Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dirt Rally

Codemasters PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
165 odpowiedzi na ten temat

#151 Dixi Napisany 15 lipiec 2018 - 07:40

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Ja z kolei skończyłem Clubmana jeżdżąc jeszcze starym Renault i dzięki beznadziejnej końcówce mojego najgroźniejszego przeciwnika udało zająć się pierwsze miejsce w generalce  :olo:

 

y3DgT6g.png

 

Później stwierdziłem, że chyba pora na zmiany i skoro wygrałem to trzeba podnosić poprzeczkę. Przerzuciłem się do góry o jeden stopień i zacząłem grać autami 1970's. Konkretnie przesiadłem się do Lancii Stratos. Oczywiście starty tym w Professional to trochę kalectwo. Raz, że samochód prowadzi się inaczej, zaczynam z czystym kontem pod względem ulepszeń auta i po prostu momentami czuję, jakbym z wolnych zakrętów startował z workiem kamieni w bagażniku. Alpine wyskakiwał tak, że nawet nie widząc przeciwników miałem wrażenie, że w takich miejscach rywale widzą tylko kurz za mną.

Pierwszy kraj Niemcy i już wiedziałem, że będzie ciężko. W kraju, gdzie jeździ mi się najlepiej zająłem 2 miejsce tylko i wyłącznie dlatego, że jeden z gości rozwalił samochód. W Clubmanie natomiast wygrywałem tutaj wszystko jak leci, raz nawet z 40 sekundową przewagą na mecie odcinka. Potem Grecja i historia bardzo podobna :olo: Gość, który wygrał Niemcy rozwalił auto i tym samym tutaj również skończyłem na 2 miejscu, choć było ciasno za moimi plecami. Najważniejsze, że zaraz po Grecji zainstalowali mi aż 2 aktualizacje silnika i teraz być może uda mi się jakoś nawiązać walkę i odpierać ataki, żeby klasyfikacja na koniec była możliwie najbliżej obecnej :good:

 

Cihijm2.jpg


  • 1

#152 Spuczan Napisany 15 lipiec 2018 - 09:32

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9544 Postów:
Nowy samochód i takie ładne wyniki? :notbad:

Masz dwóch Polaków w generalce :olo:
  • 0

#153 Hellmans Napisany 16 lipiec 2018 - 10:30

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7841 Postów:

Ostatni wpis o Dirt 4, bo nie chce mi się osobnego tematu zakładać dla tej profanacji:

 

A bawiłeś się tym jakimś generatorem tras? Spoko to wygląda?

 

Fajnie jakby zrobili Dirt Rally 2 z takimi pierdołami dodatkowymi jak tu opisujesz.

 

Po dłuższym ograniu wydaje mi się że te generowane trasy popsuły grę. Największy problem z Dirt 4 jaki mam to obracanie się auta w totalnie nieprzewidywalnych momentach - mam wrażenie że hitboxy wszystkiego co jest poza trasą są niedorobione i czasem przenika się przez niektóre obiekty, a czasem auto obraca sie z dupy nie wiadomo na czym. Rozwiązaniem problemu jest... ustawienie arkejdowego modelu jazdy :olo: Nie, serio, na tym modelu jazdy ten problem jest mniej odczuwalny, a sama gra jest dużo szybsza kosztem realizmu, ale przynajmniej jest grywalna. To tak jakby ktoś chciał spróbować D4.

 

I mgła jest spoko:

DCcmuog.jpg

 

EOT - dawać mi Dirt Rally 2


  • 0

#154 Rudolf Napisany 22 lipiec 2018 - 23:12

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4298 Postów:

Pobrałem z tego Game passa i chyba jak zniknie za tydzień to kupię fizyka :banderas:

 

W symulatory to nie grałem od lat, nigdy nei byłem dobry w wyścigi, ale za dzieciaka lubiłem grać w stare Colliny. Na poprzedniej generacji zajawa na motywy z serii gymkhana i Ken Block kręciłem nosem i jakoś straciłem zainteresowanie gatunkiem. Wasze wypowiedzi w tym temacie dość mocno mnie zaciekawiły i dziś giereczkę miałem odpalić na jeden odcinek... Skończyło się na tym, że zrobiłem całą Grecję jak i Monte Carlo. Gram bardzo zachowawczo + jeszcze ogarniam sterowanie samochodem, więc Grecję przerżnąłem i skończyłem z piątym miejscem. Auto po niej było prawie do kasacji :olo: Gram bez restartów jak w życiu :cf:

 

Spoiler

 

Monte Carlo poszło mi już dużo lepiej i skończyłem  na podium:

37644854_2246189008742606_40234387720571Fota z łapy, bo kumplowi od razu wysyłałem jak zobaczyłem, tak się podekscytowałem, o!

 

Dawno tak się nie wczuwałem i garbiłem przy gierce, jeśli będę miał w to grać więcej to chyba będę musiał iść do ortopedy  :sadfrog:


  • 2

#155 Spuczan Napisany 23 lipiec 2018 - 10:22

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9544 Postów:
Twarde zasady. Też w Monte Carlo przekonałem się jak łatwo stracić samochód. Ja dodatkowe zasady sprawdzę sobie na najwyższym poziomie choć nie wiem czy uda mi się zagrać aż dwa rajdy na MASTERS.
  • 0

#156 Dixi Napisany 23 lipiec 2018 - 13:34

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Bez restartów to hardcore, czuję że daleko tak nie uciągniesz  :olo: Ja teraz śmigam na Elite w Finlandii i tam bez restartu to ani rusz, trasa na 7 km, a bywa, że wpadam na metę ze stratą 6 sekund i jestem 5... 

 

Potem może coś skrobnę o przemyśleniach po Professional. W trakcie sezonu zdecydowałem się na zmianę samochodu i okazuje się, że tymi dopakowanymi jeździło się trudniej niż golasami.


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 23 lipiec 2018 - 13:35

  • 0

#157 Rudolf Napisany 23 lipiec 2018 - 13:59

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4298 Postów:

No i nie uciągnąłem, w Niemcach restartuję aż miło  :sadcf:  Po Monte Carlo, które było w sumie proste, gdyby nei lód to tutaj brak możliwości ścinania zakrętów przez te kamulce i do tego te zasrane bramki ze stogów siana trochę musiałem podreperować swoje wyniki  :ftopa:  Ogólnie to nie wiem czy psychicznie z tym tytułem wyrobię, bo jak się zrobi jakoś rzeczywiście trudniej to nie wiem czy tv i pad to przeżyją... Szkoda mi tych restartów, bo wcześniej korzystałem tylko z tego próbnego odcinka limitowanego, żeby chociaż mieć mniej więcej jakiś pogląd na trasę, ale zwyczajnie jestem za słaby, żeby sobie bez tego poradzić.


  • 0

#158 vagrant3 Napisany 23 lipiec 2018 - 14:02

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10543 Postów:

kilka pierwszych sezonów można spokojnie pojechać bez restartów. zanim się wyczuje model jazdy, dopasuje ustawienia, zapozna z róznymi klasami i pojazdami, to nie ma sensu cisnąć tak bardzo wyników. zabawa jest dzięki temu lepsza.

 

ale jak już ktoś chce powygrywać jakieś sezony w konkretnych klasach pod acziwmenty, to restartowanie, uczenie się tras i szlifowanie przejazdów jest ciężkie do przeskoczenia.


  • 0

#159 Rudolf Napisany 23 lipiec 2018 - 21:04

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4298 Postów:
tg5t0Dp.png

szrotedit. le fix z serem

Zrobiłeś mi edycję w trakcie mojej edycji, gdy dodawałem opis i poprawiałem link :(


Edyta 2.0
Teraz można jeździć :cf: Ostatnie dwa odcinki w Niemcach na pierwszym, a efekt widać na obrazku wyżej.

Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 23 lipiec 2018 - 21:16

  • 1

#160 Spuczan Napisany 23 lipiec 2018 - 21:17

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9544 Postów:

Jest postęp :tak:


  • 0

#161 Dixi Napisany 24 lipiec 2018 - 08:36

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Moje małe podsumowanie rajdów w Professional
 
26tFvkZ.png

Pierwsze dwa rajdy ukończyłem jeżdżąc Lancią Stratos i pomimo trudnego początku udało się wyciągnąć drugie miejsca (choć i przeciwnicy nieco w tym pomogli). Od 3 rajdu miałem już w pełni ulepszone auto , ze wszystkimi modyfikacjami silnika i tutaj zaczęła się zabawa. Momentami w ogóle nie mogłem go opanować, jeździłem od lewej do prawej. Przy wciśnięciu gazu stawało się zbyt czułe, przez co teoretycznie mocniejszą maszyną zacząłem uzyskiwać gorsze wyniki (choć i kraje były raczej bardziej wymagające). Po Szwecji, przedostatnim rajdzie przelała się czara goryczy, zająłem czwarte miejsce i byłem bez szans na pierwsze, ale też z bezpieczną przewagą nad 3 w klasyfikacji, więc postanowiłem, że ostatni rajd pojadę czymś nowym. Kupiłem Fiata 131 i wygrałem Walię jeżdżąc takim gołodupcem.
Wnioski takie, że najlepiej jeździć golasami :olo:

Teraz z kolei pogrywam w Elite i dalej jeżdżę Fiacikiem. Grecja skończona na 2 pozycji. Aktualnie cisnę w Finlandii i mam mały kryzys i chyba będę musiał czymś przegryzać tę gierkę, bo nie wyrobię. Raz, że dojeżdżam na metę z 6-8 sekundową stratą i jestem zwykle 5, w porywach 4, a dwa że tutaj trzeba niesamowicie cisnąć, ale trasy są bardzo długie i pełno tu hopek, z których samochód wystrzeliwuje jak z procy. Żeby zaliczyć przynajmniej jako tako czysty przejazd z drobnymi błędami muszę restartować mapy dziesiątki razy, a na domiar złego już na 3 kolejnej trasie z rzędu widzę dokładnie ten sam odcinek, więc ciągle mam wrażenie, że stoję w miejscu i wiecznie jeżdżę po tym samym, co odbiera trochę zapału do gry.

Podziwiam Vaga za wbicie calaka  :kult:  Musi mieć chłop anielską cierpliwość :olo:


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 24 lipiec 2018 - 09:03

  • 2

#162 Dixi Napisany 08 sierpień 2018 - 06:28

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Dawno nic nie działo się w temacie.

 

Ja skończyłem Elite i znowu drugi..

cDnaKGT.jpg

 

Sezon najgorszego sortu, bo goście z 1 i 3 miejsca jeździli bezbłędnie, tylko od czasu do czasu wymieniając się etapowymi zwycięstwami. Z taką jazdą trzeba by sporo powtarzać trasy, żeby wykręcać konkurencyjne czasy, a ja mimo wszystko liczyłem, że prędzej czy później któryś rozwali się na drzewie :olo: Patrząc na punktację pozostałych gości to, żeby nie zająć miejsca na podium trzeba się mocno postarać. 

Najgorzej szło mi w Finlandii, do tego stopnia czułem recykling, że przestało mi się chcieć powtarzać te trasy w nieskończoność, a sytuacji nie poprawiał fakt, że jeździ mi się tam kiepsko i nie mogę dobrze wyczuć tych tras.

Najlepiej z kolei poszło standardowo w rajdzie Niemiec i Walii.

 

Teraz czas na Masters, ale najpierw chyba krótka przerwa, potem urlop, więc zabiorę się za to dopiero za jakiś czas :tak: Muszę w końcu wygrać tym Fiatem  :fa:

 


  • 1

#163 Hellmans Napisany 08 sierpień 2018 - 09:37

Hellmans

  • Forumowicze
  • 7841 Postów:

Jakieś tam ploteczki o DR2, poproszę  :please:

 

https://speed-zone.p...roku-n2301.html


  • 0

#164 vagrant3 Napisany 08 sierpień 2018 - 12:20

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10543 Postów:

Dawno nic nie działo się w temacie.

 

tyle sezonów cisnąć jednym samochodem to wiadomo, że gierka się przejada :) Tym mini to chyba wygrałem w drugim sezonie i przeskoczyłem na subaru z 2000, za radą hellmansa...

jeśli chodzi o finlandię, to chyba najlepiej jeździło mi się tam samochodami z napędem na tył. dzięki dużej kontroli nad pojazdem w końcu nauczyłem się dobrze ustawiać przed każdym zakrętem. w innych grupach nawet w kolejnych sezonach już chyba nigdy nie wygrałem tego rajdu.

w ogóle irytująca jest ta duża dysproporcja pomiędzy wynikami dwóch/trzech najlepszych kierowców i całej reszty. jak ma się pecha, to po naprawdę udanym sezonie (np wyniki z dixiego z elite) i tak jest się drugim.
  • 2

#165 Spuczan Napisany 09 sierpień 2018 - 23:56

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9544 Postów:

A mi się wcale nie przejadła a jadę już czwarty sezon w MINI. Zawsze wolałem dłużej pojeździć jedną bryką niż zmieniać je co chwilę. Pewnie przetestuję sobie jeszcze parę autek ale najpierw chcę skończyć sezon na MASTERS.

 

 


  • 0

#166 Marbel Napisany 10 sierpień 2018 - 04:19

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8058 Postów:
Nie jezdziłeś niczym poza Mini? To nic nie widziałeś jeszcze w tej grze.
Szok przeżyjesz na innych samochodach.
  • 1



Inne z tagami: