Czyli 3 lata i 1 miesiąc od pierwszego trailera.
#31 Napisany 21 sierpnia 2018 - 19:12
#32 Napisany 18 stycznia 2019 - 14:51
Recki już spływają i są bardzo pozytywne:
https://opencritic.c...7-skies-unknown
#33 Napisany 18 stycznia 2019 - 22:21
W samolociki dawno nie grałem, więc przy pierwszej obniżce atakuję.
#34 Napisany 19 stycznia 2019 - 19:11
Przechodziłem dzisiaj w sklepie obok pudła AC7 i mnie trochę szczypało:
ale się powstrzymałem - za dużo teraz rozgrzebanych mam giereczek. Pytanie gdzie Shinian? Monsieur zapomniał o ulubionej serii, z którą (przynajmniej mi) zawsze się na forum kojarzył? Choćby zdjęcie limitki w KS z kawką. Czytałem na discordzie hg101, że dopasiony remaster AC5 dodają co edycji day1 i preorderów jeszcze do lutego chyba.
#35 Napisany 19 stycznia 2019 - 21:06
#36 Napisany 19 stycznia 2019 - 21:27
Ciekawe czy w multi można robić tak
#37 Napisany 20 stycznia 2019 - 13:55
Pytanie gdzie Shinian? Monsieur zapomniał o ulubionej serii, z którą (przynajmniej mi) zawsze się na forum kojarzył?
OLO nigdy w życiu,
We are pilots in lead, born to compete, never retreat. Living or dead, fed by your dread
Opinia AC zjebiszcza:
- z wielką rezerwą podchodziłem do tego tytułu. Ace Combat 6 Fire Liberation i Assault Horizon doprowadziły mnie niemal do ostrego stanu depresyjnego
- AC7 to bezpośrednia kontynuacja AC5 Unsung War/Squadron Leader (IMO najlepszej części AC).
Singleplayer:
+ fabuła która może nie dorównuje tej z AC 5 ale spokojnie mamy poziom Belkan War. Sporo drobnych nawiązań do wydarzeń z AC5.
+ twórcy na całe szczęście nie poszli w stronę emo z AC6 i całej tej chałtury "dance with the angels"
+ przerywniki filmowe wykonane w bardzo fajnej jakości audio i video.
+/- znowu znaczna część fabuły jest przekazywana w formie komunikatów radiowych, w trakcie misji. Także na poziomie trudności Hard/Ace gdy na okrągło w tle brzęczy Warning missle/Caution pull up/Evade Evade - ciężko jest się w słuchać w treść tych komunikatów (piszę to z perspektywy osoby która nie narzeka na podzielność uwagi a angielski ma na C2 olo)
+/- 20 misji. Są długie i sycące ale AC5 miał ich 27 czy 29.
+ drzewko rozwojowe jako synteza rozwiązań z AC5 i Ace Combat Infinity
+ warunki atmosferyczne wpływają na zachowanie maszyny - silny wiatr wpływa na kurs samolotu, oblodzenie również jest czynnikiem.
Multiplayer:
- jak zwykle ( z wyłączeniem Ace Combat Infinity) - totalny kupsztal.
-Infinity opierało się na grze co-op i niszczeniu jednostek kierowanych przez AI. Tutaj mamy powrót do korzeni i 2 tryby Team Deathmatch oraz Battle Royale. W tej grze fizyka nie istnieje i gracze mogą kręcić beczki bez żadnych konsekwencji i do tego sprowadza się cały multi - 5 minut kręcenia beczki chyba że a) ktoś wybierze dużo słabszy samolot b) ktoś zaśnie z padem w ręku.
- w multi każdy samolot+ części którymi go usprawniamy ma określoną wartość punktową. Wybór maszyn można ograniczyć za pomocą liczby punktów. I teraz najlepsze - można określić tylko górny limit. Czyli świeżak grający pierwszy raz w serię wybierze sobie np. A-10 (pewnie z 800 punktów) i wyląduje w pokoju do 2200 punktów gdzie wszyscy siedzą w F15J. To akurat przykład z życia - tak właśnie po kilku rundach Battle Royale które spędziłem wyłącznie na kręceniu beczek wbiłem pucharek
Last One Flying
Came first in Battle Royal.
który IMO jest najtrudniejszy w całym secie.Ogólnie dopuszczenie do multi (które jest wyłącznie Air-to-Air) samolotów typu attacker jest bardzo śmiesznym rozwiązaniem.
- w Infinity po tym jak lobby zapełniło się w połowie można było wymusić start rundy. Gdy lobby było w 100% pełne - star następował automatycznie. Tutaj natomiast lobby musi być zapełnione przynajmniej w 3/4 i host ZAWSZE musi zainicjować start rundy. To rozwiązanie ssie bo host może sobie spokojnie kolejne 30 minut dłubać w garażu a wszyscy w tym czasie czekają. Z tego powodu radzę, gdy znajdziemy, ogarniętego hosta gdzie gry startują sprawnie - grać do oporu (już czuję że wbicie 50 lotów w TD i 50 w battle royale to będzie droga przez mękę)
- hejt mail japończyków - mają fioła na punkcie tego kupsztalowego multi i gdy im nie idzie zalewają falą hejtowych pmek. Oczywiście wszystkie pisane po japońsku olo.
Krótkie podsumowanie:
singielek - fpytke
multi - kupsztalek
jeżeli ktoś chce wbijać platynkę (jak ja) to radzę się szybko w gierunie zaopatrzyć i wykonać te przeklęte 100 lotów bo multi za 2 miesiące będzie martwe (nie licząc garstki zdenerwowanych samurajów )
Ten post był edytowany przez MonsieurWoland dnia: 20 stycznia 2019 - 13:56
#38 Napisany 20 stycznia 2019 - 14:04
Czyli wleci box dla singielka i pogonić. Dzięki!
#39 Napisany 20 stycznia 2019 - 14:58
(...)
- hejt mail japończyków - mają fioła na punkcie tego kupsztalowego multi i gdy im nie idzie zalewają falą hejtowych pmek. Oczywiście wszystkie pisane po japońsku olo.
(...)
skąd wiesz, że hejtmejle, może piszą, że super latasz
#40 Napisany 20 stycznia 2019 - 15:04
google translate
#41 Napisany 21 stycznia 2019 - 12:28
#42 Napisany 14 marca 2019 - 01:41
Gameplay
Fabuła
#43 Napisany 15 marca 2019 - 22:46
Zawsze chciałem zabrać się za tą serię, ale próg wejścia trochę mnie zniechęca, i samo latanie nuży - w battlefroncie mimo oprawy ziewałem po 10 rundach kręcąc w kółko beczki i nożyce.
#44 Napisany 22 lipca 2019 - 20:47
Będą fabularne DLCki, no jaram się
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 22 lipca 2019 - 21:18