WipEout HD Fury
#181 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 00:04
#182 Napisany 26 września 2008 - 00:44
Wipeout jest OBŁĘDNY Grafika jest niesamowita, płynna do bólu i ostra jak żyleta, po prostu masakra Dźwięk nie odstaje od grafiki, po podkręceniu głośności w kinie domowym czuć było basy :] Trasy znam z PSP, ale to mi nie przeszkadza bo się nie nudzą Grałem turniej online z jakimiś randomowymi ludźmi, potem grałem z Taikunem i Insem, ani przez chwilę nie zauważyłem żeby lagowało. W rankingach online nie można siebie odszukać, coś jest zwalone. Mi się nie freezowało, ale w necie ludzie piszą że mają z tym problemy, no i Insowi się zwiesiło jak ze mną grał.
Powiem tak: brakowało mi Wipeouta na dużą konsolę, wreszcie się doczekałem, i to w kapitalnym wydaniu
#183 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 07:39
Reszta jest obłędna:)
#184 Napisany 26 września 2008 - 09:37
Będzie wydanie pudełkowe w Europie? Kumpel ma PS3, a wiem, że kiedyś lubił WipEouta. Mam nadzieję, że nie trzeba korzystać z tilta?
#185 Napisany 26 września 2008 - 09:51
Hmmm....nie zauważyłem żeby przycinała.Gra rzadko bo rzadko ale przycina się
Reszta jest obłędna:)
#186 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 10:20
#187 Napisany 26 września 2008 - 11:05
Na forum beyond3d piszą że gra ma dynamiczny bufor ramki, chodzi w zależności od potrzeb od 1280x1080 do 1920x1080, przy czym przez większość czasu trzyma 1080p i 60fps. Przy tak wysokiej jakości grafiki, takiej ilości shaderów, osiągnięcie 1080p60 jest niebywałe.
#188 Napisany 26 września 2008 - 11:12
#189 Napisany 26 września 2008 - 11:16
#190 Napisany 26 września 2008 - 11:23
ale przynajmniej wyleczylem sie z tego wipeouta
#191 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 11:27
Nawet jeśli gdzieś zauważyłeś to nie zmienia faktu że gra jest przez prawie cały czas płynna, ewentualne przycięcia w niczym nie przeszkadzają.
Na forum beyond3d piszą że gra ma dynamiczny bufor ramki, chodzi w zależności od potrzeb od 1280x1080 do 1920x1080, przy czym przez większość czasu trzyma 1080p i 60fps. Przy tak wysokiej jakości grafiki, takiej ilości shaderów, osiągnięcie 1080p60 jest niebywałe.
Nie mów że jest zła, ale też jakość szczęko opadu nie ma
#192 Napisany 26 września 2008 - 11:54
Byłaby tandeta za 200zł, za 65 jest full wypas. Oni wiedzą co robią, na bank wyjdzie wiele paczek z trasami do kupienia. Zresztą jakbyś zobaczył tego Wipeouta na telewizorze FullHD to byś znowu zachorował :]LOL! jaka tandeta nie mam nic do tras z wipeouta pure, byly fajne ale strasznie krotkie, jak to na handhelda sie postarali, niech ich
ale przynajmniej wyleczylem sie z tego wipeouta
#193 Napisany 26 września 2008 - 12:19
#194 Napisany 26 września 2008 - 12:27
#195 Napisany 26 września 2008 - 12:29
poki co wyzdrowialem
#196 Napisany 26 września 2008 - 12:33
#197 Napisany 26 września 2008 - 12:35
#198 Napisany 26 września 2008 - 12:37
#199 Napisany 26 września 2008 - 12:44
#200 Napisany 26 września 2008 - 13:31
#201 Napisany 26 września 2008 - 15:02
http://www.ps3site.p...-hd-ma-problem/Wielu graczy ma dość poważny problem z WipEoutem HD. Gra systematycznie zalicza zwiechy. Jeżeli ten problem dotyczy także was, nie musicie się martwić o swoją PS3, z waszą konsolą jest wszystko ok. Problem leży w… liście przyjaciół. Gra wiesza sie tylko wtedy, gdy jesteśmy online i posiadamy więcej niż 50 osób na liście kontaktów. Jeżeli wasza PS3 nie jest zalogowana do PlayStation Network, wszystko śmiga w jak najlepszym porządku.
btw jest jakieś demo ?
#202 Napisany 26 września 2008 - 15:30
U mnie: rozszerzona wersja "Brotherhood" Chemical Brothers, taka kompilacja "the best of" 1996-2008. Sprawdza się rewelacyjnie.
#203 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 20:00
Ciekawe kiedy wypuszczą jakiś patch
http://community.eu.... ... 6#U5419816
#204 Gość__* Napisany 26 września 2008 - 20:34
Right then guys - an update for you!
The issue revolves around your friends list - if you have 50 or more friendsthen Wipeout will crash when you attempt to move from one menu to another. Dont worry - this is not an issue with the PlayStation Network! It will likely require a minor software update.
The Gaming Team and Studio Liverpool have been notified, and are working very hard to bring you such an update.
In the mean time, there are some work-arounds I'd like to confirm for you:
Firstly, you can play the game with no problems offline. To do this, you can either disconnect your console from the internet, or neglect to sign-in when you start up your PS3.
Second, if you do wish to play online and are having these issues - try creating an alternative account. Be sure to keep that account's friends list under 50 though.
Finally, you can reduce the number of friends you have to below 50.
My personal recommendation is that you create an alternate account, and let your buddies know your new PSN via the Wipeout forum. I wouldn't want you all to go deleting your buddies!!!! I will set up a thread for this if you like - let me know here.
Once again, we're working solidly to get this sorted!!! I'll keep you updated - thanks to you all for being so patient. :smileyhappy:
MB
#205 Napisany 26 września 2008 - 21:25
#206 Napisany 26 września 2008 - 21:29
#207 Napisany 26 września 2008 - 21:39
#208 Napisany 26 września 2008 - 23:01
Oh, w trybie ZONE jest to aż za bardzo widoczne. W reszcie trybów praktycznie nie do wychwycenia.A ja nie mogę nie zauważyć że pisałem o tym stronę temu :] Swoją drogą kapitalny pomysł, trudniej zauważyć niższą rozdziałkę, szczególnie w tak szybkiej grze, niż spadek animacji.