ja własnie odebrałem paczuszkę, wieczorem będzie foteczka in Your Face Szrot!
The Last Guardian
#1231 Napisany 03 stycznia 2017 - 12:57
#1232 Napisany 03 stycznia 2017 - 13:04
to może zrób gifa, akurat 10 klatek na sekundę wejdzie
#1233 Napisany 03 stycznia 2017 - 13:11
u mnie na bogat, mam prosiaka więc next gen pełną parą! a nie jakieś klatkowania
Ale i tak gram teraz w obcego
#1234 Napisany 03 stycznia 2017 - 18:20
O mapie gry.
pssite.com:
W The Last Guardian graczowi przyjdzie przemierzać lokację, którą określa się w grze jako "Gniazdo". Jak szybko zaobserwujemy na zamieszczonej mapie, gniazdo ma dość logiczną konstrukcję i progres, który odzwierciedla, jak w rzeczywistości cała lokacja wygląda.
Z innych ciekawostek warto wymienić, że sam etap odzwierciedla dość interesujące podejście do projektowania map, mogliśmy je ujrzeć chociażby w... Dark Souls. Całość opiera się o kilka elementów, przede wszystkim droga formuje się w okręgi, przy czym co jakiś czas następuje podwyższenie, a potem obniżenie poziomu. Takie podejście do projektowania map zapewnia dość swobodną możliwość ukrywania różnych niespodzianek, a zarazem cały czas zapewnia graczowi odrobinę satysfakcji z postępu w grze, gdyż czujemy, że wspinamy się do góry, aniżeli idziemy prosto.
#1235 Napisany 04 stycznia 2017 - 17:41
DF sprawdziło co poprawia nowy patch 1.03.
Wnioski: duża poprawa pracy kamery i gdzieniegdzie rzadsze spadki animacji.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 04 stycznia 2017 - 17:43
#1236 Napisany 04 stycznia 2017 - 22:24
#1237 Napisany 04 stycznia 2017 - 23:29
Po pierwszych moze dwoch godzinach dostalem to, czego sie spodziewalem.
Intrygujaca atmosfera i lokacje, odpowiadajaca nastrojowi muzyka (szkoda, ze tak rzadko), bardzo ciekawy zwierz stanowiacy rdzen calej gierki oraz strone techniczna i gameplay o fundamentach jeszcze z ps2.
Jakbym grał w bardzo dobrego indyka.
Ten post był edytowany przez Filipeniek dnia: 04 stycznia 2017 - 23:29
#1238 Napisany 04 stycznia 2017 - 23:49
Ten zwierz to jest Jak to się rusza, jak to jest animowane. Next gen
#1239 Napisany 05 stycznia 2017 - 00:20
Karwa ten patch 1.03 to nie jakiś nowy tylko dziś wlaczyłem konsolę i on już był 21 grudnia.
#1240 Napisany 05 stycznia 2017 - 09:43
Ano. Mnie się od razu z grą ściągnął jak instalowałem.
#1241 Napisany 05 stycznia 2017 - 23:31
Po napisach końcowych 11/10 od strony artystycznej tej gry, technikalia przemilczę
#1242 Napisany 05 stycznia 2017 - 23:48
Rwie jak SOTC na PS2, więc standard dla "serii". Ale animacja, oświetlenie, detale - wow, ta gra robi oprawą. Nie trzeba fajerwerków, by kosić grafiką. Jutro mam zamiar przysiąść na dłużej, ale po ok 2h podoba mi się to bardzo. Gdyby nie ten lag w sterowaniu...
#1243 Napisany 07 stycznia 2017 - 15:39
Pierwsze frustracje i zmarnowane dziesiątki minut na "niesforność" pierzastego zwierza za mną.
Poza tym gra się bardzo przyjemnie, głównie za sprawą szerokopojętego klimatu gierki
#1244 Napisany 07 stycznia 2017 - 18:47
Dorwałem i ja, przez PSN, nie wytrzymałem. Ta cena, niecałe 12 giga, po prostu rozbój w biały dzień.
Myślałem że te 15 fpsów to rwanie co jakiś czas, a ta gra po prostu non stop śmiga w tych okolicach. Przypomniało mi się za to ICO i bardzo fajnie, bo to jedna z lepszych klimatycznie gier. Podobnie jak i tam trzeba czasami ruszyć głową w którą stronę iść aby ruszyć to wszystko do przodu. Miałem już też chwile zwątpienia, kiedy biegałem tam i spowrotem szukając szczęścia. Rozwiązaniem zawsze była jakaś ścieżka, której wcześniej nie zauważyłem, albo jakaś wnęka w którą trzeba było wejść. Gratsy dla twórców. Gdyby nie 1080p to czułbym się do końca jak na PS2. Stara szkoła gier bez prowadzenia za rączkę.
#1245 Napisany 07 stycznia 2017 - 20:10
Dla mnie to jak na razie najlepsza duża gra, w jaką grałem od czasu Wiedźmina 3. Na tym forum to chyba coś znaczy
#1246 Napisany 07 stycznia 2017 - 21:10
#1247 Napisany 07 stycznia 2017 - 21:35
#1248 Napisany 07 stycznia 2017 - 21:43
#1249 Napisany 07 stycznia 2017 - 22:12
#1250 Napisany 07 stycznia 2017 - 22:54
#1251 Napisany 08 stycznia 2017 - 08:37
Grałem w Bloodborne przy brzdącu którego trzeba było non stop pilnować i dało się. Inna sprawa że przy bossach robiłem splot nogami i go trzymałem aż do końca paska przeciwnika. Dźwięki ciosów i pompatyczna muzyka z zestawu głośników zagłuszała wszelkie inne dźwięki. Dwóch bossów na raz.
Co do TLG, jeżeli ktoś napisze że ta gra jest nudna to mu przyklasnę. Nudna jest, na swój sposób.
Ten post był edytowany przez TEXZ dnia: 08 stycznia 2017 - 08:46
#1252 Napisany 08 stycznia 2017 - 11:02
(...) przy bossach robiłem splot nogami i go trzymałem aż do końca paska przeciwnika.
#1253 Napisany 31 stycznia 2017 - 09:38
Na dobrą sprawę przez 90% gry nie dzieje się dużo a mimo tego uczucie uczestnictwa w niezwykłej przygodzie jest wszechobecne, pozostałe 10% to skrypty, ale bardzo fajnie zrealizowane, dodają do gry rozmachu.
O samej relacji z Trico nie ma co pisać bo już i tak każdy wie, że jest magiczna co prawda już pare razy wieszałem na nim nomen omen - psy jak mnie nie słuchał ale w momencie jak już zrobi co chcemy i posuniemy się do przodu z opowieścią to wszystkie złe emocje się ulatniają.
Do tego gra w ogólnym rozrachunku wyglada fenemoenalnie, futro czy tam pióra Trico to cudo, oświatlenie, filtry, wszystko to sprawia, że obraz na telewizorze wyglada cudownie.
Z minusów, to jednak czasem głupiejaca kamera, szczególnie jak jesteśmy na Trico, wkurza mnie tez sterowanie tym lamuskiem i jego animacja, biega jakby miał stolca w dupie i mam wrażenie, że przy byle okazji się przewraca. I jak już jestem przy sterowaniu, to wczoraj myślałem, że jebne padem o tv w momencie jak byłem zamknięty w takiej metalowej klatce i musiałem z niej wydostać, kto grał ten pewnie kojarzy jakie to było nieintuicyjne
No ale na ten moment, gdzie za mną pewnie jakieś 2/3 gry, ocen 9.2/10
#1254 Napisany 31 stycznia 2017 - 09:54
#1255 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:08
Od siebie powiem, że dziwią mnie posty ludzi, którzy piszą, że Trico ich nie słuchał. Nie miałem takiej sytuacji, zwierzak od pierwszej chwili był aż nadto posłuszły. Nawet jak chciałem iść w nieodpowiednią stronę, to on zawsze za mną.
#1256 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:12
To jest właśnie geniusz Ueady, że każdy dostał Trico z zindywidualizowanym charakterem. Stan dostałby pewnie takiego, co to gracz by mu przeszkadzał
GENIUSZ 10/10, będzie ryk na końcu
#1257 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:48
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 31 stycznia 2017 - 10:58
#1258 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:57
#1259 Napisany 31 stycznia 2017 - 12:10
Też sie dziwię temu narzekaniu na nieposłuszność trico. Jeżeli u mnie nie chciał czegoś zrobić, to najczęściej oznaczało, że albo ja chciałem pójść na skróty i potwór nie był w stanie zrobić tego, co ja sobie wymyśliłem albo czegoś nie zauważyłem. A wierzga, kiedy jest zdenerwowany albo czegoś się boi - już na samym początku gry jest wskazówka, że trzeba pogłaskać i mu przjedzie
Ten zwierz to jest prawdziwy i chyba jak na razie jedyny next gen w tej generacji.