Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dirt Rally

Codemasters PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
174 odpowiedzi na ten temat

#151 Dixi Napisany 15 lipiec 2018 - 07:40

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3254 Postów:

Ja z kolei skończyłem Clubmana jeżdżąc jeszcze starym Renault i dzięki beznadziejnej końcówce mojego najgroźniejszego przeciwnika udało zająć się pierwsze miejsce w generalce  :olo:

 

y3DgT6g.png

 

Później stwierdziłem, że chyba pora na zmiany i skoro wygrałem to trzeba podnosić poprzeczkę. Przerzuciłem się do góry o jeden stopień i zacząłem grać autami 1970's. Konkretnie przesiadłem się do Lancii Stratos. Oczywiście starty tym w Professional to trochę kalectwo. Raz, że samochód prowadzi się inaczej, zaczynam z czystym kontem pod względem ulepszeń auta i po prostu momentami czuję, jakbym z wolnych zakrętów startował z workiem kamieni w bagażniku. Alpine wyskakiwał tak, że nawet nie widząc przeciwników miałem wrażenie, że w takich miejscach rywale widzą tylko kurz za mną.

Pierwszy kraj Niemcy i już wiedziałem, że będzie ciężko. W kraju, gdzie jeździ mi się najlepiej zająłem 2 miejsce tylko i wyłącznie dlatego, że jeden z gości rozwalił samochód. W Clubmanie natomiast wygrywałem tutaj wszystko jak leci, raz nawet z 40 sekundową przewagą na mecie odcinka. Potem Grecja i historia bardzo podobna :olo: Gość, który wygrał Niemcy rozwalił auto i tym samym tutaj również skończyłem na 2 miejscu, choć było ciasno za moimi plecami. Najważniejsze, że zaraz po Grecji zainstalowali mi aż 2 aktualizacje silnika i teraz być może uda mi się jakoś nawiązać walkę i odpierać ataki, żeby klasyfikacja na koniec była możliwie najbliżej obecnej :good:

 

Cihijm2.jpg


  • 2

#152 Spuczan Napisany 15 lipiec 2018 - 09:32

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:
Nowy samochód i takie ładne wyniki? :notbad:

Masz dwóch Polaków w generalce :olo:
  • 0

#153 Hellmans Napisany 16 lipiec 2018 - 10:30

Hellmans

  • Forumowicze
  • 8052 Postów:

Ostatni wpis o Dirt 4, bo nie chce mi się osobnego tematu zakładać dla tej profanacji:

 

A bawiłeś się tym jakimś generatorem tras? Spoko to wygląda?

 

Fajnie jakby zrobili Dirt Rally 2 z takimi pierdołami dodatkowymi jak tu opisujesz.

 

Po dłuższym ograniu wydaje mi się że te generowane trasy popsuły grę. Największy problem z Dirt 4 jaki mam to obracanie się auta w totalnie nieprzewidywalnych momentach - mam wrażenie że hitboxy wszystkiego co jest poza trasą są niedorobione i czasem przenika się przez niektóre obiekty, a czasem auto obraca sie z dupy nie wiadomo na czym. Rozwiązaniem problemu jest... ustawienie arkejdowego modelu jazdy :olo: Nie, serio, na tym modelu jazdy ten problem jest mniej odczuwalny, a sama gra jest dużo szybsza kosztem realizmu, ale przynajmniej jest grywalna. To tak jakby ktoś chciał spróbować D4.

 

I mgła jest spoko:

DCcmuog.jpg

 

EOT - dawać mi Dirt Rally 2


  • 0

#154 Rudolf Napisany 22 lipiec 2018 - 23:12

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4485 Postów:

Pobrałem z tego Game passa i chyba jak zniknie za tydzień to kupię fizyka :banderas:

 

W symulatory to nie grałem od lat, nigdy nei byłem dobry w wyścigi, ale za dzieciaka lubiłem grać w stare Colliny. Na poprzedniej generacji zajawa na motywy z serii gymkhana i Ken Block kręciłem nosem i jakoś straciłem zainteresowanie gatunkiem. Wasze wypowiedzi w tym temacie dość mocno mnie zaciekawiły i dziś giereczkę miałem odpalić na jeden odcinek... Skończyło się na tym, że zrobiłem całą Grecję jak i Monte Carlo. Gram bardzo zachowawczo + jeszcze ogarniam sterowanie samochodem, więc Grecję przerżnąłem i skończyłem z piątym miejscem. Auto po niej było prawie do kasacji :olo: Gram bez restartów jak w życiu :cf:

 

Spoiler

 

Monte Carlo poszło mi już dużo lepiej i skończyłem  na podium:

37644854_2246189008742606_40234387720571Fota z łapy, bo kumplowi od razu wysyłałem jak zobaczyłem, tak się podekscytowałem, o!

 

Dawno tak się nie wczuwałem i garbiłem przy gierce, jeśli będę miał w to grać więcej to chyba będę musiał iść do ortopedy  :sadfrog:


  • 2

#155 Spuczan Napisany 23 lipiec 2018 - 10:22

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:
Twarde zasady. Też w Monte Carlo przekonałem się jak łatwo stracić samochód. Ja dodatkowe zasady sprawdzę sobie na najwyższym poziomie choć nie wiem czy uda mi się zagrać aż dwa rajdy na MASTERS.
  • 0

#156 Dixi Napisany 23 lipiec 2018 - 13:34

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3254 Postów:

Bez restartów to hardcore, czuję że daleko tak nie uciągniesz  :olo: Ja teraz śmigam na Elite w Finlandii i tam bez restartu to ani rusz, trasa na 7 km, a bywa, że wpadam na metę ze stratą 6 sekund i jestem 5... 

 

Potem może coś skrobnę o przemyśleniach po Professional. W trakcie sezonu zdecydowałem się na zmianę samochodu i okazuje się, że tymi dopakowanymi jeździło się trudniej niż golasami.


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 23 lipiec 2018 - 13:35

  • 0

#157 Rudolf Napisany 23 lipiec 2018 - 13:59

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4485 Postów:

No i nie uciągnąłem, w Niemcach restartuję aż miło  :sadcf:  Po Monte Carlo, które było w sumie proste, gdyby nei lód to tutaj brak możliwości ścinania zakrętów przez te kamulce i do tego te zasrane bramki ze stogów siana trochę musiałem podreperować swoje wyniki  :ftopa:  Ogólnie to nie wiem czy psychicznie z tym tytułem wyrobię, bo jak się zrobi jakoś rzeczywiście trudniej to nie wiem czy tv i pad to przeżyją... Szkoda mi tych restartów, bo wcześniej korzystałem tylko z tego próbnego odcinka limitowanego, żeby chociaż mieć mniej więcej jakiś pogląd na trasę, ale zwyczajnie jestem za słaby, żeby sobie bez tego poradzić.


  • 0

#158 vagrant3 Napisany 23 lipiec 2018 - 14:02

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10696 Postów:

kilka pierwszych sezonów można spokojnie pojechać bez restartów. zanim się wyczuje model jazdy, dopasuje ustawienia, zapozna z róznymi klasami i pojazdami, to nie ma sensu cisnąć tak bardzo wyników. zabawa jest dzięki temu lepsza.

 

ale jak już ktoś chce powygrywać jakieś sezony w konkretnych klasach pod acziwmenty, to restartowanie, uczenie się tras i szlifowanie przejazdów jest ciężkie do przeskoczenia.


  • 0

#159 Rudolf Napisany 23 lipiec 2018 - 21:04

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4485 Postów:
tg5t0Dp.png

szrotedit. le fix z serem

Zrobiłeś mi edycję w trakcie mojej edycji, gdy dodawałem opis i poprawiałem link :(


Edyta 2.0
Teraz można jeździć :cf: Ostatnie dwa odcinki w Niemcach na pierwszym, a efekt widać na obrazku wyżej.

Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 23 lipiec 2018 - 21:16

  • 1

#160 Spuczan Napisany 23 lipiec 2018 - 21:17

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

Jest postęp :tak:


  • 0

#161 Dixi Napisany 24 lipiec 2018 - 08:36

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3254 Postów:

Moje małe podsumowanie rajdów w Professional
 
26tFvkZ.png

Pierwsze dwa rajdy ukończyłem jeżdżąc Lancią Stratos i pomimo trudnego początku udało się wyciągnąć drugie miejsca (choć i przeciwnicy nieco w tym pomogli). Od 3 rajdu miałem już w pełni ulepszone auto , ze wszystkimi modyfikacjami silnika i tutaj zaczęła się zabawa. Momentami w ogóle nie mogłem go opanować, jeździłem od lewej do prawej. Przy wciśnięciu gazu stawało się zbyt czułe, przez co teoretycznie mocniejszą maszyną zacząłem uzyskiwać gorsze wyniki (choć i kraje były raczej bardziej wymagające). Po Szwecji, przedostatnim rajdzie przelała się czara goryczy, zająłem czwarte miejsce i byłem bez szans na pierwsze, ale też z bezpieczną przewagą nad 3 w klasyfikacji, więc postanowiłem, że ostatni rajd pojadę czymś nowym. Kupiłem Fiata 131 i wygrałem Walię jeżdżąc takim gołodupcem.
Wnioski takie, że najlepiej jeździć golasami :olo:

Teraz z kolei pogrywam w Elite i dalej jeżdżę Fiacikiem. Grecja skończona na 2 pozycji. Aktualnie cisnę w Finlandii i mam mały kryzys i chyba będę musiał czymś przegryzać tę gierkę, bo nie wyrobię. Raz, że dojeżdżam na metę z 6-8 sekundową stratą i jestem zwykle 5, w porywach 4, a dwa że tutaj trzeba niesamowicie cisnąć, ale trasy są bardzo długie i pełno tu hopek, z których samochód wystrzeliwuje jak z procy. Żeby zaliczyć przynajmniej jako tako czysty przejazd z drobnymi błędami muszę restartować mapy dziesiątki razy, a na domiar złego już na 3 kolejnej trasie z rzędu widzę dokładnie ten sam odcinek, więc ciągle mam wrażenie, że stoję w miejscu i wiecznie jeżdżę po tym samym, co odbiera trochę zapału do gry.

Podziwiam Vaga za wbicie calaka  :kult:  Musi mieć chłop anielską cierpliwość :olo:


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 24 lipiec 2018 - 09:03

  • 2

#162 Dixi Napisany 08 sierpień 2018 - 06:28

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3254 Postów:

Dawno nic nie działo się w temacie.

 

Ja skończyłem Elite i znowu drugi..

cDnaKGT.jpg

 

Sezon najgorszego sortu, bo goście z 1 i 3 miejsca jeździli bezbłędnie, tylko od czasu do czasu wymieniając się etapowymi zwycięstwami. Z taką jazdą trzeba by sporo powtarzać trasy, żeby wykręcać konkurencyjne czasy, a ja mimo wszystko liczyłem, że prędzej czy później któryś rozwali się na drzewie :olo: Patrząc na punktację pozostałych gości to, żeby nie zająć miejsca na podium trzeba się mocno postarać. 

Najgorzej szło mi w Finlandii, do tego stopnia czułem recykling, że przestało mi się chcieć powtarzać te trasy w nieskończoność, a sytuacji nie poprawiał fakt, że jeździ mi się tam kiepsko i nie mogę dobrze wyczuć tych tras.

Najlepiej z kolei poszło standardowo w rajdzie Niemiec i Walii.

 

Teraz czas na Masters, ale najpierw chyba krótka przerwa, potem urlop, więc zabiorę się za to dopiero za jakiś czas :tak: Muszę w końcu wygrać tym Fiatem  :fa:

 


  • 1

#163 Hellmans Napisany 08 sierpień 2018 - 09:37

Hellmans

  • Forumowicze
  • 8052 Postów:

Jakieś tam ploteczki o DR2, poproszę  :please:

 

https://speed-zone.p...roku-n2301.html


  • 0

#164 vagrant3 Napisany 08 sierpień 2018 - 12:20

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10696 Postów:

Dawno nic nie działo się w temacie.

 

tyle sezonów cisnąć jednym samochodem to wiadomo, że gierka się przejada :) Tym mini to chyba wygrałem w drugim sezonie i przeskoczyłem na subaru z 2000, za radą hellmansa...

jeśli chodzi o finlandię, to chyba najlepiej jeździło mi się tam samochodami z napędem na tył. dzięki dużej kontroli nad pojazdem w końcu nauczyłem się dobrze ustawiać przed każdym zakrętem. w innych grupach nawet w kolejnych sezonach już chyba nigdy nie wygrałem tego rajdu.

w ogóle irytująca jest ta duża dysproporcja pomiędzy wynikami dwóch/trzech najlepszych kierowców i całej reszty. jak ma się pecha, to po naprawdę udanym sezonie (np wyniki z dixiego z elite) i tak jest się drugim.
  • 2

#165 Spuczan Napisany 09 sierpień 2018 - 23:56

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

A mi się wcale nie przejadła a jadę już czwarty sezon w MINI. Zawsze wolałem dłużej pojeździć jedną bryką niż zmieniać je co chwilę. Pewnie przetestuję sobie jeszcze parę autek ale najpierw chcę skończyć sezon na MASTERS.

 

 


  • 0

#166 Marbel Napisany 10 sierpień 2018 - 04:19

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8159 Postów:
Nie jezdziłeś niczym poza Mini? To nic nie widziałeś jeszcze w tej grze.
Szok przeżyjesz na innych samochodach.
  • 1

#167 Spuczan Napisany 19 sierpień 2018 - 09:27

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

Od czasów CMR 2.0 czyli moich początków z samochodówkami staram się jak najdłużej jeździć jednym samochodem żeby go najlepiej opanować. Jeździłem też Audi Quattro i Subaru Imprezą ale żadnym nie przejechałem całego rajdu. Jak ukończę mistrzostwa na ELITE to pewnie zmienię brykę.

 

A tymczasem wrzucam obiecane wcześniej filmy z Monte Carlo. Niestety obrabianie tego na XO to katorga dlatego filmy zaczynają się w środku trasy ;(

 

 


  • 0

#168 Spuczan Napisany 15 wrzesień 2018 - 13:48

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

Trochę czasu minęło od mojego ostatniego rajdu w Dirt Rally, przez co temat spadł na drugą stronę ale już wracam do walki. Oczywiście nie zmieniłem samochodu ale obiecuję, że na najwyższym poziomie to zrobię.

 

FINLAND | ELITE | MINI COOPER S

 

9-5-2018_10-54-40_PM.png

 

Finladia okazał się dla mnie dość prostym rajdem. Zacząłem bardzo dobrze i od samego początku była na pierwszym miejscu. Najpierw delikatnie wyprzedzałem stawkę o setne sekundy by w kolejnych odcinkach zwiększać swoją przewagę. Niestety moja radość nie mogła trwać wiecznie. W końcu skapitulowałem na dwóch najdłuższych trasach a w kolejnych nie udało mi się odrobić straty. W ten sposób bez zbędnych trudności zająłem dobre drugie miejsce.

 

GREECE | ELITE | MINI COOPER S

 

Trochę obawiałem się Grecji. W poprzednich rajdach nie radziłem sobie za dobrze. Jest ciasno, są hopki a w zakręty trzeba chodzić na ręcznym i tak manewrować samochodem żeby nie wytracić prędkości. Każde hamowanie na prostej to strata cennych sekund co na koniec trasy może okazać się  gwoździem do trumny. Na szczęście lider upierdzielił koło na drugim odcinku i znalazłem się w bardzo komfortowej sytuacji bo koleś który teraz jest na pierwszym miejscu w Finlandi zajął niepunktowaną pozycję :cf: Dziecko szczęścia? Możliwe. W każdym razie po czterech odcinkach mam 2 miejsce i parę sekund straty do lidera. Możliwe, że już dziś będę jeździł po Szwecji*.
 
Poniżej dwa przejazdy do oglądania:
 
 
Złe wejście w zakręt (2:11), obrócenie samochodu (3:04) i parę drobnych błędów ostatecznie przesądziło o wyniku.
 
 
Atu praktycznie perfekcyjna jazda od początku ale w 3:39 najechałem na skałę i obróciłem samochód a miałem prawie 6 sekund przewagi. Przepraszam za to, że film nie nagrał się od pozycji startowej ale nagrywanie na XO nie należy do najlepszych z jakim się spotkałem.
 
*Chyba, że Doom lub Pillarsy będą domagały się mojej atencji  :zakochany:

  • 3

#169 nole Napisany 25 wrzesień 2018 - 12:23

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4556 Postów:

Może dadzo dwókję. :please:

http://www.pushsquar...cement_tomorrow


  • 0

#170 vagrant3 Napisany 25 wrzesień 2018 - 12:31

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10696 Postów:
zesram się ze szczęścia jeśli to faktycznie chodzi o dirt rally 2
  • 0

#171 Spuczan Napisany 04 październik 2018 - 20:30

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

Mistrzostwa na poziomie elitarnym zakończone więc czas na podsumowanie.

 

9-30-2018_9-57-15_PM.png

 

Sezon przebiegał od początku po mojej myśli. Tym razem rywale nie byli w stanie mi zagrozić i doszło do sytuacji w której mogłem dosłownie olać ostatni rajd Walii. Pierwsze miejsce oczywiście zdobyłem w Monte Carlo gdzie wygrałem praktycznie wszystkie odcinki a w jednym wyprzedziłem drugiego gościa aż o 19 sekund. Normalnie gwałt :cf:

 

Kolejność rajdów: Finlandia/Grecja/Monte Carlo/Szwecja/Niemcy/Walia. Udało mi się odrobinę poprawić moją jazdę w Grecji i Szwecji ale punktacja nie oddaje tak naprawdę wyników jakie osiągałem. Można powiedzieć, że w każdym rajdzie poszło mi bardzo dobrze a w Monte Carlo genialnie. Tylko, że w Szwecji ja autentycznie walczyłem o to drugie miejsce bo pierwsze było poza zasięgiem. W ostatnim odcinku między mną a trzecim była sekunda różnicy a przede mną był 11 km odcinek. Wąskie oblodzone trasy, pełne zasp nie napawały mnie optymizmem ale się udało.

 

Zdecydowaliśmy z Mini, że to nasz ostatni rajd. Niczego sobie nie obiecywaliśmy i nie mamy do siebie żalu. Ja się nie deklarowałem na całe życie, on wie, że są inni :cf: Chociaż przejechałem się kilkoma samochodami i trochę zmiękła mi fajka na masters :olo: Testowałem Polo WRC i Subaru Imprezę 2001. Wyniki możecie sprawdzić poniżej:

 

 

 

 

Coż... na masters to już inna bajka. Najlepiej poszło mi w MINI. Nie jest to żadne zaskoczenie bo spędziłem z nim najwięcej czasu. Chociaż i tak popełniłem dwa duże błędy które tak naprawdę zdecydowały o 5 miejscu. Teraz jak sobie wyobrażę przejście całego rajdu na masters, złożonego z kilkunastu odcinków i trasy po kilkanaście kilometrów gdzie mogę popełnić wiele błędów to aż mnie ciary przechodzą. Ale lubię to. Uwielbiam walczyć z trasą i samochodem. Jeszcze nie zdecydowałem się ostatecznie na furkę więc może wy podrzucicie jakieś pomysły?

 

 


  • 3

#172 keogh Napisany 05 październik 2018 - 14:44

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10348 Postów:


  • 0

#173 Schrodinger Napisany 05 październik 2018 - 14:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56922 Postów:

a pobiłeś chociaż Hellmansa? 


  • 0

#174 Spuczan Napisany 13 październik 2018 - 19:42

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9610 Postów:

Plebiscyt zakończony. Autko na rajd na poziomie masters wybrane. Zanim zdradzę który samochód wygrał napiszę tylko, że testowałem parę samochodów. Między innymi VW Polo Rally, Subaru Impreza 2001, Mitsubishi Lancer Evolution czy Ford Fiesta RS Rally. Dodatkowo pyknąłem sobie rajd Rallycross na rozluźnienie (Subaru WRX STI) i zajrzałem do Hillclimb (Peugeot 205 T16 Pikes Peak). Poniżej dwa kolejne filmy z testów.

 

 

 

Komisja jednogłośnie stwierdziła, że zwycięzcą którego użyję w rajdzie na poziomie masters będzie VW Polo Rally.

 

10-13-2018-9-19-39-AM.png

 

Zacząłem od rajdu Finlandii. Na razie idzie nam średnio i fajka mi trochę zmiękła jak się okazało, że łapię się zaledwie na 7-9 miejsce. O pierwszej trójce mogę pomarzyć. Najczęściej wygląda to tak, że drugi kierowca ma 0.456-1.5 straty, trzeci 6 sekund a czwarte i kolejne od kilkunastu do dwudziestu. Długaśne, kilkunastokilometrowe odcinki pozbawiają mnie jakichkolwiek marzeń o wyższej pozycji. Pewniej będę liczył na to, że ktoś, gdzieś się wypieprzy a ja wskoczę wyżej :ok: Najczęściej, jak już uda się przejechać odcinek bez poważnego wypadku, lider odjeżdża mi na 12-19 sekund  :reggie: . Jestem w stanie prześcignąć go w pierwszej fazie toru ale później siada psycha. Zaczyna się niepotrzebne hamowanie, głupie błędy lub zapierdzielanie na maksa które kończy się najczęściej obróceniem samochodu. Już wiem, że będę płakał w Grecji i Szwecji. Daje sobie jeszcze czas bo wiadomo, że trzeba się przyzwyczaić do mocniejszej maszyny ale skoro w jednym z moich ulubionych rajdów idzie nie za dobrze to co się będzie działo na tych rajdach których jeszcze nie opanowałem.

 

Każda hopka w Finlandii to potencjalny gwóźdź do trumny. Samochód lata jak szalony i czasem ciężko go wyprowadzić z poślizgu. W temacie pojawił się argument o recyklingu tras ale jak ja się kurczę cieszę, że jednak trafiamy w te same miejsca. To taka chwila odpoczynku. Wiesz jak masz jechać, byłeś tu i doskonale zdajesz sobie sprawę gdzie możesz przycisnąć a gdzie należy uważać.

 

A jak tam u was? Ktoś w ogóle bawił się na masters? Może uda mi się skończyć cały rajd w tym roku. Mini byłby bezpieczniejszym wyborem ale już mi się trochę przejadł. Zobaczymy gdzie uda się dojechać.

 

 


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 14 październik 2018 - 17:14

  • 0

#175 Hellmans Napisany 13 październik 2018 - 20:29

Hellmans

  • Forumowicze
  • 8052 Postów:

Nawet raz otarłem się o zwycięstwo, ale zbombiłem ostatni rajd :olo:

 

lTuKEfI.jpg


  • 1



Inne z tagami: