Crash Bandicoot
#31 Napisany 17 kwietnia 2007 - 21:49
#32 Napisany 17 kwietnia 2007 - 22:16
#33 Napisany 18 kwietnia 2007 - 10:07
CTTR to dno i metr mulu, zero dynamiki, beznadziejne trasy... szkoda slow, o ile Mario Kart DD trzyma poziom MK64 o tyle CTR sie stoczyl na samo dno
#34 Gość__* Napisany 18 kwietnia 2007 - 18:23
...i to samo zarzucam peesdwójkowemu Crash Nitro Kart. Przyjemność z jazdy zabijał brak jakiejkolwiek dynamiki. Silniki na rzepak robiły swojeCTTR to dno i metr mulu, zero dynamiki, beznadziejne trasy... szkoda slow, o ile Mario Kart DD trzyma poziom MK64 o tyle CTR sie stoczyl na samo dno
#35 Napisany 18 kwietnia 2007 - 18:31
Jeśli to wygląda w ruchu jak Nitro Cart to ja dziękuje...i to samo zarzucam peesdwójkowemu Crash Nitro Kart. Przyjemność z jazdy zabijał brak jakiejkolwiek dynamiki. Silniki na rzepak robiły swojeCTTR to dno i metr mulu, zero dynamiki, beznadziejne trasy... szkoda slow, o ile Mario Kart DD trzyma poziom MK64 o tyle CTR sie stoczyl na samo dno
#36 Gość__* Napisany 18 kwietnia 2007 - 18:39
Nie ma co sie czepiac. W momencie, gdy powstawaly te gry Ratchet i Jak z powodzeniem rzadzili juz czytnikami czarnej konsolki. Po co bylo przejmowac sie Crashem skoro doili hajs na ww. tytulach?Bzdursky napisał/a:
Greg napisał/a:
CTTR to dno i metr mulu, zero dynamiki, beznadziejne trasy... szkoda slow, o ile Mario Kart DD trzyma poziom MK64 o tyle CTR sie stoczyl na samo dno
...i to samo zarzucam peesdwójkowemu Crash Nitro Kart. Przyjemność z jazdy zabijał brak jakiejkolwiek dynamiki. Silniki na rzepak robiły swoje
Jeśli to wygląda w ruchu jak Nitro Cart to ja dziękuje
#37 Gość__* Napisany 18 kwietnia 2007 - 18:52
Hmm... Może dlatego, że wielu ludzi z przyjemnością wydałoby kasę na tytuł, który przypomni im chwile z CTR?Nie ma co sie czepiac. W momencie, gdy powstawaly te gry Ratchet i Jak z powodzeniem rzadzili juz czytnikami czarnej konsolki. Po co bylo przejmowac sie Crashem skoro doili hajs na ww. tytulach?
Tak, to chyba to. Gdyby programiści nie pokpili sprawy dynamiki, to na pewno o wiele więcej osób kupiłoby CNK, choćby dlatego, że byłby godnym następcą CTR.
#38 Napisany 18 kwietnia 2007 - 22:07
Dokładnie - w CTR się zagrywałam, zwłaszcza na multi, bo nie znam gry, w którą tyle godzin ciorałam ze znajomymiHmm... Może dlatego, że wielu ludzi z przyjemnością wydałoby kasę na tytuł, który przypomni im chwile z CTR?
Miło by było dostać odświeżoną nie tylko graficznie nową wersję tego "racera" ale CNK zniechęciło mnie totalnie i bałam się nawet sprawdzać ostatniego "wynalazku"
#39 Napisany 19 kwietnia 2007 - 17:51
Jest jeszcze mega pochłaniacz czasu Tekken 3Dokładnie - w CTR się zagrywałam, zwłaszcza na multi, bo nie znam gry, w którą tyle godzin ciorałam ze znajomymiHmm... Może dlatego, że wielu ludzi z przyjemnością wydałoby kasę na tytuł, który przypomni im chwile z CTR?
Szkoda, że aż tak źle ta gra wyszła. Po screenach wydawało mi się, że może być przyjemnie. Choć nie powiem, fakt, że w grze są samochody, a nie carty niezbyt mi się spodobał.
No nic, w takim razie musze jednak kupić orginała CTRa, a nie to W takich chwilać żałuje, że mam nieprzerobioną konsolę
#40 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2007 - 20:41
#41 Napisany 20 kwietnia 2007 - 21:11
Zamiast mi to pisać powinieneś raczej przeczytać moje poprzednie posty. Tam napisałem co to ja sądze o CTR i ile ja w niego się zagrywałem i zagrywam u znajomych Niestety u siebie pirata nie odpale, dlatego kupuje orginałCTR jest bardzo dobrym tytułem i nie powinieneś żałować wydanych pieniędzy. Szczególnie w multi można grać wieczność i w tym według mnie tkwi główna siła tej gry. Single player już tak świetny nie był, choć dobry z pewnością
#42 Napisany 05 maja 2007 - 22:25
#43 Napisany 12 maja 2007 - 20:38
- część 4
- część 5
Njoy
#44 Napisany 13 maja 2007 - 00:43
#45 Gość__* Napisany 22 maja 2007 - 16:47
#46 Napisany 01 czerwca 2007 - 19:47
Szini zadał pytanie o najtrudniejszy level... Hmmm dwójka i trójka była dla mnie banalnie łatwa (oczywiście mówię o 100 i 105 %)
105%? Za co jest ostatni 1%? Mam wszystkie gemy, wszystkie relikwie, wszystkie kryształy (w tym i zaliczony lvl 31 , 32). i tylko 104% na liczniku.
#47 Napisany 01 czerwca 2007 - 19:58
Za wszystkie złotka lub platyny w time attacku.Za co jest ostatni 1%?
ed; chyba, bo juz nie pamiętam :]
#48 Napisany 01 czerwca 2007 - 21:46
Podchodzi się do Coco i ona ponoć daje dodatkowego gema, kiedy zdobyłeś już resztę105%? Za co jest ostatni 1%?
#49 Napisany 02 czerwca 2007 - 13:07
Podchodzi się do Coco i ona ponoć daje dodatkowego gema, kiedy zdobyłeś już resztę105%? Za co jest ostatni 1%?
Bujda na resorach, przed chwilą sprawdzałem:P
#50 Napisany 02 czerwca 2007 - 18:37
U mnie też nie działało ale w jakiejś solucji to widziałam, a nie mam pojęcia jak inaczej możnaby zdobyć te 105%Bujda na resorach, przed chwilą sprawdzałem:P
#51 Napisany 02 czerwca 2007 - 18:39
A masz wszystkie złotka lub platyny w czasówkach ?Bujda na resorach, przed chwilą sprawdzałem:P
#52 Napisany 02 czerwca 2007 - 19:29
#53 Gość__* Napisany 02 czerwca 2007 - 19:47
#54 Napisany 02 czerwca 2007 - 20:06
W Crashu 2 były czasówki?
Na 2 mapach. Trzeba było ukończyć mapę przed dojściem licznika do 0 i otrzymywało się gema.
#55 Napisany 02 czerwca 2007 - 20:33
Może tak ... czy jest ktoś, kto w Crash 2 by osiągnął te 105%, a nei słyszał o nim tylko?
#56 Napisany 02 czerwca 2007 - 21:31
A czy w dwójce były jakieś relikwie? No przecież pytanie było o trójkę105%? Za co jest ostatni 1%? Mam wszystkie gemy, wszystkie relikwie, wszystkie kryształy (w tym i zaliczony lvl 31 , 32). i tylko 104% na liczniku.
No raczej nie, bo jeśli ma się choć jedną czasówę na mniej niż złoto, na liczniku ciągle będzie 104%, i po zdobyciu wszystkich złotek/platyn(jak już Kleks wspomniał) podbijamy do tej pipy CoCo i zapodaje ona zwykłego białego gema dającego full 105%, potem ognie sztuczne i dupa sraka, pozostaje żyłowanie czasówek. Ale sensu nie widzę, bo gra zaczyna się nudzić już po zdobyciu wszystkich gemówZ tym złotymi i platynowmi krzyżami to jest ściema.
Acha i z tego co pamiętam Crasha 2 nie da się ukończyć więcej niż na 100%.
Wszystkiego powyższego nie jest na 100 pewien, tylko na 99.9%, bo w 2 i 3 na maxa grałem jakieś 3/4 lata temu.
#57 Napisany 02 czerwca 2007 - 21:51
#58 Napisany 02 czerwca 2007 - 22:24
No to jasne. Bo cos mi nie pasowałoScorpio pytanie było o Crash 3:P W Crash 2 są dwie czasówki. Ale na gemy, nie ma relikwii. W crash 3 są relikwie. Sprawdzę jak z nimi jest bo jeszcze nie wszystkie u mnie to złoto/platyna.
#59 Napisany 05 czerwca 2007 - 17:15
#60 Napisany 05 czerwca 2007 - 18:21
Na 1 planszy, nie mogę znaleźć 1 paczki w Crash1
hmmm dziwne, z pierwszym levelem jako tako nie ma problemu... jedynie to to, że są dwie ścieżki i trza sie wracać, Możesz przejrzeć moje speedruny z jedynki kilkanaśice postów wyżej, no ale to są speedy nie na 100% :] No ale w najbliższym czasie przymierzam się do spidów na 100, to dopierop bedzie HC ;]