Skocz do zawartości

Zdjęcie

ClaDun Returns: This is Sengoku!

System Prisma Nippon Ichi Software Vita

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 09 lutego 2016 - 10:00

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
9b3pw1V.jpg

http://gematsu.com/2...nounced-ps-vita

Stronka z teaser (samo tło i muzyczka):
http://nippon1.jp/co...w_title_160205/


Wooooo! Nowy ClaDun! Vita żyje \o/ Siedem klas, osiem broni i lokalny co-op. Czekam z wywalonym jęzorem, szczególnie pierwszy ClaDun był mistrzowski.

Gdyby ktoś nie wiedział co to za seria: http://nikogoforum.p...this-is-an-rpg/

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 listopada 2016 - 09:20

  • 4

#2 Tawotnica Napisany 16 listopada 2016 - 09:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
https://youtu.be/T86NhKhL3ns

Hurra, będzie lokalizacja! W 2017 na PS4, Vitę i PC.
  • 0

#3 Cola Napisany 16 listopada 2016 - 10:10

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Nie słyszałem o tej grze, miłe zaskoczenie! Wersja na Vite poproszę.


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 18 lutego 2017 - 15:18

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Premiera u nas 09.06. Limitka i fizyk tylko na PS4, wersja na PSV wychodzi cyfrowo:

 

http://gematsu.com/2...a-june-9-europe

 


  • 0

#5 nole Napisany 13 kwietnia 2017 - 03:33

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:
Nowy trailerek:


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 11 czerwca 2017 - 19:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Gram i Cladun jak zawsze dostarcza! Jaka to jest napakowana we wszystko giereczka, nawet nie wiem gdzie zacząć. 7h, zrobione pięć rozdziałów w wątku głównym i trochę questów - dopiero co zdobyłem Ran-geony, a oprócz tego jeszcze są EX Stages, w których uwalniamy zbłąkane dusze wielkich lordów.

 

Sengoku idzie śladem X2, stawiając na dawanie graczom jak największej swobody w kreacji postaci i na wierzch i tak już skomplikowanego systemu kręgów magicznych dodaje parę następnych. Na przyjład fortyfikacje swojego zamku:

 

MytY7Li.jpg

 

zdobywane w trakcie gry kamienie z ulepszeniami osadza się w powyższej drabince prawie na stałe, ponieważ wyjęcie skutkuje zniszczeniem klocuszka (a ponadto zniszczenie kosztuje 2k!) Klocki mają swoją rangę i jak widzicie na pierwszym piętrze w niektórych miejscach tylko określony rodzaj kamyków można wsadzać. Niezależnie od rangi zdarza się, że pojawiają się minusowe staty. Tu znowu wchodzi w grę pieniądz, ponieważ zamiast wyjmować i niszczyć takie klocki możemy je naprawiać.

 

Nie wiem jak rozbudowany to będzie system, ale na początek jest zdecydowanie za drogo się tym bawić i pozwalać sobie np. na -All Res. Dobudowanie kolejnego piętra kosztuje 10k, więc nieprędko się tym pobawię :uff:

 

Następna rzecz to questy:

 

6LwlSJ5.jpg

 

Questy umilają ponowne przechodzenie tych samych plansz dodatkowymi nagrodami. Do pięciu na raz możemy zaakceptować, w zależności od wybranych zadań pojawiają się w poziomach nowi przeciwnicy, a nawet szefkowie. Obecnie po każdym skończonym rozdziale sobie ogarniam queściki inną klasą postaci, później atakuję czasówki. 

 

Ciężko ukryć, że farmienie w Cladun się opłaca. Im dłużej używa się jednej broni, tym lepsze skille w kuźni można dobrać. Bohaterami trzeba rotować, bo zarówno HP jak i SP są potrzebne do efektywnego korzystania z kręgów magicznych. Po pojawieniu się Ran-geonów najlepiej stworzyć kolejną paczkę bohaterów i levelować ich od zera. Pieniędzy zawsze mało, zawsze można na coś wydać.

 

Króciutkie mini-labirynty sprawdzają się świetnie na krótkie sesje po pół godzinki, a oplecione są wciągającymi, złożonymi systemami pakowania bohaterów w które można się zagłębić na dłużej. Jako entry point jednak bym odradzał - pierwszy Cladun pozostanie w tutaj niedoścignięty, za dużo w sequelach 'kustomizacji', za mało tłumaczenia o co w ogóle chodzi. Wystarczy parę leveli podpakować i nagle masz coś takiego przed oczyma w -nastu wersjach dla 6-7 bohaterów:

 

zKMWlv4.jpg

 

i weź tu ogarniaj. Dłużej siedzę nad bawieniem się w wyczajanie najlepszych kręgów i dopasowaniu ich do broni niż przechodząc dungeony :olo: ale to ma swój urok, szczególnie na początku, kiedy gra jeszcze nie wymaga spinania pośladów i konkretnych (czytaj: innych niż bij aż padnie, najlepiej od tyłu) strategii w oparciu o kręgi. Pewnie się za parę rozdziałów zacznie, X2 pod koniec miało aż nieprzyjemnie wysoki skok poziomu trudności.

 

QOcHNew.jpg

 

Gram na PS4, ale oczywiście to gra lepsza na handheldy. Niestety nie ma cross-save z Vitą, więc pudło > brak pudła, chociaż do pykania w busach byłaby jak znalazł :ok: 


  • 1



Inne z tagami: