Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dirt Rally

Codemasters PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
151 odpowiedzi na ten temat

#61 vagrant3 Napisany 23 kwiecień 2018 - 09:39

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

10h za mną, dwa sezony w mini. pierwszy wygrany os dopiero w drugim sezonie w grecji oraz wygrany rajd niemiec. w ogólnej na koniec byłem drugi, ale juz mi się nie chce jeździć tym maluchem. zakupiłem impreze 2001 i oswajam się z nim.

gierka jest wspaniała. model jazdy idealny. grafika jest na tyle przyjemna, że nie dostrzegam jej mankamentów - śliczne oświetlenie, płynniutka animacja i mnóstwo cieszących oko detali na trasach i w autach. rozjebało mnie to jak miałem upierdzieloną szybę chyba w grecji, odpaliłem wycieraczki a one mi tylko rozmazały ten syf po szybie :yes:


  • 1

#62 Hellmans Napisany 23 kwiecień 2018 - 09:47

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

Z dupereli to pamiętam że na nocnych odcinkach można tak uszkodzić maskę że halogeny walą światłem na pobocze albo 2 metry w niebo :olo:


  • 0

#63 vagrant3 Napisany 23 kwiecień 2018 - 10:00

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

na nocnym raz wystartowałem przy zapoznaniu z dirtem i jeszcze wziąłem forda sierrę... 30 sekund i jechałem w kompletnych ciemnościach.

 

trochę mi brakuje jakiegoś ułożonego trybu kariery jak w wrc, typu od zera przez wszystkie klasy i etapy rozwojui rajdowca do króla świata. na początku niby trzeba jechać tym mini czy innym kasztanem, bo kasy mało na koncie. ale po dwóch sezonach miałem ok 500k i mogłem kupić praktycznie wszystko i startować w czym chcę tylko poziom trudności skoczył o jeden punkt do góry. czyli zakładam, ze wygranie mistrzostwa na ostatnim poziomie to jest coś do czego mam dążyć przy użyciu dowolnych środków. trochę mało, ale ok.


  • 0

#64 Hellmans Napisany 23 kwiecień 2018 - 10:06

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

O ile dobrze pamiętam to nie wygrałem ani jednego rajdu :olo: Mimo to po każdym sezonie podnosiłem poziom, bo wtedy pojawiają się te odcinki 10-20km, a zanim konstrukcja kariery i powtarzalność zaczęły mi przeszkadzać to miałem już pewnie z 40 godzin grania za sobą.


  • 0

#65 vagrant3 Napisany 27 kwiecień 2018 - 11:39

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:
27h za mną. dobrą decyzją była szybka przesiadka z mini do imprezy 2001. 300 koni i napęd awd to jednak jest kwintesenjca rajdowania. przejechałem nim jeden sezon i akurat na sam koniec inzynierowie ogarneli, ze to ma 300 a nie 230 koni. mimo to w generalce byłem drugi z jednym rajdowym zwycięstwem w walii (nikt nie musi wiedzieć, że na ostatnim odcinku lider po prostu w coś wyjebał... peszek).

będę teraz próbował wygrać jednak w tym subaru generalkę, ale jest ciężko z tym genialnym ai. nie obejdzie się bez kilkugodzinnego ćwiczenia i zapamiętywania poszczególnych odcinków, zeby chociaż ze 3 rajdy w sezonie wygrać. moje improwizowane przejazdy starczają najczęściej na maks drugie pozycje.
  • 0

#66 Hellmans Napisany 27 kwiecień 2018 - 11:58

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

W opcjach można dostosować pitolenie pilota jakby co. Ja musiałem zmniejszyć opóźnienie tak żeby słyszeć co za chwile a nie co za 2 zakręty. W prawdziwych rajdach to by była dla mnie bariera nie do przeskoczenia, zaufać komuś kto mówi że zakręt za ślepym zakrętem nad przepaścią jest w lewo a nie prawo :olo:


  • 0

#67 vagrant3 Napisany 30 kwiecień 2018 - 13:41

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

W opcjach można dostosować pitolenie pilota jakby co. Ja musiałem zmniejszyć opóźnienie tak żeby słyszeć co za chwile a nie co za 2 zakręty


dzięki za przypomnienie. juz co prawda przyzwyczajałem się do opisu normalnego, ale ten z opóźnieniem jest zdecydowanie lepszy.

zabrałem się w ostatnich dniach za codzienne/tygodniowe/miesięczne eventy z racenetu. głównie żeby acziwmenty wyłapać. fajnie się to jeździ - można co prawda w innym trybie potrenować trasę i ogarnąć trochę narzucony samochód, ale przejazd do zaliczenia jest tylko jeden. póki co we wszystkim załapałem się do top tier (co jest celem), ale nie powiem - 12 km odcinek z rajdu szwecji jechałem bmw m3 lekko obsrany. co dziwne miałem wrażenie że popełniłem mnóstwo drobnych błędów, ale czas zrobiłem ponad 10 sek. lepszy niż podczas treningu. nie znoszę rajdu szwecji.
  • 0

#68 vagrant3 Napisany 08 maj 2018 - 13:26

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

pękło już 59h grania. w sumie to walczę z dirtem w każdej wolnej chwili.

 

wygrałem już mistrzostwo kategorią 2000s (impreza), później r4 (lancer), a dzis rano 1970s (abarth). ten ostatni robiłem drugi raz, bo za pierwszym miałem tyle samo pkt ile drugi typek - cały sezon nie popełniał żadnych błędów i choć zdołałem wyrwac mu zwycięstwo w walii, szwecji i niemczech, to zawsze był tuż za mną. mieliśmy więc po 3 zwycięstwa i po 3 drugie miejsca. aczik nie wpadł co mnie trochę podkurwiło :spoko:

 

a najgorsze, że zacząłem kolejny sezon i zupełnie mi nie szło, jakbym znów nie wiedział jak jeździć z napędem rwd. po 4 rundach traciłem 17 pkt, ale w piątym rajdzie liderowi jebnał silnik :kult:  zarobiłem 25 pkt i spokojnie dokończyłem sezon w szwecji.

 

gierka jest cudna i nie moge się od niej oderwać. następne w kolejce jest mistrzostwo 2010s i group b 4wd. jak się uda, to może jeszcze coś pojadę albo przesiadam się do hillclimb lub rallycross. co juz nie będzie tak fajne, ale lekka odmiana nie zaszkodzi.

 

nie ma opcji - cisnę to aż do calaka


  • 5

#69 Marbel Napisany 08 maj 2018 - 16:43

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8035 Postów:
Kusisz by wrócić do tego ;)
  • 0

#70 Mauro Napisany 21 maj 2018 - 07:46

Mauro

    RS

  • Forumowicze
  • 5527 Postów:

Zakupiłke wczoraj, potestuje sobie jakoś w tygodniu :tak:


  • 0

#71 vagrant3 Napisany 24 maj 2018 - 12:16

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

następne w kolejce jest mistrzostwo 2010s i group b 4wd. jak się uda, to może jeszcze coś pojadę albo przesiadam się do hillclimb lub rallycross. co juz nie będzie tak fajne, ale lekka odmiana nie zaszkodzi.
 
nie ma opcji - cisnę to aż do calaka


tytuł w 2010s chyba najłatwiejszy ze wszystkich - polo wrc to potwór, ale trzyma się nawierzchni jak przyklejony, zawieszenie genialne, więc można cisnąc bez większych obaw. z tego co kojarzę znów wygrałem w monte carlo, niemczech i szwecji. możliwe ze też w walii, w każdym razie przed ostatnią rundą miałem taką przewagę w pkt, że mógłbym skipować.

ciekawiej było z grupą b 4wd. wybrałem dość bezpiecznie, bo audi quattro, ale w pierwszym rajdzie (grecja) mimo braku jeszcze pełnej mocy i zwiększonej wagi miałem pewne problemy z samym utrzymaniem tego dziadostwa na trasie. po różnych przygodach wylądowałem poza podium i przewidywałem ciężki sezon. ostatecznie jednak poprawiałem swoje pozycje z rajdu na rajd i mistrzostwo wskoczyło. wymagająca klasa, ale spokojnie do ogarnięcia. trudniej było z 1970s, choć napęd rwd dawał najlepszą kontrolę nad pojazdem (zajebiście mi się jechało w finlandii i chyba dzięki tej klasie porządnie ogarnąłem szwecję).

hillclimb to tylko jedna trasa (klasyk), w trzech wariantach nawierzchniowych (szuter, asfalt i mieszana). przygoda krótka i trochę nudna. pilota nie ma, więc trasy trzeba się nauczyć na pamięć. pojechałem ze 3 sezony, zrobiłem wszystkie związane z tym acziwmenty i w sumie tyle.

rallycross zostawiłem na koniec. generalnie porażka i nuda. zadziwia mnie rosnąca popularność tego zjawiska, bo nie wiem jak to w ogóle mozna oglądać. dyscyplina dla rajdowych niedojebów chyba, mająca mało wspólnego z rajdami. no ale to już była końcówka z ostatnimi osiągnięciami, więc siłą rozpędu wygrałem wszystkie te mistrzostwa (oficjalne z osobnej zakładce i te zwykłe na mastersie).

pomijając ten nieszczęsny rallycross, to giereczka wymiata. jeszcze sobie jakiś sezon rajdowy niedługo przejadę, bo coś czuję ze nie doczekamy się godnego nastepcy, choć chciałbym się mylić.

pozdrawiam serdecznie
  • 3

#72 Hellmans Napisany 24 maj 2018 - 12:39

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

Najgorsze że ta gra to niejako wypadek przy pracy i mało brakowało a by nawet na konsole nie trafiła. Dla mnie najlepszy model jazdy w rajdówkach ever, a Dirt 4 to znowu uproszczenia.


  • 0

#73 Mauro Napisany 24 maj 2018 - 12:43

Mauro

    RS

  • Forumowicze
  • 5527 Postów:

Jeździłem sobie troche wczoraj, troche walcze jeszcze z ustawieniami force feedbacka i ogarniecięm ręcznego gdzie go najlepiej zbindowac zeby nie przeszkadzał. 

 

Ale fakt, że jeździ się przyjemnie :tak:


  • 0

#74 Spuczan Napisany 24 maj 2018 - 19:57

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:

Dixi czytałeś? Kupujemy? :cf:


  • 1

#75 vagrant3 Napisany 24 maj 2018 - 20:11

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

Dixi czytałeś? Kupujemy? :cf:

Gorąco polecam. Na calaka sie nie szykowałem, chcialem po prostu w dobre realistyczne rajdy pograc a bylo promo na xbl i sciagnalem za 4 dyszki. Nie sadzilem ze gierka bedzie az tak dobra i wkrece się tak mocno.
  • 0

#76 Dixi Napisany 25 maj 2018 - 05:04

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3185 Postów:

Dixi czytałeś? Kupujemy? :cf:

Akurat przedwczoraj skończyła się promocja na PSN, było za 59 zł :ok: Jak będzie kolejna to można brać :cf:
  • 0

#77 Spuczan Napisany 24 czerwiec 2018 - 14:45

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:


 


Dixi czytałeś? Kupujemy? :cf:

Gorąco polecam. Na calaka sie nie szykowałem, chcialem po prostu w dobre realistyczne rajdy pograc a bylo promo na xbl i sciagnalem za 4 dyszki. Nie sadzilem ze gierka bedzie az tak dobra i wkrece się tak mocno.

 

Dlaczego niekt nie napisał, że to taka zajebista gra?!  :yuno: Żartuję widziałem wasze posty ale nigdy nie było czasu. Zresztą wtedy katowałem Trackmanię Turbo i drugi skillowy racer byłby zbyt dużym utrudnieniem. Panie i Panowie oto Dirt Rally.

 

Na razie oswajam się z grą. Jest ciasno, trasa jest nie jest płaska więc bardzo łatwo wyskoczyć na niewielkiej hopce i pożegnać się z prowadzeniem. Samochód można bardzo łatwo uszkodzić a miejsc gdzie wykorzystacie ścianę do wyprostowania samochodu nie uświadczycie. Słowem jest zajebiście.

 

image.jpg

 

Pierwszy odcinek w Grecji zakończyłem na 7 miejscu. Nie było łatwo. Nie liczcie na odbijanie się od ścian, prucie przed siebie lub na to, że uderzenia i awarie nie będą miały wpływu na zachowanie samochodu. Każda naprawa danego elementu kosztuje cenne minuty. W kolejnych trasach poszło mi lepiej ale głównym powodem jest przestawienie się z analogów na kursory. Z każdą chwilą poznaje samochód chociaż wiem, że inaczej się będzie zachowywał na asfalcie i śniegu. Aż mi się przypomniał ukochany Colin McRae Rally 2.0.

 

Dirta odpalam sobie raz na tydzień. W każdym razie wiem co będę robił w wakacje.


  • 3

#78 Dixi Napisany 24 czerwiec 2018 - 18:46

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3185 Postów:
Czemu nikt nie mówił, że aktualnie jest promocja na PSN?

Akurat miałem 45 zł w portfelu na PSN :^^:

6M5l85u.png
  • 2

#79 Spuczan Napisany 24 czerwiec 2018 - 19:15

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:
Trzecią scigałkę ty wybierasz :cf:
  • 0

#80 Spuczan Napisany 26 czerwiec 2018 - 17:38

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:

Monte Carlo.

 

Pierwszy odcinek specjalny, pierwszy "żółty zakręt" i skasowany samochód. Kolejna próba, ten sam zakręt i podobna historia. To był sygnał, że coś trzeba zmienić :olo: Za trzecim razem już odpowiednio przyhamowałem i już do końca wyścigu nie zniszczyłem samochodu. Uszkodzenia miałem na poziomie 90%.

 

Każdą trasę kończyłem na drugim miejscu. Nestety lider jechał solidnie i nie popełniał błędów więc całe zawody ukończyłem również na drugim miejscu ale goście za mną się pogubili więc jest dobrze.

 

Szwecja.

 

Tu się wziąłem ostro do roboty. Konsekwentnie od początku do końca starałem się maksymalnie pruć przed siebie chociaż oblodzona nawierzchnia i śnieg zmuszały do częstego hamowania. Szczęśliwie dla mnie obecny lider generali znalazł się w środku tabeli. Dopiero na czwartym ostatnim odcinku udało się wygrać choć popełniłem największy błąd i obróciłem samochód a mimo to udało się go wygrać. Tutaj możecie sobie obejrzeć obrazki z tej trasy. Oczywiście nie jechałem perfekcyjnie. Zdarzało się wjechać na kopę śniegu, wpaść w poślizg czy za bardzo zwolnić ale lepiej zająć gorsze miejsce niż skasować brykę.

 

Jeszcze nie wiem czy uda się wygrać sezon. Wszystko zależy do tego gdzie będę jeździł bo na razie mam problem z utrzymaniem pozycji lidera. Parę razy się zdarzyło, że byłem pierwszy ale nie mogłem dowieźć tego do mety. Pewnie nie poznałem jeszcze na tyle samochodu żeby lepiej wchodzić w zakręty i optymalniej wykorzystywać odcinki na kórych można depnąć gazu.

 

6-25-2018_11-23-17_PM.png

 

Po kilku godzinach gra się wyśmienicie. Mam około 150 000 kredytów i zastanawiam się nad zmianą samochodu ale logiczniej będzie spędzić jeszcze jeden sezon w Mini Cooperze a później przesiąść się na lepszą brykę. Grał (vag, hell, marbel) ktoś innymi samochodami niż najtańsze wersje?

 


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 27 czerwiec 2018 - 22:25

  • 1

#81 oranje Napisany 26 czerwiec 2018 - 18:23

oranje

    14-0-0

  • Forumowicze
  • 11595 Postów:
Ja jechałem autami WRC, tymi starszymi jak i nowymi.
Tak czytam wasze posty i zazdroszczę, bo ja w najwyższej klasie chyba rajdu nie wygrałem nawet :olo:
  • 0

#82 Marbel Napisany 26 czerwiec 2018 - 18:51

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8035 Postów:
Chyba wszyscy grali lepszymi. Ja Miniaka od razu miałem wypasionego bo w wersji Legend był kod :)
Potem Peugeot i chyba Audi Quattro.
Bez sensu jest imo zmieniać samochód w danej klasie. Szkoda kasy. No chyba że Ci od razu nie przypasi.
  • 0

#83 Hellmans Napisany 26 czerwiec 2018 - 19:03

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

W karierze śmigałem mini->subaru->quattro, resztę aut sprawdziłem tylko na pojedyńczych odcinkach. Na grupę B RWD za małe jajka.


  • 0

#84 Spuczan Napisany 27 czerwiec 2018 - 22:34

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:

Finlandia i Walia udowodniły mi, że nie mam co liczyć na 1 miejsce w generalce. Ostatecznie nie dałem rady, lider jechał bezbłędnie zaliczając za każdym razem 1 miejsce . Ja dwa razy byłem 4 ale miałem już wypracowaną przewagę więc nie udało się mnie zrzucić niżej. Od razu zacząłem nowy rajd na poziomie Clubman. Rozumiem, że jak kupię sobie teraz Subaru to będę mógł pojechać nim w zaczętych mistrzostwach czy muszę je ukończyć?

 

WP_20180627_19_04_18_Pro.jpg

 

Po trzech godzinach jestem zadoolony i może jutro przetestuje ustawienia od marbela. Przeczytałem sobie jeszcze raz cały temat i jeszcze bardziej nahajpowałem się na giereczkę. Jutro wracam na tor!


  • 0

#85 Hellmans Napisany 30 czerwiec 2018 - 09:18

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

Dzięki Xbox Game Pass wróciłem do gierki. Odpalam karierę, a tam Fiesta WRC i zaliczone 4 z 6 rajdów w masters, nawet nie pamiętam że kupiłem to auto :olo: Chwila na przestawienie myślenia i nawet wygrałem odcinek w Szwecji.


  • 0

#86 Spuczan Napisany 01 lipiec 2018 - 10:00

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:

7-1-2018_6-20-25_AM.png

 

Drugi sezon w MINI Cooper S to był strzał w dziesiątkę. Poznaliśmy się lepiej  :zakochany: . Wiemy czego od siebie wymagamy, co nam przeszkadza i nad czym musimy jeszcze popracować.

 

Zacząłem grać mniej asekuracyjnie, częściej korzystam z hamulca ręcznego a jak jest prosta to zapierdzielam im fabryka dała. Lepiej czuję samochód i już wiem kiedy mogę przycisnąć a kiedy wpadnę w przeszkodę jak odpowiednio wcześniej nie wytracę prędkości. 

 

Początek sezonu miałem dobry. "Pan zawsze drugi" to byłem ja. Walia i Niemcy to jeszcze moje początki. Tutaj starałem się oszczędzać samochód. Bardziej zależało mi na skończeniu rajdu niż na czasie. Efektem tego były dwa drugie miejsca z dużą stratą do lidera. Później przyszła Grecja i mimo iż ostatecznie zająłem czwarte miejsce to właśnie tu nastąpił największy przełom. Jechałem odważniej, mniej wypadałem z trasy i przestałem tak często hamować co było moim najpoważniejszym błędem. Oczywiście czasami dochodził do tego stres bo ogólnie każdą trasę zaczynałem na zielono (z przewagą +12 sekund) ale później zawsze ją traciłem.

 

Aż wreszcie pojawiła się Finlandia  :ninjadance:  i Monte Carlo :ninjadance: . Pierwsza to długie, szybkie trasy. Jest się gdzie rozpędzić. Druga to asfalt z odrobiną śniegu i ogromną ilością zabójczych zakrętów. Czyli to co tygryski lubią najbardziej. W zasadzie wszystko czego się nauczyłem w tych mistrzostwach widać podczas ostatnich dwóch rajdów. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, że lider i wicelider mieli poważne wypadki i skończyli na 5 miejscu.

 

Giereczka jest cudowna a ja zaczynam kolejne mistrzostwa na wyższym poziomie.

 

 


  • 4

#87 Hellmans Napisany 01 lipiec 2018 - 22:08

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7727 Postów:

Doczłapałem sezon Fiestą do końca, ale wyniki lepiej przemilczę :olo: Teraz zacząłem nowy Focusem RS 2001 i pierwszy rajd powyżej oczekiwań:
 
qLZrs3P.jpg

 

Tutaj odcinek który, mimo kilku przygód, wygrałem o 0,023 sekundy  :uff:

 


  • 2

#88 J3rzman Napisany 02 lipiec 2018 - 15:49

J3rzman

    Mokujin

  • Forumowicze
  • 47 Postów:
Z czystej ciekawości to czy na kierownicach gracie bo mnie osobiscie sterowanie padem po prostu pokonało :/
  • 0

#89 vagrant3 Napisany 02 lipiec 2018 - 15:52

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10478 Postów:

u mnie był padzik. trochę niestety poturbowany po 100h z dirtem.


  • 0

#90 Spuczan Napisany 02 lipiec 2018 - 16:16

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9485 Postów:
U mnie też padzik ale ja słabo sobie radzę w autka.
  • 0



Inne z tagami: