Skocz do zawartości

Zdjęcie

Yakuza 6: The Song of Life

Sega PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#1 Danteusz Napisany 12 grudzień 2015 - 16:56

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:

Nie znalazłem tematu, więc zakładam nowy

Pojawił się pierwszy trailer, graficznie kosi


Z taką oprawą to must have dla fanów serii. Kupujcie Yakuzę 0, żeby szóstkę też u nas wydali


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 kwiecień 2018 - 14:27

  • 0

#2 Dixi Napisany 12 grudzień 2015 - 17:06

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:
Wygląda kapitalnie :please: Yakuza 0 jest już w moich planach zakupowych, szkoda tylko że nie będą wydawać Ishin, bo w to też chętnie bym zagrał.
  • 1

#3 Pawlik Napisany 12 grudzień 2015 - 17:14

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 11845 Postów:

ale będzie dałngrejd :cf:


  • 0

#4 Danteusz Napisany 12 grudzień 2015 - 17:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
E tam, to nawet nie wyglada jak czołówka gier tej generacji, po prostu dla fanów serii jest to spory skok
  • 0

#5 Aras Napisany 14 grudzień 2015 - 16:12

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8070 Postów:

fajnie będzie po skończeniu 5 czekać znowu 3 lata na 6


  • 0

#6 vagrant3 Napisany 14 grudzień 2015 - 16:50

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10541 Postów:

ciekawe kiedy pokażą materiał z wersji na ps4...


  • 0

#7 Spuczan Napisany 11 sierpień 2016 - 16:48

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9543 Postów:
Parę obrazków z Yakuzy 6

http://www.dualshock...eals-the-story/

Yakuza6_1.jpg
Spoiler

  • 1

#8 nole Napisany 06 wrzesień 2016 - 16:27

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

Z Famitsu dowiadujemy się, że jedną z gierek do popykania sobie w salonach arcade będzie, ni mniej ni więcej tylko...

Spoiler


  • 0

#9 Spuczan Napisany 10 listopad 2016 - 17:10

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9543 Postów:

http://www.dualshock...a-6-demo-japan/

 

 

Sega has announced that it will release a downloadable demo for Yakuza 6 in Japan that will let you play up until the first chapter.

 


  • 0

#10 Spuczan Napisany 20 listopad 2016 - 21:10

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9543 Postów:


  • 0

#11 Spuczan Napisany 10 grudzień 2016 - 21:18

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9543 Postów:

 


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 10 grudzień 2016 - 21:24

  • 1

#12 Spuczan Napisany 11 grudzień 2016 - 05:07

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9543 Postów:
http://www.dualshock...eo-screenshots/

C_Data_Users_Def_Apps_App_Data_INTERNETE
  • 0

#13 Danteusz Napisany 11 grudzień 2016 - 09:56

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
GOTY 2018

A w międzyczasie dwa GOTY 2017 - Zero i Kiwami :tak:

Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 11 grudzień 2016 - 09:56

  • 0

#14 Sylvan Wielki Napisany 11 grudzień 2016 - 14:13

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7482 Postów:

Dołożyli do pieca. :ninjadance:


  • 0

#15 Dixi Napisany 19 styczeń 2017 - 18:18

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:
Nie ma tematu o Yakuzie 0, więc tylko wspomnę, że właśnie wyszły jej recenzje i są kapitalne. Mnóstwo 9, na Opencritic aktualnie 87 pkt po 30 recenzjach. Metacritic chyba jeszcze nie zaktualizował swojej noty. Nakręciłem się, że może wezmę gierkę na premierę :olo: Zawsze chciałem spróbować tej serii, więc prequel to chyba dobry moment na start :tak:
  • 0

#16 Danteusz Napisany 19 styczeń 2017 - 18:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
Mówiłem że GOTY :P

Przy okazji podlinkuję moją relację z ogrania Yakuzy 5, myślę że może pomóc w decyzji czy kupować 0
http://nikogoforum.p...-2#entry1779499

Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 19 styczeń 2017 - 18:28

  • 0

#17 Danteusz Napisany 24 styczeń 2017 - 09:18

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
Bardzo dobra recenzja Yakuza 0 od Angry Joe

Cieszy mnie że w końcu seria zaczyna być zauważana przez mainstream, może w końcu dostaną budżet który pozwoli wyjść poza niszę
  • 0

#18 ACZ Napisany 18 sierpień 2017 - 22:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32010 Postów:

 

Y6_glam_LE_rev_1502933561.jpg

 

Y6_glam_comp_1502933556.jpg


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 18 sierpień 2017 - 22:22

  • 1

#19 nole Napisany 24 sierpień 2017 - 16:08

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

Na kolana przed pierwszą nextgenową Yakuzą! :king:

 

 

 


  • 0

#20 Dixi Napisany 28 luty 2018 - 09:48

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Olo, ściągał ktoś demko ? Można było przez przypadek odblokować pełną wersję :olo:

 

Y45AL5L.png


  • 0

#21 Woroq Napisany 28 luty 2018 - 10:34

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 2965 Postów:

Olo, ściągał ktoś demko ? Można było przez przypadek odblokować pełną wersję :olo:

Y45AL5L.png

:lol2:
Mam na dysku, wieczorem sprawdzę
  • 1

#22 Wezyr Napisany 28 luty 2018 - 10:44

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 8492 Postów:
Odłączam internet i sprawdzam.
  • 0

#23 Danteusz Napisany 28 luty 2018 - 10:48

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
Z artykułu na Eurogamerze wynika że bug jest tylko w USA
  • 0

#24 Shinigami Napisany 28 luty 2018 - 10:52

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34313 Postów:

*Bóg


  • 0

#25 ACZ Napisany 22 kwiecień 2018 - 20:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32010 Postów:

8.5/10 od rzetelnego NEOsite.pl:

http://www.neosite.p...f-life-ps4.html

 

Zmieńcie tytuł na Yakuza 6: The Song of Life.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 kwiecień 2018 - 20:16

  • 0

#26 Tawotnica Napisany 23 kwiecień 2018 - 14:19

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10853 Postów:

Miniony weekend spędziłem obijając mordy głupcom i karmiąc bezdomne koty.

 

Nowy silnik gry =  :good:

 

Nie będę płakał nad 30fpsami, jeśli gra ma TAK niesamowicie wyglądać. Po Kamurocho nocą można się szwendać godzinami i podziwiać każdy neon czy reklamę, bo oświetlenie jest zrobione znakomicie. Co więcej, i to ważne, nie ma już loadingów, kiedy wchodzi się do budynków. Robi ogromną różnicę, biorąc pod uwagę ile czasu się spędza w mieście. 

 

Mimika twarzy (i te ich oczy szkliste! Wow!) w bardziej dramatycznych ujęciach może się mierzyć z Uncharted 4. Momentami jest aż za dobrze, bo w części zwykłych dialogowych scenek Kiryu & spółka oczywiście stoją w miejscu sztywno jak kołki, co się gryzie z ich ultra-realistycznymi facjatami. Zacząłem nawet korzystać z trybu FPP, który również sprawia bardzo dobre wrażenie, jeśli lubicie podziwiać szczegóły.   

 

Kiryu porusza się teraz dużo wolniej i czuć że jest cięższy, co bezpośrednio przekłada się na dynamikę walki. Nie ma już stylów do wyboru, za to położono większy nacisk na interakcje z otoczeniem. Od groma jest kontekstówek, ale przez to mniej unikatowych finiszerów, dostępnych tylko w ultra head mode (odpalanym R2). Te, które są dostępne, podobnie jak sam rdzeń walki, zachwycają wagą ciosów. Nigdy się nie czułem lepiej maszując trójkąt do QTE, tak pięknie się synchronizuje but na twarzy głupca z malejącym HP i moim naparzaniem w przycisk. Nie podoba mi się kontrola tłumu, ale to w prawie żadnej grze mi nie przypada do gustu - wspominam o tym, bo zdaje się, że w Y6 dużo częściej walczymy z grupą większą niż 5 edków. 

 

Zrezygnowanie ze stylów walki ciągnie za sobą zmiany w drzewku umiejętności Kiryu. Teraz EXP zdobywamy w pięciu kategoriach: strength / agility / spirit / technique / charm. Każde osiągnięcie, zadanie poboczne, minigierki, potyczki na mieście czy jedzenie daje punkty doświadczenia w jednej lub w wielu kategoriach. Punkty te w różnych konstelacjach wydajemy na pakowanie podstawowych statystyk, zdobywanie nowych kombinacji ataków, 'heat-actions' oraz wygodnie odseparowanych zakładką 'innych', w które twórcy wpakowali wszystkie ulepszenia interakcji socjalnych, powiększanie żołądka i takie tam pierdoły.  

 

Brzmi na bardziej skomplikowanie niż jest w rzeczywistości. Łatwo zadbać o równomierne zarządzanie statsami, wykupując w pierwszej kolejności 'boost exp gain'. :olo:

 

Nawigacja po menusach odbywa się za pomocą smartfona Sony Xperia XZ, nie ma to jak dobry product placement w giereczce! Szkoda tylko, że urządzenie musi być widoczne podczas czytania maili/wiadomości, przez co czcionka tekścików to: zFLhIt7.gif

 

Oprócz tego nie mam żadnych zastrzeżeń do flagowca Sony. Zanim odwiedzę jakąś restaurację to prawilnie sprawdzam w menu osiągnięć czego jeszcze tam nie jadłem. Życiowe, bo Kiryu stojąc przed lokalem z komórką wygląda prawie jak dzisiejsze pokolenie hipsterów sprawdzających rekomendacje na yelpie przy wejściu.

 

Odwiedzanie jadłodajni to jeden z moich ulubionych elementów Yakuzy i bardzo mnie smuci, że szóstka rezygnuje z eleganckich opisów drinków i alkoholi podczas ich spożywania. Skąd mam się teraz nauczyć o tym jakie polecać komu whisky!? Mój smutek jednak szybko złagodziło świetne dodatkowe osiągnięcie, zachęcające do szukania najlepszych kombinacji dań w mieście. Przykładowo edmame + piwko = niezły starter! 

 

Zdarza się, że przez portal społecznościowy 'troublr' wpadnie wiadomość o jakimś szalonym piromanie, obleśnym zboczeńcu czy grupie gangoli zakłócających porządek w mieście. Myślcie o tym jak o randomowych, powtarzalnych misjach, które można pyknąć w międzyczasie dla paru punktów EXP, jeśli akurat jest się w okolicy. 

 

Minigierki i sidestory w Y6 są boskie jak zawsze, więc nie będę się mocno rozpisywał - dla mnie esencja serii, nawet bardziej niż soap-operowa fabuła. Wspomnę tylko, że łowienie ryb to przekraszer. Rail-shooter a la HoTD w którym Kiryu harpunem atakuje ogromną ośmiornicę. Szkoda, że tylko 3 levele, grałbym pełną wersję jak szalony. 

 

 

Jestem na szóstym rozdziale, czyli pewnie gdzieś w połowie. Fabularnie nie miałem żadnego problemu się wciągnąć, mimo że tylko Y0/Y1 wcześniej ukończyłem i chwilę pograłem w Y4. Główny wątek zawiązuje się błyskawicznie, odwiedzamy nową lokację (Onomichi, miasteczko portowe w Hiroshimie) z nowymi, dość nisko postawionymi w gangsterskim łańcuchu pokarmowym, bohaterami i powoli postępującym konfliktem za kulisami. Brakuje mi jednak dobrych antagonistów, bo nie ma tu kozaków kalibru Daisaku Kuze czy wykrętów a la Goro Majima. 

 

 

Reasumując, po 15-16 godzinach jest bardzo dobrze. Wizualnie jest przepięknie i nowy system walki mi przypadł do gustu (choć rozumiem, że nie wszystkim przypadnie). Pytanie czy główny wątek w końcu dorzuci do pieca, bo tym raczej jestem zawiedziony. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 kwiecień 2018 - 14:20

  • 3

#27 bartezoo Napisany 16 maj 2018 - 14:43

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2817 Postów:

 

Nie będę płakał nad 30fpsami, jeśli gra ma TAK niesamowicie wyglądać. Po Kamurocho nocą można się szwendać godzinami i podziwiać każdy neon czy reklamę, bo oświetlenie jest zrobione znakomicie. Co więcej, i to ważne, nie ma już loadingów, kiedy wchodzi się do budynków. Robi ogromną różnicę, biorąc pod uwagę ile czasu się spędza w mieście. 

 

Mimika twarzy (i te ich oczy szkliste! Wow!) w bardziej dramatycznych ujęciach może się mierzyć z Uncharted 4. Momentami jest aż za dobrze, bo w części zwykłych dialogowych scenek Kiryu & spółka oczywiście stoją w miejscu sztywno jak kołki, co się gryzie z ich ultra-realistycznymi facjatami. Zacząłem nawet korzystać z trybu FPP, który również sprawia bardzo dobre wrażenie, jeśli lubicie podziwiać szczegóły.   

 

 

Reasumując, po 15-16 godzinach jest bardzo dobrze. Wizualnie jest przepięknie i nowy system walki mi przypadł do gustu (choć rozumiem, że nie wszystkim przypadnie). Pytanie czy główny wątek w końcu dorzuci do pieca, bo tym raczej jestem zawiedziony. 

 

Trochę się tutaj nie zgodzę, system walki w 30 fpsach wydaje się okrutnym drewnem (bo już był wcześniej ale teraz to dopiero dali do pieca). Problem z Yakuzą i jej system walki był zawsze taki, że ciosów nie da się cancelować, do tego Kiryu nigdy się nie autolockował na najbliższej postaci czyli ciosy często lecą w powietrze (zupełnie odmienne niż to jest w grach zachodnich jak np Batmanie) przez co walki często wygladają autystycznie, ale mimo to są przyjemne. 

 

Grafika wcale nie jest jakaś powalająca, widać, że to gra z 2016 roku. Gram na PRO i aliasing kole w oczy (wszędobylskie zęby) do tego te 30 fpsów na niby mocniejszej konsoli to trochę leniwstwo z strony SEGI. Brak loadingów przy wejściach i wyjściach z lokacji oraz w trakcie pojedynków na plus. Reżysera filmików jest czasem okrutnie drewniana, te szkliste oczy o których wspominasz kojarzą mi się raczej z kukłami a nie realnymi postaciami. 

 

Fabularnie rozkręca się gdzieś od 6 rozdziału i potem trzyma to przy padzie do mocno aż do samego końca, oferując kilka fajnych twistów oraz ciekawych postaci. Generalnie bardzo dużo tracisz Tawot, że nie graleś w poprzednie części bo to jest ewidetnie ukłon dla fanów Kiryu i gra jest napakowana smaczkami, powrotami lubianych postaci i tego typu rzeczami. 


Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 16 maj 2018 - 14:44

  • 0

#28 Tawotnica Napisany 16 maj 2018 - 15:03

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10853 Postów:

Kiryu nigdy się nie autolockował na najbliższej postaci czyli ciosy często lecą w powietrze (zupełnie odmienne niż to jest w grach zachodnich jak np Batmanie).

To moim zdaniem właśnie trochę 'naprawili' spowalniając tempo walk i dodając więcej przeciwników w random encounterach (ciężej nie trafić :olo:). Lepiej też wyglądają kontekstowe heat actions.

Poprzednie Yakuzy bankowo nadrobię. Może do premiery Kiwami 2 przejdę 5, 4 i 3 właśnie w takiej kolejności! :cf:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 maj 2018 - 15:11

  • 0

#29 bartezoo Napisany 16 maj 2018 - 15:18

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2817 Postów:

 

Kiryu nigdy się nie autolockował na najbliższej postaci czyli ciosy często lecą w powietrze (zupełnie odmienne niż to jest w grach zachodnich jak np Batmanie).

To moim zdaniem właśnie trochę 'naprawili' spowalniając tempo walk i dodając więcej przeciwników w random encounterach (ciężej nie trafić :olo:). Lepiej też wyglądają kontekstowe heat actions.

Poprzednie Yakuzy bankowo nadrobię. Może do premiery Kiwami 2 przejdę 5, 4 i 3 właśnie w takiej kolejności! :cf:

 

 

Czemu taka kolejność? Radzę też dawkować sobie, bo można się przejeść strasznie Kamorucho. To już czasem Asasyny oferują większy powiew świeżości bo przynajmniej każda gra jest w innej epoce a tutaj praktycznie jedno i to samo (z wyjątkami) 


  • 0

#30 Danteusz Napisany 16 maj 2018 - 15:19

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:
Odradzam granie w kolejności 5, 4, 3 ze względów fabularnych
  • 0



Inne z tagami: