Tego nie pokazali na konfie, premiera w okolicach premiery PS VR.
#61 Napisany 14 czerwca 2016 - 15:34
#62 Napisany 15 czerwca 2016 - 00:08
Jako że na konfie nie można było nawet mrugnąć, żeby czegoś nie przegapić...
#63 Napisany 15 czerwca 2016 - 06:59
#64 Napisany 16 czerwca 2016 - 16:13
#65 Napisany 17 czerwca 2016 - 07:57
bez przekleństw nie jestem w stanie opisać tego jak bardzo jest specyficznyGra wyglada bardzo dobrze, ale ten pistolet jest....specyficzny
#66 Napisany 19 czerwca 2016 - 16:01
Ktoś obeznany wytłumaczy płaczkowatemu betonowi Nintendo o co chodzi z poruszaniem się w grach na VR?
Bo czytam sobie pobieżnie relacje z E3 i wygląda na to, że mało komu podobało się PS VR. Nie chodzi tutaj o jakość gier, ale właśnie o sterowanie. Ludzie rzygali, bo kamerą poruszali za pomocą gałki zamiast ruchami głowy i były właśnie jakieś cyrki z chodzeniem. No właśnie. W takim demie RE7 nie było tak, że chodziło się lewą gałką, prawą się celowało a skręcało ruszając głową?
#67 Napisany 19 czerwca 2016 - 16:43
Gałki mają służyć do poruszania postacią (albo samolotem, samochodem, etc.), a headset do rozglądania się/celowania. Jeśli ktoś to zrobi inaczej, to jest głupi i nie ogarnia (pomijam gry z kontrolerami ruchowymi). Niestety nie wiem, jak to wyglądało na E3, bo mnie tam nie było.
Ten post był edytowany przez Iras dnia: 19 czerwca 2016 - 16:44
#68 Napisany 19 czerwca 2016 - 17:15
I teraz, jak równocześnie skręcasz gałką I głową, to pojawia się sprzeczna informacja, mózg czuje że obróciłeś się dajmy na to o 30 stopni (bo tak skręciłeś głową) ale widok obraca się o 90 (bo do tego trzymałeś gałkę wychyloną). Brakuje tu informacji od ciała (czyli błędnika) dodającego obrót ciała do obrazu z oczu. VR tego jednak nie umie udawać.
Żyg murowany.
#69 Napisany 19 czerwca 2016 - 18:01
#70 Napisany 19 czerwca 2016 - 18:15
Najlepszy przykład to 3ds, sami przypomnijcie sobie że początkowo oczy/głowa bolą, zmniejsza się efekt 3d, ale większość osób do tego przywyka i z czasem daje radę długo grać na maksymalnym 3d.
Problemy są dwa - większość osób (czyli nie wszyscy) się przez to przebije, ale niektórzy kupią hełmy, a po jakimś czasie okaże się że jednak to nie dla nich. Jak sensownie nie obsłużą zwrotów, to będzie negatywny odbiór, ciuchy jak nie pasują można oddać/wymienić czy buty ale o zwrotach hełmów jakoś nie wiem czy pomyślą. Drugi problem to taki że ten czas przywykania może być różny, znaczy, ktoś może rzygać przez tydzień czy miesiąc zanim przywyknie.
Ciekawe. To będzie duży, trochę jednak ryzykowny eksperyment na taką skalę. JEŚLI to wypali, bo ja cały czas przeczuwam, że to może nie wypalić, mogą zdecydować coś opóźnić, a na pewno wewnątrz korpo jest duża dyskusja o tym. Jak wygra marketing, znaczy wprowadzą za wszelką cenę na rynek produkt, który spali koncept, to też nie będzie wesoło.
#71 Napisany 19 czerwca 2016 - 18:37
Może nie być tak źle, bo mózg może się nauczyć, że nie potrzeba zgodności informacji z różnych źródeł. Tylko trzeba czasu na to.
Ostatnio słyszałem wypowiedź jednego z astronautów, który mówił ile zajmuje przyzwyczajenie się mózgu do braku grawitacji (co się wiąże z tym, że płyn w błędniku lata jak chce). Trwało to chyba od jednego do kilku dni. Ale w przeciwieństwie do VR, w tym przypadku ciało cały czas znajduje się w sytuacji ograniczonej grawitacji, więc przyzwyczaja się bo nie ma innego wyboru. Na VR gra się kilka chwil i następnie wraca do normalności.
Ludzie którzy te gogle robią na pewno prowadzili odpowiednie badania, ale jeżeli przyzwyczajenie się do urządzenia będzie zajmowało kilkadziesiąt godzin to nie ma szans, żeby coś takiego wypaliło. Negatywne opinie z E3 również nie pomagają.
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 19 czerwca 2016 - 18:38
#72 Napisany 19 czerwca 2016 - 19:24
Moim zdaniem Sony musi zagrać vabank i po prostu udostępnić sprzęt na olbrzymią skalę do grania/wypróbowania w sklepach jak świat długi i szeroki.
Żadne E3, trailery, zapowiedzi czy reklamy, choćby nie wiem jak optymistyczne nie przekonają w pełni mainsrtrimowej większości do tego.
Byłby to bardzo to odważny ruch, wiadomka, bo mała inwestycja by to nie była i jeśli NIE CHWYCI, to straty finansowe byłyby również ogromne.
Ale jeśli CHWYCI, no to wtedy Sony ma na dzień dobry ugruntowaną pozycję lidera w tym segmencie rynku i może rozdawać karty jeszcze przez następnych wieeele lat.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 19 czerwca 2016 - 19:25
#73 Napisany 20 czerwca 2016 - 07:56
#74 Napisany 20 czerwca 2016 - 08:48
#75 Napisany 18 sierpnia 2016 - 18:54
Na Gamescomie rozbijają się w Driveclub'a:
Ten post był edytowany przez nole dnia: 20 sierpnia 2016 - 03:16
#76 Napisany 24 sierpnia 2016 - 15:50
Jakaś ankieta dla developerów
#77 Napisany 24 sierpnia 2016 - 15:56
#78 Napisany 24 sierpnia 2016 - 16:38
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 24 sierpnia 2016 - 16:38
#79 Napisany 25 sierpnia 2016 - 07:06
#80 Napisany 25 sierpnia 2016 - 08:09
alez gowna wyjdzie na ten sprzet
Kinect all over again
#81 Napisany 25 sierpnia 2016 - 09:43
#82 Napisany 29 sierpnia 2016 - 16:27
Nono, chyba jednak forumowe przegrywy będą musiały te gogle kupić
#83 Napisany 31 sierpnia 2016 - 11:17
Nono, chyba jednak forumowe przegrywy będą musiały te gogle kupić
Dlaczego piszesz o sobie w trzeciej osobie (na dodatek w liczbie mnogiej)?
#84 Napisany 31 sierpnia 2016 - 11:19
#85 Napisany 31 sierpnia 2016 - 14:03
Was jest wielu. Was.
#86 Napisany 31 sierpnia 2016 - 14:50
Nas jest wielu. Nas.
le fix
#87 Napisany 31 sierpnia 2016 - 14:52
#88 Napisany 31 sierpnia 2016 - 15:04
Nic nie zrobisz, wątek o gównie to i gówniane posty
#89 Napisany 31 sierpnia 2016 - 16:26
#90 Napisany 31 sierpnia 2016 - 16:46
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
Tetris EffectRozpoczęte przez nole , 06 cze 2018 Enhance Games, PS4, PS VR, Tetris |
|
|