#91 Napisany 15 czerwca 2016 - 17:51
#92 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:15
Neogaf po ostatnich materiałach zrobił zwrot o 180 stopni i teraz panuje tam jedno wielkie jaranie w temacie GTS. Co niektórym radziłbym mocno przemyśleć dalsze komentarze o gównianej oprawie, żeby się nie okazało, że się przesadnie wygłupili
Porównania do DriveCluba nie mają sensu - 2x mniejsza liczba klatek na sekundę i mniejsza liczba aut na torze dają gigantyczny zapas mocy, a jeśli chodzi o grafikę GTS i tak nie ma się czego wstydzić (z dźwiękiem gorzej, ale i tak jest poprawa).
Gra wyglada dużo lepiej niż na pierwszej prezentacji. Nie mam pojęcia po co pokazali wtedy grę w takim stanie.
Pokazywali grę w takim stanie w jakimś się aktualnie znajdowała. Albo tak, albo rendery, gry odpalane nie wiadomo na czym i downgrade'y. Ja wolę tak.
#93 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:24
Wygląda czadowo, ma ten swój unikalny, perfekcyjny gt`owski sznyt.
#94 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:28
Powiem tak... ta gra wygląda jak gówno w porównaniu do DC.
wy***ali Evo, a to oni powinni robić nowe GT a nie jakieś Japońce z dupy, które tworzą 5 lat gierkę z gównianym modelem jazdy i gównianą oprawą audiowizualną.
Dużo złego można powiedzieć o GT, ale nie to że ma gówniany model jazdy
#95 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:28
#96 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:38
Na pewno wiedzieli, bo nawet o tym mówili, ale gra miała kilka imprez i nie mogli wszystkiego odwołać, bo akurat im się nie zgrało z odpowiednim buildem. Nie twierdzę, że wyszło to idealnie, ale ostatecznie brawa za szczerość.
#97 Napisany 15 czerwca 2016 - 18:42
#98 Napisany 16 czerwca 2016 - 00:12
Nawet ziomuś z Eurogamera odszczekał swoje wcześniejsze słowa.
http://www.eurogamer...uch-much-better
Ten post był edytowany przez nole dnia: 16 czerwca 2016 - 13:20
#99 Napisany 16 czerwca 2016 - 00:43
Śmiesznie się to czyta, zważywszy, że oni chyba od kilku tygodni pokazują to samo demo, a jedyna widoczna zmiana względem pamiętnego trailera to drzewa.
#100 Napisany 16 czerwca 2016 - 12:09
Gran Turismo Formułą 1 giereczek wideo
W rzeczy samej. Formuła jeden gier wideo
Odgłosy silników nawet by sie zgadzaly
Internet jest zgodny co do ich jakości (przypominam "GTS formuła jeden gier").
Drzewa w formie bitmap ustawianych w stronę kamery gracza mnie zmiażdżyły. Nic dziwnego, że kamera na replayach ma rozmycie i ustawia się na mocno zbliżonych ujęciach pojazdów.
Przecież twórcy wyraźnie zaznaczyli "każdy liść na przydrożnych drzewach powiewa i rozprasza światło".
F1 drzewostanu.
#101 Napisany 16 czerwca 2016 - 12:38
Ależ kornika odwłok piecze, że Gran Turismo jednak orze
#102 Napisany 16 czerwca 2016 - 13:32
Faktycznie te ostatnie filmiki to niebo i ziemia, drzewa wygladaja jak w Driveclubie
#103 Napisany 16 czerwca 2016 - 14:27
Ależ kornika odwłok piecze, że Gran Turismo jednak orze
Jesteś niepoważny, by nie napisać inaczej i nie obrazić.
Mam wszystkie GT w domu. Serię cenię. GT oraz GT Trzy nawet na 10/10 oceniam (ta druga wyznaczyła nawet swego czasu standardy graficzne). Ale tendencję spadkową każdy widzi. Pierwsza odsłona 94.95% średnia światowa, GT Sześć 81.73%.
Najzwyczajniej na świecie nie widzę tego twojego 11/10 za grafikę i "formuła jeden gier wyścigowych".
I nie jestem w tym odosobniony. MAŁO TEGO, na GO, które jest niebieskie, też ludzie tego nie widzą.
Z nieba nie biorą się wypowiedzi w temacie GTS w deseń:
- "Iras powinien bana dostać na temat, fail za failem" - Lem++
Nie licząc jednej osoby, każdy zaczął kręcić nosem na GTS, nawet Juras, to zacząłeś wypisywać, że użytkownicy to półgłówki i dodawać do ich ignorowanych, a jak sytuacja dalej się nie zmieniła, wypisywałeś "zjeby, no zjeby".
Kolejny użytkownik słusznie zauważył, że jakby to był eks na XO/PC, to za prąd byś się nie wypłacił, bo wszędzie byś tylko wypisywał, jaki szmelc i dialogu się nie da z tobą prowadzić, bo się obrażasz i zwyzywasz ludzi.
Ciekawe bowiem jest to, że jak fHD+60 FM Sześc w jakimś aspekcie (wizualizacja deszczu) odstaje od Dc to :
"ale gów** obesr***, jak może nie być dynamicznej pogody (....) chyba wydaje się oczywiste, że GTS na 100% przyniesie zmienne warunki pogodowe".
Natomiast wyszło, jak wyszło w GTS, to nagle:
"Przez ponad 10 lat banda przygłupów deprecjonuje Gran Turismo i wywyższa forcę, więc Kaz wzoruje się na "najlepszych" i zamiast pierdół w stylu zmiennej pory dnia czy pogody dostaniecie edytor naklejek i możliwość poobijania autek. Źle?"
Oraz:
"Porównania do DriveCluba nie mają sensu - 2x mniejsza liczba klatek na sekundę i mniejsza liczba aut na torze dają gigantyczny zapas mocy, a jeśli chodzi o grafikę GTS i tak nie ma się czego wstydzić."
Zatem albo napisz, że FM jest ok bez zmiennych warunków i to samo się tyczy GTS, ponieważ to tylko bajer, albo jak już konkurencję mianujesz "gów** obes**, które w erze PS Trzy się zatrzymało, bo nie ma dynamicznej pogody, miej odwagę i napisz to samo o swoim mesjaszu, a nie wypisuj bredni typu "a no bo cała moc poszła w 60ks przy 20 autach, więc to zrozumiałe".
#104 Napisany 16 czerwca 2016 - 14:40
Piecze dalej.
#105 Napisany 16 czerwca 2016 - 14:48
Idź kup FM, nie oszukuj się i przynajmniej świetnie się będziesz bawił.
#106 Napisany 16 czerwca 2016 - 14:55
Nie zaśmiecaj tego tematu forcą. W ogóle wtf?! Wrzucasz jakieś nieaktualne obrazki w jutubowej jakości. Wyrywasz zdania z kontekstu. Powołujesz się na opinie ludzi, którzy ciebie mają za klauna a forcę za paździerz i cieszysz miskę, bo napisali coś krytycznego o GTS. Czy naprawdę musisz wszystkim pokazać, że przez głupią giereczkę masz problem z siadaniem? Weź się ogarnij, serio.
#107 Napisany 16 czerwca 2016 - 15:04
Taaaa.... Odezwał się ten najbardziej poważany
Powrócimy do tematu, jak pojawią się recenzję.
#108 Napisany 16 czerwca 2016 - 15:06
Sylvan od trolowania są wojny, a nie tematy z giereczkami. Nie potrafisz się dostosować to wujek fingus zaraz weźmie Cię na kolanka i zrobi banowerek.
#109 Napisany 16 czerwca 2016 - 18:21
fingus wysyła Tycoona niczym Lord Tywin Tyriona? Gdzie można załatwić sobie własnego reformatora? Czy będąc moderatorem przysługuje Ci prawo do losowania czy reformatorzy są przyznawani z automatu? Można mieć więcej niż jednego?
Ja polecam zapoznanie się z opcją "PW do użytkownika". Za jej pomocą będziecie mogli dogłębnie skonsultować każdą interesującą was kwestię bez zaśmiecania tematu.
#110 Napisany 16 czerwca 2016 - 19:22
Akurat to zależy od tego kto kogo lubi - Tyrion (wbrew wersji z GoT) lubi swojego Lorda Tywina i nim straszy, z innymi modami ma raczej obosieczną kosę - aktualnie z Ser Victorem, choć kiedyś miał ostrzejszą (choć od początku e-znajomości nieustającą, mimo że aktualnie mniej intensywną) z nadwornym klaunem królów zasiadających na Żelaznym Tronie.
A tak z innej beczki - EOT.
#111 Napisany 16 czerwca 2016 - 19:28
Ostatni raz trik z obracającymi się drzewami widziałem w GT4. Miło, że Polyphony pamięta o swoich wiernych fanach...
#112 Napisany 16 czerwca 2016 - 19:44
No przecież Jedyn pisał, że drzewa jak w Driveclubie
#113 Napisany 16 czerwca 2016 - 19:53
W którym konkretnie miejscu te drzewa się pojawiają? Nie twierdzę, że ich nie ma, ale widzę bardzo dużo modeli drzew 3D, zresztą z dość mocno widocznym pop upem. Poza tym zawsze mogło być gorzej
#114 Napisany 16 czerwca 2016 - 21:01
#115 Napisany 16 czerwca 2016 - 21:22
#116 Napisany 16 czerwca 2016 - 21:37
Dlatego może poczekajmy spokojnie z ostatecznymi ocenami grafy do premiery. To jest legendarny, flagowy tytuł AAA first-party i jako taki otrzyma w tych ostatnich 6 miesiącach jeszcze przeogromną ilość pracy, optymalizacji i szlifu.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 16 czerwca 2016 - 21:49
#117 Napisany 17 czerwca 2016 - 07:04
Drzewa we wszystkich GT to nie był powód do dumy. W ogóle otoczenie zawsze ssało. Co ci japońce?
#118 Napisany 17 czerwca 2016 - 08:39
Na materiałach, które wrzuciłem, otoczenie bardzo daje radę, no ale jak ktoś woli jutuby oglądać...
#119 Napisany 25 czerwca 2016 - 00:18
GT6 vs Sport
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 25 czerwca 2016 - 00:20
#120 Napisany 01 lipca 2016 - 19:41
Yamauchi:
Era PS3 to był koszmar. Mieliśmy naprawdę niezłe przeprawy z tą konsolą. Wszystko sprowadzało się do „To jest super. To chcemy osiągnąć. Jak to? Jak to nie da się?”. Efektem była przede wszystkim frustracja. PS3 na pierwszy rzut oka wydało się być czymś, co potrafi wiele. W rzeczywistości jednak okazało się, że nie, nie potrafi.
Tworzenie gier na tę konsolę było tak ciężkie, że większość deweloperów odpuszczała, nie wkładając w proces wystarczająco wiele wysiłku. Nikt nie chciał nieustannie toczyć kamienia pod górę. PS4 to inna bajka. Tym razem jesteśmy w stanie zrobić to, co chcemy. Jest naprawdę dobrze.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 01 lipca 2016 - 19:41
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|