Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Last Guardian

Team Ico PS4 vaporware this is waiting

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1405 odpowiedzi na ten temat

#121 ACZ Napisany 20 maja 2009 - 13:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Niezły wyciek, bankowo kontrolowany :D
I tak, build ma około roku (screena ze studnią poznaliśmy właśnie około rok temu). Render to raczej nie jest, ICO Team nie stosuje renderów w swoich grach, przynajmniej nie przypominam sobie, aby w ICO czy SotC były jakiekolwiek renderowane scenki. Scenka renderowana występowała jedynie w znanym filmiku z youtube, gdy ICO było jeszcze projektowane na PSXa. No mniejsza z tym.
Animatorów mają bardzo dobrych, dobrze wiemy, jak się koń i kolosy z SotC poruszają. Od robienia takich rzeczy jak futro też mają kozaków.
I nie ma co na razie gdybać, bo pewnie mechanika gry wyprzedzi epokę, tak jak było to w przypadku ICO i SotC. Trochę mi się nie podobają kolory, są trochę zbyt intensywne, powinni je stonować do tego co było w dwóch poprzednich grach. I przypominam, że SotC, pierwotnie nazwany projektem NICO, a następnie Wanda and Colossus też początkowe założenia mechaniki miał inne, a mianowicie naszemu bohaterowi w walce z kolosami miały pomagać inne postacie/rycerze/jeźdzcy. Całkowicie wywalono jednak ten pomysł i dzięki temu mamy w SotC klimat osamotnienia w tej wielkiej krainie.
Liczę, że na E3 coś jednak będzie pokazane lub chociaż ten filmik wyjdzie w HD.
  • 0

#122 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:10

Gość__*
  • Goście
Ktos tu sie naprawde zastanawia czy to nie render ? Muahaha przecie to jest PS2 HD i nic wiecej, jak mozna takiego fafora walnac ;]

http://i42.tinypic.com/2zxwmcx.jpg :lol:

PS. UPS, teraz doczytalem, ze chodzilo o target render :) Moj blad :)
  • 0

#123 ACZ Napisany 20 maja 2009 - 13:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Obejrzałem w tej lepszej jakości. Ryan ma rację, błędy na futrze, więc odpada, że to render.
Ja już się zakochałem, i ta muzyczka :oops:
  • 0

#124 Danteusz Napisany 20 maja 2009 - 13:19

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Ktos tu sie naprawde zastanawia czy to nie render ? Muahaha przecie to jest PS2 HD i nic wiecej, jak mozna takiego fafora walnac ;]

Największym faforem jest nazywanie gry z taką ilością detali, oświetleniem, teksturami i mapowaniami mianem PS2 HD.
  • 0

#125 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:22

Gość__*
  • Goście
Zamilcz, wyglada to tragicznie, to ze animacja i design sa swietne nie maskuje slabej grafiki. PS2 HD do kwadratu. Mam nadzieje, ze to faktycznie kod sprzed roku bo jest bardzo slabo.

http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg

looool
  • 0

#126 ACZ Napisany 20 maja 2009 - 13:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Największym faforem jest śmianie się z oprawy kolejnej gry ico team, jakby mialo to jakies znaczenie, w SotC framerate spadał lekką ręką nawet do poziomu w okolicach 15 fps, nikt z tego tragedii nie robił.
A nawet gdyby zrobili oprawę ps2 do kwadratu to gra tak czy siak gameplayem i klimatem zeżre na śniadanko ponad 95% pojawiających się dzisiaj pozycji na rynku.

ps. tak tak Ins, lol, lol i looooooooool, oceniaj grę po statycznych screenach :?
  • 0

#127 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:29

Gość__*
  • Goście
Czy ja sie wypowiadam na temat gameplayu adwokaciku ? ;] Ludzie z tego teamu nigdy nie byli mistrzami kodu ale to co widzialem na filmiku jest zdrowo ponizej oczekiwac.

EDIT. Oceniam po filmiku w HD, na screenach wyglada tak samo ;]
  • 0

#128 Danteusz Napisany 20 maja 2009 - 13:34

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Zamilcz, wyglada to tragicznie, to ze animacja i design sa swietne nie maskuje slabej grafiki. PS2 HD do kwadratu. Mam nadzieje, ze to faktycznie kod sprzed roku bo jest bardzo slabo.

http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg

looool

Widziałeś kiedyś gry na PS2? Jeśli dla Ciebie to:
http://ps2media.ign.... ... 2_640w.jpg
i to:
http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg
różni się tylko rozdzielczością polecam kliknąć tu:
http://www.visionexpress.pl/
Nie mówię że screeny z Trico wyglądają cudownie, ale nazywanie tego PS2 HD to gruba przesada.
  • 0

#129 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:57

Gość__*
  • Goście
Czemu dales sceena z ICO ? Trzeba bylo dac chociaz cos z SotC, juz nie mowiac o GOoW2*.

*pozdrowienie dla baranow XD
  • 0

#130 Danteusz Napisany 20 maja 2009 - 14:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Bo łatwiej znaleźć screeny które można porównać z Trico. Większość screenów z SotC jakie można znaleźć w sieci ma podbitą rozdziałkę i AA, więc nie są miarodajne. Ale OK, coś pasującego też się znajdzie:
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi
  • 0

#131 ACZ Napisany 20 maja 2009 - 14:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Jeden typek z forum vg chartz pracował w australijskim oddziale playstation i ten trailer już widział we wrześniu ubiegłego roku i wtedy dokładnie go na forum opisywał:

the trailer starts by showing a pit with a large chain leading into a cave. the chain shakes! you see the creature's eye. they give the impression it is some monster. then you see a little boy running scared. he runs onto a ledge and falls off grabbing with his hands. he dangles there....the creature comes through a large openening out onto the ledge. it is revealed to be a quite nice looking dog/cat like creature. it picks him up and puts him up to safety............they show some gameplay footage of the boy and the creature fighting knights and running away etc.

To tylko potwierdza, że filmik jest stary. Być może były jakieś plany, aby go ujawnić na ubiegłorocznym TGS, ale zrezygnowano z tego, bo może jakieś poważne założenia w grze lub art style uległy zmianie.
  • 0

#132 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 14:25

Gość__*
  • Goście

Bo łatwiej znaleźć screeny które można porównać z Trico. Większość screenów z SotC jakie można znaleźć w sieci ma podbitą rozdziałkę i AA, więc nie są miarodajne. Ale OK, coś pasującego też się znajdzie:
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi



No popatrz a ja napisalem PS2 HD a nie PS2 albo ICO/SoTC w HD. Sam potwierdziles to co napisalem :lol:
  • 0

#133 ACZ Napisany 20 maja 2009 - 14:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Zmowa milczenia
http://www.ps3site.p...ilczenia/17638/

Sony odmawia komentarza w kwestii filmiku z tajemniczego Project Trico, który pojawił się w Internecie dzisiaj rano. Nie zajęcie stanowiska w tej sprawie wstępnie potraktować można jako potwierdzenie jej autentyczności. Tym lepiej, odzew branży wydaje się bowiem pozytywny. Zresztą, znając developera - nie mogło być inaczej.


  • 0

#134 Danteusz Napisany 20 maja 2009 - 14:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Bo łatwiej znaleźć screeny które można porównać z Trico. Większość screenów z SotC jakie można znaleźć w sieci ma podbitą rozdziałkę i AA, więc nie są miarodajne. Ale OK, coś pasującego też się znajdzie:
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi



No popatrz a ja napisalem PS2 HD a nie PS2 albo ICO/SoTC w HD. Sam potwierdziles to co napisalem :lol:

To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.
  • 0

#135 MonsieurWoland Napisany 20 maja 2009 - 14:32

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Nie rusza mnie ten projekt. Przy SoTC normalnie zasypiałem. Tutaj pewnie bedzie jeszcze gorzej.
  • 0

#136 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 14:38

Gość__*
  • Goście

To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.


No wlasnie dlatego napisalem PS2 HD ... czego tu nie rozumiec ? Jak pierwsze tytuly z 360tki nazywano wlasnie w ten sam sposob (Xbox 1.5, Xbox HD) to kazdy rozumial o co chodzi :rower: Moooooozg
  • 0

#137 MaxVarEmreis Napisany 20 maja 2009 - 14:51

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Bohater i jego pupil wyglądają zle. I nie chodzi o względy techniczne, ale o design. Najgorszy jest ten nibygryf. Wygląda jak z jakiegoś jRPGa. Mam nadzieje, że poprawią bo SoTC jest w "3" najlepszych gier poprzedniej generacji.
  • 0

#138 Aras Napisany 20 maja 2009 - 15:25

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Gryf jest zbyt infantylny, ale do przęłknięcia, za to bohater też mi nie pasuje. Ico był spoko, Wanderer prze-świetny, temu czegoś brakuje (czyt. lat).

Możliwe, ze to efekt zapatrzenia w produkcje Ghibli (to skojerzenie przychodzi najłatwiej), jezeli tak jest to... źle. Bo jak się obejrzy więcej filmwo tego studia, to się dojdzie do wniosku, ze sporo z nich nie zbliża się do poziomu np. Mononoke (a mogliby się chociaz tym dziełem 'natchnąć' jeśli już muszą iść tropem miyazakiego).
  • 0

#139 Gnato Napisany 20 maja 2009 - 15:26

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Gra jest już na mojej liście obowiązkowej. Juz od czasów ICO masakrowali fizyką i klimatem, tutaj widzę sporo elementów z Kolosów, jak łapanie się sierści i fizyka "ruchomego levelu" plus kociak/ gryf jako rozwinięcie pomysłu Yordy i Agro. Będzie masakrator, jeśli tak wyglądał rok temu.
  • 0

#140 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 15:33

Gość__*
  • Goście

Nie sądzisz, że Trico to nazwa kodowa/metka przyczepiona przez kogoś, kto to wyciekł?

Sądzę. Ale lepsza nazwa kodowa w tytule wątku niż taki "no-name" jak jest teraz.
  • 0

#141 Texz Napisany 20 maja 2009 - 15:40

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jeżeli gra masakruje rocznym buildem, to nie chcę wiedzieć co działo by się nami, gdyby wyciekł trailer jak ta gra naprawdę wygląda.
  • 0

#142 Aras Napisany 20 maja 2009 - 15:45

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ej no bez jaj, to was masakruje?

gdyby za tym nie stało Ico team to głosy by były w stylu 'moze być coś ciekawego' 'fajny projekt ale pewnie się nie sprzeda' 'brzydko wygląda ale ma potencjał' 'no, zaciekawiło mnie ale jest 100 lepiej prezentujacy6ch się trailerów' a tak to odrazu 'masakruje'...
  • 0

#143 Texz Napisany 20 maja 2009 - 15:47

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Pożyczę sobie 2 obrazki z forum PE:
http://img198.images... ... ssssss.jpg
http://almach238.fil... ... 333795.jpg
Ooooooo... pierwszy screen wygląda jak z ery PSX :D Drugi, cóż, gdyby podbić do rozdziałki HD miał by szansę z najnowszymi hitami na X360 i PS3.
Trico już rok temu wyglądało smakowicie. Mam nadzieję, że na E3 wyciekną jakieś screeny z najnowszego buildu.
  • 0

#144 Kradziej Napisany 20 maja 2009 - 17:00

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Dokładnie Teks, DOKŁADNIE! Jak już pisał Czysior, build jest stary, a nawet bardzo - w końcu rok różnicy to nie przelewki. Po drugie, to tylko pokazówka, mająca przedstawić założenia/świat/design gry.
Co do samego filmiku to dla mnie wygląda on jak połączenie ICO i SotC - co uważam za świetne posunięcie. PS2 nie pozwoliło twórcom na doprowadzenie swoich patentów do absolutnej perfekcji. Teraz, dzięki mocy PS3 może im się to udać.
Ja spokojnie czekam - niech zespół Uedy się nie śpieszy, tylko dopracuje swoje dzieło do maksimum. I dostarczy kolejny piękny pokaz, że gry też mogą być sztuką.
  • 0

#145 Kaxi Napisany 20 maja 2009 - 17:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Mi się strasznie podoba, głównie za sprawą rewelacyjnej animacji zwierzaka, super pomysłu na eksplorację z jego udziałem (tak to rozumiem) i po trosze też na ogólny klimat. Najbardziej jednak przypadł mi do gustu pomysł. Wreszcie to nie my się kimś opiekujemy, a ktoś nami. :)
  • 0

#146 Danteusz Napisany 20 maja 2009 - 17:43

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:


To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.


No wlasnie dlatego napisalem PS2 HD ... czego tu nie rozumiec ? Jak pierwsze tytuly z 360tki nazywano wlasnie w ten sam sposob (Xbox 1.5, Xbox HD) to kazdy rozumial o co chodzi :rower: Moooooozg

Piszę że gra ma efekty które nie są możliwe na PS2, a Ty stwierdzasz że różni się tylko rozdzielczością od gier z PS2... Myślisz czasami zanim coś napiszesz?
  • 0

#147 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 18:46

Gość__*
  • Goście
Ten nadal swoje. Blagam skoncz, zachowujesz sie jak laska ktora ciotka nawiedzila. Dobrze wiesz co oznacza termin PS2 HD/Xbox 1.5 i jakie gry byly tak okreslane, ktore nie tylko roznily sie rozdzialka, ale (no popatrz) rowniez efektami, o ktorych non stop belkoczesz. Rob z siebie debila gdzie indziej, a mnie nie wciagaj w tak prymitywna wymiane zdan, bo ja nie mam tyle cierpliwosci co Ryan czy Xellos zeby bawic sie z toba przez 5 stron.
Napisze to jeszcze raz, gra wyglada jakby to bylo PS2 HD/Xbox 1.5, mam nadzieje, ze faktycznie jest to stary build (jakas szybka pokazowka) i ze to co zobaczymy na E3 da nam ostro po pysku.
  • 0

#148 Texz Napisany 20 maja 2009 - 18:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Napisze to jeszcze raz, gra wyglada jakby to bylo PS2 HD/Xbox 1.5, mam nadzieje, ze faktycznie jest to stary build (jakas szybka pokazowka) i ze to co zobaczymy na E3 da nam ostro po pysku.

Nie ma co się nastawiać. Przynajmniej tak podają źródła, które wcześniej przytoczyłem.
  • 0

#149 MonsieurWoland Napisany 20 maja 2009 - 19:03

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Jeżeli gra masakruje rocznym buildem


Czy my oglądaliśmy ten sam materiał? Przeciez ta gra wyglada biednie a nie masakruje.
  • 0

#150 Texz Napisany 20 maja 2009 - 19:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Jeżeli gra masakruje rocznym buildem


Czy my oglądaliśmy ten sam materiał? Przeciez ta gra wyglada biednie a nie masakruje.


Poligony to akurat najmniej ważna w tym wszystkim rzecz.
  • 0



Inne z tagami: