Skocz do zawartości

Zdjęcie

Matterfall

Housemarque PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 28 października 2015 - 13:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

płodne Housemarque jeszcze nie wypluło Alienation, a na ruszcie w produkcji ma już kolejny tytuł.

 

trailer:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 28 października 2015 - 13:40

  • 0

#2 nole Napisany 28 października 2015 - 13:44

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Dat Vanquish vibe...  :zakochany:


  • 0

#3 nole Napisany 19 sierpnia 2016 - 18:59

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Po tajemniczym premierowym zwiastunie dziś poznaliśmy w  końcu gatunek gry. Raczej bez niespodzianki, Matterfall to będzie...

Spoiler


Housemarque Forever!  :wub:


Ten post był edytowany przez nole dnia: 19 sierpnia 2016 - 19:01

  • 0

#4 Cola Napisany 13 listopada 2016 - 09:21

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Przypomniałem sobie trailer. Będzie kozak. Ciekawe kiedy nowe info.


  • 0

#5 Dixi Napisany 13 czerwca 2017 - 08:56

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Gamplay trailer. Premiera 15 sierpnia.

 


  • 0

#6 ACZ Napisany 13 czerwca 2017 - 13:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

Na konfie tego nie było.


  • 0

#7 vagrant3 Napisany 13 czerwca 2017 - 13:55

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

to chyba do tego tematu: http://nikogoforum.p...w/#entry1833378


  • 0

#8 Dixi Napisany 13 czerwca 2017 - 13:58

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Na konfie tego nie było.

 

Puszczali to na Preshow przed konferencją. Gdzieś pomiędzy 02:00 a 03:00 ;)

W zasadzie jak prawie wszystkie gierki, które mają wypuścić w tym roku lol.


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 13 czerwca 2017 - 13:58

  • 0

#9 ACZ Napisany 14 lipca 2017 - 23:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

Kraszer


  • 1

#10 Cola Napisany 15 lipca 2017 - 09:20

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Kolejny hicior od Housemarque!


  • 0

#11 burnstein Napisany 17 lipca 2017 - 07:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Beznadziejny dizajn.


  • 0

#12 Tawotnica Napisany 13 września 2017 - 15:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Właśnie skończyłem pierwszego runa i trochę bolą mnie palce po tym ostatnim szefku. Co za endboss :notbad: Szkoda, że Matterfall jest takie krótkie (2-3h), bo chętnie bym więcej szalonych walk z szefkami stoczył, są zdecydowanie ciekawsze niż takie sobie levele. Czy MF wam przypadnie do gustu zależeć będzie przede wszystkim od tego jak bardzo się zaprzyjaźnicie z mechaniką dashowania.

Dash, domyślnie pod L1, stunuje przeciwników, niweluje ich pociski i z odpowiednim ulepszeniem nawet zabija. Ma dość długi cooldown jak na tego typu gierkę, do czego trudno się przyzwyczaić, bo chciałoby się robić kombinacje skok -> dash -> podwójny skok -> dash, ale nie da rady :< Dopiero tak na poziomie 2-3 dla mnie gra 'kliknęła' i już swobodnie wlatywałem w przeciwników. Właśnie tak, trzeba wlatywać w przeciwników, co się z początku nie wydaje intuicyjne, podobne bardzo do Azure Striker Gunvolt. Protip: L1 bez wduszania kierunku uwalnia paraliżującą falę uderzeniową dookoła bohaterki, idealne żeby użyć jako tarczy w wielu bullet-hellowych sekcjach.

Drugą po dashu ważną mechaniką jest promień materii, którym kolorujemy przezroczyste platformy. Platformy te poza swoją podstawową funkcją, że można na nie stanąć mogą pełnić rolę tarczy przez którą strzelamy (nasze pociski przenikają, pociski wrogów nie). Każdy level ma pokrywanych parę kryształów z których uwalniamy naszym promieniem ludzi, za co w niektórych miejscach dostajemy upgrade - broń jak przykładowo granatnik albo pasywną umiejętność jak większy zasięg stuna po dashu.

No i... to chyba tyle? Imo raczej przeciętna gierka jak na Housemarque. Poza paroma sekcjami antygrawitacyjnymi nie ma w levlach zbyt dużej różnorodności, a trzech znakomitych bossków nie ratuje za bardzo sytuacji. :dunno:
  • 0



Inne z tagami: