje online, fapowanie do obłędnie wykonanych aut albo doskonalenie się w trybach arcade (można stworzyć dowolny wyścig, nawet 24H ze zużyciem opon i paliwa).
To nie jest jakaś wybitna gra, ale też nie wyobrażam sobie żeby szanujący się fan ścigałeczek jej nie sprawdził.
#435 Napisany 27 października 2017 - 12:26
dadzą w plusie to się sprawdzi.
#436 Napisany 30 października 2017 - 12:18
Czołem! Wiem, że jestem lamą i nie zanosi się, żeby złotował wszystkie wyzwania, ALE. Ale obecnie mogę się trochę pochwalić, jak gram w Gran Turismo Sport: https://www.youtube....h?v=Uxt2JdtcyKw
I gra się tak, że brak słów. Oczywiście tutaj tryb VR to tylko "dodatek", chociaż mam nadzieję, że bardziej "zapowiedź" tego, co nadjedzie w update'ach.
Rozumiem, że drzewa brzydkie, że brak deszczu, że średnia ocen. Ale błagam krytyków (ale entuzjastów samochodów) - sprawdźcie w tym setupie. I pogadajmy.
#437 Napisany 30 października 2017 - 13:03
Oho, a kto tu się na forum po latach pojawił. ;]
#438 Napisany 30 października 2017 - 15:32
#439 Napisany 30 października 2017 - 15:33
Ostatnio widziałem na jutub jakiś filmik, gdzie jakiś typ mówił, że lepsza. i ponoć na VR nie można jeździć po wszystkich trasach.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 października 2017 - 15:35
#440 Napisany 30 października 2017 - 15:51
#441 Napisany 30 października 2017 - 16:56
HDR jest dostępny tylko na PS4 Pro
#442 Napisany 30 października 2017 - 17:01
HDR jest też na normalej PS4. Na stronce gry nie piszą, że to ficzer tylko dla Pro:
http://www.gran-turi...oducts/gtsport/
Powinno działać i na normalnej.
#443 Napisany 31 października 2017 - 10:01
Ostatnio widziałem na jutub jakiś filmik, gdzie jakiś typ mówił, że lepsza. i ponoć na VR nie można jeździć po wszystkich trasach.
Na wszystkich odblokowanych można. Niestety nie można wszystkimi autami (na razie namierzyłem jedno, które jest niedostępne - Mercedes Vision GT).
#444 Napisany 31 października 2017 - 10:02
Grafika na VR lepsza niz w Driveclub? Bo Driveclub na VR to dno trochę.
Lepsza, ale nie ma szału. Tzn. jest, dopóki nie spojrzy się na Oculusa i PC1/2. Ale gra się tak dobrze, że niższa rozdziałka nie przeszkadza notorycznie.
#445 Napisany 04 listopada 2017 - 15:16
Gram codzienie od premiery i wcale mnie nie puszcza. Garaż pełen autek za daily workout, na koncie 5mln, połowa ”kareiery” zaliczona na złota i dalej sie nie nudzi.
Jutro pierwsze mistrzostwa FIA producentów i narodowe! Podpisałem kontrakt z Mclarenem, 650S śmiga jak rakieta.
#446 Napisany 04 listopada 2017 - 21:59
Z cyklu "duperele które nikogo": nie wiem który pacz to wprowadził, ale dzisiaj jechałem wyścig na Nordschleife i AI kiedy się je wyprzedza robi miejsce i włącza stosowny kierunkowskaz, czyli tak jak się faktycznie robi. Osom.
#447 Napisany 05 listopada 2017 - 08:00
#448 Napisany 05 listopada 2017 - 08:18
#449 Napisany 05 listopada 2017 - 11:08
Chyba przy dublowaniu?
Nie wiem jak jest w wyścigach, ale na dniach otwartych na Nordschleife jak coś jedzie znacznie szybciej od nas to się puszcza zawsze z lewej strony i sygnalizuje.
#450 Napisany 05 listopada 2017 - 12:42
Ale i tak bardzo spoko opcja w GTS.