GoW osadzony w mitologi nordyckiej. Czekam.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 stycznia 2019 - 00:03
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 stycznia 2019 - 00:03
No i kamera TPP #zaorane
Kratos jako cierpliwy i wyrozumiały ojciec, koniec świata
Czyli dzieciak zginie i będzie zemsta. Zieeeeew
Nie rozumiem, czemu z gry na grę zmieniają mu tatuaż. Fajnie, że ma elementy starego stroju w nowym. No i ogólnie super, że nareszcie nastał czas zmian w tej serii. Aż jestem zainteresowany
Oj tam ziew. Gierka ma tylko znaną nazwę, nie trzyma ich już ani epoka, ani gameplay. Widać że będzie open world na miarę nowego Tomba, ładna graficzka i efektowne QTE, osom
Wszyscy się starzeją, tylko Lara coraz młodsza.
Czyli dzieciak zginie i będzie zemsta. Zieeeeew
Teraz to ziewasz a za parę miesięcy tylko takie gry będziesz kupował
Czyli dzieciak zginie i będzie zemsta. Zieeeeew
Teraz to ziewasz a za parę miesięcy tylko takie gry będziesz kupował
Nie rozumiem... Zagrałeś tu debem "będziesz miał dzieci to zrozumiesz"?
Indeed.
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 14 czerwca 2016 - 14:27
Miałem rację to co pisałem od wielu miesięcy, że nie po to Sony ściągało Barloga, aby klepał kolejnego kotleta z GoWem. Seria została puszczona na nowe tory.
Informacje są takie, że to rzeczywiście Kratos (ma dużą bliznę na brzuchu, jak ktoś widział zakończenie GoW3, to wie po czym) a akcja ma miejsce dużo lat po wydarzeniach z GoW3, więc zrobią pewnie jakieś czary mary, że teraz jest w mitologii nordyckiej. Gra nie będzie w otwartym świecie. Całkowicie przebudowany gameplay. Kratosem będziemy kierować przez całą grę. Dzieciak ponoć ma potem strzelać jakimiś małymi piorunami. Po pierwszej prezentacji może wydawać się, że ktoś inny podkłada głos pod Kratosa, ale to ten sam aktor co w poprzednich częściach, po prostu nie drze ryja.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 czerwca 2016 - 15:24
rozgrywka jak the last of us spotyka nowego tomb raidera
Szczerze razem ze Spider Manem najbardziej mnie jarajaca zapowiedź tego E3. I obok tych dwóch gier Horizon jest tym dla czego może kuie w końcu ps4. Tylko czekam co z Neo i kiedy bedzie dostepna.
Może być całkiem przyzwoita gra
O. Może być lepiej niż w poprzedniej części, która jest jedną z najgorszych gier w jakie grałem w życiu.
Choć nie podoba mi się to, że Ellie zmieniła płeć.
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 14 czerwca 2016 - 16:31
Moim zdaniem zbyt duża zmiana dla serii. Chciałem wiedzieć co u Joela i Ellie
"This game is about Kratos teaching his son how to be a god, and the kid teaching Kratos how to be human again.
While you assume complete control of Kratos, you also passively control his son throughout the entire game, and both characters grow and evolve. There’s a single button dedicated to your son, and its use depends on the context. He becomes an active participant in combat, traversal, exploration, and puzzle-solving. In this, the game is about passing knowledge onto your child. At the beginning of your journey, you teach a reluctant child how to fire a bow and hunt. As you progress through the game, that becomes second-nature to the boy, and it’s clear that your knowledge has been passed on.
This bond isn’t the only new, surprising element of God of War. The entire game is presented as a single, uninterrupted shot. Once you’re in, you’re in. No load screens, no cinematics, no fades to black. Kratos and his son’s journey across the world of Norse mythology -- which takes place an undisclosed amount of time past God of War III -- will be told in a wholly singular, and honestly unique manner.
Right from the get-go, it was apparent that this was a very different God of War game. We now view the world from behind Kratos’ shoulders, with the previously-static camera now being controlled using the right stick. This part is important, because the world is rife with hidden paths, secret nooks, and collectables hidden all over the place. During my extended demo, we wandered off the beaten path and discovered a number of crafting resources, pieces of armor, and idols. God of War will feature larger, much more in-depth RPG systems, something Sony will discuss further down the road.
While the E3 demo was a quieter, more character-driven look at the game, Barlog assured me that the series isn’t shrugging off its bombastic, cinematic roots. The reason they didn’t focus the E3 demo on a huge, spectacle-filled set piece is that it's a given that the game will have those. Barlog and Sony Santa Monica have mastered those moments, so with this demo, they wanted to surprise fans and non-fans of the series with the unexpected.
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 15 czerwca 2016 - 00:27
przecież od początku widać i słychać, że to nie syn a jakaś przybłęda, która Kratek się zaopiekował
Jak strzela młody z łuku to jakby piorunem walił, imo to może być Thor.
Jak strzela młody z łuku to jakby piorunem walił, imo to może być Thor.
Dokładnie ;]
Dziennikarze widzieli 60 minutowy pokaz z gry. Ciekawe kiedy zejdzie embargo.
Zresztą i tak wezmę w dniu premiery
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 15 czerwca 2016 - 01:23
Podoba mi się taka relacja w grze - ojciec - syn, czy też ske*wysyn - przybłęda - serio, sądziłem, że seria niczym nie jest już w stanie zaskoczyć - jedna wielka rzeź panteonu. A tu proszę, wystarczy postawić Kratosa przez zwyczajnym ludzkim dzieciakiem, te momenty, gdy próbuje cierpliwie tłumaczyć, albo milczą po tym jak oberwał z łuku od syna
Jak strzela młody z łuku to jakby piorunem walił, imo to może być Thor.
Dokładnie ;]
Dziennikarze widzieli 60 minutowy pokaz z gry. Ciekawe kiedy zejdzie embargo.
Zresztą i tak wezmę w dniu premiery
Odniosłem wrażenie, że gra ma się kręcić wokół gameplayu a nie płakania i weltschmerzowych rozeterek
Jeśli tak dalej pójdzie - kierunek piec jednak
Ależ piękne momenty będą na tych cutscenkach. A w grze denna siekanka. W innym temacie pewna gierka na Z, która nikogo, pokazuje na czym polegają giereczki wideło. Bo na pewno nie na smutaskowaniu i płakaniu na filmikach.