Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gry na PlayStation VR #wcaleniebeka

PS VR

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
217 odpowiedzi na ten temat

#61 ACZ Napisany 14 czerwiec 2016 - 15:34

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30881 Postów:

Tego nie pokazali na konfie, premiera w okolicach premiery PS VR.


  • 0

#62 nole Napisany 15 czerwiec 2016 - 00:08

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

Jako że na konfie nie można było nawet mrugnąć, żeby czegoś nie przegapić... ;-) 

 

27049030873_436a6e66b8_b.jpg


  • 0

#63 Danteusz Napisany 15 czerwiec 2016 - 06:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Gra wyglada bardzo dobrze, ale ten pistolet jest....specyficzny
  • 0

#64 nole Napisany 16 czerwiec 2016 - 16:13

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:
Goście z Rebellion chwalą się postępami przy tworzeniu rimejka Battlezone. Będzie na start PS VR.


  • 0

#65 Sotaku Napisany 17 czerwiec 2016 - 07:57

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 37963 Postów:

Gra wyglada bardzo dobrze, ale ten pistolet jest....specyficzny

bez przekleństw nie jestem w stanie opisać tego jak bardzo jest specyficzny :olo:
  • 0

#66 lukaszSA Napisany 19 czerwiec 2016 - 16:01

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17775 Postów:

Ktoś obeznany wytłumaczy płaczkowatemu betonowi Nintendo o co chodzi z poruszaniem się w grach na VR?

 

Bo czytam sobie pobieżnie relacje z E3 i wygląda na to, że mało komu podobało się PS VR. Nie chodzi tutaj o jakość gier, ale właśnie o sterowanie. Ludzie rzygali, bo kamerą poruszali za pomocą gałki zamiast ruchami głowy i były właśnie jakieś cyrki z chodzeniem. No właśnie. W takim demie RE7 nie było tak, że chodziło się lewą gałką, prawą się celowało a skręcało ruszając głową?


  • 0

#67 Iras Napisany 19 czerwiec 2016 - 16:43

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

Gałki mają służyć do poruszania postacią (albo samolotem, samochodem, etc.), a headset do rozglądania się/celowania. Jeśli ktoś to zrobi inaczej, to jest głupi i nie ogarnia (pomijam gry z kontrolerami ruchowymi). Niestety nie wiem, jak to wyglądało na E3, bo mnie tam nie było.


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 19 czerwiec 2016 - 16:44

  • 0

#68 torq314 Napisany 19 czerwiec 2016 - 17:15

torq314

    Buddhabrot

  • Moderatorzy
  • 21909 Postów:
Problem w tym chyba że nie da się skręcać tylko ruchami głowy, bo ruchy masz ograniczone, a skręcać chcesz o dowolny kąt. A co za tym idzie, musi być tak że gałką też skręcasz.

I teraz, jak równocześnie skręcasz gałką I głową, to pojawia się sprzeczna informacja, mózg czuje że obróciłeś się dajmy na to o 30 stopni (bo tak skręciłeś głową) ale widok obraca się o 90 (bo do tego trzymałeś gałkę wychyloną). Brakuje tu informacji od ciała (czyli błędnika) dodającego obrót ciała do obrazu z oczu. VR tego jednak nie umie udawać.

Żyg murowany.
  • 0

#69 Starh Napisany 19 czerwiec 2016 - 18:01

Starh

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3859 Postów:
Dlatego wolę zostawić sobie $ na neo zamiast kupować jakieś helmy.
  • 0

#70 torq314 Napisany 19 czerwiec 2016 - 18:15

torq314

    Buddhabrot

  • Moderatorzy
  • 21909 Postów:
Może nie być tak źle, bo mózg może się nauczyć, że nie potrzeba zgodności informacji z różnych źródeł. Tylko trzeba czasu na to.

Najlepszy przykład to 3ds, sami przypomnijcie sobie że początkowo oczy/głowa bolą, zmniejsza się efekt 3d, ale większość osób do tego przywyka i z czasem daje radę długo grać na maksymalnym 3d.

Problemy są dwa - większość osób (czyli nie wszyscy) się przez to przebije, ale niektórzy kupią hełmy, a po jakimś czasie okaże się że jednak to nie dla nich. Jak sensownie nie obsłużą zwrotów, to będzie negatywny odbiór, ciuchy jak nie pasują można oddać/wymienić czy buty ale o zwrotach hełmów jakoś nie wiem czy pomyślą. Drugi problem to taki że ten czas przywykania może być różny, znaczy, ktoś może rzygać przez tydzień czy miesiąc zanim przywyknie.

Ciekawe. To będzie duży, trochę jednak ryzykowny eksperyment na taką skalę. JEŚLI to wypali, bo ja cały czas przeczuwam, że to może nie wypalić, mogą zdecydować coś opóźnić, a na pewno wewnątrz korpo jest duża dyskusja o tym. Jak wygra marketing, znaczy wprowadzą za wszelką cenę na rynek produkt, który spali koncept, to też nie będzie wesoło.
  • 0

#71 lukaszSA Napisany 19 czerwiec 2016 - 18:37

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17775 Postów:

Może nie być tak źle, bo mózg może się nauczyć, że nie potrzeba zgodności informacji z różnych źródeł. Tylko trzeba czasu na to.

 

Ostatnio słyszałem wypowiedź jednego z astronautów, który mówił ile zajmuje przyzwyczajenie się mózgu do braku grawitacji (co się wiąże z tym, że płyn w błędniku lata jak chce). Trwało to chyba od jednego do kilku dni. Ale w przeciwieństwie do VR, w tym przypadku ciało cały czas znajduje się w sytuacji ograniczonej grawitacji, więc przyzwyczaja się bo nie ma innego wyboru. Na VR gra się kilka chwil i następnie wraca do normalności.

 

Ludzie którzy te gogle robią na pewno prowadzili odpowiednie badania, ale jeżeli przyzwyczajenie się do urządzenia będzie zajmowało kilkadziesiąt godzin to nie ma szans, żeby coś takiego wypaliło. Negatywne opinie z E3 również nie pomagają.


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 19 czerwiec 2016 - 18:38

  • 0

#72 nole Napisany 19 czerwiec 2016 - 19:24

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

Moim zdaniem Sony musi zagrać vabank i po prostu udostępnić sprzęt na olbrzymią skalę do grania/wypróbowania w sklepach jak świat długi i szeroki.

Żadne E3, trailery, zapowiedzi czy reklamy, choćby nie wiem jak optymistyczne nie przekonają w pełni mainsrtrimowej większości do tego.

Byłby to bardzo to odważny ruch, wiadomka, bo mała inwestycja by to nie była i jeśli NIE CHWYCI, to straty finansowe byłyby również ogromne.

Ale jeśli CHWYCI, no to wtedy Sony ma na dzień dobry ugruntowaną pozycję lidera w tym segmencie rynku i może rozdawać karty jeszcze przez następnych wieeele lat.


Ten post był edytowany przez nole dnia: 19 czerwiec 2016 - 19:25

  • 0

#73 lukaszSA Napisany 20 czerwiec 2016 - 07:56

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17775 Postów:

TlsPgpg.gif

 

:kidding:


  • 0

#74 torq314 Napisany 20 czerwiec 2016 - 08:48

torq314

    Buddhabrot

  • Moderatorzy
  • 21909 Postów:
:pf:
  • 0

#75 nole Napisany 18 sierpień 2016 - 18:54

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4021 Postów:

Na Gamescomie rozbijają się w Driveclub'a:


Ten post był edytowany przez nole dnia: 20 sierpień 2016 - 03:16

  • 1

#76 lukaszSA Napisany 24 sierpień 2016 - 15:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17775 Postów:

Jakaś ankieta dla developerów

 

vrdc-800x547.jpg


  • 0

#77 fingus Napisany 24 sierpień 2016 - 15:56

fingus

  • Moderatorzy
  • 31213 Postów:
Dobre i te 24.1. :notbad:
  • 0

#78 Danteusz Napisany 24 sierpień 2016 - 16:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Ta ankieta dotyczy wszelkich aplikacji, nie tylko gier, a pochodzi z jakiejś konferencji o VR

Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 24 sierpień 2016 - 16:38

  • 0

#79 Spuczan Napisany 25 sierpień 2016 - 07:06

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8932 Postów:


  • 0

#80 Jedyn Napisany 25 sierpień 2016 - 08:09

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:

alez gowna wyjdzie na ten sprzet :lol:

 

Kinect all over again :lol2:


  • 0

#81 Danteusz Napisany 25 sierpień 2016 - 09:43

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Spuczan wrzucił trailer zestawu minigierek, więc siłą rzeczy Wiedźmin to nie będzie
  • 0

#82 lukaszSA Napisany 29 sierpień 2016 - 16:27

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17775 Postów:

Nono, chyba jednak forumowe przegrywy będą musiały te gogle kupić

 

 

:clown:


  • 2

#83 Iras Napisany 31 sierpień 2016 - 11:17

Iras

    Dante

  • Forumowicze
  • 1564 Postów:

Nono, chyba jednak forumowe przegrywy będą musiały te gogle kupić

 

Dlaczego piszesz o sobie w trzeciej osobie (na dodatek w liczbie mnogiej)?


  • 0

#84 Schrodinger Napisany 31 sierpień 2016 - 11:19

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50417 Postów:
Bo jest ich wielu
  • 0

#85 Spuczan Napisany 31 sierpień 2016 - 14:03

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8932 Postów:

Was jest wielu. Was.


  • 1

#86 Schrodinger Napisany 31 sierpień 2016 - 14:50

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50417 Postów:

Nas jest wielu. Nas.


le fix
  • 0

#87 Danteusz Napisany 31 sierpień 2016 - 14:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Długo jeszcze zamierzacie ciągnąć żart z kategorii "chyba ty"? :P
  • 0

#88 Schrodinger Napisany 31 sierpień 2016 - 15:04

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50417 Postów:
Twoja stara!

Nic nie zrobisz, wątek o gównie to i gówniane posty :reggie:
  • 0

#89 Danteusz Napisany 31 sierpień 2016 - 16:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Chyba Ty
  • 0

#90 fingus Napisany 31 sierpień 2016 - 16:46

fingus

  • Moderatorzy
  • 31213 Postów:
Przegrywów było wielu, ale każdy wymięka przy naszym Jankielu!
  • 0