Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gry na PlayStation VR #wcaleniebeka

PS VR

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
222 odpowiedzi na ten temat

#211 Sylvan Wielki Napisany 27 wrzesień 2017 - 21:12

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7389 Postów:

11305379-1084397975732385.jpg

Bardzo dobra gra i niezwykle miłe zaskoczenie usługi PS+. Spokojnie można wystawić takie lekko naciągne 8/10. Na tyle mi się spodobała, że darmową wersję potraktowałem jako opasłe demo i kupię pudełkowe wydanie.

Całość prezentuje się bardzo dobrze, co ciekawe o ile w takim chodzonym Robinson: The Journey już po kilkunastu minutach można czuć dyskomfort, tak tutaj rozegrałem kilkanaście spotkań pod rząd (dobre dwie godziny zabawy) i nie odczułem nudności, a gra jest niezwykle dynamiczna. Całość to trochę takie Pacific Rim w wersji sportowej. Kto ma PSVR śmiało niech atakuje.


  • 0

#212 Sajmonldz Napisany 28 wrzesień 2017 - 09:04

Sajmonldz

    Blanka

  • Forumowicze
  • 162 Postów:
A ta wersjateraz w plusie to nie jest pelniak?
  • 0

#213 Sylvan Wielki Napisany 28 wrzesień 2017 - 15:34

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7389 Postów:

Jest. Pudełkową kupię ponieważ wolę wydanie fizyczne, poza tym docenię tak pracę twórców.


  • 0

#214 Sajmonldz Napisany 28 wrzesień 2017 - 15:57

Sajmonldz

    Blanka

  • Forumowicze
  • 162 Postów:
Gralem w wersje demo ale to jednak za duzo jak dla mnie tam sie dzieje, wole Batmana, heist london(swietna muzyka!) Czy re7(choc tego jeszcze nie kupilem bo kupa w majtkach po demie byla spora.
  • 0

#215 Sylvan Wielki Napisany 28 wrzesień 2017 - 16:39

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7389 Postów:

The London Heist to najlepsza wizytówka PSVR. Nie ma się żadnego problemu z grą, obraz jest znakomity, dodatkowo całość wykorzystuje PS move wprost kapitalnie. Kapitalne jest tez spotkanie z rekinem w Ocean Descent.

Zresztą całe PlayStation VR worlds polecam.

Będąc przy tym warto wypróbować Until Dawn Rush of Blood. Potrafi nastraszyć, gra się bardzo dobrze (i znowu świetnie PSM się sprawdza).

RE VII to miazga pod wirtualną rzeczywistość. Wspominałem już o tym. Kompletnie inne, wyraźnie lepsze doznanie niż granie w sposób klasyczny. To niepokojące odcięcie od świata daje równo po głowie, a jak już coś wyskoczy, to :uff:

Liczę, że Outlast w wersji VR również się pojawi.

RIGS natomiast po kilku meczach spokojnie można ogarnąć.

Polecam również Stardust VR oraz DcVR. Robinsona jak sobie tak dawkować, też można zaliczyć. :dude:

No i oczywiście istna rewelacja w postaci:



Śliczne, darmowe, oferuje kapitalne wrażenie, dodatkowo robi za znakomitą grę imprezową. :ninjadance: :tak:


  • 0

#216 ACZ Napisany 11 październik 2017 - 19:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

Recka platformówki Light Tracer:

http://www.pssite.co...tracer-ps4.html


  • 0

#217 ACZ Napisany 02 listopad 2017 - 20:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

Doom VFR

 

W wersji na PlayStation VR gra tak dynamiczna nie będzie, będzie się też dość znacząco różnić od oryginału.

Jedną z największych różnic względem oryginału to fakt, iż w Doom VFR wcielimy się w inną postać. Będziemy jednym z naukowców, którego świadomość obsługiwać będzie specjalny kombinezon bojowy. Będziemy więc nie tylko rozrywać na strzępy demonicznych przeciwników, ale również rozwiązywać zagadki. Tym samym odwiedzimy też nowe lokacje, choć wiele ich nie będzie.

Poniższe wideo stanowi 10-minutową próbkę rozgrywki Doom VFR. Jak było już wcześniej wiadomo, poruszać się będziemy poprzez teleportowanie się do wybranych miejsc. W tym czasie czas na chwilę mocno zwolni, a po wybraniu punktu docelowego, wróci do normy. Gra pojawi się 22 grudnia.

 


  • 0

#218 ACZ Napisany 18 listopad 2017 - 15:39

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

Raw Data, ponoć niezły kawałek kodu.

Recka 8/10

http://www.pssite.co...w-data-ps4.html


  • 0

#219 ACZ Napisany 03 marzec 2018 - 21:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

Platformówka Moss.

8.5/10

http://www.pssite.co...oss-ps4-vr.html


  • 0

#220 Tawotnica Napisany 08 marzec 2018 - 17:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10607 Postów:

Miałem wczoraj okazję się dłużej pobawić PSVR i obadać parę tytułów. 

 

Na pierwszy ogień poleciał Resident Evil 7. Próbowałem parę rodzajów sterowania, np. lock prawego analoga do przesuwania obrazu o tylko 30, 60 albo 90 stopni w daną stronę, bo jednoczesne ruszanie głową i analogiem w dowolnym stopniu bywało mocno rzygogenne. Celowanie głową (lol) za to było dość fajne.   

 

Ogarnąłem Mię i scenkę przy stole obiadowym. Już bez VRa jest przedni klimat, ale z tym ustrojstwem na głowie przez 3D szczególnie statyczne scenki wyglądają fenomenalnie. Residentowi chyba najbliżej do killer appa na VR, bo po doświadczeniu tej gry z headsetem nie mam zamiaru jej ogrywać na TV. 

 

 

Potem sprawdziłem Farpointa, ale bez aim controllera. To jest dopiero bullshit, że do drogiej przystawki wciskają ci drugą drogą przystawkę, zamiast ogarnąć to jakoś na move. Zupełnie nie rozumiem czemu Sony zrezygnowało w PS4 z wsparcia navi controllera, bo sprawdzony jeszcze z czasów Wii schemat by się nadał do wielu gier VR. Koniec końców nie ma aż takiej tragedii w tym Farpoincie bez aim, bez move tylko grając samym DualShockiem. Celowanie ruchowe działa sprawnie i można do tego korzystać z dwóch analogów. Pierwsze wrażenie po zdobyciu broni i postrzelaniu sobie chwilę "wooow, ale fajneeee!", bo sobie można pykać wygodnie karabinkiem maszynowym rozglądając się dookoła. 

 

Niestety po dobrym pierwszym wrażeniu gra rozczarowuje. Miejscówki są puste, przeciwnicy mało pomysłowi, ani graficznie, ani efektami nie robi. Doszedłem do momentu w którym zdobywa się granatnik i mi się znudziło. Btw. Farpoint to jedyna z gier VR jakie obczajałem po której trochę mnie bolała głowa. 

 

 

Następne w kolejce było StarBlood Arena. Strzelanka sieciowa (eeeh?) na VR. Widok z wnętrza kokpitu statku w którym używanie dwóch joysticków przekłada się bezpośrednio na prawy/lewy analog. Jeden do obrotu po własnej osi, drugi do latania. Celujemy głową. Przeszedłem tutorial i śmiganie w tym stateczku było bardzo przyjemne, głównie przez fizykę, bo jak statek nabierze pędu to trzeba go odpowiednio wyjustować delikatnym przechylaniem gałki w drugą stronę, żeby się nie zakręcić za bardzo. No i spokojnie można do góry nogami latać. Robi to w VR, ale błędnik szaleje. Do walki nie dotarłem, bo były jakieś problemy sieciowe (raczej w grze, bo na PSS bez problemu się logowałem) :reggie: 

 

 

Na koniec zostawiłem sobie VR Worlds. Spoko, że przez gogle było widać pada, jeśli leżał w zasięgu kamerki. Obadałem 'akwarium', zjeżdżałem windą na dno oceanu, rozglądając się (nic się padem nie robi). Nikogo. Potem chwila w 'The London Heist', gdzie gra się movami i można podnosić rzeczy, a nawet chwilę postrzelać. Przez małą interaktywność gracza VR World graficznie lepiej wygląda, ale pod koniec dnia to zbieranina popierdółek dla casuali. Jako pokazówka spoko, ale lepiej się bawiłem śmiejąc się ze znajomych którzy nie ogarniali niż 'grając'. 

 

 

Sam headset jest wygodny w obsłudze i nie za ciężki. Na kabel jednak trzeba zwracać uwagę, tak samo na przedmioty stojące dookoła siebie, bo łatwo np. stuknąć w kolano o stolik kawowy. Krzesło na środku pokoju dla użytkownika gogli okazało się dobrym setupem. Od czasu do czasu wypadało przetrzeć ekran szmatkę, bo parował. Fajnie, że ten klocek z dodatkową mocą dla VR jest też od razu rozgałęźnikiem i widać obraz na VR i TV.

 

 

Tyle, moja opinia nie zmieniła się po dłuższym obcowaniu z PSVR. Headsety mają spory potencjał, ale na dziś brakuje konsolom mocy obliczeniowej, a twórcom pomysłu (i dobrych kontrolerów) na poruszanie się w VR i celowanie. 


  • 1

#221 ACZ Napisany 08 marzec 2018 - 19:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:


  • 0

#222 ACZ Napisany 28 marzec 2018 - 20:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

Sony ścięło cenę PS VR o 100 Euro i nowa cena to 299 Euro.


  • 0

#223 ACZ Napisany Wczoraj, 17:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31671 Postów:

 

W czasie wczorajszej konferencji z inwestorami Sony poinformowało, że wzrost rynku VR jest poniżej oczekiwań.

 


  • 0