Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy XII: The Zodiac Age

Square Enix PS4 Switch XONE

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
250 odpowiedzi na ten temat

#31 twilitekid Napisany 12 czerwca 2016 - 13:33

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

OST genialny jak kazdy od Sakaguchiego Sakimoto. Tactics Ogre, Vagrant Story, FFT - wszystko mialo genialna muze. Ostatnio nawet uslyszalem go w Valkyria Chronicles, a nawet nie wiedzialem ze robil do tego sciezke. Styl jest nie do podrobienia, od razu mozna rozpoznac ;).


Ten post był edytowany przez twilitekid dnia: 31 stycznia 2017 - 12:47

  • 0

#32 Kazuo Napisany 12 czerwca 2016 - 14:19

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Co? Sakaguchi kiedykolwiek coś komponował?


  • 0

#33 twilitekid Napisany 12 czerwca 2016 - 16:38

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Eee Sakimoto. Myle te nazwiska :P
  • 0

#34 Schrodinger Napisany 16 czerwca 2016 - 10:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:
The HD remaster of Final Fantasy XII will come with a fast forward feature, letting players blaze through all those random battles and giant maps at twice or even quadruple speed.
 
There’s also an auto-save feature that will activate every time you switch maps, he added.
 

  • 0

#35 Kazuo Napisany 16 czerwca 2016 - 10:48

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Random battles? Przeciwnicy nie byli widoczni w tej grze?


  • 0

#36 Schrodinger Napisany 16 czerwca 2016 - 10:52

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:

byli, pewnie chodziło po prostu o to żeby ułatwić grind, chociaż jak pamiętam to gierka mogła lecieć automatem jeśli dobrze się ustawiło skille, a teraz jeszcze do tego x4 więc bomba 


  • 0

#37 Lady Luck Napisany 16 czerwca 2016 - 12:34

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Czyli auto maskowanie przed przeciwnikami, jakieś teleporty, czy w momencie, gdy rozpocznie się walka, to będzie się odbywała w błyskawicznym tempie?


  • 0

#38 Juras Napisany 16 czerwca 2016 - 12:41

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

  • 0

#39 Lady Luck Napisany 16 czerwca 2016 - 16:01

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Poszli w komiczny sprint, brawo... :fp:


  • 0

#40 Schrodinger Napisany 16 czerwca 2016 - 16:36

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:
Wygląda słabo, myślałem że tylko walki będą przyspieszone
  • 0

#41 nole Napisany 16 czerwca 2016 - 16:40

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

No ale ktoś Wam każe z tego korzystać :dunno:. Przecież i "siódemka"  na PS4 też miała dodane te różne ułatwienia.


Ten post był edytowany przez nole dnia: 17 czerwca 2016 - 02:12

  • 0

#42 fingus Napisany 16 czerwca 2016 - 16:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Brawo, Japończycy w końcu się zorientowali, że mechaniki jrpegów są nudne. Ich pierwszy pomysł to "niech przynajmniej będą szybsze". :lol:
  • 0

#43 Danteusz Napisany 16 czerwca 2016 - 18:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Brawo, Japończycy w końcu się zorientowali, że mechaniki jrpegów są nudne. Ich pierwszy pomysł to "niech przynajmniej będą szybsze". :lol:

Akurat mechanika FFXII bardziej przypomina zachodnie RPGi w stylu Baldur's Gate niż wcześniejsze Finale 


  • 0

#44 Kazuo Napisany 16 czerwca 2016 - 22:51

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Brawo, Japończycy w końcu się zorientowali, że mechaniki jrpegów są nudne. Ich pierwszy pomysł to "niech przynajmniej będą szybsze". :lol:

 

Kiepski przykład wybrałeś do naśmiewania się z japońskich erpegów. Rozumiem FFX albo jakieś niedorobione produkty w stylu serii "Tales of...", ale dwunastka nie ma się czego wstydzić praktycznie pod żadnym względem. Szkoda, że SE samo psuje ten remaster chybionymi pomysłami, podobnie zresztą jak zrobili z FFVII.


  • 0

#45 cwany-lis Napisany 16 czerwca 2016 - 22:59

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:

o panie, przecież XII była najszybszym Finalem w historii - walki były "dzikie" i przyjemne, z drugiej strony grind będzie teraz błyskawiczny i da się zrobić platynę w 40 godzin :olo:


  • 0

#46 Juras Napisany 17 czerwca 2016 - 23:50

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Ten tryb turbo był dodany już w jp wersji International na PS2.


  • 0

#47 Schrodinger Napisany 31 stycznia 2017 - 12:33

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:

premiera w europie w lipcu 

http://www.eurogamer...-release-on-ps4


  • 0

#48 Mateo Napisany 31 stycznia 2017 - 13:46

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 120 Postów:

Idealnie, ależ będe orał. :banderas:


  • 0

#49 twilitekid Napisany 31 stycznia 2017 - 14:35

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Mi serducho szybciej bije na myśl o tej gierce, ale niee... To już nie te czasy, to se nevrati.


  • 0

#50 cwany-lis Napisany 04 lutego 2017 - 12:02

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
Chętnie przejdę raz jeszcze, to chyba jedyny zjadliwy pod względem uniwersum Final a i grało się w niego świetnie.
  • 0

#51 Cola Napisany 05 lutego 2017 - 10:43

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

To ten pseudo mmo. Nigdy nie grałem, chętnie obczaję, ale najpierw FF XV czeka do ogrania. Za dużo gier, za mało czasu.


  • 0

#52 Mateo Napisany 05 lutego 2017 - 17:09

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 120 Postów:

Jako ogromny entuzjasta VS, ten remaster jawi mi sie jako typowy must have.  Polem utwór Phantom Pain z Vagranta. Co to było za zakończenie..


  • 0

#53 Spuczan Napisany 27 lutego 2017 - 16:53

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:
Kaxi został wydawcą gry w Polsce.
  • 0

#54 nole Napisany 18 kwietnia 2017 - 01:16

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

Ta gra to była ścisła czołówka graficznie na PS2 to i remasterek wygląda naprawdę zacnie. No i Fran :gusta:.

Kilka screenów:

 

large.jpg

Spoiler

  • 0

#55 Schrodinger Napisany 18 kwietnia 2017 - 08:03

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:
Preorder w ultimie już złożony :^^:
  • 0

#56 cwany-lis Napisany 20 kwietnia 2017 - 18:40

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
Boże jak pięknie :uff: będę grał znów po równo dekadzie od pierwszego przejścia w najbardziej sensownego finala.
  • 0

#57 filip Napisany 20 kwietnia 2017 - 20:54

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Tutaj ponoć też nie ma fabuły? I dobre toto?


  • 0

#58 Pawlik Napisany 20 kwietnia 2017 - 21:00

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

wygląda paskudnie  :bue:


  • 0

#59 Lady Luck Napisany 21 kwietnia 2017 - 12:19

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Tutaj ponoć też nie ma fabuły? I dobre toto?

 

Tutaj fabuła jest, ale scenek jest mało, pojawia się w nich dużo informacji, a przerwy między nimi wynoszą nawet kilka godzin gry. Prawdopodobnie gdyby nie to, że masz cały czas wyświetlone imiona postaci, ich też byś nie pamiętał.

 

Przy czym zaznaczam, że fabuła jest tutaj świetna i bardzo ciekawa - tylko najlepiej widać to oglądając cutscenki jako ciąg na youtubie...

 

A gra wygląda dla mnie dokładnie tak samo, jak kiedyś - jest ładna, ale przy screenach nie pieję z zachwytu (drzewa i spojrzenie trawy szału bez).

 

Pewnie kupię i pogram, bo wciągało.


  • 2

#60 nole Napisany 20 maja 2017 - 15:09

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:
Twórcy zapewniają o ogromie pracy włożonej w ten "remaster", porównując nawet do powstawania zupełnie nowej gry!
 

One of the biggest reasons, obviously, was to make the contents from the International Zodiac Job System edition available to players in the West. The other one was that we didn’t want to simply make a cosmetic upgrade, because with the change in hardware, the way people play games and what people expect from games has changed somewhat. So the way we did it is that we wanted to make a game that would be accessible by modern gamers.

We spent around the same amount of time as you would to develop a new game, to make it like a new game for the modern day rather than a simple remaster. Of course we want those who played the original game to enjoy it and have a new and exciting experience, but we also think the game is so good that we want new players to experience it too. Certainly, a new generation of Final Fantasy players, who maybe started with FFXV, are now looking for another Final Fantasy to play. We thought that we really needed to make a game that they would pick up and enjoy, and be able to get into very easily.


Ten post był edytowany przez nole dnia: 20 maja 2017 - 15:16

  • 0



Inne z tagami: