Już w czerwcu zaatakuje MECHA KIRBY:
jaranko, nie spodziewałem się że tak szybko zrobią nowego Kirbusia po Triple Deluxe i to jeszcze na 3DSa.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 04 marca 2016 - 00:15
Już w czerwcu zaatakuje MECHA KIRBY:
jaranko, nie spodziewałem się że tak szybko zrobią nowego Kirbusia po Triple Deluxe i to jeszcze na 3DSa.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 04 marca 2016 - 00:15
Day one
Nowy trailer:
będzie kraszer
Grube lato się zapowiada
Szkoda psuć sobie zabawę oglądając gameplay. Kto nie bierze w ciemno ten ciota i ch*j.
Można używać amiibo z Fire Emblem:
GOTY!
Czyli warto było wydać na gierkę?
Muszę zagrać za jakiś czas w swoją.
No to Kirby za mną... i podpisuję się pod tym o czym pisał Tawotnica.
Takiego końca story mode (i bossów) się nie spodziewałem, ale fajne to było rozwiązanie i miłe urozmaicenie.
Faktycznie krótsze i łatwiejsze niż Triple Deluxe ale grało się miodnie. Większość kostek i złotych naklejek wpadała sama (też przyszło mi powtórzyć tylko kilka plansz już po skończeniu gry w poszukiwaniu rare stickerów - głównie dlatego, że za pierwszym razem przechodziłem je trochę nieuważnie).
Mecha-Kirby daje o wiele większe pole do popisu niż Hypernova z Triple Deluxe przez co zagadki nie były tak wtórne i powtarzalne.
Ogólnie odblokował mi się tryb Time Trial ale on pewnie już poczeka aż znowu najdzie mnie ochota na platformowanie...
Dziś naprawiłem swój błąd i zamówiłem giereczkę dla dzieci (od dnia premiery na nią chorowałem)
Jeden boss już za mną nawet znalazłem jeden sekret w 4 planszy z skillem z smasha!
Grafa jeszcze lepsza niż w Triple Deluxe i więcej efektu 3D. JEST MOC
Dla śpieszalskich 9/10.
Robobot to absolutny sztos - jedna z najlepszych gier na 3DSa. To jeden z TYCH topowych Kirby, pełen pomysłów i kreatywności.
Tym razem USP jest strój robota dla Kirb'iego. Często przechodzimy planszę do końca Kirbiaszem, omijając wielkie machiny zagłady (piły, prasy, ciężarówki, bile od bilarda) łapiemy robota i wracamy siać pożogę i zniszczenie. Piły, prasy, ciężarówki i bile, które stanowiły zagrożenie, fruwają odtrącone naszą mechaniczna pięścią i stają się fraszką igraszką dla naszego roboKribiego. Ten moment mocy gdy ciężarówka, która nas rozjeżdżała minutę temu, leci na orbitę okołoziemską są mega satysfakcjonujące i dają to Palpatine'owskie poczucie "UMLIMITED PAŁA". Oprócz standardowych mocy znanych z poprzednich części dostępne dla naszego Jigglypuffa, gdy stajemy się Robobotem, także możemy zrobić "Power Up" co daje nam możliwość strzelenia prądem, naparzanie kamiennym łapskiem bądź zamiany w wyścigówkę lub odrzutowiec (tak są plansze shoot'em up - mi się przypomniał Super Mario Land). Oprócz masakrowania przeciwników oraz wprowadzaniu różnorodności, moce Robo-Kirb'iego umożliwiają też odnalezienie znajdźiek. Są ich dwa rodzaje - Cyber Kostki mocy by Ann - odpowiednik księżyców, gwiazdek, złotych monet itp, dające dostęp do dodatkowych plansze oraz do szefów oraz naklejki - coś ala stemple SM3DW - któremy możemy stunningować naszego Robobota.
Sama rozgrywka to Kirby 2D ale z domieszką Mutant Mudds czyli przemieszczaniem się pomiędzy dwoma płaszczyznami. Zagadki, ani sama gra nigdy nie są trudne, ale też jednocześnie nie są uwłaszczająco prostackie. Mi wszystko sprawiło frajdę i bawiłem się przednio. Aaaa i często wykorzystywanym patentem jest odkręcanie/dokręcanie śrub poprzez kręcenia analogiem, gdy jesteśmy Robobotem, co często kończy się przerzuceniem części planszy pomiędzy płaszczyznami.
Graficznie jest w pytę - feria soczystych barw połączona z cyber-elementami zgrywa się nadspodziewanie dobrze. Jest to także jedna z tych gier, gdzie żałuję, że nie widzę efektu Sri-di (widże głownie jednym okiem) - przeciwnicy oraz obiekty przemieszczają się pomiędzy płaszczyznami i jestem pewien, że wygląda to jeszcze bardziej kozacko. Z tego co rozumiem to taki patent był już w Triple Deluxe - no ale ja w niego nie grałem
Muzyka jest trochę gorsza - kawałki mają mechaniczny styl adekwatny do klimatu gry, ale nie wpadają, aż tak w ucho. Gra zresztą sporo kawałków recyklinguje z wcześniejszych części - oczywiście w bardziej mechanicznej aranżacji.
Poza tym, więcej grzechów nie pamiętam. Nie grałem w Triple Deluxe - więc nie wiem ile gra z niego pożycza i jak Robobot ma się w odniesieniu do niej. W wątku większość twierdziła, że TD jest lepsze. Narzekano na długość tego Kirbiasza - dla mnie była ona w sam raz - gra nie męczyła mnie powtarzalnością patentów - od początku do końca miałem banana na twarzy. Aaaaa i naczytałem się w necie, że walka z ostatnim bossesem to jakaś megatona fabularna w uniwersum Kirbiego (niby to boss z Adventure - szczerze nie pamiętam - Dedede oraz Meta Knight to rozumiem, Wielkie Oko jakoś mi umknęło) do tego jak się pauzuje to można poczytać opisy plansz, postaci i historia złego oraz jego asystentki ma być wzruszająca, więc jeśli ktoś szuka głębi fabularnej w grach Kirb'iego to ją może odnaleźć (but why???). Reasumując kolejny killer-app króla konsol. Polecam Magda Gessler.
Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 17 marca 2023 - 12:21
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Kirby's Dream BuffetRozpoczęte przez Tawotnica , 12 lip 2022 HAL Laboratories, Nintendo i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Metroid FusionRozpoczęte przez Tawotnica , 18 cze 2021 Nintendo, GBA, 3DS, WiiU |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario WorldRozpoczęte przez Tawotnica , 09 sie 2020 Nintendo, SNES, GBA, 3DS, Wii i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario Bros. 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 18 lut 2019 Nintendo, NES, SNES, GBA, Wii i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo 3DS →
Sanrio Character PicrossRozpoczęte przez Tawotnica , 27 cze 2018 Jupiter, Nintendo, 3DS |
|
|