Crash Bandicoot
#91 Napisany 09 stycznia 2016 - 09:33
#92 Napisany 09 stycznia 2016 - 12:49
Da się w tego Kresza grać analogiem czy obsługuje tylko d-pad? Zastanawia mnie jak tam wygląda precyzja podczas wykonywania skoków.
#93 Napisany 09 stycznia 2016 - 13:25
#94 Napisany 09 stycznia 2016 - 16:56
Dawno nie grałem w platformówkę krzyżakiem, ale kurde, kusi żeby ściągnąć i odpalić gierkę. Stare Crashe to jednak klasa sama w sobie.
#95 Napisany 09 stycznia 2016 - 17:52
#96 Napisany 09 stycznia 2016 - 18:40
Dawno nie grałem w platformówkę krzyżakiem, ale kurde, kusi żeby ściągnąć i odpalić gierkę. Stare Crashe to jednak klasa sama w sobie.
Sam dla siebie
#97 Napisany 09 stycznia 2016 - 21:15
#98 Napisany 10 stycznia 2016 - 00:20
myślę, że w przypadku cb1 d-pad sprawuje się lepiej
#99 Napisany 18 stycznia 2016 - 09:25
Wrzucam zaległe platynki. Teraz pora na Crasha 3, czyli najgorszą część od ND
#100 Napisany 18 stycznia 2016 - 12:44
Mnie się trójka najbardziej spodobała
#101 Napisany 18 stycznia 2016 - 13:03
Nie jest zła, ale zdecydowanie nie jest najlepsza. Po pierwsze jest bardzo łatwa - zrobienie 100% to banał w porównaniu do 1 i 2, a 105% trudne chyba nie jest, zobaczymy (kiedyś najwięcej zrobiłem 104). Po drugie, za dużo poziomów z pojazdami: motocyklów, samolotów, motorówek, które zbyt dużo razy się powtarzają. Warped to taki trochę lepszy Wrath of Cortex. Ogólnie u mnie kolejność zajebistości jest dokładnie taka jak kolejność premier, czyli 1>2>3>4. W resztę grałem tylko kilka minut.
#102 Napisany 18 stycznia 2016 - 14:07
Trzeba będzie to nadrobić.
#103 Napisany 18 stycznia 2016 - 14:09
(...)
Trzeba będzie to nadrobić.
He, he, he, te słowa w twoim wykonaniu nic nie znaczą
#104 Napisany 18 stycznia 2016 - 14:58
No, wiadomo, że Crash jest w kolejce za twoim ulubionym animeHe, he, he, te słowa w twoim wykonaniu nic nie znaczą(...)
Trzeba będzie to nadrobić.
#105 Napisany 18 stycznia 2016 - 15:02
I milionem innych rzeczy
#106 Napisany 18 stycznia 2016 - 15:13
#107 Napisany 18 stycznia 2016 - 23:05
#108 Napisany 18 stycznia 2016 - 23:18
W czwórkę na multi tapie ta gra orała wszystko. Zresztą Crash Bash, które już przez ND nie było robione też dawało cholernie dużo frajdy w multiplayerze.
#109 Napisany 19 stycznia 2016 - 13:22
CTR to bug giereczek; zaorał mario karty po wsze czasy
Zgaduję, że w Mario Kart 8 nie grałeś ?
#110 Napisany 19 stycznia 2016 - 13:28
nie, w ósemkę nie. W MK Wii owszem, ale był niezbalansowany, niebieską muszlę powinni jak najszybciej wywalić
W ósemce nadal jest? Z uwagi na kapitalny model jazdy w CTR, możliwości tamtych czasów uważam, że Crash był większym osiągnięciem od MK 8. PSX to w ogóle były złote czasy Sony. Teraz już nie potrafią robić grywalnych gier. Siedzę z padem i ziewam.
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 19 stycznia 2016 - 13:31
#111 Napisany 20 stycznia 2016 - 12:42
Może wezmę się za czwórkę ;P
#112 Napisany 24 stycznia 2016 - 11:26
#113 Napisany 14 lutego 2016 - 16:59
Coraz więcej znaków na niebie i ziemi wskazuje na wielki powrót króla w glorii i chwale na PS4!!!!!!!!!!!
http://gematsu.com/2...uct-development
#114 Napisany 14 lutego 2016 - 21:05
Będę się jarać w momencie, kiedy okaże się, że wróci w takiej formule, w jakiej być powinien.
#115 Napisany 20 lutego 2016 - 22:35
Ja się będę jarać dopiero gdy Crash wróci do swoich prawowitych właścicieli.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 20 lutego 2016 - 22:37
#116 Napisany 21 lutego 2016 - 14:12
E3 nam dużo wyjaśni.
#117 Napisany 21 lutego 2016 - 17:06
#118 Napisany 21 lutego 2016 - 18:42
Nie była zła gra, dało się fajnie popykać, ale jednak swoboda i pełne środowisko 3D nie służą rudzielcowi. Niech wrócą do standardowych rynien, zapełnią je ciekawymi przeciwnikami, masą pułapek, okraszą grafiką godną curreny-genów, posypią dobrym humorem i będzie git.
#119 Napisany 21 lutego 2016 - 20:03
#120 Napisany 21 lutego 2016 - 22:50
Ta, Noti tak bardzo chce wrócić do Krasza, o niczym innym nie marzą.