Skocz do zawartości

Zdjęcie

[VC] Pokemon Red/Blue/Yellow

Game Freak Pokemon Nintendo Gameboy 3DS Virtual Console

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
38 odpowiedzi na ten temat

#31 lukaszSA Napisany 03 maja 2016 - 21:37

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Tak. Trzeba podczas uruchamiania przytrzymać START lub SELECT. W ten sam sposób można włącząć gry z DSa w natywnej rozdzielczości.

 

Natomiast przyciśnięcie L i R a następnie Y pozwala na włączenie zielonego podświetlania.

 

Dodatkowo dzięki 3D obraz w ramce nie jest wyświetlany płasko na równi z ramką, ale jest głębiej - tak jak na normalnej konsoli.


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 03 maja 2016 - 21:39

  • 1

#32 Tawotnica Napisany 14 maja 2016 - 08:16

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Dziubałem, dziubałem i się przedziubałem przez Pokemon Blaue Version. Miał być nostalgia-trip pełną gębą, dlatego grałem po niemiecku. Nawet "Komplettloesung" (przewodnik) odgrzebałem ze strychu, ale się nie przydał - pamiętam wszystko jakbym pierwszy raz grał wczoraj.  Szczerze mówiąc to trochę przerażony jestem, że ciągle wiem, gdzie leżą poukrywane na podłodze itemy, a miejscówki w których jakie Poki się łapie wymienię bez zająknięcia nawet jak mnie ktoś obudzi o 3 w nocy  :pf:

 

Czuć, że to jRPGów z lat '90, bo gierka się nie patyczkuje z random encounterami. Szczególnie w jaskiniach nawet nie zdąży się porządnie zacząć muzyka po dokończonej walce i już wyskakuje następny Pokemon. System zarządzania itemami z dzisiejszego punktu widzenia to mega-archaizm. Z resztą jaki system - to tabelka w której się przerzuca pozycje selectem :yao: do tego z mocno ograniczoną pojemnością. Same potwory wyglądają dosyć paskudnie / przerażająco (Slowbro jak psychopata!), nie zaczynam nawet o portretach "od tyłu"- daleko temu do przestylizowanych słodziaków jakie kojarzymy dzisiaj z serią. 

 

Mimo tego, imponujące jest ile twórcy wyciągnęli z ograniczonych możliwości GB. Domki wszystkie takie same, NPC to trzy sprity na krzyż, a mimo tego każde miasto ma swój niepowtarzalny klimat. Dla mnie największą atrakcją zawsze jest Lavendar Town. Ta muzyka, duchy które nie dają się zidentyfikować, potem historia z Cubone. Najlepsza miejscówka w serii. Ms. Anne też robi wrażenie, podobnie jak pierwszy wypad na wodę z surf. Jedyne miejsce, które zapamiętałem lepiej niż jest w rzeczywistości to Safari Zone. Ugh, dzisiaj to przerażająco nudne girndowanie, a za dzieciaka nie wychodziłem z SZ zanim nie złapałem wszystkich możliwych stworów, nawet dwa Taurosy miałem... teraz oczywiście olałem Poki SZ-only. Za dużo zachodu.

 

Poza tym grałem dosyć standardowo, bez żadnych nuzlocke challenge czy innych wynalazków. Team mi wyszedł też bardzo pospolity: Kadabra, Victreebell, Raichu, Dugtrio, Pidgeon, Starmie + Charizard i Nidoqueen w zależności od potrzeb. Jedyna zmiana jakiej się trzymałem przez całą grę: używać TMek w momencie ich zdobycia. To była dobra zmiana! Raz, że odgracało przeciążoną torbę z itemami, dwa zyskałem sporo ataków dużo wcześniej zamiast czekać z ich użyciem nie wiadomo jak długo. Czarek mi długo dublował za Fighting, bo miał Seismic Toss. Pidgeotto wysposażony w double-edge nadawał się nawet do walk w arenach, żeby wykańczać osłabionych wrogów. Starałem się też trzymać całą drużynę mniej więcej na jednakowym levelu. Nigdy nie miałęm większego rozjazdu niż 2 poziomy od najmocniejszego do najsłabszego. Trochę żmudniej się przechodziło Top 4, ale ogólnie nie miało to wpływu na poziom trudności - przez gierkę przebrnąłem jak burza: 22h / 112 poków.

 

Na Red i Yellow pewnie się nie skuszę, bo mi starczy wspomnieć na następne 20 lat, ale jakby się jeszcze na 3DSa pojawiły Gold/Silver to brałbym day1.   


  • 4

#33 Hellmans Napisany 14 maja 2016 - 09:37

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Same potwory wyglądają dosyć paskudnie / przerażająco (Slowbro jak psychopata!), nie zaczynam nawet o portretach "od tyłu"- daleko temu do przestylizowanych słodziaków jakie kojarzymy dzisiaj z serią. 

 

Mnie zawsze bawiło, że przy wspominkach starych poków zawsze pojawia się temat Lavender Town, jakie to to straszne niby nie było, creepy muzyczka, duchy, a mało kto wspomina o niszczących psychiki sprite'ach z Red/Green. Szkoda, że anime nie przejęło tego stylu graficznego :cf:

 

We0H0PC.jpg


  • 2

#34 lukaszSA Napisany 14 maja 2016 - 09:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Król jest tylko jeden

 

Spr_b_g1_005.png


  • 2

#35 tomasz Napisany 14 maja 2016 - 10:02

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 336 Postów:
Ale to już w następnej generacji, na tym samym, tylko kolorowym gemboju, dokonała się wolta od niepokojących wizji grafika-heroinisty do słodkich pluszanych zabawek dla dzieci.

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 14 maja 2016 - 13:43

  • 0

#36 Hellmans Napisany 14 lipca 2016 - 22:34

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Zniżka do 28 lipca:

https://www.nintendo...ms-1121756.html


  • 0

#37 Mauro Napisany 15 lipca 2016 - 08:34

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Mogę wyjąć z szuflady GameBoy Color i sie wymienic Pokemonami przez kabel.


  • 0

#38 Hellmans Napisany 22 lipca 2016 - 12:21

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Sheeeeeit, zapomniałem zostawić w spokoju kolesia za nugget bridge, więc żeby złapać Mew będę musiał polować na nigglety ze specialem 21 :/

 

Jestem w jaskini przed ligą, więc dzisiaj skończę.

 

edit: ha, za pierwszym razem :^^:

xY2oqom.jpg


Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 22 lipca 2016 - 14:12

  • 1

#39 Hellmans Napisany 25 września 2017 - 15:38

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

https://daily.pokeco...ixes-shiny-bug/

 

Naprawili buga przez którego poksy spełniające wymagania na bycie shiny z gen 1 po przeniesieniu shiny nie były. Czyli mogę w spokoju łapać shiny w gen 2 :obama:


  • 0



Inne z tagami: