Skocz do zawartości

Zdjęcie

Torment: Tides of Numenera

rpg inxile goty

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
177 odpowiedzi na ten temat

#1 Spuczan Napisany 11 czerwiec 2016 - 15:51

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9068 Postów:

Grze należy się temat wiec zakładam.

 

Torment: Tides of Numenera zostało przesunięte na Q1 2017. Wydaniem gry zajmie firma której właścicielem jest Kaxi.

 

 

2be872830d7c0c74f587bcfa99b3f759_origina
 
8b7d3ce7b2c80efe8adb703b3745ddff_origina
 
223b17a6f08dcac3c5eae23bf7a15cea_origina
 

 

https://torment.inxi...ertainment.com/

 

 


  • 2

#2 Nexus Napisany 11 czerwiec 2016 - 16:55

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 5987 Postów:
Kaxi - jakie to uczucie wydawać następcę Planescape Torment? Bycia półbogiem czy od razu bogiem? :-)
  • 0

#3 Pawlik Napisany 11 czerwiec 2016 - 16:56

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 11114 Postów:

dla niego to pewnie niczym wiatr we włosach :olo:


  • 0

#4 Kaxi Napisany 14 czerwiec 2016 - 14:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11853 Postów:

Kaxi - jakie to uczucie wydawać następcę Planescape Torment? Bycia półbogiem czy od razu bogiem? :smile:

 

 

Trochem za młody, żeby w pełni docenić ten fakt, ale czuć brzemię odpowiedzialności ;)


  • 0

#5 Eldarion Napisany 04 sierpień 2016 - 17:05

Eldarion

    Dante

  • Forumowicze
  • 1683 Postów:

gra wyjdzie też na konsole, mozna przenieśc do dział :)

http://www.eurogamer...ne-nowy-trailer


  • 1

#6 Nexus Napisany 04 sierpień 2016 - 17:25

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 5987 Postów:
Oż, w mordę! :-)
  • 1

#7 Spuczan Napisany 04 sierpień 2016 - 19:17

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9068 Postów:

 Świetna wiadomość :)


  • 0

#8 Kaxi Napisany 04 sierpień 2016 - 19:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11853 Postów:

Supcio  :^^:


  • 0

#9 117 Napisany 04 sierpień 2016 - 20:29

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10853 Postów:

Pjerdolone zlodzieje i nieudaczniki... gra obiecywana jako estimated delivery december 2014... teraz sie robi Q1 2017. Nie ma co sie k.uwa dziwic ze zaden wydawca nie chce sie babrac w takie interesy... kutasiarze niemyci.


  • 1

#10 xell Napisany 04 sierpień 2016 - 20:39

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:
Akcjonariusze Nintendo też są okradani, jak premiera Zeldy jest przesuwana?
  • 0

#11 117 Napisany 04 sierpień 2016 - 21:06

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10853 Postów:

Porownanie tak gleboko z dupy ze to sie w glowie nie miesci. Przesunieta premiera Zeldy ma jedynie procentowy wplys na zyski/strate Nintendo ktorej business model opiera sie na czyms wiecej niz wydanie jednej giereczki... w przypadku tych skurwialych zlodziei jest to po prostu brak profesjonalizmu.


  • 0

#12 xell Napisany 04 sierpień 2016 - 21:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:
Brak profesjonalizmu to jeszcze nie jest kradzież. Pracują dalej nad grą i prezentują postępy. Jakby zniknęli z powierzchni ziemi to by można było ich oskarżać o oszustwo, a tak to jedynie o kiepskie planowanie.
  • 0

#13 Spuczan Napisany 05 sierpień 2016 - 06:41

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9068 Postów:

A ja się cieszę. Wolę żeby przesunęli premierę gry i wydali ją jak już będzie dopracowana.


  • 0

#14 filip Napisany 05 sierpień 2016 - 09:43

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5482 Postów:
Z jednej strony boner jest, z drugiej strony brak wiary, ze to bedzie grywalne na padzie
  • 0

#15 117 Napisany 05 sierpień 2016 - 12:24

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10853 Postów:

A ja się cieszę. Wolę żeby przesunęli premierę gry i wydali ją jak już będzie dopracowana.

 

Pokolenie PlayStation...


  • 0

#16 Danteusz Napisany 05 sierpień 2016 - 15:27

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28297 Postów:

Z jednej strony boner jest, z drugiej strony brak wiary, ze to bedzie grywalne na padzie

Divinity nie jest mniej złożone systemowo niż Baldur's Gate, a nie ma problemu z graniem na padzie
  • 0

#17 Spuczan Napisany 05 sierpień 2016 - 23:48

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9068 Postów:

 

A ja się cieszę. Wolę żeby przesunęli premierę gry i wydali ją jak już będzie dopracowana.

 

Pokolenie PlayStation...

 

Jako fan Blizzarda jestem przygotowany na przesuwanie premiery. Mam w co grać i wolę żeby nie przytrafiły mi się bugi jak w MGSV i Pillars of Eternity.


  • 0

#18 filip Napisany 07 sierpień 2016 - 12:07

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5482 Postów:

Z jednej strony boner jest, z drugiej strony brak wiary, ze to bedzie grywalne na padzie

Divinity nie jest mniej złożone systemowo niż Baldur's Gate, a nie ma problemu z graniem na padzie

Ale gra sie gorzej niz na myszce i klawiaturze.

Licze w tym aspekcie na pozytywne zaskoczenie jak w przypadku xcoma czy diablo
  • 0

#19 Danteusz Napisany 07 sierpień 2016 - 21:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28297 Postów:
Nie wiem czy gorzej, bo nie mam porównania, ale gra się bezproblemowo
  • 0

#20 Spuczan Napisany 09 sierpień 2016 - 19:49

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9068 Postów:


  • 0

#21 fingus Napisany 09 sierpień 2016 - 20:25

fingus

  • Moderatorzy
  • 31807 Postów:
Nie śledziłem losów tej giereczki, ale pewnie dam się zrobić na numer z "duchowym spadkobiercą tormenta" i łyknę (skoro już pojawi się na czymś, na czym regularnie odpalam giereczki :ftopa:). Oby tylko faktycznie potrafiła wykazać się tam, gdzie torment błyszczał. Erpegowość tego tytułu nie była dla mnie ważna, traktowałem go i tak jak przygodówkę. To, co się liczyło to tajemniczy, stopniowo odkrywany świat (nie znałem planescape'a z papierzanych erpegów) oraz bohaterowie i relacje między nimi. Tego chcę, a nie wymyślnej walki, mnóstwa stasów i czarów, żonglerki tonami ekwipunku czy składników alchemicznych, etc.
  • 1

#22 cwany-lis Napisany 12 sierpień 2016 - 22:44

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19968 Postów:

dokładnie, kto w Planescape w kreatorze postaci nie ładował na maksa charyzmy i inteligencji, ten stracił gdzieś połowę fabuły ...


  • 3

#23 Kaxi Napisany 28 sierpień 2016 - 18:53

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11853 Postów:

Nie ma w grze za dużo walki, przynajmniej tej obowiązkowej :)


  • 0

#24 filip Napisany 29 sierpień 2016 - 18:30

filip

    caaan doo !

  • Forumowicze
  • 5482 Postów:

dokładnie, kto w Planescape w kreatorze postaci nie ładował na maksa charyzmy i inteligencji, ten stracił gdzieś połowę fabuły ...

 

Co, trzeba przyznać, było kontrowersyjnym zabiegiem. Rozumiem, że charyzma miała mieć wartość (w przeciwieństwie do BG na przykład), ale osoby grające bez wiedzy o wadze tego atrybutu zapłaciły za to trochę za wysoką cenę


  • 0

#25 Kaxi Napisany 08 wrzesień 2016 - 14:41

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11853 Postów:

Na pewno czekaliście na nowy materiał z giereczki :)

 


  • 0

#26 Kaxi Napisany 05 październik 2016 - 15:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11853 Postów:

I jeszcze jeden, tym razem ciekawszy:

 


  • 0

#27 cwany-lis Napisany 07 październik 2016 - 18:41

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19968 Postów:

piękne :banderas: ale założenia uniwersum gry to istna kalka Księgi Długiego i Nowego Słońca Gene Wolfe, nie wierzę, że nikt tam nie poczytywał książek tego autora bo inspiracje aż biją po oczach co mnie niezmiernie cieszy i sprawia, że tytuł ten będzie DAY ONE dla mnie, tylko nie wiem czy PS4 [da się przez USB podłączyć myszkę ?] czy PC [wymagania ?]


  • 0

#28 xell Napisany 07 październik 2016 - 18:49

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:
Typowy setting fantasy #352436635653 jest podobny od typowego settingu fantasy #242546547645, szok i niedowierzanie.
  • 0

#29 cwany-lis Napisany 08 październik 2016 - 18:51

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19968 Postów:
To jest typowe fantasy ? Twórczość Gene Wolfe również? Xell lubię cię ale dajesz tu popis takiej bucolandii, że cześć i czołem :olo:
  • 0

#30 xell Napisany 08 październik 2016 - 19:45

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:
Nie czytałem Wolfe'a, więc moze widzisz coś niezwykłego w tym zwiastunie, a mającego związek z jego twórczością, co ja nie widzę. Natomiast to co ja tam widzę - magię przenikającą się z technologią (/napędzającą tę technologię), skakanie między różnymi płaszczyznami egzystencji itp., to przecież wszystko było w Planescape, settingu pierwszego Tormenta. Jasne, nie jest to aż tak oklepane jak tolkienowskie fantasy, ale też nie jest to coś, co było tylko u jednego autora w przeszłości. Setting o mimo wszystko tylko tło danej opowieści i nie stanowi o jej jakości jako takiej. W tym przypadku daje pretekst do częstej zmiany klimatu i konwencji, mam nadzieję że fajnie to wykorzystają.
  • 0



Inne z tagami: