Heh, na początku było mnóstwo narzekań na wygląd Jaka.ladnie ładnie, dobrze że na końcu wygladają jak wyglądają
Jak
#61 Napisany 18 września 2007 - 10:30
#62 Napisany 18 września 2007 - 10:38
#63 Napisany 18 września 2007 - 10:43
jednak spójrz:
Jak miał być kobietą?
Ja uważam, że obaj bohaterowie wyglądają świetnie i lepszego designu nie mogli dostać
#64 Napisany 18 września 2007 - 10:46
#65 Napisany 18 września 2007 - 10:48
#66 Napisany 18 września 2007 - 10:57
To chyba jedna z niewielu gier, które są ładne i kolorowe acz nie dziecinne. Czyli idealnie odprężające
Zgadza się
#67 Napisany 18 września 2007 - 11:05
owszem jednak troszku zbyt bezosobowy był ten JAK w jedynce, w tych samych ciuchach ale z twarzą z dwójki byłoby kulTo chyba jedna z niewielu gier, które są ładne i kolorowe acz nie dziecinne
#68 Napisany 18 września 2007 - 11:08
A raczej z charakterkiem z dwójki, bo właśnie tym najbardziej nadrabiał lekko ciapowaty wizerunek z jedynkiowszem jednak troszku zbyt bezosobowy był ten JAK w jedynce, w tych samych ciuchach ale z twarzą z dwójki byłoby kul
#69 Napisany 18 września 2007 - 11:12
ale mógł być bardziej zawadiacko wyglądającą niemową i z trochę 'mocniejszymi' gestami
#70 Napisany 18 września 2007 - 11:15
To niemowa nie może mieć charakterku?alez kleksandro, on był przecie niemową xD
Mniej więcej o to mi chodziłoale mógł być bardziej zawadiacko wyglądającą niemową i z trochę 'mocniejszymi' gestami
#71 Napisany 18 września 2007 - 11:16
Light Jak jest kozak dzięki tym skrzydłom *_* chciałbym zagrać w jakąś grę gdzie jest nagromadzenie takich light jaków (batalia z całym oddziałem), albo wyobrazacie sobie przelot przez las w środku nocy w tej formie, na silniku Naugty Dog na PS3? zgon
Mnie by wystarczyło gdyby był po prostu bardziej przydatny
#72 Napisany 18 września 2007 - 11:32
Fakt. W trójce jest trochę fajnych patentów, ale są z leksza wymuszone, a przynajmniej mi się takimi wydają. Szkoda, bo moim zdaniem można by z tej gry sporo wykrzesać, a tak głównie polega ona bieganiu z jednego końca lokacji na drugą po zadanie i z powrotem, by je wykonaćMnie by wystarczyło gdyby był po prostu bardziej przydatny
#73 Napisany 18 września 2007 - 11:39
dopiero na końcu gry odniosłem takie wrażenie, bo odległości były serio zwiększone, jednak przez przynajmniej 90% (wg licznika) bylo to wszystko na tyle blisko siebie, że dla mnie problem nie istaniał.polega ona bieganiu z jednego końca lokacji na drugą po zadanie i z powrotem, by je wykonać
#74 Napisany 18 września 2007 - 14:14
A tak BTW:
http://straya.devian... ... h-13339541
Jak wygląda świetnie *____* Dax ma trochę za długi pysk, ale art świetny @____@
Na Deviancie jest masa kapitalnych fanartów, jeśli ktoś jeszcze nie był, a jest fanem serii, koniecznie powinien obejrzeć tamtejsze arcydziełka
#75 Napisany 18 września 2007 - 14:51
Baw się po przejściu gry w zaliczenie jej na 100% albo zakup nieskończone Light Eco, wtedy poczujesz, że wszystko się przydaje A jeśli ktoś ukończył tę grę na 100%, to mega szacun, ja nie dałem rady zebrać wszystkich jajek o_OMnie by wystarczyło gdyby był po prostu bardziej przydatny
A co mi najbardziej podobało się w tej ewolucji Jaka przez pierwsze trzy części? Że za każdym razem miał te same ciuchy, ale z lekkimi przeróbkami. Tym panowie z ND zaskarbili sobie (kolejny raz) moje uznanie.
#76 Napisany 18 września 2007 - 15:03
Że za każdym razem miał te same ciuchy, ale z lekkimi przeróbkami.
I bardzo dobrze, bo przez trzy części historia przechodzi z jednej do drugiej- Jak trafia do Heaven City, zostaje "przerobiony", zaraz po zakończeniu Dwójki zostaje wywalony na pustynię i szaleje w Trójce.
O, znalazłam ten art:
Ale z Jaka fajna laska była
Przestań, był(a) tak(i/a).... prost(y/a) i niewymagając(y/a).
#77 Gość__* Napisany 02 października 2007 - 15:33
#78 Napisany 02 października 2007 - 17:45
#79 Napisany 02 października 2007 - 18:55
#80 Gość__* Napisany 02 października 2007 - 19:16
#81 Napisany 02 października 2007 - 19:27
Dlatego też go nie skończyłam- gram, żeby się zrelaksować, rozerwać, a nie rzucać przekleństwami i padem
#82 Napisany 02 października 2007 - 19:38
naprawde nie rozumiem tej hc otoczki wokół JAK2, owszem gra stawia wyżej wymagania, jednak przy dorobinie skupienia i agresywnym 'wbiciu' się w ten system, idzie niesamowicie satysfakcjonująco
powtarzanie co drugiej misji to naprawdę poracha Gosia, Tobie Spyro potrzeba xD ;]
#83 Napisany 02 października 2007 - 19:40
Nie potrzeba, bo co troche katuje XDGosia, Tobie Spyro potrzeba xD ;]
Mnie też. Wtedy oddałem gre kumplowi i już więcej w Jaka 2 nie grałemnie mu chodzi o paczke do Krewa, wiem bo ta misja tez na początku mnie wkur...zyła
#84 Gość__* Napisany 02 października 2007 - 19:41
#85 Napisany 02 października 2007 - 19:50
Co to niby za paczka była do dostarczenia? Z czym?
#86 Napisany 03 października 2007 - 16:05
LL - lamo ;o
Aras, kupo kompostu ;o
aj wuja wafla nie każdy jest uzdolniony w ten gatunek
No. Dziękuję
Aras napisał/a:
Gosia, Tobie Spyro potrzeba xD ;]
Nie potrzeba, bo co troche katuje XD
Bo Spyro jest kochane
Na szczęście momenty, dobrze że padów nie rozwalam
Oj tam "rozwalam" od razu. Dobrze, że Sony mocne pady robi
#87 Gość__* Napisany 03 października 2007 - 16:11
Na szczęście momenty, dobrze że padów nie rozwalam
Apeluję w imieniu padów LL i Pity o wyrozumiałość dla ww. kontrolerów.Oj tam "rozwalam" od razu. Dobrze, że Sony mocne pady robi
#88 Gość__* Napisany 03 października 2007 - 16:57
#89 Napisany 03 października 2007 - 17:27
Ale Jak II jest irytujący. Pierwszy element, gdzie się zaciąłem i podchodziłem tyle razy, że bluźniłem było dolecenie do stadionu na czas przez miasto. Użżżż, to było trudne.
Nie skończyłem jeszcze owej gry, ale wiem tyle - w przeciwieństwie do Jak and Daxter nie będe celował na 100%! Poboczne zadania (znaczy ... nie sub-questy, a te uruchamiane) są stresujące, a nie dają wystarczająco nagród ani satysfakcji za włożony czas i trud.