#271 Napisany 17 marca 2018 - 13:10
#272 Napisany 17 marca 2018 - 13:14
Nie musi być trudna, ale raz na czas przydałoby się być zmuszonym do zrobienia uniku albo bloku, czegokolwiek innego niż naciskania na przycisk z zamkniętymi oczami i roznoszenia przeciwników w pył.
#273 Napisany 17 marca 2018 - 13:37
a już nyu i kazuo chcą grę dla hardkorów bo jak nie dla hardkorów to zła i w ogóle wstyd grać, ale jesteście zajebiści, szacuneczek
Nie, po prostu nie lubię gier z poziomem trudności ustawionym dla niepełnosprawnych.
#274 Napisany 17 marca 2018 - 15:47
Czy ktoś tu w ogóle atakuje Kratosa??? Ten bossik stoi wbity jak kołek, ruchy ma powolne i rzadko kiedy. Przeciwnicy? Tyle ich wokół, ale żodyn nic nie robi, dają się siekać, nie blokują, po prostu gąbki i worki treningowe.
spodoba sie dadersom kanapowcom
#275 Napisany 17 marca 2018 - 15:50
Fajną ma tarczę.
#276 Napisany 18 marca 2018 - 21:56
#277 Napisany 18 marca 2018 - 22:16
Fajnie, że użytkownicy PS4 dostaną wreszcie swoje Ryse. Mam nadzieję, że fabułka będzie równie dobra.
#278 Napisany 18 marca 2018 - 22:55
#279 Napisany 18 marca 2018 - 23:24
Bo jest embargo na hands-ony do poniedziałku...Dziwne. Jakoś zero hajpu ma gierka w mediach
#280 Napisany 19 marca 2018 - 06:01
Stary dobry God of War
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 19 marca 2018 - 12:20
#281 Napisany 19 marca 2018 - 13:38
#282 Napisany 19 marca 2018 - 13:44
Bo jest embargo na hands-ony do poniedziałku...Dziwne. Jakoś zero hajpu ma gierka w mediach
To też nie wróży najlepiej.
#283 Napisany 19 marca 2018 - 13:58
Co nie wróży najlepiej? Że jest embargo na wrażenia z ogrywanego demka? Przecież to standard.
#284 Napisany 19 marca 2018 - 14:07
Jedyn pierdoli jak zwykle
#285 Napisany 19 marca 2018 - 14:10
#286 Napisany 19 marca 2018 - 14:17
Jedyn pierdoli jak zwykle
Klapa Destiny 2 zniszczyła go kompletnie, był człowiek, pyk, nie ma człowieka
#287 Napisany 19 marca 2018 - 14:17
Coś w tym jest, od czasu Destiny 2 gra w same indyki i inne gówniaczki omijając masywne hity
#288 Napisany 19 marca 2018 - 14:56
#289 Napisany 19 marca 2018 - 16:08
#290 Napisany 19 marca 2018 - 16:09
jeszcze tylko miesiąc
#291 Napisany 19 marca 2018 - 16:20
#292 Napisany 19 marca 2018 - 16:35
Eurogamer i IGN piszą ciekawą rzecz, że gra jest jak filmowy "Master shot" - bez cięć, bez przerywników filmowych itp. Po prostu kamera odpowiednio lata i ustawia się stosownie do akcji. To będzie poezja
Eurogamer - "The entirety of God of War plays out in a single, uninterrupted shot, the camera dancing through the series' trademark cinematic encounters in a way that's thrillingly dynamic. Come the end of 2018 it's likely to go down as one of the year's great achievements in games, and the execution is peerless."
IGN- "The final, and perhaps most impressive thing about God of War is the fact that the entire game unfolds in a single, unbroken shot. There are no cutscenes, no load screens, no camera cuts, no fades to black. Despite the fact that game director Cory Barlog told us this back at E3 2016, the wildly-impressive effectiveness of this choice didn’t sink in until we actually went hands-on the game and realized that it was 100% true. I can’t really think of another game of this scope that has utilized this cinematic technique, but it’s an incredible feat."
Przy okazji IGN:
We played through the first three hours of God of War, and loved every single second of it.
Gamespot
Played some God of War and was VERY impressed with the couple of hours I had with it.
Did not expect the combat to be as satisfying as it is. I was doing combos, weapon switching mid-flow, crowd control, locking enemies down with the axe. Lot to think about and it feels weighty. Really want to play more.
Tutaj jakiś no name
this game seriously blew my mind, man. it is so, so good. it has richened in excellence in the week i spent thinking about it.
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 19 marca 2018 - 16:43
#293 Napisany 19 marca 2018 - 17:00
Wrażenia z przekupionych serwisów czekam na opinie graczy
#294 Napisany 19 marca 2018 - 17:05
Eurogamer i IGN piszą ciekawą rzecz, że gra jest jak filmowy "Master shot" - bez cięć, bez przerywników filmowych itp. Po prostu kamera odpowiednio lata i ustawia się stosownie do akcji.
Przecież to od dawna wiadomo, że w takiej formie będzie zrobiona gra.
#295 Napisany 19 marca 2018 - 17:05
Graczy którzy pochwałą nazwiesz casualamiWrażenia z przekupionych serwisów czekam na opinie graczy
#296 Napisany 19 marca 2018 - 17:08
Oczywiście, że tak. Yebać casuali.
#297 Napisany 19 marca 2018 - 17:11
#298 Napisany 19 marca 2018 - 17:12
Jak spodoba się Nyjaczowi to biorę w ciemno
#299 Napisany 19 marca 2018 - 17:35
Fajny ten sequel Ryse oby system walki był bogatszy.
Nie da sie skakac wiec pod wzgledem walki niestety krok wstecz. Miejmy nadzieje ze gra nadrobi fabulom