gdyby sony kupiło prawa do p.t. to ja nie mam pytan. jednak to tylko moje gdybanie.
To nie są Wojny konsolowe 7 których szukacie ...
#91 Napisany 16 grudnia 2015 - 11:43
#92 Napisany 16 grudnia 2015 - 11:44
#93 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:00
Bez wątpienia gimbaza będzie fapowała to "dojrzałej" gry z fabułą rodem z mokrych snów nastolatka, który raz oglądał jakiś film o zimnej wojnie.pytanie co to będzie.. jesli gra z ciężkim klimatem, to zdecydowanie może zarządzic.
Ale i tak, pomimo wszystko, cieszę się, że Kojima się uniezależnił. Jakich szrotów by nie robił, lepiej żeby miał swobodę twórczą. Może z tego wyjdzie kolejny Molyneux, a może jednak coś dobrego.
#94 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:03
Dobrze że poszedł do Sony, patrząc na to jak podchodzą do gości od ICO czy GT to nikt nie będzie go poganiał
#95 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:14
Przeciez logiczne, że z amerykanami nie będzie gadał jak nawet angielskiego nie zna dobrze. Anyway po tym crapie MGS V nie widzę sensu podniecaniem się kolejnym jego wyziewem.
#96 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:24
al gameplayowo mgs5 podobno roxowal?
#97 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:33
widząc nowe logo myśle że kojima uderzy naprawde z czyms mocnym..
#98 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:34
Ale od gameplayu mamy innych mesjaszów branży, Kojima był od przekombinowanych, serowych, trochę idiotycznych ale jednak cholernie angażujących historii i postaci
#99 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:43
Ryan, oprócz tego, że jest redaktorem IGN, jest także tam największym fanboyem Xboxa
#100 Napisany 16 grudnia 2015 - 12:54
al gameplayowo mgs5 podobno roxowal?
roxował zanim Kojima olał botów i przeszedł pod skrzydła Sony
#101 Napisany 16 grudnia 2015 - 13:48
al gameplayowo mgs5 podobno roxowal?
No same core gameplayu był spoko jesli chodzi silnik gry czy animacje, ale co z tego jak gra jest pusta, powtarzalna, fabuła to żart. No porażka.
#102 Napisany 16 grudnia 2015 - 16:18
Pewnie dla brudnych konsolowych wieśniaków woń luksusu, którego doświadczają pecetowcy musi być tak intensywna, że aż zaczynają majaczyć jak ją poczują olomultiplatforma wychodzaca tylko na jedna konsole + PC to nie multiplatforma chyba ze ktos jest smierdzacym blaszakowcem.
#103 Napisany 16 grudnia 2015 - 16:23
Nie, po prostu każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o świecie elektronicznej rozrywki wie, że pecet nie jest w żadnym razie konkurencją konsol i vice versa.
#104 Napisany 16 grudnia 2015 - 17:32
#105 Napisany 16 grudnia 2015 - 17:36
ale samojebkamultiplatforma wychodzaca tylko na jedna konsole + PC to nie multiplatforma
ja wiem, że niektórych nic nie przekona,
ale dajcie już spokój z tym oszukiwaniem samego siebie, wypaczaniem rzeczywistości, wprowadzaniem jakiejś nowomowy wprost z marketingowego łgarstważe białe jest białe, a czarne jest czarne
gra ekskluzywna to gra wydana wyłącznie na jedną platformę
gra multiplatformowa to gra wydana na kilku platformach
tak - pecet też jest platformą do grania; dla zwykłego wyjadacza chleba od zamierzchłych czasów Atari/Commodore/ZX Spectrum; ograniczasz się do grania na konsolach? w porządku, ale nie narzucaj swoich ograniczeń komuś, kto ma szersze pojęcie o świecie elektronicznej rozrywki
od razu uprzedzam - "ekskluzywność konsolowa" to zwykły marketingowy bełkot
#106 Napisany 16 grudnia 2015 - 17:41
Nie bo pecety .
Jak coś jest eksem konsolowym to jest eksem i basta.
#107 Napisany 16 grudnia 2015 - 17:43
#108 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:07
ta gra kojimy będzie piękna tylko pytanie kiedy wyjdzie... w 2016 zobaczymy chociaż jej logo? bo pomysłów przez lata klepania mgsa na pewno zebrał setki tylko czy teraz ma dość ludzi i czy ma odpowiedni silnik? bo chyba na fox engine nie będzie budował...
#109 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:13
Na miejscu Kojimy wybrałbym coś nie-Sony, żeby nie zamykać się na inne platformy, *chyba że* Sony na korzystnych warunkach finansuje projekt i nie ma żadnej motywacji finansowej do publikowania na innych kąsolkach.
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 16 grudnia 2015 - 18:14
#110 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:15
ale samojebkamultiplatforma wychodzaca tylko na jedna konsole + PC to nie multiplatforma
ja wiem, że niektórych nic nie przekona,ale dajcie już spokój z tym oszukiwaniem samego siebie, wypaczaniem rzeczywistości, wprowadzaniem jakiejś nowomowy wprost z marketingowego łgarstważe białe jest białe, a czarne jest czarne
gra ekskluzywna to gra wydana wyłącznie na jedną platformę
gra multiplatformowa to gra wydana na kilku platformach
tak - pecet też jest platformą do grania; dla zwykłego wyjadacza chleba od zamierzchłych czasów Atari/Commodore/ZX Spectrum; ograniczasz się do grania na konsolach? w porządku, ale nie narzucaj swoich ograniczeń komuś, kto ma szersze pojęcie o świecie elektronicznej rozrywki
od razu uprzedzam - "ekskluzywność konsolowa" to zwykły marketingowy bełkot
Dokładnie. Sztuczne podbijanie statów w tych smutnych dla konsolarzy czasach, gdzie dobre exy na konsolach można policzyć na placach jednej dłoni, wiec podbijmy sobie statsy dla lepszego samopoczucia zarówno w obozie klapów jak o xbotów jest to samo.
#111 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:21
recore to recore, uncharted to uncharted. konsole win
#112 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:24
#113 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:26
kurwa jakim cudem wbiło sie tyle postów
#114 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:28
Statsów czego? Sam termin "ekskluzywność" to też marketingowy bełkot, aby wciskać szaraczkom kit, że grając w gierkę, jakiej nie ma na innej platformie, lepiej się bawią, niż grając w gierkę która jest na innej platformie. A wykłócanie się o terminologię w wypadku tak mało precyzyjnego sformułowania jest niedorzeczne.
Eksów który jest niezwykle ważny dla klapów i botów, mimo że to multiki ostatnimi czasy bardziej dostarczają. W sumie z dalsza częścią tez się zgadzam.
#115 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:29
jakim cudem recore nie ma na pc?
#116 Napisany 16 grudnia 2015 - 18:32
Bo Sony supportuje rynek gier pecetowych lepiej niż sam Microsoft
#117 Napisany 16 grudnia 2015 - 19:14
Kojima ma dwie opcje - albo bawi się z blaszkami, kończy jak Yu Suzuki - na kickstarterze, a Sony w swojej wspaniałości pozwala mu się zareklamować na E3, dzięki czemu zbiera 6 zamiast 3 milionów, albo robi exa dla Sony, dostaje kupę kasy, najlepsze wsparcie i staje w jednym szeregu z From Software. Trzeciego wyjścia nie ma.
#118 Napisany 16 grudnia 2015 - 19:23
Jasne, a SFV nie istniejeKojima ma dwie opcje - albo bawi się z blaszkami, kończy jak Yu Suzuki - na kickstarterze, a Sony w swojej wspaniałości pozwala mu się zareklamować na E3, dzięki czemu zbiera 6 zamiast 3 milionów, albo robi exa dla Sony, dostaje kupę kasy, najlepsze wsparcie i staje w jednym szeregu z From Software. Trzeciego wyjścia nie ma.
#119 Napisany 16 grudnia 2015 - 19:39
Jasne, a SFV nie istnieje
W tym kontekście? W ogóle. Street Fighter ma za sobą wydawcę, a Kojima raczej nie dogadywałby się z Sony, żeby za chwilę lecieć po kasę do Capcomu czy innego Square Enix.