The Last Guardian
#121 Napisany 20 maja 2009 - 13:00
I tak, build ma około roku (screena ze studnią poznaliśmy właśnie około rok temu). Render to raczej nie jest, ICO Team nie stosuje renderów w swoich grach, przynajmniej nie przypominam sobie, aby w ICO czy SotC były jakiekolwiek renderowane scenki. Scenka renderowana występowała jedynie w znanym filmiku z youtube, gdy ICO było jeszcze projektowane na PSXa. No mniejsza z tym.
Animatorów mają bardzo dobrych, dobrze wiemy, jak się koń i kolosy z SotC poruszają. Od robienia takich rzeczy jak futro też mają kozaków.
I nie ma co na razie gdybać, bo pewnie mechanika gry wyprzedzi epokę, tak jak było to w przypadku ICO i SotC. Trochę mi się nie podobają kolory, są trochę zbyt intensywne, powinni je stonować do tego co było w dwóch poprzednich grach. I przypominam, że SotC, pierwotnie nazwany projektem NICO, a następnie Wanda and Colossus też początkowe założenia mechaniki miał inne, a mianowicie naszemu bohaterowi w walce z kolosami miały pomagać inne postacie/rycerze/jeźdzcy. Całkowicie wywalono jednak ten pomysł i dzięki temu mamy w SotC klimat osamotnienia w tej wielkiej krainie.
Liczę, że na E3 coś jednak będzie pokazane lub chociaż ten filmik wyjdzie w HD.
#122 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:10
http://i42.tinypic.com/2zxwmcx.jpg
PS. UPS, teraz doczytalem, ze chodzilo o target render Moj blad
#123 Napisany 20 maja 2009 - 13:13
Ja już się zakochałem, i ta muzyczka
#124 Napisany 20 maja 2009 - 13:19
Największym faforem jest nazywanie gry z taką ilością detali, oświetleniem, teksturami i mapowaniami mianem PS2 HD.Ktos tu sie naprawde zastanawia czy to nie render ? Muahaha przecie to jest PS2 HD i nic wiecej, jak mozna takiego fafora walnac ;]
#125 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:22
http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg
looool
#126 Napisany 20 maja 2009 - 13:26
A nawet gdyby zrobili oprawę ps2 do kwadratu to gra tak czy siak gameplayem i klimatem zeżre na śniadanko ponad 95% pojawiających się dzisiaj pozycji na rynku.
ps. tak tak Ins, lol, lol i looooooooool, oceniaj grę po statycznych screenach
#127 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:29
EDIT. Oceniam po filmiku w HD, na screenach wyglada tak samo ;]
#128 Napisany 20 maja 2009 - 13:34
Widziałeś kiedyś gry na PS2? Jeśli dla Ciebie to:Zamilcz, wyglada to tragicznie, to ze animacja i design sa swietne nie maskuje slabej grafiki. PS2 HD do kwadratu. Mam nadzieje, ze to faktycznie kod sprzed roku bo jest bardzo slabo.
http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg
looool
http://ps2media.ign.... ... 2_640w.jpg
i to:
http://i42.tinypic.com/2j5js0n.jpg
różni się tylko rozdzielczością polecam kliknąć tu:
http://www.visionexpress.pl/
Nie mówię że screeny z Trico wyglądają cudownie, ale nazywanie tego PS2 HD to gruba przesada.
#129 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 13:57
*pozdrowienie dla baranow XD
#130 Napisany 20 maja 2009 - 14:11
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi
#131 Napisany 20 maja 2009 - 14:12
To tylko potwierdza, że filmik jest stary. Być może były jakieś plany, aby go ujawnić na ubiegłorocznym TGS, ale zrezygnowano z tego, bo może jakieś poważne założenia w grze lub art style uległy zmianie.the trailer starts by showing a pit with a large chain leading into a cave. the chain shakes! you see the creature's eye. they give the impression it is some monster. then you see a little boy running scared. he runs onto a ledge and falls off grabbing with his hands. he dangles there....the creature comes through a large openening out onto the ledge. it is revealed to be a quite nice looking dog/cat like creature. it picks him up and puts him up to safety............they show some gameplay footage of the boy and the creature fighting knights and running away etc.
#132 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 14:25
Bo łatwiej znaleźć screeny które można porównać z Trico. Większość screenów z SotC jakie można znaleźć w sieci ma podbitą rozdziałkę i AA, więc nie są miarodajne. Ale OK, coś pasującego też się znajdzie:
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi
No popatrz a ja napisalem PS2 HD a nie PS2 albo ICO/SoTC w HD. Sam potwierdziles to co napisalem
#133 Napisany 20 maja 2009 - 14:26
http://www.ps3site.p...ilczenia/17638/
Sony odmawia komentarza w kwestii filmiku z tajemniczego Project Trico, który pojawił się w Internecie dzisiaj rano. Nie zajęcie stanowiska w tej sprawie wstępnie potraktować można jako potwierdzenie jej autentyczności. Tym lepiej, odzew branży wydaje się bowiem pozytywny. Zresztą, znając developera - nie mogło być inaczej.
#134 Napisany 20 maja 2009 - 14:32
To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.Bo łatwiej znaleźć screeny które można porównać z Trico. Większość screenów z SotC jakie można znaleźć w sieci ma podbitą rozdziałkę i AA, więc nie są miarodajne. Ale OK, coś pasującego też się znajdzie:
http://ps2media.ign.... ... 924245.jpg
GoW2 jest od innych twórców, więc lepiej porównywac z dokonaniami tych samych ludzi
No popatrz a ja napisalem PS2 HD a nie PS2 albo ICO/SoTC w HD. Sam potwierdziles to co napisalem
#135 Napisany 20 maja 2009 - 14:32
#136 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 14:38
To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.
No wlasnie dlatego napisalem PS2 HD ... czego tu nie rozumiec ? Jak pierwsze tytuly z 360tki nazywano wlasnie w ten sam sposob (Xbox 1.5, Xbox HD) to kazdy rozumial o co chodzi Moooooozg
#137 Napisany 20 maja 2009 - 14:51
#138 Napisany 20 maja 2009 - 15:25
Możliwe, ze to efekt zapatrzenia w produkcje Ghibli (to skojerzenie przychodzi najłatwiej), jezeli tak jest to... źle. Bo jak się obejrzy więcej filmwo tego studia, to się dojdzie do wniosku, ze sporo z nich nie zbliża się do poziomu np. Mononoke (a mogliby się chociaz tym dziełem 'natchnąć' jeśli już muszą iść tropem miyazakiego).
#139 Napisany 20 maja 2009 - 15:26
#140 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 15:33
Sądzę. Ale lepsza nazwa kodowa w tytule wątku niż taki "no-name" jak jest teraz.Nie sądzisz, że Trico to nazwa kodowa/metka przyczepiona przez kogoś, kto to wyciekł?
#141 Napisany 20 maja 2009 - 15:40
#142 Napisany 20 maja 2009 - 15:45
gdyby za tym nie stało Ico team to głosy by były w stylu 'moze być coś ciekawego' 'fajny projekt ale pewnie się nie sprzeda' 'brzydko wygląda ale ma potencjał' 'no, zaciekawiło mnie ale jest 100 lepiej prezentujacy6ch się trailerów' a tak to odrazu 'masakruje'...
#143 Napisany 20 maja 2009 - 15:47
http://img198.images... ... ssssss.jpg
http://almach238.fil... ... 333795.jpg
Ooooooo... pierwszy screen wygląda jak z ery PSX Drugi, cóż, gdyby podbić do rozdziałki HD miał by szansę z najnowszymi hitami na X360 i PS3.
Trico już rok temu wyglądało smakowicie. Mam nadzieję, że na E3 wyciekną jakieś screeny z najnowszego buildu.
#144 Napisany 20 maja 2009 - 17:00
Co do samego filmiku to dla mnie wygląda on jak połączenie ICO i SotC - co uważam za świetne posunięcie. PS2 nie pozwoliło twórcom na doprowadzenie swoich patentów do absolutnej perfekcji. Teraz, dzięki mocy PS3 może im się to udać.
Ja spokojnie czekam - niech zespół Uedy się nie śpieszy, tylko dopracuje swoje dzieło do maksimum. I dostarczy kolejny piękny pokaz, że gry też mogą być sztuką.
#145 Napisany 20 maja 2009 - 17:27
#146 Napisany 20 maja 2009 - 17:43
Piszę że gra ma efekty które nie są możliwe na PS2, a Ty stwierdzasz że różni się tylko rozdzielczością od gier z PS2... Myślisz czasami zanim coś napiszesz?
To nie zmienia faktu że rozdzielczość tekstur, mapowania, oświetlenie i cieniowanie z Trico jest nie do uzyskania na PS2.
No wlasnie dlatego napisalem PS2 HD ... czego tu nie rozumiec ? Jak pierwsze tytuly z 360tki nazywano wlasnie w ten sam sposob (Xbox 1.5, Xbox HD) to kazdy rozumial o co chodzi Moooooozg
#147 Gość__* Napisany 20 maja 2009 - 18:46
Napisze to jeszcze raz, gra wyglada jakby to bylo PS2 HD/Xbox 1.5, mam nadzieje, ze faktycznie jest to stary build (jakas szybka pokazowka) i ze to co zobaczymy na E3 da nam ostro po pysku.
#148 Napisany 20 maja 2009 - 18:56
Nie ma co się nastawiać. Przynajmniej tak podają źródła, które wcześniej przytoczyłem.Napisze to jeszcze raz, gra wyglada jakby to bylo PS2 HD/Xbox 1.5, mam nadzieje, ze faktycznie jest to stary build (jakas szybka pokazowka) i ze to co zobaczymy na E3 da nam ostro po pysku.
#149 Napisany 20 maja 2009 - 19:03
Jeżeli gra masakruje rocznym buildem
Czy my oglądaliśmy ten sam materiał? Przeciez ta gra wyglada biednie a nie masakruje.
#150 Napisany 20 maja 2009 - 19:13
Jeżeli gra masakruje rocznym buildem
Czy my oglądaliśmy ten sam materiał? Przeciez ta gra wyglada biednie a nie masakruje.
Poligony to akurat najmniej ważna w tym wszystkim rzecz.