Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kirby: Planet Robobot

3DS HAL Laboratories

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 03 marca 2016 - 23:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Już w czerwcu zaatakuje MECHA KIRBY:

 

N3DS_KirbyPlanetRobobot_boxart_png_jpgco

 

CcqGJBUUcAEpB9G.jpg

 

bsB5uxi.jpg

 

jaranko, nie spodziewałem się że tak szybko zrobią nowego Kirbusia po Triple Deluxe i to jeszcze na 3DSa. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 04 marca 2016 - 00:15

  • 0

#2 erzetPL Napisany 04 marca 2016 - 06:56

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Ja akurat zaraz przed tą megatoną włączyłem Directa. :olo: Jaram się, motyw MechaKirby może być mega.
  • 0

#3 cybercotlet Napisany 04 marca 2016 - 11:05

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Day one :yes:


  • 1

#4 Spuczan Napisany 28 marca 2016 - 20:26

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

http://www.dualshock...level-and-boss/

 


  • 0

#5 Tawotnica Napisany 13 kwietnia 2016 - 13:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Nowy trailer:

 

 

będzie kraszer :tak: 


  • 0

#6 cybercotlet Napisany 13 kwietnia 2016 - 14:53

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Grube lato się zapowiada :skacze:


  • 0

#7 Spuczan Napisany 04 maja 2016 - 16:48

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

https://www.twitch.t...apan/v/64497120

 

Prawie trzy godziny gameplayu.


  • 0

#8 cybercotlet Napisany 04 maja 2016 - 17:49

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Szkoda psuć sobie zabawę oglądając gameplay. Kto nie bierze w ciemno ten ciota i ch*j.


  • 0

#9 Tawotnica Napisany 09 czerwca 2016 - 13:45

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Można używać amiibo z Fire Emblem:

mb8GXUF.jpg

GOTY!
  • 2

#10 Tynio Napisany 09 czerwca 2016 - 21:03

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

Można używać amiibo z Fire Emblem:

mb8GXUF.jpg

GOTY!

 

Czyli warto było wydać na gierkę?

Muszę zagrać za jakiś czas w swoją. 


  • 0

#11 Tawotnica Napisany 09 czerwca 2016 - 21:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
No jasne, że warto! Jedna z lepszych (a może najlepsza?) platformówek na 3DSie. Wykorzystanie stereoskopowego 3D tak jak już w Triple Deluxe wyśmienite, a Roboboty mają daleko do gimmicku. Obawiałem się, że poruszanie się takim wielkim mechem może niekorzystnie wpłynąć na tempo rozgrywki, ale nic z tych rzeczy - Mecha Kirby zasuwa aż miło, a część leveli jest zrobiona wyłącznie pod wesołą rozwałkę robotem: latanie niczym w shmupie, jazda trójkołowym motocyklem, przenoszenie całych armat na czas zanim lont zdąży się wypalić :banderas:

Konstrukcja gry jest taka sama jak w TD, czyli w każdym poziomie są poukrywane trzy znajdźki, które zdobywa się odpowiednią umiejętnością bądź rozwiązując zagadkę/wyzwanie. Weteranom Kirbusia właśnie jazda robotem urozmaica mocno rozgrywkę, bo umiejętności mecha mocno się różnią od znanych, standardowych power-upów. Na przykład bomby włażą po ścianach i mogą służyć do wciskania przełączników. Moim faworytem jak na razie jest Ice Cream Factory. Niby "słodyczowy" level jakich mamy tonę w każdym jump & runie, ale wykonany z taką drobiazgowościa, że aż się chce zatrzymać i patrzeć na maszyny do krecenia lodów. Ostatni raz tak się jarałem żywnościowymi planszami żelkami w Tropical Freeze i lodowym światem w Rayman Origins. Ta sama półka. No i ta kojąca duszę muza:



Perełka. Takie niepozorne kawałki w jednak przeładowanym nieco brzmieniami soundtracku bardzo pozytywnie się wyróżniają. Trochę mi przypomina klasyka z SM64 - Dire, Dire Docks. A propos Dire Docks, świat wodny jest świetny, a dobrą platformówkę się poznaje m.in. po tym, że pływanka nie są skaszanione ;)
  • 2

#12 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2016 - 11:03

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Końcówka Story Mode jest spektakularna :tak: Gry z Kirby zazwyczaj miały fajny twist w rozgrywce na zakończenie, ale tutaj kolejny raz HAL pojechali po całości.

Ogólnie Kirby przez mechy jest jeszcze bardziej dopakowany niż w poprzednich grach, więc samo przejście gry nie stanowi żadnego problemu. Poukrywane w każdym poziomie kostki, poza dwoma/trzema levelami też wpadały za pierwszym razem. To akurat uważam za plus, bo bardzo mało jest miejsc, gdzie brakowałoby odpowiedniej umiejętności w pobliżu albo gdzie można byłoby sobie zamknąć drogę powrotu po skuszeniu w zagadce. Rzadziej trzeba powtarzać całe plansze. Nie ma denerwujących momentów na zasadzie widzisz znajdżkę w zasięgu ręki, ale spaliłeś już lont do armaty, która cię do niej katapultuje. Lonty "odrastają", zagadki się resetują, pełen komfort.

Przez to Planet Robobot jest nie tylko łatwiejszą, ale też krótszą niż Triple Deluxe grą. Dlatego niewybaczalną wadą jest dla mnie wtórność w strukturze światów i recycling assetów oraz bossów. Na przykład jeden z szefków to cztery hologramy starych mid-bossów. Meh. W każdym świecie po zebraniu wszystkich ukrytych kostek pojawia się dodatkowy level -ex, który jest trochę dłuższy i miesza elementy ze wszystkich poprzednich plansz. Nie mam nic do samego konceptu, ale potęguje to wrażenie "been there, done that" i trochę mnie wnerwiały zmieniające się co drzwi motywy muzyczne.

Zobaczymy jak wyżyłowane będą dodatkowe tryby i minigierki, ale po wstępnym zachwycie jednak Triple Deluxe mi się wydaje "pełniejsze" niż Planet Robobot.
  • 1

#13 erzetPL Napisany 14 czerwca 2016 - 10:45

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Ja będę pykał dopiero na początku lipca, a Tawot już tak nakręca. :(
  • 0

#14 Aki Napisany 22 czerwca 2016 - 06:47

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 223 Postów:

No to Kirby za mną... i podpisuję się pod tym o czym pisał Tawotnica.

 

Takiego końca story mode (i bossów) się nie spodziewałem, ale fajne to było rozwiązanie i miłe urozmaicenie.

 

Faktycznie krótsze i łatwiejsze niż Triple Deluxe ale grało się miodnie. Większość kostek i złotych naklejek wpadała sama (też przyszło mi powtórzyć tylko kilka plansz już po skończeniu gry w poszukiwaniu rare stickerów - głównie dlatego, że za pierwszym razem przechodziłem je trochę nieuważnie).

Mecha-Kirby daje o wiele większe pole do popisu niż Hypernova z Triple Deluxe przez co zagadki nie były tak wtórne i powtarzalne.

 

Ogólnie odblokował mi się tryb Time Trial ale on pewnie już poczeka aż znowu najdzie mnie ochota na platformowanie...


  • 0

#15 cybercotlet Napisany 22 września 2016 - 13:47

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Dziś naprawiłem swój błąd i zamówiłem giereczkę dla dzieci  :szau:  (od dnia premiery na nią chorowałem)


  • 0

#16 cybercotlet Napisany 29 września 2016 - 20:33

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Jeden boss już za mną nawet znalazłem jeden sekret w 4 planszy z skillem z smasha!

Grafa jeszcze lepsza niż w Triple Deluxe i więcej efektu 3D. JEST MOC :banderas:


  • 0

#17 drAKul Napisany 17 marca 2023 - 12:19

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:

Dla śpieszalskich 9/10.

 

Robobot to absolutny sztos - jedna z najlepszych gier na 3DSa. To jeden z TYCH topowych Kirby, pełen pomysłów i kreatywności.

 

Tym razem USP jest strój robota dla Kirb'iego. Często przechodzimy planszę do końca Kirbiaszem, omijając wielkie machiny zagłady (piły, prasy, ciężarówki, bile od bilarda) łapiemy robota i wracamy siać pożogę i zniszczenie. Piły, prasy, ciężarówki i bile, które stanowiły zagrożenie, fruwają odtrącone naszą mechaniczna pięścią i stają się fraszką igraszką dla naszego roboKribiego. Ten moment mocy gdy ciężarówka, która nas rozjeżdżała minutę temu, leci na orbitę okołoziemską są mega satysfakcjonujące i dają to Palpatine'owskie poczucie "UMLIMITED PAŁA". Oprócz standardowych mocy znanych z poprzednich części dostępne dla naszego Jigglypuffa, gdy stajemy się Robobotem, także możemy zrobić "Power Up" co daje nam możliwość strzelenia prądem, naparzanie kamiennym łapskiem bądź zamiany w wyścigówkę lub odrzutowiec (tak są plansze shoot'em up - mi się przypomniał Super Mario Land). Oprócz masakrowania przeciwników oraz wprowadzaniu różnorodności, moce Robo-Kirb'iego umożliwiają też odnalezienie znajdźiek. Są ich dwa rodzaje  - Cyber Kostki mocy by Ann - odpowiednik księżyców, gwiazdek, złotych monet itp, dające dostęp do dodatkowych plansze oraz do szefów oraz naklejki - coś ala stemple SM3DW - któremy możemy stunningować naszego Robobota.

 

Sama rozgrywka to Kirby 2D ale z domieszką Mutant Mudds czyli przemieszczaniem się pomiędzy dwoma płaszczyznami. Zagadki, ani sama gra nigdy nie są trudne, ale też jednocześnie nie są uwłaszczająco prostackie. Mi wszystko sprawiło frajdę i bawiłem się przednio. Aaaa i często wykorzystywanym patentem jest odkręcanie/dokręcanie śrub poprzez kręcenia analogiem, gdy jesteśmy Robobotem, co często kończy się przerzuceniem części planszy pomiędzy płaszczyznami. 

 

Graficznie jest w pytę - feria soczystych barw połączona z cyber-elementami zgrywa się nadspodziewanie dobrze. Jest to także jedna z tych gier, gdzie żałuję, że nie widzę efektu Sri-di (widże głownie jednym okiem) - przeciwnicy oraz obiekty przemieszczają się pomiędzy płaszczyznami i jestem pewien, że wygląda to jeszcze bardziej kozacko. Z tego co rozumiem to taki patent był już w Triple Deluxe - no ale ja w niego nie grałem

Muzyka jest trochę gorsza - kawałki mają mechaniczny styl adekwatny do klimatu gry, ale nie wpadają, aż tak w ucho. Gra zresztą sporo kawałków recyklinguje z wcześniejszych części - oczywiście w bardziej mechanicznej aranżacji.

 

Poza tym, więcej grzechów nie pamiętam. Nie grałem w Triple Deluxe - więc nie wiem ile gra z niego pożycza i jak Robobot ma się w odniesieniu do niej. W wątku większość twierdziła, że TD jest lepsze. Narzekano na długość tego Kirbiasza - dla mnie była ona w sam raz - gra nie męczyła mnie powtarzalnością patentów - od początku do końca miałem banana na twarzy. Aaaaa i naczytałem się w necie, że walka z ostatnim bossesem to jakaś megatona fabularna w uniwersum Kirbiego (niby to boss z Adventure - szczerze nie pamiętam - Dedede oraz Meta Knight to rozumiem, Wielkie Oko jakoś mi umknęło) do tego jak się pauzuje to można poczytać opisy plansz, postaci i historia złego oraz jego asystentki ma być wzruszająca, więc jeśli ktoś szuka głębi fabularnej w grach Kirb'iego to ją może odnaleźć (but why???). Reasumując kolejny killer-app króla konsol. Polecam Magda Gessler.


Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 17 marca 2023 - 12:21

  • 3

#18 cybercotlet Napisany 17 marca 2023 - 20:36

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:
Ja już nie pamiętam co lepsze ale oba kirby na 3ds to sztos. Jak Planet robobot Ci się podobało to triple deluxe też Ci się będzie podobać
  • 0



Inne z tagami: