Dlatego właśnie wiem co zrobiszhahaha i kto to pisze?
#151 Napisany 27 października 2016 - 20:13
#152 Napisany 27 października 2016 - 21:44
#153 Napisany 30 października 2016 - 14:43
Lubicie się bać?
#154 Napisany 30 października 2016 - 15:47
#155 Napisany 30 października 2016 - 16:15
#156 Napisany 31 października 2016 - 17:54
Robinson już 9 listopada. Premierowy zwiastun. Poczekam na recki, bardzo chciałbym w to zagrać.
Edit:
I jeszcze jeden tytuł, ten mnie nie interesuje, bo puzzli i łamigłówek ogólnie nie lubię.
I Expect You To Die, premiera 6 grudnia.
Ten post był edytowany przez Cola dnia: 31 października 2016 - 21:22
#157 Napisany 01 listopada 2016 - 13:13
#158 Napisany 01 listopada 2016 - 13:33
Jedyny plus takiej ”poduszki”, to że prawdopodobnie wyeliminowała by ona dojście światła od spodu. Chodzi o to, że jak gra się w dzień, mamy mały prześwit światła na dole, psuje to nieco imersję. Rozwiązanie - nie gramy w dzień, albo spuszczamy żaluzję w dół
#159 Napisany 01 listopada 2016 - 13:53
Też stawiałem na tym krzyżyk a okazało się że experience nawet ciekawy. Jednak ponownie granie w nowym standardzie stało się ekskluzywne dla wybranych z uwagi na cenę. Ile taki zestaw razem z konsolą wychodzi? 3-4 tysiące?? Wow.Ciekawe. A więc jednak vr wypaliło, nie okazało się kulą w płot. Zaczynam rozumieć, czemu niektórzy postanowili skończyć z forumingiem.
Chciałbym to wypróbować. Są jakieś standy np. w elektromarketach?
Zastanawia mnie czy gry są w 3D? W takim sensie jak filmy 3D w kinach czy tylko widzimy płaski obraz z tym że 360 stopni?
No i czy wczuwa jest dobra przy graniu na padzie czy konieczne są te śmieszne pałki ze świecącą kulką? Dużo potrzeba miejsca do grania? Rozumiem że te PSEye potrzebuje trochę miejsca by nas/hełm widzieć.
#160 Napisany 01 listopada 2016 - 15:30
No i czy wczuwa jest dobra przy graniu na padzie czy konieczne są te śmieszne pałki ze świecącą kulką? Dużo potrzeba miejsca do grania? Rozumiem że te PSEye potrzebuje trochę miejsca by nas/hełm widzieć.
Move nie jest niezbędny, niektóre pozycje go wymagają (Job Simulator, Batman), ale to nie reguła. Sam dildosów świecących nie mam i specjalnie nie kupowałem, bo nie chce mi się machać łapami jak debil, to męczące. Zainwestowałem w gry, w które można grać wygodnie na padzie i w pozycji siedzącej, czyli tak jak lubię najbardziej lol. RIGS i EVE: Valkyrie nadają się do tego znakomicie, tak samo jak każda inna gra traktująca o siedzeniu w kokpicie czegokolwiek. W takiej sytuacji możesz move olać moczem, ale w jakie gry chciałbyś grać, to już Twoja sprawa.
Miejsce do grania? Kamerke stawiasz koło TV i tyle (zalecana odległość siedzenia od kamery to 1,5m). Ja pokoju nie przemeblowywałem przez VR. Tak jak siedziałem na kanapie, tak siedzę i teraz.
#161 Napisany 03 listopada 2016 - 21:31
#162 Napisany 08 listopada 2016 - 19:51
Premiera Robinsona już jutro, czekam na pierwsze recki, może się skusze.
#163 Napisany 09 listopada 2016 - 10:26
Na store wylądowało demko Trackmania Turbo. Trzeba będzie obczaić!
#164 Napisany 13 listopada 2016 - 00:43
Z jednego prostego powodu Trackmania na VR to porażka Nie można zmienić kamery z za samochodu, czyli nie ma kokpitu. Nie ma kokpitu, nie ma zabawy. Już lepiej grać na TV, a szkoda, bo grafika jest całkiem niezła w VR, dosyć ostra. Lipa, do wora, następna proszę.
#165 Napisany 14 listopada 2016 - 14:17
#166 Napisany 14 listopada 2016 - 14:55
A ty kupiłeś za ponad 1700 zł. Nie głupio ci teraz?
#167 Napisany 14 listopada 2016 - 14:55
#168 Napisany 14 listopada 2016 - 17:31
A ty kupiłeś za ponad 1700 zł. Nie głupio ci teraz?
Pewnie że głupio. I kto powiedział, że technologi VR jest droga . Oszukali mnie.
#169 Napisany 15 listopada 2016 - 19:00
Time Machine VR.
#170 Napisany 17 listopada 2016 - 11:16
Gunjack jest miodny jak cholera, taki asteroids przyszłości. Do ogrania mamy jakieś 20 misji, a do tego są leaderbordy, więc można wracać i maksować wyniki, po za tym zaliczenie wszystkiego na najwyższą ocenę, to dosyć trudna sprawa (złoty pucharek, nie ma platyny). Stosunek ceny (jakieś 40zł) do zawartości jest naprawdę dobry. Grafika taka sama jak w EVE: Valkyrie, czyli bardzo dobra. Uczucie siedzenia w działku daje radę, mega wygrzew. Polecam każdemu kto zdecyduje się na gogle Sony.
#171 Napisany 20 listopada 2016 - 20:53
#172 Napisany 21 listopada 2016 - 13:18
Robinsona odpuszczam, recenzje są bardzo mieszane, gra się tak do końca nie udała. Następnym zakupem na VR będzie u mnie dopiero Resident Evil VII. Będzie się działo!
Ten post był edytowany przez Cola dnia: 21 listopada 2016 - 13:19
#173 Napisany 07 grudnia 2016 - 12:11
Misja X-Wing w Star Warsach się pobiera. Czuję niezdrowe podniecenie.
#174 Napisany 20 grudnia 2016 - 20:47
#175 Napisany 27 stycznia 2017 - 23:05
Dexed, gierka od Ninja Theory:
#176 Napisany 29 stycznia 2017 - 23:38
Obczaiem w kocu pornusy na VR Sprawa jest lekko skomplikowana jeśli nie chcemy korzystać płatnych serwisów, trzeba konwertować video do odpowiedniego formatu mp.4 żeby film ruszył z USB na PS4. Chwila motania i wirtualna c*p@ lata po ekranie. Powiem krótko - ksiądz dostał by zawału. Kiedyś wystarczył stary numer Playboya i była zabawa, a teraz panie takie cuda mają.
YouTube - ostatnia aktualizacja w końcu wspiera PS VR. Niektóre filmy są naprawdę niezłe jeśli chodzi o jakość, a inne kompletnie beznadziejnie rozmazane. Widac kto kręcił lepszą kamerką.
Ten post był edytowany przez Cola dnia: 29 stycznia 2017 - 23:54
#177 Napisany 30 stycznia 2017 - 01:46
#178 Napisany 30 stycznia 2017 - 01:52
czytałem w gościu niedzielnym że na pornhubie jest sporo darmowego szajsu na VR
#179 Napisany 30 stycznia 2017 - 06:40
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 30 stycznia 2017 - 06:41
#180 Napisany 30 stycznia 2017 - 10:18
Na pornhubie trzeba mieć konto premium, żeby cokolwiek pobrać, no chyba że cos przeoczylem. Ogólnie jeśli coś ma mocno pchnąć sprzedaż VR, porno dołoży największą cegiełkę.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
Tetris EffectRozpoczęte przez nole , 06 cze 2018 Enhance Games, PS4, PS VR, Tetris |
|
|